hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.11 15:30
|
|
|
pumppihustitest
Kuidas nende pumpihustitega on...kas samasugune müüt nagu B5 õõtsad, et ei pea vastu.Minu arust on B5 esisild vägagi vastupidav.Kui paljud omanikud on
sunnitud olnud pihusteid vahetama? Millisel mootoril on vastupidavamad pihustid? Siin väike tabel ka:
http://www.diislikeskus.ee/pumppihustid.html
Omal on jäänud siiani uuem masin ostmata selle pärast.81kw tdi on suht lollikindel...aga vana juba ja hakkab vaikselt...ära väsitama
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 28.07.11 15:41
|
|
|
Selle tabeli järgi päris hämmastav, et 5.0 V10 TDI pihustid on odavamad või samas hinnas kui 2.0 R4 TDI omad.
Põhilised PD pihustite murelapsed on just 2.0 TDI mootoritega VAG autod, mis kannavad mootorikoode BKD, BKP, BMN ja BMR. Müüdist on asi kaugel, suht
paljudel on probleeme nimetatud mootorites kasutavate PD pihustitega. Õõtsasi on enamvähem taskukohane vahetada aga ühe PD pihusti hind on seal
~500-800€ kandis, olenevalt kust osta. Vahetusfondiga veidi odavam.
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.11 16:00
|
|
|
A 1.9 PD 85kw ja 96kw B6;B7?
Ise sihin A4 B7 1.9 85kw diislit ja sedaani ..tundub et neid q-na pole praktiliselt saada.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.07.11 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
A 1.9 PD 85kw ja 96kw B6;B7? |
Ma arvan, et pole mõtet põdeda. Iga asi võib katki minna. Tuleb otsida õige läbisõiduga auto ja küll kestab. 2,0 PD 103 on kõige probleemsem. Nelil
läheb pihusteid küll. Pihusti lõpp saabub auto seiskumisega.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.11 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
A 1.9 PD 85kw ja 96kw B6;B7?
Ise sihin A4 B7 1.9 85kw diislit ja sedaani ..tundub et neid q-na pole praktiliselt saada. |
Kui sa juba sellist masinat sihid siis ole mees ja võta 3,0TDI 150kW ilma tahmafiltrita. Sõidad õnnelikult, muretult ja võimsalt vääga kaua.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 28.07.11 20:54
|
|
|
Miks mitte 3.0 @ 171 kW?
(tahmafiltri saab sealt üsna hõlpsalt välja visata koos ajule selgitamisega, et seda enam pole ja soovi korral mõne kW ja Nm juurde isegi...)
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.11 08:15
|
|
|
Väga vägevat püssi ka nagu ei tahaks..kaob diisli (säästuka) mõte ära...või kuidas? 70-80% venin maanteel.Tahaks jätkuvalt sõita nagu praeguse
masinaga (ligilähedaseltki) kuid uuemaga.Q peaks kindlasti olema (Soome audi foorumis oli ilus väljaütlemine:et kui q ei võta siis võib samahästi juba
Passati VAG-ist võtta).
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 29.07.11 09:07
|
|
|
3.0 on maanteel muideks vägagi ökonoomne auto, kui sa sõidad vastavalt ette nähtud piirkiirusele. 100 km/h on pöörded 1600 rpm peal ja ei ütleks et ta
nüüd sealjuures kütuseröövel oleks. Liigun igapäevaselt 18 km tööle, millest 13 km on linnast väljas ja kohati 70 ja 90 alad ning kui sinna lisada ka
5 km linnasõitu, siis kompuuter näitab headel päevadel tööle jõudes parklas keskmist kulu alla 6l sajale. Kuna hommikul on nii ehk naa kolonnis sõit
ega siis kuskile kiire pole ja liigud rahulikult teiste sõidukite järgi.
Sõitsin enne 1,9 110kw diisel 4motion Golfiga ja ausalt öeldes ei võta praegune 3.0 man diisel Quattro palju rohkem kütet, automaadi puhul oleks see
number kindlasti suurem.
Ja nagu mainitud, siis kübemefiltrile on juba rohtu tekkinud.
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.11 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
3.0 on maanteel muideks vägagi ökonoomne auto, kui sa sõidad vastavalt ette nähtud piirkiirusele. 100 km/h on pöörded 1600 rpm peal ja ei ütleks et ta
nüüd sealjuures kütuseröövel oleks. Liigun igapäevaselt 18 km tööle, millest 13 km on linnast väljas ja kohati 70 ja 90 alad ning kui sinna lisada ka
5 km linnasõitu, siis kompuuter näitab headel päevadel tööle jõudes parklas keskmist kulu alla 6l sajale. Kuna hommikul on nii ehk naa kolonnis sõit
ega siis kuskile kiire pole ja liigud rahulikult teiste sõidukite järgi.
Sõitsin enne 1,9 110kw diisel 4motion Golfiga ja ausalt öeldes ei võta praegune 3.0 man diisel Quattro palju rohkem kütet, automaadi puhul oleks see
number kindlasti suurem.
Ja nagu mainitud, siis kübemefiltrile on juba rohtu tekkinud. |
Räägi mulle sellest viimasest lausest lähemalt??
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 29.07.11 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
3.0 on maanteel muideks vägagi ökonoomne auto, kui sa sõidad vastavalt ette nähtud piirkiirusele. 100 km/h on pöörded 1600 rpm peal ja ei ütleks et ta
nüüd sealjuures kütuseröövel oleks. Liigun igapäevaselt 18 km tööle, millest 13 km on linnast väljas ja kohati 70 ja 90 alad ning kui sinna lisada ka
5 km linnasõitu, siis kompuuter näitab headel päevadel tööle jõudes parklas keskmist kulu alla 6l sajale. Kuna hommikul on nii ehk naa kolonnis sõit
ega siis kuskile kiire pole ja liigud rahulikult teiste sõidukite järgi.
Sõitsin enne 1,9 110kw diisel 4motion Golfiga ja ausalt öeldes ei võta praegune 3.0 man diisel Quattro palju rohkem kütet, automaadi puhul oleks see
number kindlasti suurem.
Ja nagu mainitud, siis kübemefiltrile on juba rohtu tekkinud. |
Räägi mulle sellest viimasest lausest lähemalt?? |
Need onud ntx pakuvad teenusena:
http://hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal.html
|
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 29.07.11 13:56
|
|
|
Just, seal oleks kõige mõtekam kaubelda vaid välja programmeermine ja edasine juba ise korda ajada. Kas siis üldse vahelt võtta või seest tühjaks, et
säiliks kaubanduslik välimus.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 29.07.11 14:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
Just, seal oleks kõige mõtekam kaubelda vaid välja programmeermine ja edasine juba ise korda ajada. Kas siis üldse vahelt võtta või seest tühjaks, et
säiliks kaubanduslik välimus. |
Ainult programmeerimine on isegi ju hinnakirjas välja toodud
(õõneks ei pane keegi siin viimastes postitustes rämedat offtoppi vähemalt)
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 30.07.11 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: shan
Selle tabeli järgi päris hämmastav, et 5.0 V10 TDI pihustid on odavamad või samas hinnas kui 2.0 R4 TDI omad.
Põhilised PD pihustite murelapsed on just 2.0 TDI mootoritega VAG autod, mis kannavad mootorikoode BKD, BKP, BMN ja BMR. Müüdist on asi kaugel, suht
paljudel on probleeme nimetatud mootorites kasutavate PD pihustitega. Õõtsasi on enamvähem taskukohane vahetada aga ühe PD pihusti hind on seal
~500-800€ kandis, olenevalt kust osta. Vahetusfondiga veidi odavam. |
Kuigi jah 2.0 TDI on väidetavalt sünnitus 5.0 TDI-st siis neil on erinevad pihustid. Enamik 2.0 TDI mootoreid kasutavad piezoelektrilisi pumpdüüse,
5.0 TDI mootoris on elektromagnet solenoididega pihustid. Viimased on kasutusel ka 1.9 TDI mootorites, ehk siis maakeeli öeldes kiviaegne lollikindel
lahendus.
2.0 TDI mootorite pihustiprobleemid on tõsine ülemaailme leivanumber, mille vastu pakuvad margiesindused vastavat rohtu. Nimetakse seda pihustite
laiendatud garantiiks, niiet ole mees ja nõua see esindusest välja. Probleemiks pihusti rikke korral on piezoelement (pihusti füüsiliselt on OK), mis
2.0TDi omanikud kenasti teepervele jätavad. VAG süüdistab selles pihustitootjat Siemens-VDO-d, viimane pihustite kaablipuu tootjat TYCO Electronics.
Väidetavalt on häda pistikus ja pesas s.t. mootori vibratsiooni mõjul logistatakse pihusti PIN-d korpusest lahti ja metallipuruga õli satub
piezoelementi. Tulemuseks ongi pihusti vahetus, kuna Siemens-VDO piezoelementi varuosana ei tarni. Igatahes margiesinduses uued paigaldatud pihustid
on modifitseeritud ja nendega hädasid enam pole. Lisaks asendatakse ka modifitseeritud kaablipuu.
Vahetusfondi originaalpihusti (Siemens-VDO) hind koos käibega on ~450.-, kaablipuu ~90.-
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Kui sa juba sellist masinat sihid siis ole mees ja võta 3,0TDI 150kW ilma tahmafiltrita. Sõidad õnnelikult, muretult ja võimsalt vääga kaua.
|
DPF on asi, millepärast muretsema ei pea. Tankida tuleb korralikku kütust, mootoris tuleb kasutada õiget õli, aegajalt tuleb DPF "punaskes" tallata
ja ~200 tkm on muretu. Ma arvan, et euronormide ja saastemaksude kehtestamine on ainult aja küsimus!?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.11 06:04
|
|
|
Ma ka ei saa aru miks seda kübemefiltrit karta? Kui sõita korras autoga ja normaalselt ning vajadusel teostada kübemefiltri puhastust siis ei juhtu
sellega midagi.
Meil vist vaid ühel autol on vaja olnud kübemefilter vahetada ja seda ka tänu sellele, et sõideti teadlikult katkise cooleri või oli katki cooleri
voolik ja sedasi ming 6 kuud ja tänu sellele oli filter lõpplikult läbi. Kõik ülejäänud on saadud lihtsa puhastusega tööle.
Ja nagu eelpool mainitud siis elutähtis on mootoris õiget õli kasutada!!!
Ma ei oska kahjuks öelda mis ülevaatus kübemefiltri eemaldamisest arvab? Teoorias ei tohiks eelmaldatud kübemefiltriga sõiduk ülevaatust läbima?
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.11 08:44
|
|
|
A see A4 B7 1.9 85kw on siis suht ok mootor ja kooslus.Mõtlen man.kastiga sest autom. ei tea ma mitte muhvigi kuigi iseenesest eelistaks autom. sest
olen suht lohakas käiguvahetaja.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 31.07.11 11:11
|
|
|
See mootor on B7 puhul ainult käsikastiga.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.11 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Ma ka ei saa aru miks seda kübemefiltrit karta? Kui sõita korras autoga ja normaalselt ning vajadusel teostada kübemefiltri puhastust siis ei juhtu
sellega midagi.
Meil vist vaid ühel autol on vaja olnud kübemefilter vahetada ja seda ka tänu sellele, et sõideti teadlikult katkise cooleri või oli katki cooleri
voolik ja sedasi ming 6 kuud ja tänu sellele oli filter lõpplikult läbi. Kõik ülejäänud on saadud lihtsa puhastusega tööle.
Ja nagu eelpool mainitud siis elutähtis on mootoris õiget õli kasutada!!!
Ma ei oska kahjuks öelda mis ülevaatus kübemefiltri eemaldamisest arvab? Teoorias ei tohiks eelmaldatud kübemefiltriga sõiduk ülevaatust läbima?
|
TÜVil ei ole mingit probleemi. Käisin hiljuti ühe B6 passatiga TÜVl 2.0TDI PD DPF kus kõik oli küljes. Tahma näitas 0.07g, ülevaataja ütles et lubatud
on !!! kuni 3.0 ehk siis korralik ilma DPFita 2liitrise kogus suure varuga. Ülevaataja ütles, et just käis üks toyota D-CAT kus oli filter tühjaks
tehtud ja tahmakogus mahtus piiridesse. Ilmselt meil see asi veel ei toimi, selles suhtes et DPFiga autol peaksid loogiliselt võttes TÜVil hoopis
teised normid olema.
|
|
|
|
raivort
huviline
Registreerunud 10.01.11
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.12 07:24
|
|
|
Autoks A4 2006a. 2.0 TDI mootori kood BPW.
Sellel mootoril pidi võrreldes eelkäijaga juba midagi muudetud olema(õlipumba ülekanne?) või midagi veel.Kas sellel on ka kübemefilter?
Selline info oleks väga tere tulnud.
|
|
|