niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 28.07.11 17:57
|
|
|
a6 c5 2,5 td kütuse probleem
tere,
Minu mure järgmine. Auto suri välja sõidupealt. Kuna olin paagitäiega uskumatult palju juba läbi sõitnud siis kahtlustasin kohe,et kütuse näidik
valetab, mis näitas sel hetkel veel 130 km muretut sõitu. Avades kapoti selgus, et kütus ei jõua kütusefiltrisse ja sellest tulenevalt ka edasi pumpa.
Minu kahtlus ei osutunud tõeks, kuna kütust peale valades asi ei muutnud. Võtsin tagaistme välja, et testida pumba korrasolekut, paagi sees olev pump
hakkas ilusti urisema kui starter järgi võttis. Pumpa välja võttes (lootes,et on paagist sõelale mingit prahti ette tõmmanud) murdus pumpa küljest
voolik ja olin sunnitud uue pumba ostma. Uus pump teeb sama, nagu starterit annan, uriseb, kuid survetorust kütust ei välju.
Jutt sai pikk, kuid hetkel rohkem midagi teha ei oska. Endale tundub,et viga võiks olla kuskil paagi sees, kuna pump toimib.
Ette tänades,
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.11 20:27
|
|
|
Iga teema alguses võiks olla vähe täiuslikum auto kirjeldus, ehk siis ma eeldan, et tegemist on Audi A6 C5ga 2,5TDI V6ga, võimsus suurt rolli ei
mängi. Sellel autol EI OLE etteandepumpa. See paagi sisene pump on mõeldud kõigest anuma täitmiseks. Kõrgsurvepump peab ise imema kütust peale. Kui
kõrgsurvepump sai õhku, siis on asi nadi. Pumpa peaks ära täitma käsipumbaga, nii et kütus läheks surve all sisse, siis peaks õhku välja saama. Jõudu
tööle!
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.08.11 08:26
|
|
|
Täpsustan siis ,et autoks c5 kerega a6, 2,5 tdi 132 kw quattro 2000a.
Sai auto kallal tükk aega pusitud ja tulemus ikka null.
Tegin järgmist: Panin paagi tagasi kokku, koos anumat täitva uue pumbaga, see pump töötab. Ostsin uue kütusefiltri kuna lugesin foorumist välja, et
kui peaks sõidu ajal eelsüüteküünalde tuli põlema minema võib kütusefiltris vett olla. Filtris tõepoolest oli vett ja kuna filtrit vahetanud varem
polnud siis asi tundus asja ette minevat. See tegevus ka tulemust ei andnud. Järgnevaks võtsin kütusefiltri küljesttoru lahti ja panin voolikuga otse
kanistrist kütust imema, et võimalikke vigasid veel vähendada, keerasin kõik kuus pihusti peale minevat toru lahti ja sealt hakkas ilusti kütust
tulema, võtsin tagasivoolu ka lahti ning panin voolikuga tühja purki jooksma,et näha kas tagasivoolust kütust tuleb, tuli.
Tekkis küsimus,et kas lihtsalt starterit andes saab õhust tühjaks?
Kaua peab laskma pumbast tulevatest torudest kütusel joosta ? Kas piisab näiteks 30 sek-i starteri andmisest või pole see nii lihtne?
Kas nende nähtude järgi midagi oletada ka saab? (Näiteks:pump töötab või mitte jne)
kristjan
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.08.11 13:52
|
|
|
Kas keegi Tallinnas kaabli saaks autole järgi panna? Ennem kui pool autot olen laiali lammutanud
kristjan 56 205 255
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.08.11 16:12
|
|
|
Vastan ise oma murele
Helistasin kodanik Teemole, kelle jutust oli väga palju kasu. Suured tänud talle!!! Süsteemis oli õhk sees ja selles ka viga oli, õigemini oli õhk
sees kõrgsurvepumbas. Sõber andis starterit ja mina järjest avasin pihustite peale minevaid survetorusid kuni sealt hakkas survega kütust välja
pritsima. Pärast esimene silindi õhutamist andis juba elulootust, pärast teist juba podises kuidagi. Kui kõik kuus sai õhutatud podises mootor ca 500
pöördega, 10-15 mintsa kohapeal tuksumist kerkisid pöörded tühikäigu pööreteni ja alles siis rakendus ja gaasipedaal. Ennem seda ei saanud midagi
teha.
Hetke seisuga auto töötab. Eks homme vaatan veel kõik pihustid üle,et kuskilt ei lekiks ja siis jään lootma, et viga oli kas selles, et kütus sai
otsa või siis selles, et kütusefiltris oli väheke vett.
Tänan tähelepanu eest.
kristjan
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.11 20:55
|
|
|
No mis ma ütlesin, kui õhk on sees siis asi on nadi. Orgunni omale korralik käsipump, mida saab voolikute vahele panna, sellega saad õhu ilusti välja
kui vaja on.
|
|
|
|
|