Lehekülgi: 1 2 |
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.06 13:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5Ise soovitaks mingit adapterit mis teeb 24V dist 14V mitte 12V. Saab natuke rohkem võimu
makist. Veel parem ja kõvasti keerulisem oleks teha nii: maki elektroonika saab 12v adapterist ning lõppvõimu kivi 17v. |
See 2V vahet ei muuda mitte kottigi... makk annab sinna 10-12W vahemikku nagunii, miskit 1W võimsuslisa sa elusees kõrvaga ei kuule.
See teine aretus samuti, suht mõttetu juba... paras mässamine sitast sai tegemiseks, samamoodi, võimsuselisa on liialt väike lihtsalt.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.06 07:44
|
|
|
Pmtslt peaks olema see erinevus 12 ja 17 v töötamise vahel "natuke" suurem kui 1-2 W.
Tavaline automaki lõppvõimu klots TDA7386:@4 oomi 1% Thd
12V - 15 W
14V - 20 W
17V - 30 W
Seda võimsust kätte ei saa kuna automakk kuumeneks lihtsalt üle, see väike alumiiniumi tükk( radiaator) maki taga jääks kindlasti väheks.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.06 07:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Pmtslt peaks olema see erinevus 12 ja 17 v töötamise vahel "natuke" suurem kui 1-2 W.
Tavaline automaki lõppvõimu klots TDA7386:@4 oomi 1% Thd
12V - 15 W
14V - 20 W
17V - 30 W
Seda võimsust kätte ei saa kuna automakk kuumeneks lihtsalt üle, see väike alumiiniumi tükk( radiaator) maki taga jääks kindlasti väheks.
|
Jah põhimõtteliselt see see suurim mure seal ongi, temperatuur... muidu tuleks juba ka tootjate poolt need makid võimsamad, kuid lihtsalt ei suudeta
piisavat jahutust neile leida.
|
|
|
|
Kalev
huviline
Registreerunud 04.02.07
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 26.02.07 17:55
|
|
|
soovitaks ka trafo vahele panna 24 to 12 v aga uuri ka seda võimalust et kas kusagil jookseb 12 v. ma tean seda et traktoril on 12v suunatulede all
või ohutulede all ja sealt ka 12 v võimalik saada aga seda pead kindlasti järgi mõõtma
|
|
|
axm
huviline
Registreerunud 06.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, A6
|
postitati 27.02.07 17:58
|
|
|
Isiklikult soovitan teemaalgatajal soojalt osta see 24V/12V muundur ja see sinna korralikult paika panna. see juhtme vedamine ja muu jama mis tuleb ei
ole minu arvates juramist väärt.
On õigus ka meestel, kes räägivad et 1 aku kiiremini läbi saab kui teine, see on veokatel niimoodi (selle protsessi aeglustamiseks vahetatakse isegi
akusid ringi ja laetakse neid aegajalt).
mis puutub ohutusse, siis veoauto juures olev vool on midagi muud kui sõiduka puhul, seal toimub põlemine kordades kiiremini (kes on näinud teavad
millest räägin, vaadake ampreid)
nii et osta see kuni 400 krooni maksev jubin, kruvi külge ja sealt saad võtta rahus voolu ka tulevikus lällarile või millelegi muule.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.07 20:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: axm
On õigus ka meestel, kes räägivad et 1 aku kiiremini läbi saab kui teine, see on veokatel niimoodi (selle protsessi aeglustamiseks vahetatakse isegi
akusid ringi ja laetakse neid aegajalt).
mis puutub ohutusse, siis veoauto juures olev vool on midagi muud kui sõiduka puhul, seal toimub põlemine kordades kiiremini (kes on näinud teavad
millest räägin, vaadake ampreid) |
Ma ei mõista mismoodi suudab miski maksimum 10A tarbiv seadeldis mõjuda nii julmalt aku eluaele, et selle peale üldse mõtlema peaks hakkama?
Ohutuse kohapealt on sul õigus... olgu seal neid ampreid palju tahes ohtlik on see teema alati. Selle jaoks on vaja panna ka igale asjale kaitse
vahele. Otse ühelt aku otsalt millelt teine ots keresse jõuab tuua voolu ots läbi kaitsme makini ning maki teine ots keresse... ongi 12V olemas ja
ahel on kaitstud (max kaitse aku juurde 10A).
|
|
|
|
Jaanson
huviline
Registreerunud 09.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: B4 ja A4q
|
postitati 27.02.07 21:05
|
|
|
Huvitav, kas KOGU selle rekka elektrisüsteem on siis 24V. Kõik pirnid, lambikesed, sig.süütaja. Ja isiklikult pole näinud ühelgi autol(traktoril)
genekat, mis toodaks 24V. Olen näinud ainult selliseid süsteeme, (juba 20 aastat vanal NIVA kombainil selline) et starter on 24V ja ülejäänud vidinad
12V.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.07 21:09
|
|
|
Nt on VW Iltisel 24V genekas et on ka ikka neid kasutusel.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.07 10:05
|
|
|
Tsitaat: |
Ma ei mõista mismoodi suudab miski maksimum 10A tarbiv seadeldis mõjuda nii julmalt aku eluaele, et selle peale üldse mõtlema peaks hakkama?
|
Ma ise mõtlesin ka nii, aga ühes teises foorumis tehti selgeks et see muudab akude vahelist tasakaalu-aku millelt see koormus võetakse tema takistus
on väiksem, see tõttu langeb sama voolu korral talle väiksem pinge teine aku saab aga rohkem. Lihtne pingejagur tglt.
BTW 10 ampriga vist koguaeg ka neid akusid ei laeta - peaksid ju sodiks keema lõpuks.
|
|
|
|
midiman
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 2007, Suzuki Samurai 1994
|
postitati 19.03.07 14:52
|
|
|
üldjuhul kui autos on lällar sees siis on raudselt juba ka muundur (alaldi) tavaliselt scanil paikneb see paremal pool laekas.
|
|
|
|
midiman
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 2007, Suzuki Samurai 1994
|
postitati 19.03.07 14:53
|
|
|
üldjuhul kui autos on lällar sees siis on raudselt juba ka muundur (alaldi) tavaliselt scanil paikneb see paremal pool laekas.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |