Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kui Quattrol kardaan alt ära keerata kas sõita saab? (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 5558)
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.10.04 09:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
See on jah keskdifri lukk mitte esilukk ja effekt on see, et kui sul ta 0 asendi peal on kesdiffer vaba, veetakse just seda ratast mis kergemini ringi käib. Kui nüüd panna 1 asendi peale lukustakse keskdiffer ära ja veetakse üht esimest üht tagumist ratast, vastavalt siis diferentsiaalile. Ja kui panna 2 asendi peale lukustatakse täielikult tagasild, et veetakse mõlemat tagumist sama kiirusega ja üht esimest vastavalt esidifrile.
Suht harva olen kohanud selleest 147KW mootorit, eriti veel 200 peal :D


masin on läbi elanud mootori vahetuse kere 87a aga 1B mootorit ju hakati tootma alles 88a, üks teema on kus otsin abi kuidas kergemini leida vaakumi leket ehk oskate sinna miskit lisada...
Ahga selle teema jätkuks järelikult kui kesktiffer lukustada siis peaks ilma kardaanita liikuda saama...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

smile.gif postitati 18.10.04 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audifan
jah, paistab, et kõigil pole veel selge keskluku tööpõhimõte...


Jah kõik ei sünni ninabidi kesktiffris mõned ainult mootoris sündinud:)
ma küll maalt pärit ja kunagi ka olid igapäev sõrmed transmissiooni -õlised... kuid seda nagu ei ole selgeks jah saanud..


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 18.10.04 09:54 Tsiteeri


pisut norin aga teema pealkiri võiks asjakohasem olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.10.04 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audifan
pisut norin aga teema pealkiri võiks asjakohasem olla.

:D tähenärija...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 18.10.04 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Ahga selle teema jätkuks järelikult kui kesktiffer lukustada siis peaks ilma kardaanita liikuda saama...


Seda ju on erinevad inimesed Sulle juba mitu korda väitnud! Ja kui Sa natuke lähemalt seda lüliti kõrval asuvat pilti uurid, siis näed, et see ülemine roheline lambike asub ikkagi sildade vahel, mitte esisillal.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 18.10.04 10:26 Tsiteeri


...masin on läbi elanud mootori vahetuse kere 87a aga B1 mootorit ju hakati tootma alles 88a...



kui veel tähte närida, siis minu teada peax see küll 1B mootor olema:)


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.10.04 10:27 Tsiteeri


Tänud teema lukku!


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
axelx
huviline



Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant müüdud, otsin uut

postitati 04.02.05 23:40 Tsiteeri


olen ise sõitnud audi 80-ga ilma esimeste pooltelgedeta ja keskmine difrilukk peal. polnud lihtsalt raha uut pooltelge osta- aasta oli siis 95... sõita oli muide väga lõbus, vennad vaatasid iga väga imeliku pilguga kuidas audiga asfaldil kannapöördeid tehakse... ps sõitsin nii umbes pool aastat ja käiguosaga ei juhtunud midagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.4% - SQL: 77.6%]