Lehekülgi: 1 2 3 |
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 30.08.11 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Ma mitte ei usu, seda mis sa räägid, tsentri jutuga olen nõus, aga kulumine-ei. Kui mul peaks kolisema hakkama sillas midagi, siis saadan sulle
privaatteate. Minu uued puksid, mis on nö. omavalmistatud ja väga tugevast
materjalist, tulevad siledate seibidega. Võin mingi viie euro peale sinuga kihla vedada, et see, mis kujuga see seib seal on pole tähtsust. Kui see
seibidega tsenter kinni suruda ja seega annab liikuma äärest ju. ja ratas ikka loperdab all edasi-tagasi!? Ausõna ma ei hoia teemat üleval ega ürita
Teile vastu rääkida, kuigi nii kukub välja. Jääb nii, et Teil on õigus.
Muidu jäämegi selle überlihtsa silla ehituse üle vaidlema.
|
Ma räägin ikka originaalsüsteemist, mitte tugevatest omavalmistatud puksidest. Nendel kahel asjal on ikka väga suur vahe ja niimoodi neid võrrelda ei
saa. 
Võin Sinuga ka 5 euro peale kihla vedada, et tehasest tulid nad ikkagi sedapidi välja nagu ma väidan, et nad olema peavad.
Sedapidi on sild võrdlemisi jäik aga kui ratas peaks ikka suure paugu saama, on omajagu ka mängimisruumi ja löök pehmendataks paremini. Kui aga seibid
tuugalt vastu õõtsa tõmmata on ikkagi õõtsapuks ja sarniir need, mis põhilise paugu omale saavad. Tekib küsimus: Kummad odavamad vahetada on?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 30.08.11 08:40
|
|
|
Mõistlik ikka neid stabikapukse vahetada loomulikult. Hea küll. Sain piisavat tõestust, mis moodi need olema seal peavad. Vaidluses selgub tõde, mis ongi selle foorumi eesmärk. Loodame, et teemaalgataja
saab siiski auto korda ja kõik jubinad õigesti külge.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 30.08.11 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Minu autol on samuti kõrvalistuja ratas seespool ja ei aitand seal millegi vahetusest kuna asi ikka kõveras poolraamis. Algul oli ratas ka üheltpoolt
koopas sees ja sellest see alguse saigi vahetasin õõtsad ära ikka midagi siis tuli välja, et esisilla tala on keevitatud ja sai seegi välja vahetatud
ja oligi kõveraks tehtud nii õõts kui sillatala, et asjad paigas oleks visuaalselt ja kuna algul oli autol orig mõõdus veljed jne alla siis polnudgi
viga näha aga kui sai alla pandud et35 ja 8 laiad veljed oli ilusti näha viga. Nüüdseks vahetatud ka puksid ja tuli välja, et nüüd käib velg keerates
koopasse ja kuna kõik vahetatud siis jääks üle venitamine kuna on ka näha, et poolraam on üsna turbo lähedalt õrnalt mõlkis ja sinna on ta 2004a
saanud matsu mis maksis 24000kr siis ilmselt on see kuskil kuuriall ära remonditud koduste vahenditega. Mina ilmselt lahendan selle probleemi endal
ära uue kerega. Kõigelihtsam on minna sul sinti seal kui keerta olerexi juurest paremale sinna suvilate vms vahel siis seal kuskil paistavad suuremad
garaazid ja seal tegutsevad mingid venelased kes on kõige pädevamad ilmselt selle kohapealt ja vaatavad üle kas on vaja venitada vms.
|
Miks mul küll ise ei meenunud kohe, et siin samas Sindis ka üks remondikoht ning et sinna on autoga vaid minutine teekond(asun suvel ka ise Sindis).
Igatahes ma lähen panen autole numbrid külge ja hakkan sinna poole liikuma.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.08.11 10:24
|
|
|
Läbustan veel korra nende neetud puksidega seda teemat.
Kui isetehtud siis isetehtud, aga originaalides on keskel ka enamusel selle tüübi puksidel metallpuks keskel kasutusel, mis takistab seibide
ülemäärast kokku pingutamist. Kui nüüd arvestada sellega, et ise sinna originaalidele näiteks sirge seib panna või muul moel see lihtsalt kokku
pressida, siis on selle keskmise pingutamist toestava puksiga ümber poldi "aamen". Mina ütleks, et kummilutadel on eesmärk ikkagi kinni püüda
rattast võimalikke pauke. Kui nüüd need kompenseerivad osakesed jäikadega asendada, siis saab kõige rohkem viga liigendid, kere, amordid jne. Kahjuks
ei piisa näiteks teemaalgataja masina puhul ka nendest leevenditest, sest keegi on selle masinaga ilmselt rohkem kärtsu ja mürtsu otsinud, kui asi
väärt oleks .
Peace ja vajadusel eraldame need kaks teemaarendust teineteisest.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 30.08.11 10:38
|
|
|
Käisin seal ära ning selgus, et autot/silda on vaja venitada. Maksab see siis 60 raha ja aega läheb terve päev, kuid enne järgmist kuud kahjuks ei
saa, kuna üks samasugune c4 avant oli seal juba ees.
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 30.08.11 11:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Käisin seal ära ning selgus, et autot/silda on vaja venitada. Maksab see siis 60 raha ja aega läheb terve päev, kuid enne järgmist kuud kahjuks ei
saa, kuna üks samasugune c4 avant oli seal juba ees. |
Ei taha küll norida aga täpselt nii nagu ütlesin: Foorumis sai vaieldud 2 päeva- kasu mitte midagi.
Natuke üle tunni, vaatasin, oli Su postituste vahe ennem ja peale remonditöökojas käimist. Sisuliselt tunniga teada mis autol vida 
Siin oleks veel kaks päeva huupi pakutud ja vaieldud.
Küll mainisid juba, et silda vaja venitada aga kui küsida tohib, siis mis täpsemalt selgus?
Selles suhtes, et kas on tala kõver, poolraam või midagi muud hoopis?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 30.08.11 11:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Ei taha küll norida aga täpselt nii nagu ütlesin: Foorumis sai vaieldud 2 päeva- kasu mitte midagi.
Natuke üle tunni, vaatasin, oli Su postituste vahe ennem ja peale remonditöökojas käimist. Sisuliselt tunniga teada mis autol vida 
Siin oleks veel kaks päeva huupi pakutud ja vaieldud.
Küll mainisid juba, et silda vaja venitada aga kui küsida tohib, siis mis täpsemalt selgus?
Selles suhtes, et kas on tala kõver, poolraam või midagi muud hoopis? |
Enam-vähem vist kõike vaja venitada, kuna mõõtes tagasilla juurest ette välja õõtsani oli vahe teise poolega 1cm ning sarniiri juures juba 2cm
võrreldes korras poolega. Kui need vahed olid teada, siis ma ausalt öeldes ei küsinudki, mis täpsemalt viga, kuna ta ise juba ütles, et korda
saamiseks vaja venitada ning siis ma juba hakkasin uurima kunas võimalik jne.
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 31.08.11 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat: | Algselt postitas: paranormaalne
Miks sa ise ei taha põhjendada, mismoodi sinumeelest see puks puksina töötab, kui sa need seibi kausi servad praktiliselt vastu õshooba keerad? Süvene
veidi B-pilti, seibide tsentrid ei ulata ju puksi südamikuni. |
See pilt pole ju tõeselt joonistatud. A variant küll. Puks kopeerib seibi ju. Igal juhul, üks kõik mis pidi see seib sinna panna toimub puksi töö
edasi. Tagumine seib kinnitub stabikavarda krae peale, eest poolt on kinni mutriga. Ja puks töötab ikka väljast poolt. See on minu põhjendus, mis pole siis veel välja öeldud. Millest Te keegi veel aru ei saa, ma ei
üritanud tõestada vastupidist, vaid tahtsin seletust, miks Teie variant on õigu. Ok nüüd olen ka oma põhjenduse andnud. Ärge kohe siis nii südamesse
võtke kõike. |
Pilt on vägagi tõene. Saa aru, et see puks töötab kahes suunas - risti ja piki stabika varrast. Sinu variandi puhul ainult ristipidi. Seib ei kopeeri
puksi, otsisin selle tõestuseks eile garaazhis kolahunnikust terve puksi ja vana seibi välja ja tegin pilti. Pildil on selgelt näha, et puksi
metallsüdamiku ja seibi vahele jääb Sinu esitatud versioonis päris korralik vahe.

värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 31.08.11 10:32
|
|
|
No tore, et selguse sai sellest. Kellele oli see jahumine, siis oli jahumine. OT- see oli, aga tuleb välja, et väga oluline on see, kuidas see seib
seal asetseb. Vähemalt enda jaoks saavutasin selle vaidlemise ja jonnimisega tõestuse ka sellele, sest ausalt pole mõtet niisama öelda, et see on nii
ja kõik. Seletus asjadele teeb alati kasu. Eks moderaatorid ise mõtlevad, kas on vaja seda teemat splittida või mitte või hoopis kustutada.
Teemaalgataja on ka lahenduse saanud oma murele.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|