Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: V6=tühi rahakott? (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 4382)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.10.04 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
selleks, et 95 asemel 98-t kasutada ja sellest kasu oleks, tuleb tõsta mootori surveastet, vastasel korral on tegemist võimsuse langemisega ja sellega seoses kütusekulu suurenemisega.
Või siis maakeeli, et kui paned jalga kolm numbrit suuremad saapad, kas saad kiiremini edasi - kahtlen.
Ühesõnaga tuleb kasutada seda bensiini, mis on ette nähtud antud autole eeldusel, et on tegemist kvaliteetse bensiiniga.
Paagiluugi siseküljel on 2.8-l kirjas, et kasutada 95 või 98 pliivaba kütust. Ilmselt siis tehas arvab nii. Surveaste 10.3:1 ei viita ka just madalaoktaanilise kütusega mootorile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 13.10.04 19:44 Tsiteeri


Mul oli isegi talvel see hetk kui panin 98 sisse siis hakkas halvasti käivituma ja mootor tegi podises ka kõvemini.
Parim saavutus maanteel on Tallinn-Tartu-Otepää(seal lähedal veel mingi 30 kiltsa ringi tiirutamist). Kokku mingi ca 270 kiltsa. Ja seda keset talve mingi -10-ga. st terve tee soojendusmootor huugas täiega :D Ning selle maa 270 kiltsa sõitsin ära 20 liitriga :D mis teeb kuskil 7,4 keskmiseks. See on sõit 90-100-ga pluss möödasõidud. Aga samas tõestades audi tehaseraamatu väidet , et kui sõita 120 siis kulu kuskil 12 maanteel, käisin ära tartus 50 liitriga (ca400 kiltsa).

Eks kõik ikka oleneb sellest kuda vajutad jne. Loomulikult on mul hetki kus linnas küttekulu kuni 20 sajale :D jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.10.04 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Paagiluugi siseküljel on 2.8-l kirjas, et kasutada 95 või 98 pliivaba kütust. Ilmselt siis tehas arvab nii. Surveaste 10.3:1 ei viita ka just madalaoktaanilise kütusega mootorile.


Jah ma olen kursis nende kirjadega, mis on koduperenaistele kirjutatud, et nad valet kütust ei tangiks. Kõrgema oktaanarvuga bens ei tee kahju mootorile aga kasu ei ole temast samuti peale kõrgema hinna. Surveaste kui number ei näita lõplikult suurt midagi, sest väga palju oleneb nukkvõllidest.
Tegelikult on see väga pikk teooria, mida ma siin pikemalt lahkama ei hakka - pole lihtsalt mõtet;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.10.04 20:39 Tsiteeri


Kütusekulust ja oktaaniarvust veel nii palju, et madalama oktaaniarvuga bensiini energiasisaldus pidavat suurem olema... Siis teoreetiliselt võiks osalisel koormusel (kus detonatsioon, surveaste jms probleemiks pole) madalaoktaanilisega kütusesääst võimalik olla...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audiangel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.04 21:39 Tsiteeri


no ise oman sellist isendit..95 aasta oma siis ..linnas on kütusekulu 10 aga maanteel on 8. Ja ei kurda küll:P


@ngel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tuiks
huviline



Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.04 20:15 Tsiteeri


Eesti kütusest minu teada nii palju et ega nad vist eriti nõuetele ei vasta....seega 98 põleb paremini ja kui kütus plahvatab paremini siis ka mootor tarbib teda vähem.....kontrollida tasuks ka veel sellist asja nagu rehvide rõhku ja seda mitte tanklates kus manomeetrid enamasti teibaid näitavad.....peaks vaatama ka veel küünlaid ja jagaja rootorit....need vidinad ka päris olulised


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 17.11.04 08:58 Tsiteeri


Olen auto ostmisest saadik arvestust pidanud bensiini kulu osas ja mul 9,1 keskmine, mootor samuti 2,6l, 110 Kw. Pikkade / lühikeste otste suhe 30% lühikest/ 70% pikka otsa. Sõidetud ~ca 25000.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 17.11.04 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
selleks, et 95 asemel 98-t kasutada ja sellest kasu oleks, tuleb tõsta mootori surveastet, vastasel korral on tegemist võimsuse langemisega ja sellega seoses kütusekulu suurenemisega.
Või siis maakeeli, et kui paned jalga kolm numbrit suuremad saapad, kas saad kiiremini edasi - kahtlen.
Ühesõnaga tuleb kasutada seda bensiini, mis on ette nähtud antud autole eeldusel, et on tegemist kvaliteetse bensiiniga.
Paagiluugi siseküljel on 2.8-l kirjas, et kasutada 95 või 98 pliivaba kütust. Ilmselt siis tehas arvab nii. Surveaste 10.3:1 ei viita ka just madalaoktaanilise kütusega mootorile.


Selle asjaga ongi nii, et 2,8L mootori surveaste on kõrgem kui 2,6L mootoril. Ja tehase manuaali järgi on 2,8L mootoriga vaja kasutada 95 või 98 oktaanarvuga bensiini, samas kui 2,6L mootorile on vaja 91 või 95 oktaanarvuga bensiini. Lihtne.
Seega, kui autoks V6 2,6, pange paaki 95 või 91 või 92.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Erki
huviline



Registreerunud 16.05.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.8 Quattro

postitati 18.11.04 08:18 Tsiteeri


B4 2.8Q kulunorm on keskmine 10-11l/100. umbes 70% on lühikesed otsad. ~19071,2 km keskmine on hetkel 9,985. Ja näiteks Võrust Pärnusse ja tagasi suvel 90-100 sõites oli 7,843l/100. Enamasti sõidan rahulikult ;). Pisut (vast ~1l/100) langes kulu peale KN paneeli paigaldamist, aga see võib ka uskumise küsimus olla. Numbrilist tõestust ei ole, kuna arvepidamine hakkas samal ajal...

Lund ja tuisku :)

krt, unustasin mainida et kütus on 95 Euro Ultima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]