juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.11 11:11
|
|
|
palun abi audi 100 c4 diagnostika veakoodide lugemisel/lahendamisel
Oleks vaja abi diagnostika tulemuse koodide lahtimõtestamisel. Diagnostikast ilmnes kaks viga.
http://dl.dropbox.com/u/3969942/Photo%2018.05.10%2012%2023.28.jpeg
Pildi koodide ja infoga leiab üleval lingist.
Abi olekski vaja siis plaani koostamisel. Kust otsast alustada remonttöid? Mida vahetada, mida uurida ja nii edasi.
Auto andmed:
Audi 100 Avant c4 1992
Mootor 2.0 E 16V 103kW
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 17.08.11 15:47
|
|
|
Kas vead tulid tagasi kui need ära kustutada?
|
|
|
|
juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.11 17:59
|
|
|
kustutamise kohta ei oska öelda, sest endal kompuutrit ei ole.
Või mismoodi see kustutamine välja peaks nägema?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 17.08.11 18:34
|
|
|
Kui sul arvutiga veakoode loeti, kas need kustutati ikka ära ka? Kui kustutati, siis kas vead tulid kohe tagasi?(Mõtlen, siis arvutist kustutamist)
Kui veakoode tagasi ei tulnud kohe, ei pruugigi midagi viga olla. 
|
|
|
|
juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.11 19:09
|
|
|
ma täpselt enam ei mäleta, aga kahtlustan et see viga esines mitu korda.
Autoga on probleeme küll, mootor puperdab. Üks idee oli tühikäigu mootor välja vahetada, aga mõtlesin igaks juhuks korra siit foorumist läbi põigata
ja targematelt küsida üle.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.11 22:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juurastaja
ma täpselt enam ei mäleta, aga kahtlustan et see viga esines mitu korda.
Autoga on probleeme küll, mootor puperdab. Üks idee oli tühikäigu mootor välja vahetada, aga mõtlesin igaks juhuks korra siit foorumist läbi põigata
ja targematelt küsida üle. |
VCDS Wiki: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00533
selle kohaselt on viga pigem MAF, lisaõhk või kütuse surve regulaator...
PS: kui arvutit ei karda siis kasulik on oma isiklik VCDS omada 
|
|
|
|
juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 06:17
|
|
|
kas mitte sellel doch mootoril tühikäigumootor ei juhi kütust silindritesse ? või kus siis peaks asetsema kütuse surve regulaator ?
kus ja mis on see MAF?
|
|
|
sierra
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9TDI 81kw
|
postitati 18.08.11 08:41
|
|
|
MAF - Mass Air Flow - õhulugeja
225 Nm @ 1700 rpm
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.08.11 08:50
|
|
|
Esimese asjana veakoodid ära nullida, sõita mõnda aega ning seejärel uuesti vaadata.
Antud hetkel on asi "diagnostikast" küll väga kaugel, lihtsalt kaabel sappa visatud ja veakoodid maha loetud.
Diagnoosi otsid nagu aru saan foorumist.
Kas autol on midagi viga ka? Või niisama otsustasite kaabli külge panna?
|
|
|
|
juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 10:11
|
|
|
Auto mootor puterdab, kõik silindrid ei tööta, küünlajuhtmed olid lapitud, need sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega.
Peale seda hakkas mootor veel halvemini tööle (loe ei töötanud üldse). Nendest faktoritest tingituna oleme jõudnud tühikäigu mootori juurde, millele
vihjaks ka nagu veakood. Kütuse põlemine õhu/kütte koostis ei ole õige, sest tagant viskab meeletut bensu haisu.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 10:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juurastaja
Auto mootor puterdab, kõik silindrid ei tööta, küünlajuhtmed olid lapitud, need sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega.
Peale seda hakkas mootor veel halvemini tööle (loe ei töötanud üldse). Nendest faktoritest tingituna oleme jõudnud tühikäigu mootori juurde, millele
vihjaks ka nagu veakood. Kütuse põlemine õhu/kütte koostis ei ole õige, sest tagant viskab meeletut bensu haisu. |
Milline veateade või kombinatsioon viitab tühikäigu mootorile ?
Muidugi on probleem kütusega ehk kütuse seguga... aga seda ei paranda lambist igasugune juppide vahetus... pigem hangi omale VCDS ja jälgi toiminguid,
vigu, nende uuesti tekkeid, ecu väärtusi;
muidugi võib järjest ka juppe vahetama hakata nagu iga suvaline garaaz... siis juba alusta MAF-st... tõenäosuse osas 10% nagu iga teine ahel, mis
kütuse koostise valemi juures väärtustena figureerib.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 2xAllroad
|
postitati 18.08.11 10:34
|
|
|
On sellel kõik õhu- ja karterituulutusvoolikud terved? Pihustitihendeid on kunagi vahetatud?
|
|
|
juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Tsitaat: | Algselt postitas: juurastaja
Auto mootor puterdab, kõik silindrid ei tööta, küünlajuhtmed olid lapitud, need sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega.
Peale seda hakkas mootor veel halvemini tööle (loe ei töötanud üldse). Nendest faktoritest tingituna oleme jõudnud tühikäigu mootori juurde, millele
vihjaks ka nagu veakood. Kütuse põlemine õhu/kütte koostis ei ole õige, sest tagant viskab meeletut bensu haisu. |
Milline veateade või kombinatsioon viitab tühikäigu mootorile ?
Muidugi on probleem kütusega ehk kütuse seguga... aga seda ei paranda lambist igasugune juppide vahetus... pigem hangi omale VCDS ja jälgi toiminguid,
vigu, nende uuesti tekkeid, ecu väärtusi;
muidugi võib järjest ka juppe vahetama hakata nagu iga suvaline garaaz... siis juba alusta MAF-st... tõenäosuse osas 10% nagu iga teine ahel, mis
kütuse koostise valemi juures väärtustena figureerib. |
kas mitte see veakood 00533 - idle speed regulation , ülejäänud jutuga nõus
|
|
|
juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 11:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
On sellel kõik õhu- ja karterituulutusvoolikud terved? Pihustitihendeid on kunagi vahetatud? |
õhu ja karterituulutus - ei tea
pihustitihendid - kardan küll et mitte
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 11:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juurastaja
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Tsitaat: | Algselt postitas: juurastaja
Auto mootor puterdab, kõik silindrid ei tööta, küünlajuhtmed olid lapitud, need sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega.
Peale seda hakkas mootor veel halvemini tööle (loe ei töötanud üldse). Nendest faktoritest tingituna oleme jõudnud tühikäigu mootori juurde, millele
vihjaks ka nagu veakood. Kütuse põlemine õhu/kütte koostis ei ole õige, sest tagant viskab meeletut bensu haisu. |
Milline veateade või kombinatsioon viitab tühikäigu mootorile ?
Muidugi on probleem kütusega ehk kütuse seguga... aga seda ei paranda lambist igasugune juppide vahetus... pigem hangi omale VCDS ja jälgi toiminguid,
vigu, nende uuesti tekkeid, ecu väärtusi;
muidugi võib järjest ka juppe vahetama hakata nagu iga suvaline garaaz... siis juba alusta MAF-st... tõenäosuse osas 10% nagu iga teine ahel, mis
kütuse koostise valemi juures väärtustena figureerib. |
kas mitte see veakood 00533 - idle speed regulation , ülejäänud jutuga nõus |
00533 - Idle Speed Regulation: Adaptation Limit (Add) Exceeded
Possible Symptoms
Bad Fuel Economy
Possible Causes
Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine
Injector(s) faulty
Fuel Pressure Regulator faulty
Throttle Body faulty
Intake Air Filter dirty
Possible Solutions
Perform Throttle Body Adaptation
Check Hoses and Pipes to/between Components
Check Intake Air Filter
Check Fuel Pressure Regulator
Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
Check Injector(s)
// tühikäigumootorile ei viita otseselt midagi... eriti veel, kui see probleem on nii külma (esmakäivitus) kui ka sooja mootoriga.
Vihje, mis puudutab karteri tuulutust on samuti väga asjakohane! Sealtkaudu saab mootor lisaõhu ning lambda väärtused "paistetavad üles", mis
omakorda vääristab MAF-ilt võetavaid näite... ehk siis väga lihtne põhjus ecu "lolliks" ajamiseks ning tulemusena teeb süsteem vale kütusesegu
koostise.
On olemas muidugi ka katse-eksituse meetod aga selliste asjadega on vaja ettevaatlik olla ning kõike teha läbimõeldult; nimelt ükshaaval võib lahti
ühendada MAF, lambda, temp andur jne... ja vaadata mootori käitumist, muutusi. See ei võimalda 1:1 selgusele jõuda põhjustes (eriti kui on
kombinatsioon) aga annab selge tunnuse, kas mingi sensor, andur osaleb mootori töös. Kui lahti ühendades (ainult mittetöötava mootori ajal!) pärast
käivitamist midagi ei muutu siis on mõtlemisainet põhjuste osas. PS: reeglina annab MAF ka eraldi veateate, kui ecuga suhtlemine takistatud (3 tüüpi
veateade), kuid mitte alati! See sõltub MAF tüübist e tööpõhimõttest ja neid on mitmeid erinevaid ja sõltub mootorist. Lisaks arvesta veel sellega, et
motronic ecud reeglina külma mootori lambdat ei loe (ei arvesta), aga-aga sõltub siiski konkreetsest mudelist ehk siis on ecu-sid, kus lambda väärtust
loetakse pidevalt (2 lambda mootorid pea kõik).
|
|
|
|
juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 11:40
|
|
|
külmalt esmakäivitusel käib mootor oluliselt paremini kui hiljem käivitades või töösoojalt, pöörded ei kõigu nii palju jm.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juurastaja
külmalt esmakäivitusel käib mootor oluliselt paremini kui hiljem käivitades või töösoojalt, pöörded ei kõigu nii palju jm. |
See tähelepanek viitab sellele, et lambda kaasamisega läheb asi käest ära...
Kõigepealt kontrolli kogu karteri tuulutuse süsteem - alles pärast seda on põhjust elektri-elektroonikaga tegeleda / kallale minna.
|
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 18.08.11 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juurastaja
sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega |
See andur on ikka 4 silindri kõige lühema küünlajuhtme küljes.
Küünlajuhtmed on õiges järjekorras jagaja otsas?
Mis vahenditega sellel autol seda mootorit testitakse veakoode saades?
Siiani olen siit foorumist lugenud, et see mootor annab vilgukoode.
Enda masinal sain mootori normaalselt tööle, ainult kliima sisse lülitamisel pöörded mõnikord puterdavad.
|
|
|
juurastaja
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.11 07:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt_1
Tsitaat: | Algselt postitas: juurastaja
sai ära vahetatud koos esimese juhtme küljes oleva andurjuhtmega |
See andur on ikka 4 silindri kõige lühema küünlajuhtme küljes.
Küünlajuhtmed on õiges järjekorras jagaja otsas?
Mis vahenditega sellel autol seda mootorit testitakse veakoode saades?
Siiani olen siit foorumist lugenud, et see mootor annab vilgukoode.
Enda masinal sain mootori normaalselt tööle, ainult kliima sisse lülitamisel pöörded mõnikord puterdavad. |
õige, andur kõige lühema juhtme küljes.
aga lõpuks siis ka õige inimene kellel sama mootoriga audi ilmselt ?
küünlajuhtmete järjekorras pole üldse kindel tegelikult
|
|
|