Lehekülgi: 1 2 |
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 23.10.10 13:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audihunt
Lisaks oli viimane post seal tehtud käesoleva aasta Mai kuus, millele keegi ei suvatsenud isegi vastata, seega tegin siia uue teema.
| Selles mu mõte oligi, et pigem koondaks kogu sama info ühte juba olemasolevasse teemasse kokku, kui võimalik. Muidu peab mingi
häguselt meelde jäänud postituse pärast hunniku pmst identseid teemasid läbi lappama, et õige infoni jõuda.
Ega teemad pole mingid jäätmed, mis seistes nii halvaks lähevad, et neid torkida poleks mõtet.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 23.10.10 14:52
|
|
|
Zoig, kuidas minu tehtud juhtmed on kestnud? Süütesüsteem toimib siiani?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 23.10.10 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Zoig, kuidas minu tehtud juhtmed on kestnud? Süütesüsteem toimib siiani? | Siiani on nad kenasti kestnud, vähemalt pole küll kordagi
veel tundnud, et rõhuall asi vahele jätaks(nagu ta sul varem tegi). Muidugi maanteel pole kõrgemate käikudega viimasel ajal proovida saanud ja linnas
üle esimese üldjuhul kiirendada ei saagi.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 23.10.10 17:25
|
|
|
Olgu, täna sai siis terve päev vabaks tehtud ja asi ette võetud. Ise küsisin , ise vastan , et 0.56mm2 kaabliga asi ei tööta. Käima läks aga koheselt
oli tunda et säde küünaldel jääb nõrgaks , seega peab panema jämedamad kaablid. Tegin ka korraliku pildimaterjali töö käigust, mida lähiajalt tahaks
ka siia üles laadida ja loomulikult auto korralikult tööle ka saada.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 23.10.10 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audihunt
Olgu, täna sai siis terve päev vabaks tehtud ja asi ette võetud. Ise küsisin , ise vastan , et 0.56mm2 kaabliga asi ei tööta. Käima läks aga koheselt
oli tunda et säde küünaldel jääb nõrgaks , seega peab panema jämedamad kaablid. Tegin ka korraliku pildimaterjali töö käigust, mida lähiajalt tahaks
ka siia üles laadida ja loomulikult auto korralikult tööle ka saada. | Kuidas tegid kindlaks,et juhe on liiga peenike? Selle mõõduga kaablist peaks tegelikult piisama.Häired "võivad" tekkida
kuumenemisel.Usu.Su kala petub kuskil mujal
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 23.10.10 18:52
|
|
|
Ei usu et selles peenemas juhtmes asi on,ega pooli kahvlid sellest 0.56 ruudusest suuremad nii ehk naa pole,kui siis veidi.Pigem panustaks
piipe,küünlaid,kommukaid.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 23.10.10 19:00
|
|
|
Mina aga välistaks sümptomite põhjal kommutaatorid. Piibud-küünlad võivad ehk.. Ma küsin parem, et mis takistused enne tööle asumist muidu olid ja kas
need muutusid peale juhtmete vahetust?
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 23.10.10 19:15
|
|
|
Takistused enne töö tegemist jäid mõõtmata, küll hankisin täna omale multimeetri ja kavatsen hommikul kohe üle mõõta. Arvatav "kala" enne juhtmete
korrastust ,peitus 5nda silindri pooli plussjuhtme jootes, mis peale pistiku lihvimist ära kukkus. Lisaks olid isolatsioonid juhtmetel ära kõrbend ja
painutades läksid naks-naks katki. Mõõtsin ka ühe hiljuti vahetatud n.ö läbiläinud pooli üle, millel tuvastasin pistikut maha viilides samuti joote
vea: takistus oli 1.1(K)oomi, seega peaks nagu tegelikult toimiv asi olema.
Asi mis kripeldama jäi ,et ei kasutanud liimi, silikoni poolide küljes joodete katmiseks , olid paljalt. Võibolla peitud ka selles iva. Jooted
said muidu korralikult tehtud poolist kuni pistikuni ja juhtmed vahetasin ükshaaval.
Lisamärkusena kirjutan et kaablit kulus kokku c. 5meetrit, seega varutud 10st meetrist jäi täpselt pool kogust järgi.
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 25.10.10 03:44
|
|
|
Antud masin käib nüüd nagu kella värk
Eks omanik räägib milles kala oli.
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 25.10.10 10:11
|
|
|
Nüüd tuleb siia pikem jutt, aga loodetavasti on kellegil kunagi veel kasu. Kõigepealt tahan tänada LEHYST, kes oli eile vea tuvastamisel kõvasti abiks
ja ennast salgavalt enda auto küljest juppe lubas proovida.
Vea eripära oli ,et peale juhtmestiku vahetust auto käivitus ainult see 1 kord ja peale seda enam käima ei läinud, kui hakkas lubama , siis lõi
justkui tagasi. Säde oli küünaldel, bensupump lahmas kütust mis kole , aga küünlad olid süsimustad/märjad.
Kuna tagusin algul vastu rinda ,et juhtmed said kõik ükshaaval ja õigesti vahetatud, otsustasin Lehyse soovitusel, netist leitud skeemi abil üle
kontrollida. Tõesti, olid 1 ja 2 silindri poolide juhtmed läinud vahetusse (kuna nad on pistikutega vastamisi)
Pildil paremalt 1 ja 2. ///Poolid enne///
Nüüd käib auto nagu peab ja ka stockist suurema boosti all, lisaks ka soojaspeast.
Takistused juhtmetest mõõdetuna olid kõigil 1.1(K)oomi. Esialgu jätan samad 0,56 mm2
kaablid, aga kontrollin neid 100km möödudes uuesti, kuna esialgu nagu toimivad kenasti.
Panen mõned pildid ka töökäigust. Soovitan Poolid koos kaanega lauapeale panna ja küljest kruvida kuuskant võtmega poolid kaaneküljest. Seejärel
ükshaaval juhtmed lõigata küljest ja vahetada, poolist pistikuni. Teha kõigepealt juhtmestik parajaks ja valmis. Peale seda kui poolid küljest
lõigatud , hakkas viilimine . Avastasin lõpuks et viilimine oli nüri töö ja haamriga paar koksu vastu pistikut ja see tuli ise küljest , paistsid
ainult hargid vastu, viilisin natuke paremaks.
Pilt ka ///Poolid viilituna///
Kasutasin musta värvi juhet kommutaatorisse minevatena ja punast . n.ö valgetesse pistikutesse minevatena, poolidel vastasid värvid Mustjuhe nr.
1 ja punane juhe nr. 15. Pilt: //////Juhtmed poolidel/// . Pistikute juhtme
soovitan maha lõigata kuskil 3 cm kauguselt pistikust ,kuna igaljuhtmel on silindri number peal. Pilt: ///Pistik///. Edasi hakkasin NR1 poolist pihta , mis oli kõige pikema juhtmega ,
ning seal mul viga tuligi kuna NR2 on seal kohakuti, seega mitte segamini ajada nagu mina tegin! Kuniks lõpuks kõik juhtmed küljes poolidel ///Valmis///. Edasi poolid auto peale ja proovima.
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 25.10.10 10:44
|
|
|
Panen veel kirja ajust kommutaatoritesse, silindrite süütepoolidesse minevate juhtmete värvid ja pin´id. Teadupärast on AAN mootoril 2 kommutaatorit,
inglisekeeles POS´i : 3 silindri juhtimisega N122 ja 2 silindri juhtimisega N127, olgu öeldud et V6 mootoritel on täpselt samad kommutaatorid, seega
saab N127 kommutaatori ühte vaba kanalit kasutada juhuks kui kumbki silindri nr4 või nr5 rada maha põleb.
------------------------------------------------------------------------------
POS N122:
Silinder 1: Roheline juhe valge triibuga ajust Pin 1/55, kommutaatorisse minev 4/4 ja kommutaatorist välja tulev 1/3
Silinder 2: Lilla juhe musta triibuga ajust Pin 2/55, kommutaatorisse minev 3/4 ja
kommutaatorist välja tulev 2/3
Silinder 3: Must juhe halli triibuga ajust Pin 23/55, kommutaatorisse minev 1/4 ja
kommutaatorist välja tulev 3/3
--------------------------------------------------------------------------------
POS N127
Silinder 4: Must juhe kollase triibuga ajust Pin 20/55, kommutaatorisse minev 4/4 ja
kommutaatorist välja tulev 1/3
Silinder 5: Must juhe valge triibuga ajust Pin 21/55, kommutaatorisse minev 3/4 ja
kommutaatorist välja tulev 2/3
Vaba kanal jääb Pin´ide alla 1/4 ja 3/3.
Vajadusel saab kummagi silindri pooli pin´e tõsta ümber näiteks. 1/3-3/3le ja 4/4-1/4le. Seda siis juhul kui tekib tõrge ühel silindril
kommutaatoris.
Vabaks jääb veel Pin 2/4, pruun juhe valge triibuga, mida kasutatakse massiks ja ta läheb sisselaske kollektori külge.
Antud teksti tõlkisin ja parandasin Audi World ja S2Forum tekstidest samadel teemadel. Loodan ,et kellegil on veel kasu .
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
m0nx
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s494
|
postitati 28.09.11 14:35
|
|
|
Loen seda teemat siin ja enamustel mure selles, et boosti ajal hakkab puterdama.
Endal teistpidi. Tühikäigul seistes muidu tiksub normaalselt, kuid iga natukese aja tagant lööb pöörded korra alla ja siis kiiresti veits ülesse. kui
mootor juba päris soe, siis hakkab päris tihedalt puterdama niimoodi. Kui aga kiirendada kohalt, siis esimene pool sekundit ei saa nagu sellest
puterdamisest üle aga peale seda justkui mootor naaseb normaalsele tööle. Boost on olemas, ei puterda enam. Siis jään seisma, algul mõnda aega tiksub
normaalselt ja siis kuskil 10 minutit kohal seistes hakkab vaikselt jälle puterdama.
Vahel kiirendades kaob jõud ära, kuid mootor tiksub kenasti... jõud kaob siis kui kuulen, et boost on peal ja persses blow-off klapp lõriseb
korralikult. Samas järgmisel kiirendusel jälle nagu seda probleemi poleks. See probleem pigem perses blow-offist?
Kas antud olukorras peaks ikkagi pöörama tähelepanu poolidele ja kommutaatoritele, või siis äkki pigem õhulugejas asi?
Õhulugeja seisundile hakkasin mõtlema suve keskel, kui riias käik nägi välja nii, et sinna sõit oli 60L kütust ja tagasi 30L küturst, kuigi pardaka
järgi oleks justkui normaalne küttekulu olnud. Augustis käisin veel korra Tapal, niiet 20L kütusega sinna jõudes näitas pardakas, et 140km veel sõita,
hakkasin tagasi sõitma ja peale paarikümment kilomeetrit näitas pardakas, et kütus otsas. (L)
Ja siis augusti lõpus tekkiski see samune tühikäigu pöörete probleem.... Algul ainult siis, kui kliima pump oli taga ja tegi seda suht harva... Foori
taga aegajalt korraks viskas pöörded alla. Lülitasin kliima välja, tiksus jälle paar nädalat normaalselt, kuid hakkas sama nalja uuesti tegema ja nüüd
viimastel päevadel puterdab juba korralikult...
Küünlad peaksid eelmise omaniku sõnul head ja võrdlemisi uued olema.
Kommutaatoreid samuti vahetatud paar korda, küll aga mitte uute vastu.
Alustan vist sellest, et proovin õhulugejat puhastada... On kellegil soovitusi selle kohta?
Mingist teemast lugesin välja, et pikka aega perses olnud blow-off võib õhulugeja tuksi keerata?
Vastab see tõele?
Talvel juba andis saba mul, ühes tallinna nimekaimas tuuningu firmas turbot kontrollides öeldi, et see persses blow-off ei oma miskit mõju millegile.
Sellepeale mul ta vahetamatta jäigi
|
|
|
Mikk_M
huviline
Registreerunud 09.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 R5 2.5TDI
|
postitati 28.09.11 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: m0nx
Talvel juba andis saba mul, ühes tallinna nimekaimas tuuningu firmas turbot kontrollides öeldi, et see persses blow-off ei oma miskit mõju millegile.
Sellepeale mul ta vahetamatta jäigi |
Pole küll otseselt teemasse, kuid jäi silma sinu postitusest.
Esiteks on tegu bypass klapiga, mitte blow-off klapiga, kui tegu on ikka sellele autole mõeldud osaga. Ja minu auto puhul näiteks küllaltki suure
tõenäosusega oli eelmise omaniku poolt vahetamata bypass(mis teeb päris mõnusat heli) süüdi turbo surmas. Pealegi pole see jubin teab mis kallis asi
selle auto puhul, kui vaadata mõne teise asja hinda, näiteks süütesüsteemi uuendamist.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|