Lemboss
huviline
Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 V6
|
postitati 09.07.11 14:07
|
|
|
Klaasipesurid
Tere, probleem selles, et esiklaasi pesurite veesurve kadus ära. Lülitads sisse korra pritsib üle klaasi ja siis ainult vaevu vaevu niriseb või siis
üldse midagi ei tule. Milles võib probleem olla? Augud ka muidugi puhastasin peenikese traadiga, aga abi ei olnud 
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.07.11 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lemboss
Tere, probleem selles, et esiklaasi pesurite veesurve kadus ära. Lülitads sisse korra pritsib üle klaasi ja siis ainult vaevu vaevu niriseb või siis
üldse midagi ei tule. Milles võib probleem olla? Augud ka muidugi puhastasin peenikese traadiga, aga abi ei olnud | Klaasipesuri pump
|
|
|
|
iuq
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni
|
postitati 09.07.11 16:27
|
|
|
Pump hakkab saba andma, mul oli samamoodi.
Forsis oli uus pump kuskil 15.-eur kanti, ilma taseme andurita pump oli puhta odav.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 13.07.11 14:43
|
|
|
Ennem pumba vahetama hakkamist viska pilk peale tervele voolikusüsteemile. Esimest korda kui mul selline kamm oli, siis oli voolik lahti survega
löönud kapoti küljest. Järgmine kord oli voolik mõranenud esitiiva lähedalt. Pump ise on nohu vahetada.
XZN M16
|
|
|
|
Lemboss
huviline
Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 V6
|
postitati 14.07.11 09:04
|
|
|
Selge pilt, uurin asja, suured tänud vastuste ja abi eest!
|
|
|
Lemboss
huviline
Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 V6
|
postitati 25.07.11 19:58
|
|
|
Ehk oskab keegi täpsemalt selgitada kus pump asub ja kuidas seda vahetada ?
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 25.07.11 19:59
|
|
|
Pump asub klaasiveduvedeliku paagi sees, pistik on taga, tavaliselt musta värvi silindri kujuline. Vahetuse kohta ei tea öelda, pole ise teinud! Ehk
miskit abiks.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.07.11 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lemboss
Ehk oskab keegi täpsemalt selgitada kus pump asub ja kuidas seda vahetada ? |
Pesuvee paagi välimisel küljel asukohaga rattakoopa poole...eemalda roolivöimu öli potsik ja siis peaks näha olema.
Kui pumbale ligipääs olemas, siis tömmates tuleb välja, mönikord jääb röngastihend paagi külge, kuid üldjuhul kipub pumba otsiku külge kinni jääma.
Pistik eemaldub pumbast, kui muljuda peal asuvat klambrit.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Lemboss
huviline
Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 V6
|
postitati 28.07.11 17:06
|
|
|
Huvitav asi on see, et pesurikangi vajutades hakkab pesurimootor undama nagu töötaks. Ehk oskavad need öelda kellel pump otsa sai, kas oli samamoodi
või see lakkas täitsa töötamast, ei teinud mingit häält ?
|
|
|
955
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.8T
|
postitati 28.07.11 17:27
|
|
|
võta voolik pumba küljest ära ja las keegi tõmbab hooba, näed kas tuleb survega või mitte, aga soovitaks ennem voolikud üle vaadata, lase vett ja siis
vaata kas kuskile tekib loik.
|
|
|
dekart
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant 3.0 Q
|
postitati 23.12.11 09:33
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin. Nimelt pärast klaasipesuvedeliku lisamist, lasi ainult ühe korra ja pärast seda ei lase enam tilkagi,
tulespesurid ja tagaklaasipesur toimivad. Üks tulepesur lekib juba üle aasta( ei ole olnud erilist vajadust ära vahetada), aga see pole vist siin
kohal oluline. Kust võiks vea otsimist alustada? Äkki saan ise korda ennem kui kuskile remondikohta pöördun. Autoks a6 aastast 2001. Suured tänud
igasuguse abi eest.
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 23.12.11 12:08
|
|
|
Võtke voolik ühenduskohtadest järjest lahti. Siis näeb ära kus ummistus on või on viga pumbas (jõudes lahtiühendamisega pumbani). Ummistuse puhul on
hea kompressoriga läbi puhuda voolikud.
Endal oli kunagi selline juhus, et voolik jäi kapoti kinni lüües kuhugi hinge või luugi ja millegi muu vahele. Täpselt ei mäleta enam. Lahtise
kapitiga pritsis, kinnisega mitte. 
|
|
|