Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 2.6 qattro 97a. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1586)
rauno
huviline



Registreerunud 01.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: e39 523i

postitati 16.08.11 09:00 Tsiteeri
A4 2.6 qattro 97a.



Tere,

Ehk teab keegi selle masina ajaloost rääkida http://www.auto24.ee/used/806952 või jagada arvamust 2.6 mootori vastupidavuse ja küttekulu kohta. Olen küll lugenud erinevaid teemasid küttekulust, kuid kulude keskmised varieeruvad nende põhjal 8-14 liitrini.

Kui kulukas on tulevikus nelivedu puudutavaid detaile vahetada/parandada ning kui kas tagasille rem. on tunduvalt kallim kui esisilla oma?

Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.08.11 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rauno
Tere,

Ehk teab keegi selle masina ajaloost rääkida http://www.auto24.ee/used/806952 või jagada arvamust 2.6 mootori vastupidavuse ja küttekulu kohta. Olen küll lugenud erinevaid teemasid küttekulust, kuid kulude keskmised varieeruvad nende põhjal 8-14 liitrini.

Kui kulukas on tulevikus nelivedu puudutavaid detaile vahetada/parandada ning kui kas tagasille rem. on tunduvalt kallim kui esisilla oma?

Tänud ette!

Ei ole kallim tagasilda remontida esisillaga vörreldes ühti.
Nii esisilla, kui ka tagasilla hinnaskaala körgus tuleneb margist, ehk et kelle tootjat kasutada.

Isiklikult olen arvestanud oma b5-l keskmiseks kuluks 10l/100 km.
Kui teatavaid korrektiive teha, saaksin kindlasti ka säästlikumalt.
Kui tehtud töö töele vastab, siis suurem kulutus on mingiks ajaks möödanik.
Varustus on asjalik, välimus samuti jne.
Isiklikult soovitaks.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 16.08.11 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rauno
Tere,

Ehk teab keegi selle masina ajaloost rääkida http://www.auto24.ee/used/806952 või jagada arvamust 2.6 mootori vastupidavuse ja küttekulu kohta. Olen küll lugenud erinevaid teemasid küttekulust, kuid kulude keskmised varieeruvad nende põhjal 8-14 liitrini.

Kui kulukas on tulevikus nelivedu puudutavaid detaile vahetada/parandada ning kui kas tagasille rem. on tunduvalt kallim kui esisilla oma?

Tänud ette!


Konkreetse masinaga kokkupuuteid ei ole. Küll aga olen märtsi kuust saati 2.6 V6 A4q rooli keeranud ja siiani ei saa kurta, mootor on vägagi asjalik, piisavalt jõuline, maheda häälega. Keskmine kütusekulu võib arvestada jah kuskile 10 liitri kanti, nagu Kuits mainis. VÄGA pedantliku ja säästliku sõiduga olen saanud 2 paagitäie keskmiseks ka 8.7 liitrit sajale, aga see oli ka enamus maantee, maanteel väga säästlik kiirendamine ja ühtlase gaasiga sõitmine, mootoriga pidurdamine jne. Normaalselt sõites, linn-maantee enamvähem pooleks ja keskmine hetkel 9.3.
Nelikvedu tähendab seda, et sisuliselt on tal kaks esisilda, jupid ei ole väga kallid ja ei kulu neid ka palju. Nelikvedu on Audidel üldiselt väga töökindel ja kui seda just ei retsi, siis peab vastu ka.
Nagu ka Kuits, soovitan.
Varustus paistab olema sama, mis minu omal, kui sportistmed ja käetugi välja arvata (neid mul pole, aga ei tunne puudust ka.).
Kindlasti tuleb siia juttu, et osta 2.8 jne jne jne. Kuna sõbral oli pikka aega 2.8q aut. siis ei näe erilist vahet neil...ilmselt tegi vahe sisse vanakooli automaatkast, mis selle auto jube uimaseks ja januseks tegi. Manuaalkastiga 2.6 on erksam. Vähemalt tagumikutunnetuse järgi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.08.11 18:51 Tsiteeri


Kuna "hooldusraamatut" käepärast pole, siis lisan, et minule läks tagasilla puksimajand maksma ligemale 3000 vana raha.
Tagasillas asuvat reg.varrast vöib mötteliselt liigitada esisilla ossa, sest ülejäänu osa tagasillas kandub puksidele, esisillas on puks ühes otsas konti ja teises munaliigend .. üks nendest sureb, vahetatakse reeglina kogu jubin välja.
Tagasillas vahetad puksi, reguleerid ja kärutad rahulikult edasi.

JokerAudi, siis meil ju ühte auku joodikud:D , mul törkuva mootoriga sama keskmine.

Eelpool mainitud isendit uurides tekkis kahtlus, et kus asuvad lisa 2 turvapatja?
Kui istmete külgedel, siis reeglina peaks seal ka mingi vastav märge olema .. vöi eksin?
K.kangi nupp vöiks ka öige olla.

Juhul, kui masinast huvi tunned, kaugel isendi asukohast ei asu, siis miks mitte kontrollima minna.

Kadestan 4x el.akende, kompuutri, katuse luugi, korralikku stereo ja peamiselt veokonksu olemasolu :D


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 16.08.11 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kuna "hooldusraamatut" käepärast pole, siis lisan, et minule läks tagasilla puksimajand maksma ligemale 3000 vana raha.
Tagasillas asuvat reg.varrast vöib mötteliselt liigitada esisilla ossa, sest ülejäänu osa tagasillas kandub puksidele, esisillas on puks ühes otsas konti ja teises munaliigend .. üks nendest sureb, vahetatakse reeglina kogu jubin välja.
Tagasillas vahetad puksi, reguleerid ja kärutad rahulikult edasi.

JokerAudi, siis meil ju ühte auku joodikud:D , mul törkuva mootoriga sama keskmine.

Eelpool mainitud isendit uurides tekkis kahtlus, et kus asuvad lisa 2 turvapatja?
Kui istmete külgedel, siis reeglina peaks seal ka mingi vastav märge olema .. vöi eksin?
K.kangi nupp vöiks ka öige olla.

Juhul, kui masinast huvi tunned, kaugel isendi asukohast ei asu, siis miks mitte kontrollima minna.

Kadestan 4x el.akende, kompuutri, katuse luugi, korralikku stereo ja peamiselt veokonksu olemasolu :D


Samasse auku joobarid jah :D Aga kaks airbagi on sel autol siiski ülisuure tõenäosusega. Niipalju, kui mina olen kokku puutunud, siis kõigil autodel, millel on olnud külgpadjad istmetes (nt Galant 99a), oli ka vastav sildike istme küljel. Aga jah, A4 kohta on 4x el aken, kompuuter, klaasist el.luuk ja korralik stereo üsna haruldased asjad (ja mul on nad kõik olemas :D ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rauno
huviline



Registreerunud 01.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: e39 523i

postitati 16.08.11 19:35 Tsiteeri


Autot olen vaatamas käinud juba paar korda - täna sai ka tõstukilt vaadatud ning põhjaalune oli ok, pikemal proovisõidul oli samuti kõik ok (v.a. kliimast kostuv undav hääl, nagu mingi rihm undaks). Suurim miinus mis sellel on on rooste ja kooruv värv.

Ei ole veel suutnud otsusele jõuda kas osta või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.08.11 22:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Aga kaks airbagi on sel autol siiski ülisuure tõenäosusega. Niipalju, kui mina olen kokku puutunud, siis kõigil autodel, millel on olnud külgpadjad istmetes (nt Galant 99a), oli ka vastav sildike istme küljel.

Esiistme seljatugede üksepoolse põse küljes on minu omal see sildike ja seal sees nad ka on. Neilt piltidelt see koht ei paista.

2.8 manuaali omanikuna ma ei hakka seda teeklaasi võrra pisemat mootorit parem kommenteerima ja asjatult tüli üles tõmbama. :P

Korralik tsingitud kere on üks Audi suuri plusse. Kui roosteuss kallal, on pisut jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 17.08.11 07:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Aga kaks airbagi on sel autol siiski ülisuure tõenäosusega. Niipalju, kui mina olen kokku puutunud, siis kõigil autodel, millel on olnud külgpadjad istmetes (nt Galant 99a), oli ka vastav sildike istme küljel.

Esiistme seljatugede üksepoolse põse küljes on minu omal see sildike ja seal sees nad ka on. Neilt piltidelt see koht ei paista.

2.8 manuaali omanikuna ma ei hakka seda teeklaasi võrra pisemat mootorit parem kommenteerima ja asjatult tüli üles tõmbama. :P

Korralik tsingitud kere on üks Audi suuri plusse. Kui roosteuss kallal, on pisut jama.


Nt Galantil oli see sildike istme seljatoe välisserva ülaosas, Passatil (B5.5) kah. Mis mootorisse puutub, siis jah, 2.8 manuaal on hoopis teine tera :D 142kw vähemasti, 128kw mitte niiväga. OT, aga Black, Sul on vist 142kw, kui ma ei eksi? Aga ärme hakkame seda siin lahkama ;)

EDIT: Jah, on küll 142kw, 30V ju.

Aga, teemaalgataja, kui autol on roostet, siis on see auto läbi elanud avarii ja kehvasti tehtud keretööd, sest korras kerega Audi ei roosteta. Tsingitud kere, nagu Black ütles. Seda kliima undamist või vilinat laseksin enne kuskil pädevas kohas kontrollida, kui autot ostma hakkaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.08.11 07:43 Tsiteeri


Kas undav heli tuleb ikka kindlasti kompressorist või hoopis on kliima ventika laager ära väsinud? See laager oleks tühine asi. Proovida saaks vast kõige paremini nii, et võtad selle ventika lihtsalt korraks pistikust välja, kliima peaks tööle jääma mingiks ajaks, eriti jaheda ilmaga, seega saab need kaks asja eristada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rauno
huviline



Registreerunud 01.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: e39 523i

postitati 17.08.11 09:02 Tsiteeri


Kliima undamine meenutas pigem laagri heli. Kliima pärast isegi väga ei muretse, kuid keredefektide pärast küll.

Võtan aja maha ja ootan ehk tekib lähiajal valikusse veel mõni sobiv masin.

Tänud vastajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 17.08.11 16:17 Tsiteeri


Kere defektid kajastuvad kuidas?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.8% - SQL: 57.2%]