FlashX
huviline
Registreerunud 20.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.11 16:43
|
|
|
Audi 200 type43 1981.a
Tervist, ütlen kohe ära, et konkreetset isendit mul pole, kuid silma piiril on.
Huvi olekski just pigem selline, et kas kellegil on olnud selline masin.
Mootor on 2.2 turbo. Automaatkast ( eelistaks manuaali).
Kui on siis, kuidas jupidega on, kas sigari 2.2 mootori jupid sobivad, suht sarnased mootorid peaks olema.
Aga just sillad ja eriti kere, neid ei usu, et eriti kerge leida.
Siin üks link, kust autot näha, see pole see konkreetne auto aga põhimõtteliselt sama.
Audi 200 type 43
Tänud, Ats
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 01.08.11 18:03
|
|
|
Kindlasti osta antud auto kui võimalik ja hea hinnaga ka veel. Neid pole palju enam. Keredetailidega ma arvan et on tõesti kitsikus aga tehnika on tal
nii lihtne ja see pole probleemiks.
|
|
|
|
FlashX
huviline
Registreerunud 20.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.11 18:39
|
|
|
Tänud, ma siin uurinud, et neid tehtigi tehases automaat kastiga (st manuaal oli tellimise pealt ainult)
Aga ma nüüd ei suuda leida, kas nad on quattrod või ei...
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.11 19:23
|
|
|
quattro tuli järgmise kerega.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.08.11 20:13
|
|
|
Tere.
On olnud au omada sellist isendit kunagi, mootoriks oli 2,1 turbo(WJ)125kw ja manuaalkast.
Kerepoolest sobivad 100 plekid kõik. Kindlasti peab olema auto väliselt ja sisemuselt täiskomplektne, kuna väliseid ehisliiste ja tulesid (eriti
tagumisi) sai juba 10 aastat tagasi tikutulega otsitud. Stangede ja nende ehisliistudega olid ka hapud lood. Plasiktüübleid otsisin vist üle eesti
romulatest taga, palju liistud said kunagi klaasiliimiga paika aetud, kuna tüübleid ei leidnud kuskilt.
Salong on ka 100-st suht palju erinev, vähemalt minul oli.
Mootori kohapealt, kuna tegu "ajuvaba" turboga, ehk siis kõik mehaaniline ja lülitite-rõhuanduritega juhitav, peab olema ka pädev mees seda
hooldama.
Mootorisse ei sobi sigarilt peaaegu midagi. Nadid lood on nüüdseks ilmselt ka juba turbolõdvikute ja vaheühendustega. Neid sellel mootoril jätkus.
Veermik oli pommikindel.
Aga aega sai veedetud seal kapotiall kunagi hoolsasti, originaalosad on väga kallid, B- osasid ei toodeta eriti. Klapikambrikaane tihendiga oli ka
mingi teema, see oli erinev teistest R5 mootoritest. Jagaja on kahepoolse vaakumiga, pidurid tavalise vaakumvõimendiga jne.
Kauri.
|
|
|
FlashX
huviline
Registreerunud 20.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.11 04:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Tere.
On olnud au omada sellist isendit kunagi, mootoriks oli 2,1 turbo(WJ)125kw ja manuaalkast.
Kerepoolest sobivad 100 plekid kõik. Kindlasti peab olema auto väliselt ja sisemuselt täiskomplektne, kuna väliseid ehisliiste ja tulesid (eriti
tagumisi) sai juba 10 aastat tagasi tikutulega otsitud. Stangede ja nende ehisliistudega olid ka hapud lood. Plasiktüübleid otsisin vist üle eesti
romulatest taga, palju liistud said kunagi klaasiliimiga paika aetud, kuna tüübleid ei leidnud kuskilt.
Salong on ka 100-st suht palju erinev, vähemalt minul oli.
Mootori kohapealt, kuna tegu "ajuvaba" turboga, ehk siis kõik mehaaniline ja lülitite-rõhuanduritega juhitav, peab olema ka pädev mees seda
hooldama.
Mootorisse ei sobi sigarilt peaaegu midagi. Nadid lood on nüüdseks ilmselt ka juba turbolõdvikute ja vaheühendustega. Neid sellel mootoril jätkus.
Veermik oli pommikindel.
Aga aega sai veedetud seal kapotiall kunagi hoolsasti, originaalosad on väga kallid, B- osasid ei toodeta eriti. Klapikambrikaane tihendiga oli ka
mingi teema, see oli erinev teistest R5 mootoritest. Jagaja on kahepoolse vaakumiga, pidurid tavalise vaakumvõimendiga jne.
Kauri. |
Tänud, veits lõi kõikuma, aga siiski konkreetne isend meeldib väga, selline stiilne ja "lihtne" auto.
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
quattro tuli järgmise kerega. |
Nadi, loodsin, et võiks ikka quattro olla, aga ju siis ikka esisild.
|
|
|
lOOOOl
huviline
Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, SUV
|
postitati 03.08.11 11:02
|
|
|
On olnud kokkupuudet sellise autoga rohkem kui 15 aastat tagasi (turbo, manuaal). Juba siis olid pidevad probleemid turboga ja kerega (rooste). Muidu
väga lahe auto ja ostaks uuesti, kui oleks aega sellega tegeleda.
|
|
|
RevoP
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.07.11
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.11 17:33
|
|
|
vanamehel oli ka selline manuaal kastiga 2.1 5T mis oli aastad 15 tagasi
kiire.ee oli ka kaks sellist isendit müügis.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 05.08.11 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RevoP
vanamehel oli ka selline manuaal kastiga 2.1 5T mis oli aastad 15 tagasi
kiire.ee oli ka kaks sellist isendit müügis. |
Need olid üsna mädad minu teada. Eeldan, et mõtleme sama kuulutust.
|
|
|
RevoP
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.07.11
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.11 13:11
|
|
|
täpselt.
üks valge ja teine mingi kuldne vms
|
|
|