Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: palun abi audi 100 c4 diagnostika veakoodide lugemisel/lahendamisel (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2260)
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.11 11:11 Tsiteeri
palun abi audi 100 c4 diagnostika veakoodide lugemisel/lahendamisel



Oleks vaja abi diagnostika tulemuse koodide lahtimõtestamisel. Diagnostikast ilmnes kaks viga.

http://dl.dropbox.com/u/3969942/Photo%2018.05.10%2012%2023.28.jpeg

Pildi koodide ja infoga leiab üleval lingist.

Abi olekski vaja siis plaani koostamisel. Kust otsast alustada remonttöid? Mida vahetada, mida uurida ja nii edasi.

Auto andmed:
Audi 100 Avant c4 1992
Mootor 2.0 E 16V 103kW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 17.08.11 15:47 Tsiteeri


Kas vead tulid tagasi kui need ära kustutada?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.11 17:59 Tsiteeri


kustutamise kohta ei oska öelda, sest endal kompuutrit ei ole.
Või mismoodi see kustutamine välja peaks nägema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 17.08.11 18:34 Tsiteeri


Kui sul arvutiga veakoode loeti, kas need kustutati ikka ära ka? Kui kustutati, siis kas vead tulid kohe tagasi?(Mõtlen, siis arvutist kustutamist) Kui veakoode tagasi ei tulnud kohe, ei pruugigi midagi viga olla. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.11 19:09 Tsiteeri


ma täpselt enam ei mäleta, aga kahtlustan et see viga esines mitu korda.
Autoga on probleeme küll, mootor puperdab. Üks idee oli tühikäigu mootor välja vahetada, aga mõtlesin igaks juhuks korra siit foorumist läbi põigata ja targematelt küsida üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.11 22:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juurastaja
ma täpselt enam ei mäleta, aga kahtlustan et see viga esines mitu korda.
Autoga on probleeme küll, mootor puperdab. Üks idee oli tühikäigu mootor välja vahetada, aga mõtlesin igaks juhuks korra siit foorumist läbi põigata ja targematelt küsida üle.


VCDS Wiki: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00533

selle kohaselt on viga pigem MAF, lisaõhk või kütuse surve regulaator...

PS: kui arvutit ei karda siis kasulik on oma isiklik VCDS omada :)


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 06:17 Tsiteeri


kas mitte sellel doch mootoril tühikäigumootor ei juhi kütust silindritesse ? või kus siis peaks asetsema kütuse surve regulaator ?
kus ja mis on see MAF?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sierra
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9TDI 81kw

postitati 18.08.11 08:41 Tsiteeri


MAF - Mass Air Flow - õhulugeja


225 Nm @ 1700 rpm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.08.11 08:50 Tsiteeri


Esimese asjana veakoodid ära nullida, sõita mõnda aega ning seejärel uuesti vaadata.

Antud hetkel on asi "diagnostikast" küll väga kaugel, lihtsalt kaabel sappa visatud ja veakoodid maha loetud.
Diagnoosi otsid nagu aru saan foorumist.

Kas autol on midagi viga ka? Või niisama otsustasite kaabli külge panna?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 10:11 Tsiteeri


Auto mootor puterdab, kõik silindrid ei tööta, küünlajuhtmed olid lapitud, need sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega. Peale seda hakkas mootor veel halvemini tööle (loe ei töötanud üldse). Nendest faktoritest tingituna oleme jõudnud tühikäigu mootori juurde, millele vihjaks ka nagu veakood. Kütuse põlemine õhu/kütte koostis ei ole õige, sest tagant viskab meeletut bensu haisu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 10:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juurastaja
Auto mootor puterdab, kõik silindrid ei tööta, küünlajuhtmed olid lapitud, need sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega. Peale seda hakkas mootor veel halvemini tööle (loe ei töötanud üldse). Nendest faktoritest tingituna oleme jõudnud tühikäigu mootori juurde, millele vihjaks ka nagu veakood. Kütuse põlemine õhu/kütte koostis ei ole õige, sest tagant viskab meeletut bensu haisu.


Milline veateade või kombinatsioon viitab tühikäigu mootorile ?

Muidugi on probleem kütusega ehk kütuse seguga... aga seda ei paranda lambist igasugune juppide vahetus... pigem hangi omale VCDS ja jälgi toiminguid, vigu, nende uuesti tekkeid, ecu väärtusi;
muidugi võib järjest ka juppe vahetama hakata nagu iga suvaline garaaz... siis juba alusta MAF-st... tõenäosuse osas 10% nagu iga teine ahel, mis kütuse koostise valemi juures väärtustena figureerib.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 2xAllroad

postitati 18.08.11 10:34 Tsiteeri


On sellel kõik õhu- ja karterituulutusvoolikud terved? Pihustitihendeid on kunagi vahetatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 11:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Tsitaat:
Algselt postitas: juurastaja
Auto mootor puterdab, kõik silindrid ei tööta, küünlajuhtmed olid lapitud, need sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega. Peale seda hakkas mootor veel halvemini tööle (loe ei töötanud üldse). Nendest faktoritest tingituna oleme jõudnud tühikäigu mootori juurde, millele vihjaks ka nagu veakood. Kütuse põlemine õhu/kütte koostis ei ole õige, sest tagant viskab meeletut bensu haisu.


Milline veateade või kombinatsioon viitab tühikäigu mootorile ?

Muidugi on probleem kütusega ehk kütuse seguga... aga seda ei paranda lambist igasugune juppide vahetus... pigem hangi omale VCDS ja jälgi toiminguid, vigu, nende uuesti tekkeid, ecu väärtusi;
muidugi võib järjest ka juppe vahetama hakata nagu iga suvaline garaaz... siis juba alusta MAF-st... tõenäosuse osas 10% nagu iga teine ahel, mis kütuse koostise valemi juures väärtustena figureerib.


kas mitte see veakood 00533 - idle speed regulation , ülejäänud jutuga nõus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiil
On sellel kõik õhu- ja karterituulutusvoolikud terved? Pihustitihendeid on kunagi vahetatud?


õhu ja karterituulutus - ei tea
pihustitihendid - kardan küll et mitte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juurastaja
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Tsitaat:
Algselt postitas: juurastaja
Auto mootor puterdab, kõik silindrid ei tööta, küünlajuhtmed olid lapitud, need sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega. Peale seda hakkas mootor veel halvemini tööle (loe ei töötanud üldse). Nendest faktoritest tingituna oleme jõudnud tühikäigu mootori juurde, millele vihjaks ka nagu veakood. Kütuse põlemine õhu/kütte koostis ei ole õige, sest tagant viskab meeletut bensu haisu.


Milline veateade või kombinatsioon viitab tühikäigu mootorile ?

Muidugi on probleem kütusega ehk kütuse seguga... aga seda ei paranda lambist igasugune juppide vahetus... pigem hangi omale VCDS ja jälgi toiminguid, vigu, nende uuesti tekkeid, ecu väärtusi;
muidugi võib järjest ka juppe vahetama hakata nagu iga suvaline garaaz... siis juba alusta MAF-st... tõenäosuse osas 10% nagu iga teine ahel, mis kütuse koostise valemi juures väärtustena figureerib.


kas mitte see veakood 00533 - idle speed regulation , ülejäänud jutuga nõus


00533 - Idle Speed Regulation: Adaptation Limit (Add) Exceeded
Possible Symptoms
Bad Fuel Economy
Possible Causes
Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine
Injector(s) faulty
Fuel Pressure Regulator faulty
Throttle Body faulty
Intake Air Filter dirty
Possible Solutions
Perform Throttle Body Adaptation
Check Hoses and Pipes to/between Components
Check Intake Air Filter
Check Fuel Pressure Regulator
Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
Check Injector(s)

// tühikäigumootorile ei viita otseselt midagi... eriti veel, kui see probleem on nii külma (esmakäivitus) kui ka sooja mootoriga.
Vihje, mis puudutab karteri tuulutust on samuti väga asjakohane! Sealtkaudu saab mootor lisaõhu ning lambda väärtused "paistetavad üles", mis omakorda vääristab MAF-ilt võetavaid näite... ehk siis väga lihtne põhjus ecu "lolliks" ajamiseks ning tulemusena teeb süsteem vale kütusesegu koostise.

On olemas muidugi ka katse-eksituse meetod aga selliste asjadega on vaja ettevaatlik olla ning kõike teha läbimõeldult; nimelt ükshaaval võib lahti ühendada MAF, lambda, temp andur jne... ja vaadata mootori käitumist, muutusi. See ei võimalda 1:1 selgusele jõuda põhjustes (eriti kui on kombinatsioon) aga annab selge tunnuse, kas mingi sensor, andur osaleb mootori töös. Kui lahti ühendades (ainult mittetöötava mootori ajal!) pärast käivitamist midagi ei muutu siis on mõtlemisainet põhjuste osas. PS: reeglina annab MAF ka eraldi veateate, kui ecuga suhtlemine takistatud (3 tüüpi veateade), kuid mitte alati! See sõltub MAF tüübist e tööpõhimõttest ja neid on mitmeid erinevaid ja sõltub mootorist. Lisaks arvesta veel sellega, et motronic ecud reeglina külma mootori lambdat ei loe (ei arvesta), aga-aga sõltub siiski konkreetsest mudelist ehk siis on ecu-sid, kus lambda väärtust loetakse pidevalt (2 lambda mootorid pea kõik).


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 11:40 Tsiteeri


külmalt esmakäivitusel käib mootor oluliselt paremini kui hiljem käivitades või töösoojalt, pöörded ei kõigu nii palju jm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 11:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juurastaja
külmalt esmakäivitusel käib mootor oluliselt paremini kui hiljem käivitades või töösoojalt, pöörded ei kõigu nii palju jm.


See tähelepanek viitab sellele, et lambda kaasamisega läheb asi käest ära...

Kõigepealt kontrolli kogu karteri tuulutuse süsteem - alles pärast seda on põhjust elektri-elektroonikaga tegeleda / kallale minna.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 18.08.11 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juurastaja
sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega


See andur on ikka 4 silindri kõige lühema küünlajuhtme küljes.
Küünlajuhtmed on õiges järjekorras jagaja otsas?

Mis vahenditega sellel autol seda mootorit testitakse veakoode saades?
Siiani olen siit foorumist lugenud, et see mootor annab vilgukoode.
Enda masinal sain mootori normaalselt tööle, ainult kliima sisse lülitamisel pöörded mõnikord puterdavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juurastaja
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.11 07:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Tsitaat:
Algselt postitas: juurastaja
sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega


See andur on ikka 4 silindri kõige lühema küünlajuhtme küljes.
Küünlajuhtmed on õiges järjekorras jagaja otsas?

Mis vahenditega sellel autol seda mootorit testitakse veakoode saades?
Siiani olen siit foorumist lugenud, et see mootor annab vilgukoode.
Enda masinal sain mootori normaalselt tööle, ainult kliima sisse lülitamisel pöörded mõnikord puterdavad.


õige, andur kõige lühema juhtme küljes.

aga lõpuks siis ka õige inimene kellel sama mootoriga audi ilmselt ?
küünlajuhtmete järjekorras pole üldse kindel tegelikult


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.0% - SQL: 66.0%]