Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: C4 parem esimene ratas käib keerates vastu (Vastuseid: 58 | Vaatamisi: 9546)
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 30.08.11 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare

Ma mitte ei usu, seda mis sa räägid, tsentri jutuga olen nõus, aga kulumine-ei. Kui mul peaks kolisema hakkama sillas midagi, siis saadan sulle privaatteate. :) Minu uued puksid, mis on nö. omavalmistatud ja väga tugevast materjalist, tulevad siledate seibidega. Võin mingi viie euro peale sinuga kihla vedada, et see, mis kujuga see seib seal on pole tähtsust. Kui see seibidega tsenter kinni suruda ja seega annab liikuma äärest ju. ja ratas ikka loperdab all edasi-tagasi!? Ausõna ma ei hoia teemat üleval ega ürita Teile vastu rääkida, kuigi nii kukub välja. Jääb nii, et Teil on õigus. ;) Muidu jäämegi selle überlihtsa silla ehituse üle vaidlema. :D


Ma räägin ikka originaalsüsteemist, mitte tugevatest omavalmistatud puksidest. Nendel kahel asjal on ikka väga suur vahe ja niimoodi neid võrrelda ei saa. :P
Võin Sinuga ka 5 euro peale kihla vedada, et tehasest tulid nad ikkagi sedapidi välja nagu ma väidan, et nad olema peavad.
Sedapidi on sild võrdlemisi jäik aga kui ratas peaks ikka suure paugu saama, on omajagu ka mängimisruumi ja löök pehmendataks paremini. Kui aga seibid tuugalt vastu õõtsa tõmmata on ikkagi õõtsapuks ja sarniir need, mis põhilise paugu omale saavad. Tekib küsimus: Kummad odavamad vahetada on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.08.11 09:40 Tsiteeri


Mõistlik ikka neid stabikapukse vahetada loomulikult. Hea küll. Sain piisavat tõestust, mis moodi need olema seal peavad. ;) Vaidluses selgub tõde, mis ongi selle foorumi eesmärk. Loodame, et teemaalgataja saab siiski auto korda ja kõik jubinad õigesti külge.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 30.08.11 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Minu autol on samuti kõrvalistuja ratas seespool ja ei aitand seal millegi vahetusest kuna asi ikka kõveras poolraamis. Algul oli ratas ka üheltpoolt koopas sees ja sellest see alguse saigi vahetasin õõtsad ära ikka midagi siis tuli välja, et esisilla tala on keevitatud ja sai seegi välja vahetatud ja oligi kõveraks tehtud nii õõts kui sillatala, et asjad paigas oleks visuaalselt ja kuna algul oli autol orig mõõdus veljed jne alla siis polnudgi viga näha aga kui sai alla pandud et35 ja 8 laiad veljed oli ilusti näha viga. Nüüdseks vahetatud ka puksid ja tuli välja, et nüüd käib velg keerates koopasse ja kuna kõik vahetatud siis jääks üle venitamine kuna on ka näha, et poolraam on üsna turbo lähedalt õrnalt mõlkis ja sinna on ta 2004a saanud matsu mis maksis 24000kr siis ilmselt on see kuskil kuuriall ära remonditud koduste vahenditega. Mina ilmselt lahendan selle probleemi endal ära uue kerega. Kõigelihtsam on minna sul sinti seal kui keerta olerexi juurest paremale sinna suvilate vms vahel siis seal kuskil paistavad suuremad garaazid ja seal tegutsevad mingid venelased kes on kõige pädevamad ilmselt selle kohapealt ja vaatavad üle kas on vaja venitada vms.


Miks mul küll ise ei meenunud kohe, et siin samas Sindis ka üks remondikoht ning et sinna on autoga vaid minutine teekond(asun suvel ka ise Sindis). Igatahes ma lähen panen autole numbrid külge ja hakkan sinna poole liikuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.08.11 11:24 Tsiteeri


Läbustan veel korra nende neetud puksidega seda teemat.
Kui isetehtud siis isetehtud, aga originaalides on keskel ka enamusel selle tüübi puksidel metallpuks keskel kasutusel, mis takistab seibide ülemäärast kokku pingutamist. Kui nüüd arvestada sellega, et ise sinna originaalidele näiteks sirge seib panna või muul moel see lihtsalt kokku pressida, siis on selle keskmise pingutamist toestava puksiga ümber poldi "aamen". Mina ütleks, et kummilutadel on eesmärk ikkagi kinni püüda rattast võimalikke pauke. Kui nüüd need kompenseerivad osakesed jäikadega asendada, siis saab kõige rohkem viga liigendid, kere, amordid jne. Kahjuks ei piisa näiteks teemaalgataja masina puhul ka nendest leevenditest, sest keegi on selle masinaga ilmselt rohkem kärtsu ja mürtsu otsinud, kui asi väärt oleks :).

Peace ja vajadusel eraldame need kaks teemaarendust teineteisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 30.08.11 11:38 Tsiteeri


Käisin seal ära ning selgus, et autot/silda on vaja venitada. Maksab see siis 60 raha ja aega läheb terve päev, kuid enne järgmist kuud kahjuks ei saa, kuna üks samasugune c4 avant oli seal juba ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 30.08.11 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Käisin seal ära ning selgus, et autot/silda on vaja venitada. Maksab see siis 60 raha ja aega läheb terve päev, kuid enne järgmist kuud kahjuks ei saa, kuna üks samasugune c4 avant oli seal juba ees.



Ei taha küll norida aga täpselt nii nagu ütlesin: Foorumis sai vaieldud 2 päeva- kasu mitte midagi.
Natuke üle tunni, vaatasin, oli Su postituste vahe ennem ja peale remonditöökojas käimist. Sisuliselt tunniga teada mis autol vida :D
Siin oleks veel kaks päeva huupi pakutud ja vaieldud.
Küll mainisid juba, et silda vaja venitada aga kui küsida tohib, siis mis täpsemalt selgus?
Selles suhtes, et kas on tala kõver, poolraam või midagi muud hoopis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 30.08.11 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Ei taha küll norida aga täpselt nii nagu ütlesin: Foorumis sai vaieldud 2 päeva- kasu mitte midagi.
Natuke üle tunni, vaatasin, oli Su postituste vahe ennem ja peale remonditöökojas käimist. Sisuliselt tunniga teada mis autol vida :D
Siin oleks veel kaks päeva huupi pakutud ja vaieldud.
Küll mainisid juba, et silda vaja venitada aga kui küsida tohib, siis mis täpsemalt selgus?
Selles suhtes, et kas on tala kõver, poolraam või midagi muud hoopis?


Enam-vähem vist kõike vaja venitada, kuna mõõtes tagasilla juurest ette välja õõtsani oli vahe teise poolega 1cm ning sarniiri juures juba 2cm võrreldes korras poolega. Kui need vahed olid teada, siis ma ausalt öeldes ei küsinudki, mis täpsemalt viga, kuna ta ise juba ütles, et korda saamiseks vaja venitada ning siis ma juba hakkasin uurima kunas võimalik jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 31.08.11 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat:
Algselt postitas: paranormaalne


Miks sa ise ei taha põhjendada, mismoodi sinumeelest see puks puksina töötab, kui sa need seibi kausi servad praktiliselt vastu õshooba keerad? Süvene veidi B-pilti, seibide tsentrid ei ulata ju puksi südamikuni.


See pilt pole ju tõeselt joonistatud. A variant küll. Puks kopeerib seibi ju. Igal juhul, üks kõik mis pidi see seib sinna panna toimub puksi töö edasi. Tagumine seib kinnitub stabikavarda krae peale, eest poolt on kinni mutriga. :D Ja puks töötab ikka väljast poolt. See on minu põhjendus, mis pole siis veel välja öeldud. Millest Te keegi veel aru ei saa, ma ei üritanud tõestada vastupidist, vaid tahtsin seletust, miks Teie variant on õigu. Ok nüüd olen ka oma põhjenduse andnud. Ärge kohe siis nii südamesse võtke kõike.


Pilt on vägagi tõene. Saa aru, et see puks töötab kahes suunas - risti ja piki stabika varrast. Sinu variandi puhul ainult ristipidi. Seib ei kopeeri puksi, otsisin selle tõestuseks eile garaazhis kolahunnikust terve puksi ja vana seibi välja ja tegin pilti. Pildil on selgelt näha, et puksi metallsüdamiku ja seibi vahele jääb Sinu esitatud versioonis päris korralik vahe.

http://www.sa.ee/66tsapuks.jpg


värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi, ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll (mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor, sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 31.08.11 11:32 Tsiteeri


No tore, et selguse sai sellest. Kellele oli see jahumine, siis oli jahumine. OT- see oli, aga tuleb välja, et väga oluline on see, kuidas see seib seal asetseb. Vähemalt enda jaoks saavutasin selle vaidlemise ja jonnimisega tõestuse ka sellele, sest ausalt pole mõtet niisama öelda, et see on nii ja kõik. Seletus asjadele teeb alati kasu. Eks moderaatorid ise mõtlevad, kas on vaja seda teemat splittida või mitte või hoopis kustutada. Teemaalgataja on ka lahenduse saanud oma murele.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.5% - SQL: 57.5%]