Registreerunud 30.07.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
postitati 28.08.11 05:26
Probleem turboga
Tervist! Autoks on siis A6(c5) 2.5TDI 2003a.
Probleem siis selline nagu tekiks turbos võõrad keerised. Probleem hakkas kohe peale seda kui sai karteri põhi puruks sõidetud ja ära vahetatud.
Küsimus oleks siis selline, et mismoodi või kui ültse on siis kuidas on karteri põhja vahetamine seotud turbo labade nurkade ülikiire kulumisega?
Tänud selgituste eest!
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
postitati 28.08.11 08:41
Ainuke loogiline seos, kui neid otsida, on see, et katkise karteri põhjaga voolas õli välja ja turbo jäi korraks kuivale.
Kui turbo kuivale jäi, kulusid puksid ilma õlituseta ära, ja nüüd käivadki labad korpusesse.
Rohkem ei oska esialgu pakkuda.
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 28.08.11 08:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Ainuke loogiline seos, kui neid otsida, on see, et katkise karteri põhjaga voolas õli välja ja turbo jäi korraks kuivale.
Kui turbo kuivale jäi, kulusid puksid ilma õlituseta ära, ja nüüd käivadki labad korpusesse.
Rohkem ei oska esialgu pakkuda.
Rohem põhjuseid polegi. Uus turbo peale ja sõit võib jätkuda.
sander1990
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]