Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
postitati 08.07.11 21:16
Audi B4 1.9TDI 66kW turbo kala
Huvitab mind siis siuke asi, et kus asub B4 66kW disla starteri relee, ning mis numbriga see tähistatud on.
Ning kus asub mootori aju.
Ja kas on keegi kursis, et kuidas on selle mootori juhtmestik veetud, ses suhtes, et kui mootor koos juhtmestikuga maha võta, kas siis juhtmekimp on
eraldi v põimitud teistesse juhtmetesse kokku?
Veel ideaalsem oleks see, kui keegi suudab välja ajada 66kW mootori juhtmestiku/elektroonika skeemi.
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
postitati 09.07.11 20:10
Nonii, paar tundi armatuuri all juhtmetes ja auto on poole pöörde pill võtmest. Enne seda oli 2 signat seda segamas, eelmise omaniku omaalgatuslik
juhtmek*pp, ning immo.
Nüüd siis probleem selles, et ka tühikäigul näiteks ei tõuse moto pöörded üle 3500rpm'i. Samas enamik vaakumvoolikuid on puru. Seega kas keegi
viitsib enda 1.9 TDI 66kW kapotialusest pilte teha, just turbo poolne vaakumi majandus. Siis saab voolikud õieti tõsta ja vb asi paraneb.
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
postitati 13.07.11 21:28
Peale vaakumvoolikute näppimist läks asi paremaks, aga turpsi ikka nagu taha ei tule. Kuidas kontrollida turbo korrasolekut ja kuidas viga jälitada
üldse? 80km/h saaab vaevu vaevu pika venimise peale kätte, samas tagant tahma ei aja. Küttefilter on vahetatud.
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
postitati 16.07.11 00:10
Ei oska keegi mingit nõu anda? Ja endiselt ootan pilte 66kW B4 kapotialusest vaakumist.
alvar99
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 19.08.09
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 `90 1,6Td 59kW
postitati 16.08.11 21:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Peale vaakumvoolikute näppimist läks asi paremaks, aga turpsi ikka nagu taha ei tule. Kuidas kontrollida turbo korrasolekut ja kuidas viga jälitada
üldse? 80km/h saaab vaevu vaevu pika venimise peale kätte, samas tagant tahma ei aja. Küttefilter on vahetatud.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]