Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kustutada (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3232)
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 07.07.11 08:36 Tsiteeri
Kustutada



Case closed


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 07.07.11 18:51 Tsiteeri


Kas sul paugub bensu pealt sõites? Kuna sa ei ole veel gaasiga sõitnud. Mul paugub sumpas siis kui gaasi peal olles käiguga pidurdan või kohapeal tuuri annan ning pöörded maha jooksevad. Gaasiseade pane täis ning uuri kohe kuidas see toimetab,gaasi pealt on see masin erksam kui bensuga, sest gaasiseadme klapp on vähemalt minu omal pandud sisselaskekollektori suu ette, teeb seda ava ikka kõvasti väksemaks, üle poole kindlasti,sealt ka uimane minek. Et kui sul gaasiseadmest suva ja minek tähtis, siis kaku gaasiseade maha ning saad mineku tagasi :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis


postitati 07.07.11 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: white
Kuna audi kogemus puudub, siis tundus see 2,3 mootor esiti ka kuidagi uimane - võrdlusmomenti samuti ei ole.

Uimane ei tohiks tegelt olla, süüde ja asjad täpseks ning peaks liikuma küll. Hetkel on mul neljas masin millel 2.3 moto ja ei nurise mineku üle, kuigi teine sild ka veel vaja ringi vedada.:)

Tingituna gaasiseadmest võib süüdet olla näpitud. Endal lõin selle krempli ka pealt minema. mul oli just gaasiga uimane, bensuga liikus paremini. Eks see oleneb ka palju gaasi peale doseeritud on.

Ja nagu eelpool mainiti, see gaasidosaator piirab sisselaset ikka oluliselt.
Nael kummi.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 07.07.11 19:08 Tsiteeri


Ma olen ka natuke julgemaks muutunud ning hetkel isegi tundub, et ei ole viga - käib edasi küll.

Aga inspektsiooni tulemused siis järgmised:

1. Katt on keevitusjälgi täis - ilmselt on hinnalisem seest ära võetud - kahtlustan, et see paukumine on sealt pärit.

2. Esimese punkti toetuseks roostene keskpütt.

3. Kõik esimeste õõtsade puksid on pehmekesed - katki ei ole ja ei kolise samuti, aga tunduvad kuidagi pehmed.

4. Parem veovõlli simmer lekib

5. Käigu hoova simmer lekib

6. Parem ja vasak stabika kont tahaksid vahetust

7. Parem esi logar puudu

8. Esimesed amordi padjad - ei ole küll kõige hullemad, kuid vahetus ei teeks paha

9. Tagaratta laagrid mõlemad vajavad vahetust

10. Kütusefilter tahab vahetust

11. Kasti padi tahab vahetust

12. Mootori padjad pehmed, vasak hullem, kuid ühte ei hakka ju eraldi vahetama

13. Vasak esiratta laager

14. Puhastamist tahab tühikäigu mootor ning üle vaatamist vaakumvoolikud

15. Roolilati tolmukate

Esimene to do list on seega olemas.

Siis peaksid mured kõik kontrolli all olema ning esimese hooga on plaan lumeni sõita.

Mootorit praegu näppima ei hakka.
Kütusekulu on kontrolli all(?)
Hetkel olen sõitnud tankimistega 25l=300km; 30l=400km ja 25l praegu jookseb
Olen käinud ka maanteel, kuid päris suur osa sõidust on linnas liinil laagri-viimsi.
Arvasin, et tarbib kütust rohkem. Loodan, et ära ei sõnunud.

Uuel nädalal proovin siis ka gaasi ära.

Kuidas gaasiga lood on? Kui palju rohkem bensiinist võtab?
On pointi jaurata või ei? Kus tankimas võiks käia tallinna piirkonnas?

Süüte üle käimine on samuti päevakorras koos tühikäigumootori pesu ja vaakumvoolikutega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 07.07.11 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Kas sul paugub bensu pealt sõites? Kuna sa ei ole veel gaasiga sõitnud. Mul paugub sumpas siis kui gaasi peal olles käiguga pidurdan või kohapeal tuuri annan ning pöörded maha jooksevad. Gaasiseade pane täis ning uuri kohe kuidas see toimetab,gaasi pealt on see masin erksam kui bensuga, sest gaasiseadme klapp on vähemalt minu omal pandud sisselaskekollektori suu ette, teeb seda ava ikka kõvasti väksemaks, üle poole kindlasti,sealt ka uimane minek. Et kui sul gaasiseadmest suva ja minek tähtis, siis kaku gaasiseade maha ning saad mineku tagasi :cool:


Kuna hetkel sellest mootorist ootan rahulikku sõitu talveni ning kütusekulu samaks jäämist, siis ei hakka midagi maha nokkima - jääb nii nagu on.

Mineku mõtetest võib talvel rääkida.
Kui see plaaniks peaks minema siis see 2.3 mootor võiks koos gaasiseadmega kellegi huvilise omaks saada.

Peaasi, et tehniliselt kõik ok on ja muresid ei ole igapäevasõidus. Adrenaliini kihutamisest sellest autost ei otsi, pigem kulgengi rahulikult. Pikemas perspektiivis oleks võibolla huvitav proovida turbomootorit - cabriosid ju eestis selliseid ei liigu?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 07.07.11 20:35 Tsiteeri


gaasi võtab minul umbes 1,5l rohkem kui bensiini, kõvasti odavam ikkagi sõita. Tallinnas olen käinud betooni tänaval tankimas, kui olen pealinnas sõitmas olnud, vana ise tuleb ja tangib ära, paneb vajaliku otsiku ning sina ainult maksa. Tartus pead ikka ise tankima,Jõhvis korra on ka tuldud ise tankima, aga sellise näoga et ära kunagi enam siia tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 08.07.11 05:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: white

1. Käivitades on hommikul selline mure, et mootor küll käivitub kenasti, kuid pööre kukub kohe maha, hing on kinni, järsult või palju gaasi vajutades tahab välja surra. See nähtus möödub ise puterdades 10 sekundi jooksul - kui gaasiga meelitan pöörde 2000 peale siis sellel hetkel.

Päeva jooksul käivitamisega probleeme ei ole, tekib just siis kui auto on öö läbi seisnud.

Loomulikult esimestel päevadel probleeme ei olnud üldse. Tekkis hiljuti ja tundub, et on tänaseks igapäevane nähe ning läheb aina hullemaks.


Mine käi Speedsteris (Mustamäe ARK majas) Hannese juures, saad korda. 2.3 mootorite tüüpviga.

Tsitaat:
Algselt postitas: white
Kuna audi kogemus puudub, siis tundus see 2,3 mootor esiti ka kuidagi uimane - võrdlusmomenti samuti ei ole.
Kui keegi hea inimene võrdlusmomenti pakub sõidu näol sama mootoriga isendiga, oleks hea teada kas muretsemiseks on põhjust või pigem mitte.

Samas auto tühimass on juba 1350 kg + gaasiseade + bensiin + inimene - kaalu on ka omajagu ja 98kw ei saagi eriline püss olla.


Ära ennast hellitama hakka, et ikka liigub küll. Tee, mis tahad, see ei hakkagi liikuma :). Kui enda oma ostsin, siis oli samuti, et oh...see vist isegi liigub aga mida aeg edasi, seda enam ilmsiks tuli tõde, et ega ikka ei liigu küll. Ja mul on kõik asjad korras ja Speedsteris seadistatud. Olen nende 2.3 mootoritega erinevate Audi mudelite peal sõitnud üsna palju - mitte ükski pole liikunud. 2.0 85kW on oluliselt erksam ja liigub vähemalt sama hästi (ok, lõpp aeglasem).
Aga sõita saab :).

Muidu jõudu ja nauditavaid kilomeetreid.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 08.07.11 11:55 Tsiteeri


Mul on oma jope olemas kes autot näpib.

Proovin siis gaasi ära.

Positiivset ka vahele - leidsin siit foorumist sama auto müügikuulutuse kus oli välja toodud uus pritsepea ja tagaaken. see oli siis 3 kuud tagasi - midagi positiivset ka vahele :D

Loomulikult annan endale aru, et tegu on mitte kihutamise vaid veeremise autoga. Ajab asjad ära ja ühistranspordile jalgu ei jää :P

Nädalavahetusel auto jaoks aega ei jää seega nokitsemine lükkub järgmisse nädalasse.

Uuel nädalal muljetan siis gaasi kasutamisest (esimene kogemus) ning kostitan esimeste piltidega.

Õhku viskan küsimuse, et mis on mootoriruumis cabriol ja coupel erinevat? Või kas ongi üldse midagi?


Täna on Tallinnas väga mõnus cabrio ilm.

Vahepealne ülikuum eelmise nädala teisel poolel ütles, et kui peaks veel mõni cabrio repertuaari tekkima tulevikus, siis see peab kindlasti lisaks looduslikule ka tavalist kliimaseadet omama.

Tervitused,
Priit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 08.07.11 12:43 Tsiteeri


Võtsin sind kuulda ja sain Speedsterisse kolmapäevaks aja.
Hakkasin mõtlema, et spetsialist ilmselt siiski on pädevam.
Kui on väike probleem siis ilmselt ei maksa ka seal palju, kui on suurem siis oleks ehk ise hätta jäänud.

Eks siis ole näha kas meel muutub rõõmsamaks või suudavad tuju kehvaks teha.

Tänan kontakti eest.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Tsitaat:
Algselt postitas: white

1. Käivitades on hommikul selline mure, et mootor küll käivitub kenasti, kuid pööre kukub kohe maha, hing on kinni, järsult või palju gaasi vajutades tahab välja surra. See nähtus möödub ise puterdades 10 sekundi jooksul - kui gaasiga meelitan pöörde 2000 peale siis sellel hetkel.

Päeva jooksul käivitamisega probleeme ei ole, tekib just siis kui auto on öö läbi seisnud.

Loomulikult esimestel päevadel probleeme ei olnud üldse. Tekkis hiljuti ja tundub, et on tänaseks igapäevane nähe ning läheb aina hullemaks.


Mine käi Speedsteris (Mustamäe ARK majas) Hannese juures, saad korda. 2.3 mootorite tüüpviga.

Tsitaat:
Algselt postitas: white
Kuna audi kogemus puudub, siis tundus see 2,3 mootor esiti ka kuidagi uimane - võrdlusmomenti samuti ei ole.
Kui keegi hea inimene võrdlusmomenti pakub sõidu näol sama mootoriga isendiga, oleks hea teada kas muretsemiseks on põhjust või pigem mitte.

Samas auto tühimass on juba 1350 kg + gaasiseade + bensiin + inimene - kaalu on ka omajagu ja 98kw ei saagi eriline püss olla.


Ära ennast hellitama hakka, et ikka liigub küll. Tee, mis tahad, see ei hakkagi liikuma :). Kui enda oma ostsin, siis oli samuti, et oh...see vist isegi liigub aga mida aeg edasi, seda enam ilmsiks tuli tõde, et ega ikka ei liigu küll. Ja mul on kõik asjad korras ja Speedsteris seadistatud. Olen nende 2.3 mootoritega erinevate Audi mudelite peal sõitnud üsna palju - mitte ükski pole liikunud. 2.0 85kW on oluliselt erksam ja liigub vähemalt sama hästi (ok, lõpp aeglasem).
Aga sõita saab :).

Muidu jõudu ja nauditavaid kilomeetreid.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raigo22
huviline

Avatar


Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 08.07.11 15:43 Tsiteeri


Isegi antud autoga kulgenud. Minu arust väga kihvt masin. Tagurdamine oli ainult harjumatu + ega see kuum päike kuskil ummikus olles ka meeldiv ei olnud:)


58 160 982
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 11.07.11 08:18 Tsiteeri


Just.

Kuumal suveilmal on väga mõnus cabrioga sõita katus peal ja kont sees.
Paraku sellel autol seda varianti ei ole.

Pean omale suvise mütsi soetama. Päike keedab ikka korralikult ära.
Ma olen pisut pirtsakas ka - tegelikult saab hakkama.

Lisan siis ka paar pilti nagu lubatud sai.


http://mugav.ee/admin/upload/a1.JPG


http://mugav.ee/admin/upload/a2.JPG


http://mugav.ee/admin/upload/a3.JPG


http://mugav.ee/admin/upload/a4.JPG

Võib öelda, et auto peab ennast hetkel üleval eeskujulikult. Käivitamise ja käiguga pidurdamise mured on endiselt, kuid ehk kolmapäevane visiit Speedmastersisse aitab pisut.
Enne püüan tühikäigu mootori läbi pesta ning vaakumid üle kontrollida, et seal aega säästa.

Eelmises postituses üles paisatud küsimus on endiselt aktuaalne - mis vahet on cabrio ja coupe mootori ruumil?

Edit:
Gaas teeb imesid:
1. mootori pöörded on madalamad ja ühtlasemad
2. käiguga pidurdamise ja käigu vahetusel paugutamine kadus võluväel
3. tundub, et hingab paremini, käib paremini pöördesse

Võtsin prooviks 30 liitrit - vaatan kui kaugele sõidab.
Kui võtab gaasi 1,5 liitrit rohkem nagu eelpool mainiti (reaalsus selgub varsti), siis on kilomeetri hind 0,077 bensiini vasu 0,1. See teeb 100 kilomeetri kohta säästu 2,3 euri.
Superluks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cabrio20V
huviline



Registreerunud 05.06.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: w251L 272

postitati 11.07.11 19:42 Tsiteeri


Mis auto hind oli?:)


Kes ees see meeS!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 13.07.11 14:13 Tsiteeri


Postitan siia esimesed muljed vahepeal toimunust.

Gaasi tankisin 30 liitrit prooviks.
Tankimine sujus probleemivabalt, olin rõõmus 23 eurise arve üle.
Sõita sain pea 100 km ning olin siis otsapidi Speedsteris vigade parandusel.

Tänane Speedsteris käik:

Seadmed külge - anomaalijaid on murdu.
Segu paigast, lambda ei toimeta, lambi seade, anduritest midagi kätte ei saa, pea proovis hakata halliks minema - õnneks hakkasid asjad õige pea ennast näole andma.

Gaasi seade sai tagant võetud ja kõik hakkas tööle, lamba näitab, segu muutub, andurid ja voolud olemas - kõik äge.
Gaasist esimese hooga loobusin. Isoleerisime kõik otsad kinni ja tõmbasime juhtmed algolekusse andurite külge tagasi.

Süüde paika, siit sealt natuke õpetussõnu autole ning tulemus selline:
1. Vahepeal tagasi tulnud paukumis ja tagasilöömis mure lahenes täielikult.
2. Auto töötab ühtlasemalt
3. Justkui on erksam, käib paremini pöördesse ja liigub natuke paremini
4. Kõik näitajad on timmis

Veel teha 2 andurit ja üks mikrolüliti, kuid praegu on mõnus sujuv sõit ilma tõrgeteta.
Hommikul näen kuidas käivitamisega lood on.

Katt on seest tühi ja toss on paigast - selle püüame ka varsti ette võtta.

Hetkel siis liiklen vaid bensiiniga ning võtan veidi aega mõtlemiseks mis edasi.
Variandid on:
1. Jääb kõik nii nagu on (bensiin töötab ja gaas mitte)
2. Proovime gaasi korralikult tööle saada nii, et ei segaks andurite ja lambda tööd. (juhtmeid ei hakanud praegu taga ajama, et näha kust probleem täpselt alguse saab)
3. Gaasi seade kogu täiega maha ja müüki

Siis on jupp tühja maad ja tuleb variant neli:
Gaasiseade korralikult tööle ning koos mootoriga täie komplektiga maha müüa ning asendada muu mootoriga.
Muu mootor võiks jääda rida viieks - küsimuse viskaks õhku mida olen kombanud ka varem, kuid vastust ei ole veel saanud: kui palju erinevat on 20vt mootori kinnitustes ja kapotialuses võrreldes minu praeguse 2,3 98kw mootoriga.
Kas peaks vaatama vähem saada olevat 162kw mootorit või rohkem saada olevat 169kw mootorit ning kas paigaldamine on mõistlik vaev või unustan mõtte ära ja jään oma mootori juurde?

Tervitades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 13.07.11 14:40 Tsiteeri


Novot siis, said nii mõnelegi probleemile lahenduse.

Mootori osas: kui tahad auto 99% hobiautoks teha (mida cabrio võiks ju olla küll) ja rulli voolavus on suur, siis pane 2.2T! Sellise teema jaoks on kindlasti teist sõidukit kõrvale vaja. Kui rahapakiga kedagi uimaseks ei taha lüüa, siis ära parem ette võta, paranda olemasolevad vead ja naudi sõitu.

Teisest küljest on Cabrioleti puhul igasugused põnevad projektid huvitavad ja teretulnud, sest pole sel autol tehase poolt ei nelivedu ega korralikku mootorit. Kui raha üle jääks, siis võtaks isegi mingi lolluse käsile (nt 4.2). Kes teab, kunagi ehk võtabki.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 14.07.11 07:16 Tsiteeri


Tänan Hannest ja soovitan teistelegi.

Hommikune käivitus on ideaalne või selle lähedane - ilmselt oli tegu vales segus miks käia ei tahtnud täiesti külmalt.

Auto sõidab ka kenasti.

Cabrio tahaks lume tulekuga garaazi sättida. Siis võiks kevadeni 20vt mõtteid mõelda ja toimetada.

Nelivedu sellest autost 100% ei tule - sellel ei ole mõtet, aga 2,2t mõte oli peas umbes 20 minutit peale auto ostu sooritamist.

Kui komplektne mootor + kast tuleb kätte kuni 1000 euri ning paigaldamise ja vigade paranduse peale kulub kuni 500 siis oleks see täiesti ok eelarve mis talvel ära toimetada.
Töökojas ilmselt tööd ei telli - proovin seni mind aidanud kuldsete kätega sõbrad pehmeks rääkida. Vähemalt üks non bolt on mootorivahetus on minu jaoks juba tehtud ning see kukkus küll kenasti välja. Selle auto puhul ehk oleks asi natuke lihtsam?!?

Abi info poole pealt on väga teretulnud. Kui tean mis täpselt vaja siis saan hakata plaani pidama.
Niet kes oskab ja teab, palun kostitage infoga.

Tervitades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 18.07.11 07:55 Tsiteeri


Tere,

Jälle pisut aega möödas. Vahepeal autoga midagi teinud ei ole, küll on olnud sündmusterikas sellest olenemata.

Kas siin keegi teab selle auto minevikku Eestis täpselt? Kelle käes auto saabudes on olnud ning kas autoga seoses on olnud mõni kana kitkuda?

Nimelt sai eile selgeks üks tõsiasi - 20vt on siiski väga vajalik!

Tegu ilmselt oli täiesti juhusliku rünnakuga minu vastu (või äkitselt konkreetse auto vastu?).
Mind hakkas jälitama mulle võõras tume vana voyager, püüdes mind selle käigus korduvalt vastu aeda karpi tõmmata ja muud moodi suurel kiirusel lähenedes peaaegu pihta sõita.

Seekord lõppes kogu mäng minu jaoks positiivselt ning kerge adrenaliinisüstiga.
Auto ei saanud kordagi pihta ja jäi terveks.
Ise jõudsin nende eest täpselt lukustatud uste taha astuda ja auto lukustada.
Sõideti sisuliselt treppi ja hea, et ei löönud pähe mind vastu ust kinni sõita.

Politsei sõnul oli auto numbri otsingu tulemus sootuks muu kui mu silm väidab.

Võisid olla juhuslikud jorsid juhusliku pahatahtliku sooviga ilmselt auto vastu, sest ma ei olnud kumbagi kunagi enne näinud ning ma ei ole kellelegi kanna peale astunud - vähemalt omateada mitte.

Samuti käis peast läbi, et mis siis kui mõni auto eelmisi omanike sellega kellelegi liiga on teinud ning ma lihtsalt nende huviorbiiti sattusin?

Kõigest hoolimata võib väita, et turvalisuse huvides tuleb mootorivahetus plaani võtta :D sellega oli veidi keeruline.

Kui peaksite nõmme piirkonnas sattuma silmitsi tumeda vana chrysleriga mis peab õli ja muid vedelikke nagu sõel ning teid jälitama asub - siis teadke, et te ei ole olnud ainus :P

Kena uut nädalat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 18.07.11 09:56 Tsiteeri


Enne sind on sellel autol olnud Eestis 2 omanikku. 1 see, kellelt ostsid ning kasutaja vilumaa, kes selle tõi see aasta.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 18.07.11 14:30 Tsiteeri


Päris kena cabrio , ega laupäeval mööda Piibe mnt - Tartu poole liikund ?


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 18.07.11 15:49 Tsiteeri


Laupäeval tartu poole ei liikunud.
Küll olin Piibe otsa peal, aga suunaga Kaberneeme poole.

Täna tekkis probleeme kaks.

Vaja soetada uus makk ning juhi akna tõste mootor.
Aken käib alla ja peale paari meeldetuletavat koputust ka üles.

Kui kellelgi on pakkuda võib seda teha ps teel.

Makk peaks olema kahe rca väljundi paariga ning boonuseks oleks aux in.
Akna mootor võiks olla töökorras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 18.07.11 16:04 Tsiteeri


Okei , mingi Cabrio igatahes sõitis valusa K*sega mööda meist , natukene enne Jõgevat : )


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 18.07.11 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: white
Vaja soetada uus makk ning juhi akna tõste mootor.
Aken käib alla ja peale paari meeldetuletavat koputust ka üles.

Kui kellelgi on pakkuda võib seda teha ps teel.

Makk peaks olema kahe rca väljundi paariga ning boonuseks oleks aux in.
Akna mootor võiks olla töökorras.


Miks arvad, et mootor läbi, kui koputuse peale tööle hakkab? Võtsid polstri maha ja vaatasid pistiku üle, et lahti pole ja kontaktid OK?


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 18.07.11 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: white

Samuti käis peast läbi, et mis siis kui mõni auto eelmisi omanike sellega kellelegi liiga on teinud ning ma lihtsalt nende huviorbiiti sattusin?



Minu toodud on see masin tõesti. Minul kellegagi midagi kitkuda ei jäänud!
Kas autol on ikka nn. võõra riigi numbrid küljes ? Kui jah, siis soovitan need äravahetada, eks need numbrid võivad ka inimesi ligi tõmmata..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
white
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Cabrio

postitati 29.11.11 11:36 Tsiteeri


Teen taaskord ühe postituse, et teemat taas elustada.

Täna oli ilus päev.

Vahetasin meile ark esindajatega ning sain sellise vastuse:

Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” kohaselt on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ettenähtust.

1992 aasta Audi 80 Cabrioletid toodeti kuni 128kW võimsusega ja seega jääb mootori 3B võimsus 162kW lubatud piiridesse.

Ühtlasi saabus täna kulleriga varane jõulukingitus, et üleval toodud infoga sammu pidada...

Ei ole kindel kas jõulukingiks jõuab esimesed hääled juba välja pigistada, kuid vaatame mis teha annab (oleneb suuresti teistest inimestest).

Detailidest siis kui on õige aeg.

:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.9% - SQL: 51.1%]