Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 2002-2003a ostu plaan (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1101)
henryf
huviline



Registreerunud 25.01.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.11 12:04 Tsiteeri
A8 2002-2003a ostu plaan



Jubedalt hakkas meeldima a8 alates 2002a. Hetkel on silma jäänud paar autot 3,7 ja 4,2 mootoriga. Kumb oleks mõistlikum ost kui hind on sama ja mis on selle auto tüüpvead ja hoolduskulud.


audi 90(minevik), audi v8 4,2Q(minevik), audi a6 Quattro(minevik), Nissan 300zx TT(minevik), vw passat b5.5 1.9 tdi (olevik), Audi a4 1.8T(olevik)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 22.07.11 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: henryf
Jubedalt hakkas meeldima a8 alates 2002a. Hetkel on silma jäänud paar autot 3,7 ja 4,2 mootoriga. Kumb oleks mõistlikum ost kui hind on sama ja mis on selle auto tüüpvead ja hoolduskulud.


Hea plaan. Minuarvates on 4,2 alati mõistlikum, kuivõrd pisut suurem võimsus sisuliselt samade kulutuste juures.
Hoolduskulusid ei saa päris täpselt planeerida, aga üle keskmise. Ma ei tea, millega sa tahaksid võrrelda. Tüübilistest vigadest meenub kohe paljudel juhtudel kolinal sulguv MMI dispay, mõningatel mudelitel õlifiltri vahetusega katki kangutatav jahutustoru, mõni parkimis- või TPMS andur vms. Peamised mured on seotud auto elektriliste lisadega, mida on üksjagu ja ühendatud omavahel sageli optilise kaabliga. Sealt on tarkvaralised vead kerged tulema.
Aga nagu ma ühest välismaisest foorumist lohutuseks lugesin, soovitas seal kosmosesüstikute mootoreid katsetav härra aegajalt süsteemile restarti teha, sest ka süstikute mootorite juhtimisega läheb vahel puusse. Go figure.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
henryf
huviline



Registreerunud 25.01.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.11 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat:
Algselt postitas: henryf
Jubedalt hakkas meeldima a8 alates 2002a. Hetkel on silma jäänud paar autot 3,7 ja 4,2 mootoriga. Kumb oleks mõistlikum ost kui hind on sama ja mis on selle auto tüüpvead ja hoolduskulud.


Hea plaan. Minuarvates on 4,2 alati mõistlikum, kuivõrd pisut suurem võimsus sisuliselt samade kulutuste juures.
Hoolduskulusid ei saa päris täpselt planeerida, aga üle keskmise. Ma ei tea, millega sa tahaksid võrrelda. Tüübilistest vigadest meenub kohe paljudel juhtudel kolinal sulguv MMI dispay, mõningatel mudelitel õlifiltri vahetusega katki kangutatav jahutustoru, mõni parkimis- või TPMS andur vms. Peamised mured on seotud auto elektriliste lisadega, mida on üksjagu ja ühendatud omavahel sageli optilise kaabliga. Sealt on tarkvaralised vead kerged tulema.
Aga nagu ma ühest välismaisest foorumist lohutuseks lugesin, soovitas seal kosmosesüstikute mootoreid katsetav härra aegajalt süsteemile restarti teha, sest ka süstikute mootorite juhtimisega läheb vahel puusse. Go figure.



Jah selle MMI kohta olen ise ka kuulnud aga kuidas on lood veermikuga? Auto peaks minu andmetel õhkpatjadel olema ja kaua sellised asjad kestavad. Pole endal varem olnud õhu otsas ühtki sõidukit:)


audi 90(minevik), audi v8 4,2Q(minevik), audi a6 Quattro(minevik), Nissan 300zx TT(minevik), vw passat b5.5 1.9 tdi (olevik), Audi a4 1.8T(olevik)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]