Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  6  7  8
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe typ85 2.2 ehitamine 20VT quattroks - 1981 - inx (Vastuseid: 181 | Vaatamisi: 41536)
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 10.03.12 17:38 Tsiteeri


Seekord ma tõesti üritan võimalikult korraliku typ85 välja ajada, tore on küll vanakesi elule turgutada aga põhja vahetus ise on juba piisavalt suur töö.
Ilmselt tuleb masin piiri tagant.
Hetkel on garaaz Sierrat täis millele vaja uued poolraamid teha ja peale seda läheb oma Subaru pukkidele sildade uuenduskuuri saama.
Suve alguseks siiski kindel plaan Audi leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 12.03.12 12:11 Tsiteeri


Miks mitte 2-ukseline sedaan hoopis 20vt quattroks ehitada: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=992806


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.03.12 16:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo82
Miks mitte 2-ukseline sedaan hoopis 20vt quattroks ehitada: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=992806

See on kena ja haruldane kere (mina nimetaks seda ka analoogselt täpselt samasuguse 2d E30-ga kupeeks), aga minu teada vaid 80, mis tähendab, et ei mingeid R5 mootoreid. Kindlasti jälle eraldi tüübikoodiga ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 12.03.12 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo82
Miks mitte 2-ukseline sedaan hoopis 20vt quattroks ehitada: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=992806

Haruldus tõesti aga Couped minu silmis üle ei trumpa.
Sellist masinat kui ehitada siis ma teeks 20vt tagaveoliseks, kerekuju justkui nõuab:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 12.03.12 19:14 Tsiteeri


B2 2d Quattro oleks muidu päris harukdus. Neid toodetud vist nõks üle 400tk vaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NossoV
huviline



Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.12 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
B2 2d Quattro oleks muidu päris harukdus. Neid toodetud vist nõks üle 400tk vaid.

Kunagi eelmise sajandi lõpus käisin Kehtnas sellist imelooma kaemas. Oli müügiks pakkuda. Typ81 2d r5 ja Quattro.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DexXxter
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe typ85

postitati 23.05.13 10:48 Tsiteeri


Sai see kere siis vähegi originaali lähedale? Et ainult kõik kokku keevitada ja asjad lihtsalt peale tõsta? Või oleks tulnud sees ka veel midagi aretama hakata. Küsin, sest auto on nüüd otsaga minu käes. Üsna õnnetus seisus on küll. Ma mõtlen praegu, et kas oleks mõtet põhi korralikult veel ära keevitada ja siis tervenisti alt ära lõigata ja vähe kõvemale kerele tõsta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  6  7  8
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 16.2% - SQL: 83.8%]