Lehekülgi: 1 2 3 4 5 .. 7 |
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 21.10.14 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartenTe
Minu teada ongi foorum selleks, et küsida ja saada vastuseid, aga kui see häirib siis edaspidi selgitan ise asju välja, kuna tõesti asjade otsimiseks
on aeg nulli lähedane! Vabandust kui kedagi häirib vähene edasijõudmine ja liigsed küsimused!Tänud linkide eest. |
Ma andsin Sulle 3 vihjet (foorumi otsing, vag-cat ja sjm autotechnik), kuidas sama ajaga (ok 5 min pikema ajaga) leida endale vajalik info vs jääda
ootama kuni keegi äkki teadjam mees on samal ajal foorumil ja just täpselt Sinu küsimusele vastuse saab.
Ja selle edasijõudmise kohta. Usu, sa oled näidanud oluliselt rohkem taiplikkust ja teinud rohkem edusamme selle vanakesega kui mõni teine oma autoga
seda teinud on. Lihtsalt ole veidi sõbralikum ja ära solvu kui Sind suunatakse abimaterjalide juurde. Hea on, et oma tegemisi meile siin jagad.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.14 19:03
|
|
|
Mitte sõbralikus võib tuleneda sellest, et ma ei ole teda ikka veel käima saanud ja sada erinevat probleemi on vahet pidamata temaga. Solvunud ei ole
mitte keegi?!
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.14 19:16
|
|
|
Sirvides siin foorumis erinevaid teemasi leidsin ühe sellise teema, kus tuuaks võrdluseks KG ja Mc1/2 head ja vead välja. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=22408&page=1
Ma tahaksin boosti keerama hakata tulevikus või sõita samas seades ringi nagu praegu on, aga et oleks natukenegi rohkem võimsust. Sealt lugesin välja,
et Mc1-le Mc2-he nukkvõll ja 300kPa mapiga(mida map muudab ja mis on selle otstarbe?). Mis on MC1he ja MC2he nukkvõllide erinevus, kui võimalik siis
välja tuua arvuliselt, tõusud jms.?
Põhiline küsimus: Kui mul on kaks täiesti planku mootorit, ehk turbot, genekat ja igasuguseid andureid jms küljes pole, kuidas eristan MC1hte ja
MC2hte? Kuna lähiajal toon juurde ühe Audi 100 FWD, millele on peale pandud mingi reasviiene turbo mootor, seal peal turbo aga lõdvikute paiknemine on
puudu. Ma suudan neid kahte ainult eristada ühel viisil: cooleri sisse ja väljaminevate torude paiknemise järgi.
Miks küsin siin jälle küsimusi? Kuna emakeeles arutelu pidada on palju lihtsam kui lugeda tohutult pikki võõrkeelseid vasteid, mis on ka üsna
puudulikud, heietavad ainult üksikutel asjadel.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 22.10.14 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartenTe
Sirvides siin foorumis erinevaid teemasi leidsin ühe sellise teema, kus tuuaks võrdluseks KG ja Mc1/2 head ja vead välja. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=22408&page=1
Ma tahaksin boosti keerama hakata tulevikus või sõita samas seades ringi nagu praegu on, aga et oleks natukenegi rohkem võimsust. Sealt lugesin välja,
et Mc1-le Mc2-he nukkvõll ja 300kPa mapiga(mida map muudab ja mis on selle otstarbe?). Mis on MC1he ja MC2he nukkvõllide erinevus, kui võimalik siis
välja tuua arvuliselt, tõusud jms.?
Põhiline küsimus: Kui mul on kaks täiesti planku mootorit, ehk turbot, genekat ja igasuguseid andureid jms küljes pole, kuidas eristan MC1hte ja
MC2hte? Kuna lähiajal toon juurde ühe Audi 100 FWD, millele on peale pandud mingi reasviiene turbo mootor, seal peal turbo aga lõdvikute paiknemine on
puudu. Ma suudan neid kahte ainult eristada ühel viisil: cooleri sisse ja väljaminevate torude paiknemise järgi.
Miks küsin siin jälle küsimusi? Kuna emakeeles arutelu pidada on palju lihtsam kui lugeda tohutult pikki võõrkeelseid vasteid, mis on ka üsna
puudulikud, heietavad ainult üksikutel asjadel. |
Siin infot
MC-1 designated 2.22 liter turbocharged engine (single knock sensor version)
Intake opens before TDC 0 degrees
Intake closes after BDC 41.1 degrees
Exhaust opens before BDC 40.0 degrees
Exhaust closes before TDC 1.1 degrees
Measured lift from MC camshaft, Intake and Exhaust ~0.416 inches
MC-2 designated 2.22 liter turbocharged engine (dual knock sensor version)
Intake opens before TDC 4 degrees
Intake closes after BDC 41 degrees
Exhaust opens before BDC 46 degrees
Exhaust closes before TDC 5 degrees
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 22.10.14 19:42
|
|
|
Boosti ei soovita WG kruvist keerama hakata. Selleks on paremaid viise. Iseasi, kas just odavad. Aga kuna ma ise MC mootoritega kursis just pole, siis
kiire google otsinguga leidsin motorgeek.com foorumist sellise info:
Tsitaat: |
The combustion chambers are the same, though the pistons are not, the MC-1 having lower compression. MC-1/2s are, AFAIK, pretty much the same, with
these differences: MC-2 has better cams, compression (higher), and two knock sensors .
|
Ehk vaata, kas sul on 2 detonatsiooni andurit mootori küljes? Eeldan, et peaks olema samamoodi nagu 20 v mootoril, seega esimene asub auto ees
seistes, mootoriploki parempoolsel küljel, termostaadi läheduses ja õlirõhu andurite kohal, veekollektori all. Ja teine, mis loeb tagumisi silindreid
(4 ja 5) on esimesest andurist taga pool, samal küljel, samal joonel esimesega.
Ajudes on ka kindlasti mingi erinevus.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.14 19:49
|
|
|
Tänud vastamast! Suurem kompressioon turbokal, hm, ei tundu just eriti
hea. Turbokal loetakse ikkagi ~8,5-9,5 heaks. Ei tea palju täpne siis on? Mis marki turbo üldse Mc1-el peal on ja mis MC2-el?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 22.10.14 20:36
|
|
|
UrQ ja mõningatel 200-del MB koodiga mootor 147kw, surveaste 8,6:1. MC-1 peaks olema K26, MC-2 K24, sama, mis 20v-l.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
postitati 22.10.14 21:11
|
|
|
Copy Paste mu enda auto teemast MC1 ja MC2 erinevusest.
MC1 10V, 2,226 ccm, 165 HP with G-Kat this is a MC1 engine as it to 10/88 (?) one built:
MC2 10V, 2,226 ccm, 165 HP with G-Kat)
(MC1 and MC2 are by the way forum-internal designations, AUDI know only the MC.) The usually-common turbo engine, built 08/85 to 11/88. The
mechanical difference from MC1 to MC2 lies in the pistons, which bring higher compression by slightly flatter hollows with the MC2 somewhat. The cam
shaft could be different, which meant which one could however not block with the MC1 no MC2 cam or in reverse. Has only which with calmer no-load
operation to do. Otherwise the MC1 has one, the MC2 two knocking sensors. In addition the lima owners and the generators differ. MC2 has the
generator, which was blocked also in the 7a, NG, 3B, etc. Still to it the MC2 the same possesses intercooler as the 3B (which favourable as the MC1
intercooler is achievement technical (the MC1 has a broader intercooler with worse efficiency)). MC1 and MC2 possess still to it different engine
expensive equipment.
This is a MC2 engine as it starting from 11/88 was built:
Audi OOOO - Lord Of The Rings
|
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.14 06:50
|
|
|
Pildi pealt leidsin ühe erinevuse lõdviku poole pealt: MC2-el on pritsepea pealsel lõdvikul on mingi ots seal, MC1-el aga kollane punn. Kui nii
vaadata siis peaks olema teine sada mille juurde toon ka MC1.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.14 08:36
|
|
|
Ahjaa, kui kellegil kojameeste süsteemi pakkuda, siis võiks teada anda! Enda oma mul ei võta voolugi sisse, täna kiikan sisse, äkki annab korda teha,
aga pakkuda võib ikka!
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 23.10.14 09:26
|
|
|
Saatsin u2u kojameeste süsteemi osas.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.14 18:11
|
|
|
Täna oli isegi produktiivne 3-4 tundi. Sain korda kojamehe mootori(rootori peal olid osad asjad ära oksuteerunud ja nende puhastamise tagajärjel
hakkas asi tööle.) Keevitasin põhjal veel viimased kohad ära, värvisin ära ka. Siis sukeldusin elektrisse, vaatasin kaitsmeid ja seda joonist mis on
kaitsmekarbi peal, et mitmesed need kaitsmed olema peavad. Tulemus oli see, et sikutasin kõik kaitsmed välja, kõik neist vajasid puhastamist, kuna
kõik olid ära oksuteerunud... Kui kõik kokku tagasi sai siis oli armatuur pime põhimõtteliselt. Õlirõhu kell näitas natukene peale nulli ja digi dash
ei töödanud. Sukeldusin tagasi, vahetasin mõned kaitsmed uute vastu ja kõik korras jälle peale õlirõhu kella, mis näitab endiselt natukene nulli
peale... Tööle sain ka peale kaitsmete korrastamist paremas esitiiva koopas oleva kütusega seotud mingi asja, urises ja surises hirmus kõvasti, ei
kujuta ette ka mis asi see olla võib. Isaga koos arvame, et külmkäivituse mingi vigur, aga ei ole kindel. Komplekteerima hakkasin ka pagasnikut, panin
tihendi paika ja siis lõin luugi kinni - enam ei avane. Igavese pika tokiga jebisin ta küll lahti, aga ei saa hästi aru,et mis seal nii hulluks läks
siis. Akuklemmid olid peal, mingi teema on tal vaakumiga ka seal. ahjaa, pagasnikut ei saa lukku ka keerata, võti lihtsalt ei funka seal sees! Oskab
keegi aidata? Homme tahan võimalikult vara peale lennata ja õhtuks tule torru saada, kui nüüd tellitud tihend õige on...
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.14 17:34
|
|
|
Täna sai hakatud kella kaheksast tegema, tulemuseks komplekteeritud salong ja töötav mootor, niivõrd kuivõrd... Asi läks käima peale väikest muutust
ja siis lasime tal käia, tuuritasime natukene oma 15 minutit ja siis suri piiraja lähedal lihtsalt välja. Tundub nagu kütus oleks otsas, kütuse rõhk
alla 6bari, kuigi see mootor vajab ilusti käivitumiseks ja käimiseks 6bari. Eks homme näha ole, panen paaki veel 30 liitrit juurde ja laon täielikult
kokku ära ka. Siis ainult pidurid jäänud.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.14 17:27
|
|
|
Sain pilli käima, turbo volla oli minema lennanud. Nüüd on elektriga mingi räiged probleemid, vahest ei põle midagi ja siis särab kõik nii et
kaitsmeid laksatab läbi. Oskab keegi öelda midagi selle kohta?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 26.10.14 09:54
|
|
|
Kõlab nagu kogu elektrijuhtmestiku kontroll. Kusagil on lühis. Kere maanduste punkte oled kontrollinud?
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.14 10:20
|
|
|
Eile esimese vasaku rattakoopa juures hakkasin neid lahti keerama, et puhastada jne. Õlitasin korralikult ja siis üks hetk lihtsalt polt murdus ja ei
hakanud teisi puutuma. Ehitan sinni mingi parema maanduse süsteemi. Kaitsmeid läheb ka järjest läbi. Elektriku juurde ei taha ka viia, see röövib
paljaks.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 27.10.14 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartenTe
Komplekteerima hakkasin ka pagasnikut, panin tihendi paika ja siis lõin luugi kinni - enam ei avane. Igavese pika tokiga jebisin ta küll lahti, aga ei
saa hästi aru,et mis seal nii hulluks läks siis. Akuklemmid olid peal, mingi teema on tal vaakumiga ka seal. ahjaa, pagasnikut ei saa lukku ka
keerata, võti lihtsalt ei funka seal sees! Oskab keegi aidata? |
Kui võti ei funka ja lukku ei saa keerata, siis pagassiluku vaakumpump läbi.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 27.10.14 19:33
|
|
|
Probleem võib ka lihtsam olla. Nimelt on seal luugil seespool, paremal pool avamise hoob plastikust lukusti sees. See plastik on keermeatatud ja võib
olla ajajooksul see keere kulunud ning ei hoia hooba õigel kaugusel.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 07:56
|
|
|
Eile siis komplekteerisin suuremad olulised asjad ära ja läksin sõitma. Tagadiffer toimetab väga ilusti, lõikasin juba sinivalge läbi ka. 2Pirukat sai
ka tehtud sõbra tungival soovil . Kõik muidu väga ilus ja tore, aga oleks
teine mul garaazis ka maha põlenud terves tükis... Elektriga on mingid tohutud probleemid, tegin küll maandused puhtaks ja kinnitasin paremini, aga
endiselt on kuskil miskit persses. Ees ainult üks tuli põleb kui on sõidutuled ja kui kaugtuled siis ka ainult üks põleb. Pargid ei tööta kummalgi.
Auto tagaosa on ka põhimõtteliselt pime, ei ole seal numbritulesi ja ka kabariite. Spidoblokil see väike ekraan ei tööta(kutsutakse vist kompuutriks
mida kangist saab juhtida.) Märguande tuled osad on ja osad ei ole. Murelikuks teeb see, et kella järgi on õlirõhk 4,5-5bari, aga ekraani pealt
karjub, et ei ole mitte kui midagi. Ehk oskab keegi öelda, et kus võib veel olla maandusi jms?
Autost endast: Tõsiselt eile me kõik üllatusime kui tegin starti kruusal. Ei mingit mõttepausi kui juba astus kohalt minema 2 pikka jutti maas.
Tundub, et töö on vilju kandnud õnneks! Vahepeal oli tõsine motivatsiooni puudus autot edasi teha, aga nüüd see on laes!
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.11.14 08:28
|
|
|
http://diakom.ru
Siit saad vene keele oskajate abiga ehk miskit kasulikku. Ma täpselt ei tea, mis seal ka on, aga otsingu kaudu on sinna palju viidatud, seega võiks
olla?
Siis jällegi sjmautotechnik abiks. Kuigi jah Inglise keelne.
Õlirõhu tule lööb põlema ilmselt sestap, et üks anduritest on oma eluea lõpetanud või on halb ühendus. Andur peaks asuma üsna mootori keskel asuvast
suurest õlitemp. andurist diagonaalis, tagapool, all. Ehk pisem, oli vist
1 klemmiga andur. Räägin 20v mootori põhjal. Ehk keegi täpsustab, kuid kuna mootoriplokid on neil laias laastus samad või sarnased, siis võiks ka
andurite asetus peaaegu sama olla. Sama külje pealt otsi, kus on detoandurid.
Mis tarvis see sinise juhtme läbi lõikasid difril?
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 01.11.14 11:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Mis tarvis see sinise juhtme läbi lõikasid difril? |
Kiiruse signaali juhe, et lukk välja ei lülitu, kui kiirus üle 30km/h läheb.
Got ARB and nitrous?
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.11.14 13:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Remo
Kiiruse signaali juhe, et lukk välja ei lülitu, kui kiirus üle 30km/h läheb. |
Jah, ma saan aru, et soovitakse 50/50 vedu, aga ühest teisest teemast seletuseks (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=144842):
Tsitaat: |
Esiteks on parkida halb, teiseks libeda/lahtise teekatte korral hakkab jube kergelt auto ujuma ning viimaks see pidavat lõhkuma ka pooltelgi/nende
otsi ja rehvid pidid ka kiiremini kuluma. Ise just tahan sellest keevitatud torsenist lahti saada ning otsin korralikku asemele. Asjal on mõtet ainult
siis kui tahad tagaveoliseks teha, nelikuna pole asjal jumet.
|
Seega. Milleks lõhkuda? Hiljem jälle rohkem tööd enesele?
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 01.11.14 15:13
|
|
|
Eks seda lahendust on mõtekas kasutada ainult jäärajal ning sealgi mitte kogu aeg. Muudes oludes ei näe mina ka asjal erilist mõtet, kui ei ole just
eesmärk tehnikat ära lõhkuda
Got ARB and nitrous?
|
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 18:03
|
|
|
On mõni mees olemas, kes oskab seda vaakumpumpa kuidagi ringi kirjutada? Et peale 50 laseb lahtiseks siis. Hetkel pole hullu midagi. Sinna vahele
panen muidu lüliti.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.11.14 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartenTe
On mõni mees olemas, kes oskab seda vaakumpumpa kuidagi ringi kirjutada? Et peale 50 laseb lahtiseks siis. Hetkel pole hullu midagi. Sinna vahele
panen muidu lüliti. |
Originaalis töötabki ju see süsteem nii, et ca 30 km/h kiiruselt lülitatakse lukk välja. Kui tõsta vaja seda numbrit, siis ei tea kuidas see võimalik
oleks. Keegi targem ehk oskab miskit kosta? Kuigi pakun, et suurematel kiirustel pole see ka ikkagi ohutu erinevatele liigenditele.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 5 .. 7 |
|