Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 tdi veakoodid (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3351)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 26.07.11 09:07 Tsiteeri
1.9 tdi veakoodid



VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
00542 - Needle lift Sensor (G80)
05-10 - Input Open - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-10 - Signal to High - Intermittent
00627 - Water Level Sensor (G120)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent


Mis 00542 tähendab. Juhtpihustiga mingi kala, aga tõlkes?

Autol eelsüüte tuli vilgub ja check tuli põleb. 2500 pööret puterdab ja jõudu pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 26.07.11 14:42 Tsiteeri


Autodata: Air in fuel system, fuel level low, wiring, CKP sensor, injector needle lift sensor.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.07.11 19:48 Tsiteeri


Juhtpihustit lihtne kontrollida testriga. Takistus peab olema kuskil 110 Oomi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 27.07.11 08:25 Tsiteeri


Kus asub g62 andur? TDI'l neid päris palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 27.07.11 09:29 Tsiteeri


G62 on jahutusvedeliku temp. andur. Vaata mootorist radiaatorisse kulgevat lõdvikut (ülemist) seal moto poolses otsas see asubki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.11 20:39 Tsiteeri


Väike soovitus: kui nii lihtsa asjaga on raskusi, siis ole mees ja vii masin asjatundja juurde. 15-20 eurine kulutus ära ei tapa aga samas saad kõik head ja vead teada. Ise ei pea kapoti all higistama! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 26.09.15 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Väike soovitus: kui nii lihtsa asjaga on raskusi, siis ole mees ja vii masin asjatundja juurde. 15-20 eurine kulutus ära ei tapa aga samas saad kõik head ja vead teada. Ise ei pea kapoti all higistama! :cool:



Kuule, sorry, aga miks ma pean 10-20 euri kellegile maksma kuskil diagnostis, kui ma võin ise tasuta selle veateate kätte saada vastava programmi ja kaabliga ning seejärel Audi foorumist küsida, foorum ju ongi selleks, et siit abi otsida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 26.09.15 18:51 Tsiteeri


Tegelikult veakoodide järgi asju vahetama hakata ei ole ka päris õige. Uuematel audidel näiteks pärast aku vahetamist, või tühjaks saamist oleks see pea võimatu. Veakood viitab teatud suunas. Diagnostika ei tähenda ainult veakoodide lugemist, vaid probleemi diagnoosimist. Ainult veakoodide järgi autot parandada ei saa. Tuleb veidi süveneda probleemi jne. :) Õnneks vanemate kohta foorumis infot palju. Tegelikult on sellisteks küsimusteks olemas oma teema. Vag-Com siis.
Edu.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 26.09.15 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tegelikult veakoodide järgi asju vahetama hakata ei ole ka päris õige. Uuematel audidel näiteks pärast aku vahetamist, või tühjaks saamist oleks see pea võimatu. Veakood viitab teatud suunas. Diagnostika ei tähenda ainult veakoodide lugemist, vaid probleemi diagnoosimist. Ainult veakoodide järgi autot parandada ei saa. Tuleb veidi süveneda probleemi jne. :) Õnneks vanemate kohta foorumis infot palju. Tegelikult on sellisteks küsimusteks olemas oma teema. Vag-Com siis.
Edu.


Mõtlesingi seda, et tavaliselt, kui kuskil diagnostis käisin, max 5 min läks aega, võttis raha umbes 10-15 euri minult, ütles veaks selle, mida arvuti näitas. Point oligi selles, et selle võin ma ise ka arvutiga välja võtta, iseasi, kas probleemile lahendust saab :D Aeg on näidanud, et tehakse diagnost ära, öeldakse mis viga, tehakse nii öelda "korda" ja veits aja pärast sama veakoodiga viga, aga probleem hoopis milleski muus :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 26.09.15 21:16 Tsiteeri


5 minutiga ei tehta diagnostikat. Tee endale mõisted selgeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.09.15 03:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tauno22
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Väike soovitus: kui nii lihtsa asjaga on raskusi, siis ole mees ja vii masin asjatundja juurde. 15-20 eurine kulutus ära ei tapa aga samas saad kõik head ja vead teada. Ise ei pea kapoti all higistama! :cool:



Kuule, sorry, aga miks ma pean 10-20 euri kellegile maksma kuskil diagnostis, kui ma võin ise tasuta selle veateate kätte saada vastava programmi ja kaabliga ning seejärel Audi foorumist küsida, foorum ju ongi selleks, et siit abi otsida :D


Selleks tirisid neli aastat vana teema üles, et selline "paljuütlev" lause kirja panna või? :o

Sõnastaks su lause ringi uue hüppenööri omanikule...
" Kuule, sorry, aga miks ma peaks oma aastatega kogutud teadmisi tasuta jagama Hiina kaabli värskele omanikule, kes on selle eest oma 10-20 euri maksnud"?

Nagu real-illusion ütles, läheb veakoodide järgi detailide vahetamine väga kalliks maksma.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.09.15 04:49 Tsiteeri


No täpselt, miks peaks tasuta tööd tegema inimesed, kes on näiteks koolis õppinud oma eriala või siis ise asja selgeks teinud endale.
Pidevalt helistatakse või tullakse mingit muret kurtma, rahast pole nagu juttugi. Paljudel juhtudel võiks küll vea ilma arvutit taha panemata ära öelda, aga kas peaks üldse ütlema?

Asja tuleb ikka jagada ka, ehk peab selgeks tegema endale auto ja süsteemide eesmärgi/tööpõhimõtte. Toon konkreetse lihtsa näite, kui kellelgi oli EGR-i veakood, mis tuli tagasi kohe peale kustutamist, ilma autot käima panemata. Kõik "targad" soovitasid vaakumeid kontrollida, klappi tahmast puhastada jne.. Tõsine teadja saab kohe aru, et sellisel juhul saab viga olla ainult elektrilises pooles/magnetklapis. Aga rumalad puhastavad klappi, isegi kui veakoodi juures on selgitus "short to ground" :D

Ja vähemalt VAG-i kohta on netis infot lademetes. See on juba enda probleem, kui ühtegi võõrkeelt ei valda ja aru ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.15 05:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
No täpselt, miks peaks tasuta tööd tegema inimesed, kes on näiteks koolis õppinud oma eriala või siis ise asja selgeks teinud endale.
Pidevalt helistatakse või tullakse mingit muret kurtma, rahast pole nagu juttugi. Paljudel juhtudel võiks küll vea ilma arvutit taha panemata ära öelda, aga kas peaks üldse ütlema?

Ja vähemalt VAG-i kohta on netis infot lademetes. See on juba enda probleem, kui ühtegi võõrkeelt ei valda ja aru ei saa.


+1

Google translate teeb imesid samuti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.5% - SQL: 56.5%]