Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S6 4.2 imelik veakood (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3460)
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 21.07.11 22:58 Tsiteeri
Audi S6 4.2 imelik veakood



Tere,
arvutit külge ühendades saan imeliku veakoodi: Mixture adaptation -Adaptation limit (additive) not reached.


Oskab keegi öelda kus viga otsida? Või on keegi sellega kokku puutunud. Autoks 4.2 v8 S6. Kütusekulu normis ehk siis hetkeseisuga 13.2L/100km 100% linnasõit. Ei ole tunda ka bensiini lõhna sõidu ajal. Kõik just kui töötaks normaalselt.
Kas on võimalik et on mõni õhuleke peale Õhulugejat ja enne seguklappi? Mõni tihend võib olla õhtal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 01.08.11 22:55 Tsiteeri


Võtsin küünlad maha ja need olid valged. Sellest tulenevalt teeks järelduse et kütusesegu lahja. On nüüd kellelgi ideid tekkinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.08.11 07:25 Tsiteeri


Õhulugeja 99% tõenäosusega või õhuleke sisselaskes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 02.08.11 10:10 Tsiteeri


Hommikul kui auto tööle panna ja sõitma minna tehes niiöelda külmkäivitus siis ei taha üldse liikuda. Peab ikka piisavalt gaasi andma et suudaks teise käiguni jõuda. Samamoodi kui käivitada siis on väga ebaühtlane nagu mõni silinder ei töötaks, ehk siis nagu podiseb ja vibrab sees olles. Et võib siis veeretada süü õhulugeja kaela? Kui kellelgi pakkuda õhulugejat andke teada, sest uus kallis eriti S6-le ja üliõpilasena ei ole hetkel seda raha võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 02.08.11 14:20 Tsiteeri


Täna sai nokitsetud ja temperatuuri andur puhtaks tehtud, õhulugeja pistik samuti. Peale paari prooviringi pole veel veakoodi sisse visanud. Eks näis kas saaga jätkub ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 03.08.11 22:19 Tsiteeri


Saaga jätkubki ja lasin eetriga üle võimalikud lekkekohad. Tulemuseks et lekkeid pole. On kellelgi ideid? Jääb vist üle küttesurve üle mõõta ja kui see ka ei tuvasta viga siis otsida vaid uus õhulugeja.

Niipalju sain Vag Com kodulehelt teada ,et mixture adaptation - adaptation limit (additive) not reached- tähendab seda et kütuse segu on vale tühikäigul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 19.08.11 16:44 Tsiteeri


Viga likvideeritud:) Sumpa klamber oli katki ja lekkis. Ehk see on kellelegi abiks tulevikus ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 19.08.11 16:49 Tsiteeri


Oot-oot, see on nüüd küll põnev. Ebatihe väljalase mõjutas kütusesegu? Kuidas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 19.08.11 16:53 Tsiteeri


Ei oska öelda aga peale summutiklambri lekke likvideerimist viga kadunud :P Vb pole vastusurve piisav ja mul oli auto uimane ka peale selle. Nüüd jõud tagasi ja viga kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 19.08.11 16:54 Tsiteeri


Milline klamber? Peale katti? Enne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.08.11 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Ei oska öelda aga peale summutiklambri lekke likvideerimist viga kadunud :P Vb pole vastusurve piisav ja mul oli auto uimane ka peale selle. Nüüd jõud tagasi ja viga kadunud.

See oli väga mööda nüüd.
Mida vähem vastusurvet, seda parem. Vastusurve on alati halb.

Probleem on selles, et sul tuli sealt avast liigset hapnikku lambda peale ning lambda arvas, et segu on kogu aeg väga rikas, muud mitte midagi.
Seepeale aju keeras kütet vähemaks kogu aeg ja oligi lahja segu käes.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 19.08.11 17:18 Tsiteeri


Oot aga see eeldab ju leket enne lambdat, aga enne vist ei ole ühtegi klambrit? Ja kui hapnikku rohkem, kas siis andur ei võiks just liiga lahjat segu kahtlustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.08.11 17:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Oot aga see eeldab ju leket enne lambdat, aga enne vist ei ole ühtegi klambrit? Ja kui hapnikku rohkem, kas siis andur ei võiks just liiga lahjat segu kahtlustada?

Nii.
Kui hapnikku on rohkem, siis jah, on segu lahjem ning aju keerab rikkamaks.
Kiirelt kirjutades võib lihtne loogikaviga tulla.

Ajus olev veakood viitab ka sellele, et aju meelest oli segu liiga lahja (add not reached).
Omaette küsimus siis, miks küünlad valged olid.

Tuleks natuke sõita ning uuesti vaadata.
Muidugi võimalik, et segu endiselt lahja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 19.08.11 18:27 Tsiteeri


Sorry, et teemat risustan, aga kas siin foorumis on kuskil teemat, mis vabalthingavate mootorijuhtimist-segusid-värke üldisemalt lahkaks? Mul mitmeid küsimusi ja ilmselt ka teistel. Nagu seegi näide siin. Moded, äkki splitite?

Minul juhtub vahest seda, et sooja mootoriga käivitades detoneerib esimese süütamise. Millest see võib olla? Külmalt mitte kunagi. Üldse külmalt käib mootor nagu alati paremini. Ja vahel annab veakoodiks "system too rich" ehk siis nagu rikas segu. Miks? Millest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 19.08.11 18:34 Tsiteeri


Klamber oli peale katte :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 14.12.11 20:04 Tsiteeri


Enne ja peale lambdat võivad need katkised kohad olla. Ikka tõmbab peale hapnikku. VL kolle katki vms jne.
Minu autol ntx on mingi porr alla tehtud enne katte ja see katki, näitab sama veakoodi ja usun et selles on asi ka. Aega ei ole praegu et korralik summuti alla teha. Küll aga on see esmajärjekorras. Silmaga näha kust väiksed augud sees ja ümbert tahmased.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]