Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.11 07:31
|
|
|
Veakood 00519 peale egr-i pimedaks tegemist
Ühesõnaga, peale EGR-i pimedaks tegemist viskas sellise veakoodi.
Kas kokkusattumus, või tuleb arvutiga mingit moodi juhtplokile öelda, et sorry, aga egri enam pole?
Autoks a4, 1.9, 81kw.
Tänan.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 CE
Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 50SG 0803
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06335
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
|
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.11 10:47
|
|
|
Edasi:
Ühesõnaga, ennem oli nii, et muidu oli kõik ilus ja kena, kuid teatud pöörete ajal (1 käik ca 3500, 2 ca 3000, 3 käik ca 2500) nö poos mootori
kinni.
Võttes ära egr klapi küljest vaakumvooliku ja jättes ta niisama (ei pannud "pimedat" ette), kõik nagu toimis ja veakoodi enam ei tekkinud...
Tänud.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.11 19:18
|
|
|
Mina arvan, et sul N75 (turborõhu reg. solenoid) otsas. Süsteemis on ülerõhk, ja kui rõhk ületab teatud piiri liiga kiiresti, osad vanad käsnad ei
jõua seda veaks lugeda (Intake manifold pressure positive deviation), vaid arvavad, et turbo rõhu andur on rikkis, kuna näit läheb täiesti metsa. Kui
sul EGRi voolik jääb lihtsalt lahti, siis süsteemis tekib vaakumikadu ja N75 ei suuda geomeetriat põhja tõmmata, siis ongi rõhk enam-vähem okey ja
masin sõidab. Selline käitumine ei ole normaalne. Kui turbol geomeetria korras ja membraan terve, siis ma kahtlustaks N75te. Arvutist oleks abi, sõidu
ajal saaks jälgida milles point on.
|
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.11 17:06
|
|
|
Teretus!
Mis näite oleks vaja sõidu ajal jälgida?
Ja mis oleks normid nendel?
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.11 16:24
|
|
|
11 grupp 2 keskmist peavad yhtima.
|
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.08.11 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
11 grupp 2 keskmist peavad yhtima. | '
Tere!
Kas peavad ühtima täpselt 1:1-le?
Tühikäigul enam-vähem ühtib.
Erinevus ca 30 mbar.
Pööretel erinevus muutub, kui vaakumvoolik on küljest, siis on erinevus väiksem, kui küljes siis suurem...
Seega ilmselt N75?
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.11 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Peeter_S
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
11 grupp 2 keskmist peavad yhtima. | '
Tere!
Kas peavad ühtima täpselt 1:1-le?
Tühikäigul enam-vähem ühtib.
Erinevus ca 30 mbar.
Pööretel erinevus muutub, kui vaakumvoolik on küljest, siis on erinevus väiksem, kui küljes siis suurem...
Seega ilmselt N75? |
Ilmselt jah. Membraan liigub ilusti?
|
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.11 09:46
|
|
|
Jahh, membraan liigub kenasti,
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.11 06:56
|
|
|
Tundub et N75 ei toimi sellisel juhul.
|
|
|
|