Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 26.07.11 09:07
|
|
|
1.9 tdi veakoodid
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
00542 - Needle lift Sensor (G80)
05-10 - Input Open - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-10 - Signal to High - Intermittent
00627 - Water Level Sensor (G120)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Mis 00542 tähendab. Juhtpihustiga mingi kala, aga tõlkes?
Autol eelsüüte tuli vilgub ja check tuli põleb. 2500 pööret puterdab ja jõudu pole.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 26.07.11 14:42
|
|
|
Autodata: Air in fuel system, fuel level low, wiring, CKP sensor, injector needle lift sensor.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.07.11 19:48
|
|
|
Juhtpihustit lihtne kontrollida testriga. Takistus peab olema kuskil 110 Oomi.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 27.07.11 08:25
|
|
|
Kus asub g62 andur? TDI'l neid päris palju.
|
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 27.07.11 09:29
|
|
|
G62 on jahutusvedeliku temp. andur. Vaata mootorist radiaatorisse kulgevat lõdvikut (ülemist) seal moto poolses otsas see asubki.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.11 20:39
|
|
|
Väike soovitus: kui nii lihtsa asjaga on raskusi, siis ole mees ja vii masin asjatundja juurde. 15-20 eurine kulutus ära ei tapa aga samas saad kõik
head ja vead teada. Ise ei pea kapoti all higistama!
|
|
|
|
Tauno22
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw
|
postitati 26.09.15 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Väike soovitus: kui nii lihtsa asjaga on raskusi, siis ole mees ja vii masin asjatundja juurde. 15-20 eurine kulutus ära ei tapa aga samas saad kõik
head ja vead teada. Ise ei pea kapoti all higistama!
|
Kuule, sorry, aga miks ma pean 10-20 euri kellegile maksma kuskil diagnostis, kui ma võin ise tasuta selle veateate kätte saada vastava programmi ja
kaabliga ning seejärel Audi foorumist küsida, foorum ju ongi selleks, et siit abi otsida
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 26.09.15 18:51
|
|
|
Tegelikult veakoodide järgi asju vahetama hakata ei ole ka päris õige. Uuematel audidel näiteks pärast aku vahetamist, või tühjaks saamist oleks see
pea võimatu. Veakood viitab teatud suunas. Diagnostika ei tähenda ainult veakoodide lugemist, vaid probleemi diagnoosimist. Ainult veakoodide järgi
autot parandada ei saa. Tuleb veidi süveneda probleemi jne. Õnneks
vanemate kohta foorumis infot palju. Tegelikult on sellisteks küsimusteks olemas oma teema. Vag-Com siis.
Edu.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Tauno22
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw
|
postitati 26.09.15 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tegelikult veakoodide järgi asju vahetama hakata ei ole ka päris õige. Uuematel audidel näiteks pärast aku vahetamist, või tühjaks saamist oleks see
pea võimatu. Veakood viitab teatud suunas. Diagnostika ei tähenda ainult veakoodide lugemist, vaid probleemi diagnoosimist. Ainult veakoodide järgi
autot parandada ei saa. Tuleb veidi süveneda probleemi jne. Õnneks
vanemate kohta foorumis infot palju. Tegelikult on sellisteks küsimusteks olemas oma teema. Vag-Com siis.
Edu. |
Mõtlesingi seda, et tavaliselt, kui kuskil diagnostis käisin, max 5 min läks aega, võttis raha umbes 10-15 euri minult, ütles veaks selle, mida arvuti
näitas. Point oligi selles, et selle võin ma ise ka arvutiga välja võtta, iseasi, kas probleemile lahendust saab Aeg on näidanud, et tehakse diagnost ära, öeldakse mis viga, tehakse nii
öelda "korda" ja veits aja pärast sama veakoodiga viga, aga probleem hoopis milleski muus
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 26.09.15 21:16
|
|
|
5 minutiga ei tehta diagnostikat. Tee endale mõisted selgeks.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.09.15 03:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tauno22
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Väike soovitus: kui nii lihtsa asjaga on raskusi, siis ole mees ja vii masin asjatundja juurde. 15-20 eurine kulutus ära ei tapa aga samas saad kõik
head ja vead teada. Ise ei pea kapoti all higistama!
|
Kuule, sorry, aga miks ma pean 10-20 euri kellegile maksma kuskil diagnostis, kui ma võin ise tasuta selle veateate kätte saada vastava programmi ja
kaabliga ning seejärel Audi foorumist küsida, foorum ju ongi selleks, et siit abi otsida |
Selleks tirisid neli aastat vana teema üles, et selline "paljuütlev" lause kirja panna või?
Sõnastaks su lause ringi uue hüppenööri omanikule...
" Kuule, sorry, aga miks ma peaks oma aastatega kogutud teadmisi tasuta jagama Hiina kaabli värskele omanikule, kes on selle eest oma 10-20 euri
maksnud"?
Nagu real-illusion ütles, läheb veakoodide järgi detailide vahetamine väga kalliks maksma.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 27.09.15 04:49
|
|
|
No täpselt, miks peaks tasuta tööd tegema inimesed, kes on näiteks koolis õppinud oma eriala või siis ise asja selgeks teinud endale.
Pidevalt helistatakse või tullakse mingit muret kurtma, rahast pole nagu juttugi. Paljudel juhtudel võiks küll vea ilma arvutit taha panemata ära
öelda, aga kas peaks üldse ütlema?
Asja tuleb ikka jagada ka, ehk peab selgeks tegema endale auto ja süsteemide eesmärgi/tööpõhimõtte. Toon konkreetse lihtsa näite, kui kellelgi oli
EGR-i veakood, mis tuli tagasi kohe peale kustutamist, ilma autot käima panemata. Kõik "targad" soovitasid vaakumeid kontrollida, klappi tahmast
puhastada jne.. Tõsine teadja saab kohe aru, et sellisel juhul saab viga olla ainult elektrilises pooles/magnetklapis. Aga rumalad puhastavad klappi,
isegi kui veakoodi juures on selgitus "short to ground"
Ja vähemalt VAG-i kohta on netis infot lademetes. See on juba enda probleem, kui ühtegi võõrkeelt ei valda ja aru ei saa.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.15 05:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
No täpselt, miks peaks tasuta tööd tegema inimesed, kes on näiteks koolis õppinud oma eriala või siis ise asja selgeks teinud endale.
Pidevalt helistatakse või tullakse mingit muret kurtma, rahast pole nagu juttugi. Paljudel juhtudel võiks küll vea ilma arvutit taha panemata ära
öelda, aga kas peaks üldse ütlema?
Ja vähemalt VAG-i kohta on netis infot lademetes. See on juba enda probleem, kui ühtegi võõrkeelt ei valda ja aru ei saa. |
+1
Google translate teeb imesid samuti!
|
|
|
|