Lehekülgi: 1 2 3 4 5 6 7 |
Jürgen
klubiliige
Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 19:58
|
|
|
Puht teoreetiliselt, pole selles osas eeltööd teinud... aga ilmselt on aluseks 30km/h pealt saadav elektriimpulss või mingi tugevusega el. signaal.
Seda saab ju põmst feikida takistite või suure viitsimise puhul ka pisikese kontrolleri kokku panekuga.
Aga ma saan aru, et point on lukku suurematel kiirustel ja ilmselt valitud olukordades peal hoida? Siis ikka ainuõige 'jääraja' nupp vahele ja pole
mõtet hulluks minna loogika ehitusega.
Keep it simple.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 20:21
|
|
|
Kui isegi läheb katki siis ongi põhjust hakata asju ringi tegema. Nagunii hakkame tulevikus torulääbasi alla ehitama jms. Kui reduktor lõpetab koostöö
siis lihtsalt võtame järgmise, väga lihtne. Tuttaval neid riiulis nii mõnigi, hoiab endale, aga kuna müüs auto aastaid tagasi maha siis varuosad on
kõik lahti võetuna olemas. Mina ei muretse. BMW e36 328-ga millel oli kempi all, sõitis sõber 5 aastat, mingit probleemi polnud ja nüüd uue omaniku
käes viimased 3 aastat ei ole endiselt midagi juhtunud. Kas tõesti on siis Audi poolt tehtud niivõrd si*t materjali valik? Kardate pooltelgede pärast?
Kui puru lähevad siis järelikult pole nad kiirendusel täiesti sirgelt, vaid pidevalt mingi nurga all, mis pole kaugeltki sellistele liigenditele nagu
poolteljed head.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.11.14 20:26
|
|
|
Eip. See BMW jutt toimib. Toimib ka mistahes muu kaheveolise peal ilmselt. Driftiautod näiteks. Teeb nüüd endale torsen difri
tööpõhimõtted selgeks ja siis räägib edasi materjalide tugevusest.
Originaal peab ilma keevitamata vabalt 500+ hj vastu. Keevitades selle tugevalt kinni, hakkab neliveo puhul juppe lendama ilmselt. Aga kui riiulist
defka juppe võtta, siis küsiks, et mitu neid ka on? Müüsin küll ühe V8 difri maha, aga kunagi ei või teada. Siis teab Sinu käest küsida.
Samas - ma olen ennegi eksinud.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.11.14 20:30
|
|
|
Ühel juhul meenub ühe Audi S2 pealt juhus, kus alles 900+ hj pealt hakkas pidev jama pooltelje pärast. Tõsi, ma ei mäleta, mis seal täpsemalt
veoskeemiga tehtud oli või polnud.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 20:46
|
|
|
Neid juppe ta kahjuks niisama ei müü, rohkem "vorst vorsti" vastu stiilis käib temaga asjade ajamine. See selleks hetkel. Torseni põhimõte on 2
veolisel see, et kui näiteks üks ratas on jää peal ja teine asfaldil, siis ta balanseerib nende kahe ratta vahel jõudu, mis rattasse läheb. Järelikult
kui ta kastis on, siis ta peaks sildade vahelisi jõude jaotama? On nii? Ma pole eriti torseni mees, rohkem kas kõik või mitte midagi. Kõige all pean
silmas kas vähemalt rahva keeli öeldes 75% lukustusega/kemppi või mitte midagi, ehk monomähik. Muidugi tuleb selle sinivalge juhtme vahele lüliti, kui
sõita tänaval siis on nagunii esiveduline ja nelikveolisena siis ainult nö stardiabina. Kui rajale jala panen siis täis blokeering(Muidugi
väljaarvatud ringrada, seal niigi koormused reduktorile tohutult suured ja kempina kaob igasugune sõiduomadus asfaldil.) Seda blokeeringu teemat
arutasime ka vähe kogenenumate vendadega, kes on uurinud väga väga väga väga palju igasuguste asjade kohta, on paberitega insenerid ja võidusõit neile
vägagi südamelähedane. Lõpuks jõudsime otsusele, et linnas sõites ja ringrajal olgu ta parem lahtine(üle 30 vaba) ja jäärajal/kruusal kinnine. Ja
veel, rattad peavad olema tagasillal sama kõrgusega mõlemal pool, ja keskdiffrile oleks samuti parem kui ka esimesed oleks sama kõrgusega. Aga mis
sellest rohkem rääkida, tean millega riskin ja tarku mehi minu ümber rohkem kui 10, suudame leida alternatiivid ja midagi muuta vajadusel kui midagi
katki läheb. Omal nahal tuleb kõik ära kogeda, muidu ei õpi. Praeguseks
lõpetan, uurin juhtmestiku erinevaid jooniseid mis sai leitud 1,5 otsimise tagajärjel. 100 faili alla laadida ja ühes neist oli ka mulle vajalik-
Juhtmestiku joonised kerel erinevates kohtades. Saaks jahutuse tööle oleks juba super. Ennem ei hakka pidurite trasse vedama kui elektri poolelt pole
asjad korras.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.11.14 21:13
|
|
|
Selle videomaterjaliga on siis kõik 10+ inimest kursis? Just, mis puudutab Audi vanema generatsiooni neliveosüsteemi, mitte pooleveolisi. Mis mõte
sellel esiveolisena kulgemisel ka on? Töötav lahendus, mis igasuguse ilmaga on parem esi- ja tagaveost. Ja sa tahad invaliidistada täisverelise,
õigete sõiduvõtete puhul vägagi hästi juhtimisele alluva, süsteemi? Et kui kodus olen, siis võtan puujalad alt ära. Diivanil pole neid ju vaja
kõlgutada?
https://www.youtube.com/results?search_query=audi+quattro+differential+
Ära nüüd jällegist pahanda. Ma saan aru, et nõuandjaid on palju ja isiklikud tuttavad on teinekord olulisemad kui minusugune jorss foorumis, aga
jalgratast enam eriti paremaks ei tee. Töötav lahendus on täiesti olemas ja enne kui pole saavutatud selle auto juhtimisvõime lumel, kruusal jms
oludes (et ei kuuleks seda tüüpilist "Audil ongi nina raske ja läheb otse" väidet), pole ka mõtet mingeid diferentsiaale kokku keevitada. Kui veidi
ülejuhitavamat autot soovid, siis istuta sinna V8 pealt tagadiferentsiaal ja mure on lahendatud. Kui sa niisama seda difrit lõhkuda tahad, siis võid
selle ka lihtsalt mulle tuua. Panen varuks riiulisse.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 22:52
|
|
|
Nüüd tekib juba tahtmine pahandada. Mina otsustan siiski enda auto küljes oleva detaili saatuse üle. Kus keegi midagi keevitamisest rääkis? Ma kasutan
sõna "kempi" kuna taga diffri lukustus on põhimõtteliselt "kempi" ma pole mitte midagi öelnud, et hakkan kohe keevitama seda?! Sihilikult ei hakka
ma mitte midagi lõhkuma. Läheb persse siis läheb, võtan riiulist teise. Ma hästi ei saa aru, et kuidas Teile see nii hinge on läinud, et sinivalge
läbi lõikasin? Panen lüliti vahele, JÄÄRAJAL JA KRUUSAL on sinivalge lülitist välja lülitatud JA tänaval on sisse lülitatud. Milline osa veel
arusaamatuks jäi? Ahjaa, see et nina raske on, aga mis siis? Mina isiklikult arvan, et tagaveo kogemust oma 7 aastat on kindlasti andnud mulle
kogemusi, kuidas panna auto keerama ja millega tunnetakse autot, ning kuidas mõista auto käitumist. Teie ei pea minu sõiduoskuseid kahtluse alla
panema, tean kuidas sõidan ja kui pädev ma selles olen. Arvan, et nüüdseks aitab sellest teemast. Süvenen veel elektrisse ja homme ehk saab asjad
tööle. Tõsiselt kopp ees et pool autot on pime või salongi valgus paneb "strobot". Kõige mõistlikum on ilmselt viia auto elektriku juurde, aga nad
nöörivad paljaks ja lõpuks on eelarve igatepidi lõhki(max 150eurot, et saada ülevaatuselt läbi.) Hetkel on kulunud vaid 48eurot ja 5 senti. Varsti
soetan ka boosti kella mis maksab mulle 13 eurot, siis näeb täpselt ära, et mis kes ja kus. Hetkel tundub justkui kuskil leke olema, samas kõik asjad
on kinni keeratud üsna tugevalt.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 23:49
|
|
|
Võid igaks juhuks vaadata üle ka kaitsmeploki ligiduses olevad massi ühendused. Pääsed neile ligi näidikuploki tagant ja armatuuri alt. Laadimispinget
oled mõõtnud? Ehk on geneka pingeregulaator ka veidi vigane?
Ennist küsisid, mis turbo autol peal on. MC1 ja MC2 peal on sama turbo, mis S2, S4, S6 ja 200 20V. Ehk siis üsna võimekas KKK K24 7000.
Ma ei saa nüüd sellest diffri ümber kemplemisest aru. Kui sinivalge juhe on läbi lõigatud, ei tööta difriluku n-ö kiirustundlikkus. Keskkonsoolist
saab ju ikka lukku ja avatuks lülitada. Ja tõesti on lukus difriga jääl parem sõita. Kogesin ise seda kui auto ostsin ning difrilukustus katki ning
selle tagajärjel differ pidevalt lukus oli. Kui korras difri alla panin oli palju vaevalisem külge ette saada. Vasak jalg pidi enne kurvi alati
piduril olema ja rooliga järske kontraid tegema. Samas kui lukus difriga piisas rooli keeramisest ja parema jala sirutamisest.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 02.11.14 00:12
|
|
|
Selge, rohkem kommentaare pole. Kahju, kui hea asi ära lörtsitakse. Aga ju on asi minus. See on jah tõsi, et igaüks hoolitseb oma auto eest ise. Edu.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.14 09:28
|
|
|
Tänud turbo tuvastamisest eest! Ja mis veel reduktorisse puutub siis ainult jäärajal ja kruusal on ta koguaeg lukus, asfaldil, ringrajal vaid
stardiabi ehk siis sinivalge on ühendatud. Hetkel tõusen üles, õpin ära ja siis lähen generaatori laadimist vaatama. Millegi pärast ma arvan, et ta
laeb, spidoblokis olev voltmeeter tõuseb peale käivitamist üle 12voldi tublisti. Mõõdan multimeetriga kindlalt ära veel ja annan teada. Kaitsmebloki
masse oleks ilmselt kõige mõistlikum kontrollida jah, eriti kui kaitsmeblokist suitsu kerkis ja sellised anomaaliad on. Mina seaksin põhisüüdlaseks
ainult massi, muud seal lihtsalt ei saa olla.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.14 20:41
|
|
|
Täna siis arutasin armatuuri välja(mõttetult materjali raisatud audi tehases, sada kinnitust ja kõrva mis muidugi pooled katki läksid.) Kui jõudsin
kaitsmekarbi juhtmetini siis seal puhastasin ära massid jms. Paigutasin juhtmeid paremini ja kokku tagasi peale kaitsmeploki pesemist bensiiniga ja
puhusin õhuga puhtaks, kandsin mingi aine peale mis peaks niiskust tõrjuma. Panime kokku ja siis akuklemm peale, peale akuklemmi peale panemist hakkas
imekombel tööle ventikas. algul esimene aste, siis teine ja lõpuks kolmas. Pidin akuklemmi maha võtma, kuna miskit kärsass seal. Peale ühe relee
lisamist oli kõik korras, auto töötas, mida ei kärssanud ega midagi. Aga ventikas ei tööta, ilmselt on vaja veel soojaks sõita homme ja proovida. Kui
ei lähe siis vähemalt midagigi head, põhjavaiba alt tuli vee loik välja. Kraapisin pigi ära, tõmbasin tolmuimejaga kõik puhtaks ja jätsin kuivama, eks
homme näha ole mis saab. Esituled peale massi puhastamist hakkasid põlema, üllatus oli suur!
Järgmisek oleks autot vaja madalamaks saada, hetkel tohutult kõrge ja suvel ringrajale minnes saab nii peegli vastu maad panna! Mis alternatiivid on
võimalikud vedru poolest? Makita madaldust tegema ei hakka!!!
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.14 19:08
|
|
|
Tõsiselt... kopp on ees juba sellest autost. Paned kokku, saad sõita garaa˛i uksest 300meetrit ja siis pill seisab ja käima ei lähe. Egas midagi, ju
siis läks midagi kaitsmeploki juhtmetega segamini. Kontrollisime üle piltide järgi mis ennem lammutamist oli jäädvustatud, ning kõik oli õigesti.
Sädet pole ja pump ka ei löö. Lammutasin täna mootori poole pealt kõik väliselt laiali, mis on juhitav vaakumiga. Pesin asjad puhtaks, panen külge
tagasi ja endiselt ei midagi. Panime teise kaitsmeploki... endiselt ei midagi. Mõtlesin, et kontrollin süütepooli peale tulevat voolu ning nii kui
multimeeter külge sai näitas see vaid 0,63volti, ehk mitte midagi. Bensupumbale vedasin eraldi juhtmed korraks, et kontrollida töötamist(äkki põles
läbi vms.) pump töötas väga hästi, rõhku tootis 6bari+. Proovisin teist mootoriaju ka külge ja endiselt ei mingit tulemust. Mõtlesin homme proovida
erinevaid releesi. Käin lammarist läbi ja korjan mõned kümned näpuvahele. Minu omad pistikust välja võttes kolisevad seest justkui midagi oleks lahti.
Kui teiste releedega tööle ei lähe, siis lõpetan püüdlemise. Kopp ees sellest elektri majandusest. Teised mehed olid ajupistikul erinevad maandused
läbi lõiganud, taasühendasin ka need omavahel. Kui homse päeva lõpuks ei käi siis läheb riida peale oma aega ootama (loe kui 20v kaan ja proge
aju+teine turbo ja vähemalt kaks korda suurem cooler. Seda kõike juhul kui ei saa tööle). On kellegil soovitusi, on keegi olnud samas olukorras?
Paluks kasvõi mõndagi soovitust, et mida kontrollida vms. Olen 100%kindel ei kaitsmeploki küljes olevad juhtmed on õigesti ja et seal ligiduses olevad
massid on kõik puhtad ja küljes.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 07.11.14 19:29
|
|
|
Jagaja. Ja selle sees olev halliandur? Mingisugune elektrikala on väga suur sees. Kui enam ei jaksa ja see 150 euri veel alles on, siis maksaks selle
õige elektrikule? Usu, meil on klubis mehi, kes just hingehinda ei küsi. Aga kuna sul pidid teadjad ja kogemustega mehed olema, siis ei julgegi
nendega keegi suhelda. ;-) Aga vaata jah, jagaja ja rootor jms üle. Jagajal peaks küljes olema pistik. Siis on jagajas sees halliandur. See peab olema
100% toimiv asi.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.14 20:10
|
|
|
Kui jagaja ära on, siis pump ka ei löö? Kust pump enda signaalid ja asjad saab üldse? Jagaja on mul õnneks teine võtta oma tagasihoidlikust varuosa
riiulist. Proovin ära homme esimese asjana. Jagaja kaane alune ütleb seda, et seal oleks justkui tohutult vett kunagi olnud. Oksudeerumine on üle
igasuguse piiri. Ennem 300m sõitu tegin jagajakaane aluse ka täiesti puhtaks. Samas jagaja ei ole see ainukene probleemne koht, kui temani jõuab vool
0,63volti?! Tuttav kuulmata kõiki probleeme ütles mulle, et kontrolli süüteluku põhi ära. Mõte välgatas peast läbi, et see võib olla tõesti ei anna
ajule signaali vms. Samas jällegi spidoblokis kõik tuled põlevad, käiamisel tõuseb õlirõhk samuti näidiku järgi. Kes on need mehed, kes elektrit
jagavad? Võiks olla muidugi Tartust, sest siis on vähem mingit transporti jms. Tänud vastamast ja kaasa mõtlemast!
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 07.11.14 20:41
|
|
|
Lukupõhi teeb jah igast vigureid, kui säde puudu siis bensupump ei löö.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 07.11.14 20:41
|
|
|
Kurat lugesin seda teemat ja midagi teha pole sa peaks Forsiniga punti võtma
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.14 21:05
|
|
|
hehe. Punti võtan vaid lisa autosi hoovi peale! Abi on kindlasti tarvis erinevate probleemidega. Seda marki liikur on siis mulle esimeseks ja pole
eriti kohanenud selle margiga. Kui lukupõhi ära on siis mis tuleks teha? Mul pole hetkel muud ka võtta kui ainult 80-mne oma!
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 08.11.14 07:39
|
|
|
Tuleb teha üks kuni 30 € väljaminek ja osta poest uus. Kui Tartusse Forssi lähed, siis sõida sealt kümmekond maja edasi ja sõida MT Autohooldusesse
selle autoga. Kui ei saa sõita, siis vii treilaga. Mõistlikud mehed ja selgitavad ehk välja, milles viga.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.14 09:09
|
|
|
Ma veel jonni ei jäta. Uurisin sõpradelt, kes on rohkem elektriga sina peal. Nende kõigi suust tuli see, et kindlasti kontrollida immo eemaldusest
taas ühendatud juhtmed üle, et äkki mõni sai sitasti omavahel kokku, või jäi üldse mõni kokku panemata. See on ainukene loogiline seletus ka asjale,
kuna sõidu pealt lihtsalt pump justkui lakkas töötamast. Hoiad gaasi põhjas siis toimus justkui "anti lag", leek oli sumpast väljas(ütleks et vale
süütamine või liiga hull või liiga vähene kütuse segu) Ilmselt kütusepump midagi jamas seal, ei töötanud ja kui tööle läks siis laadis liigselt üle.
Peale seda proovin jagajat vahetada ja siis teine süütepool ka riiulist võtta(samas pistikuni jõuab vaid 0,63volti voolu).
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.14 23:11
|
|
|
Sõbrad tulid appi täna siis. Midagi targemaks eriti ei saanud. Sõber lõi juba käega, ütles et seda asja korda ei saa. Süütelukku juhtmed kõik omavahel
koos ja endiselt ei midagi. Homme otsin kuskilt terve hunniku releesi ja proovin neid vahetada, kui siis ka midagi ei sünni siis läheb kapott peale ja
õue seisma. Kevadel vaatame edasi mis saab.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.14 23:38
|
|
|
Tegelikult on nii: mida varem endale tunnistada, et ise ei ole võimalik kõigega hakkama saada ja et mõned spetsialistid küsivadki toimiva teenuse eest
raha(mitte ei röövi), seda lihtsam endal on.
Kahju, kui auto selle pärast seisma peaks jääma
|
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.14 08:09
|
|
|
See pole sugugi ainukene elektri pull! Neid jamasi ühel käel kokku ei suuda lugeda.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 09.11.14 09:14
|
|
|
Proovi see immo juhtmestik siis ära võtta üldse vahelt. Või vähemalt vooluahelast välja. Kuigi jah üritan sama öelda, mis kasutaja twisty. Kui enam
jõud üle ei käi, siis võid ka hinna öelda, mis selle eest küsid. Et kui alla annad.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.14 10:31
|
|
|
Immo pärast terve salongi laiali kakkusin ka. Seal oli immo, radar ja Nokia telefoni mingi hands free vms. Need ma lõikusin sealt välja, viskasin
kauge kaarega minema, jootsin õiged juhtmed omavahel kokku ja käivitus poolest pöördest. Hinda sellel autol ei ole, see on nüüdseks hindamatu. Ehk
mõistate, need pikad päevad auto alla pandud, mitu tundi tööd. Vaeva on nähtud ja sellepärast ka hetkel on motivatsiooni kadu. Oled teinud juba palju
ja ikkagi pole veel selline nagu olla võiks. Ära ma teda kohe kindlasti ei müü, vedelema ei jäta rohkemaks kui kuu aega. Sõber elektrik kes eilegi
käis asja vaatamas, ütles et tal on jube tahtmine teda käima saada, sama ka minul. Kui ma seda projekti olen juba alustanud siis viin mina ka selle
lõpuni, küsimuseks jääb selle puhul ainult "kuna?" Sõber uurib juhtmestikku internetist, prindime välja ja siis hakkame juhe juhe haaval minema. Kui
siis ka lõpuks midagi sellest ei tule, siis on väga lihtne. Kogu see K-jetronick minema ja normaalne sisselase+aju. Tahaks teda lihtsalt sõitma saada,
endal on vaja liikuda ja talvel tahaks funnida ka.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.14 17:17
|
|
|
Mõtteid on liikunud palju veatuvastamise koha pealt. Kas on võimalik, et vändaandur on ära? On kellegil kunagi selline asi läbi olnud? Samas see ei
ole loogiline, aga tahks teada, et kuidas siis asjad on, kui see läbi on.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 5 6 7 |