Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Teiste automarkide hoolduse/remondi/müügiga seotud mured ja kogemused. (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 9256)
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.07.16 04:32 Tsiteeri


Kui õigesti aru sain, siis pead seda suuremat otsa AUDI omaks. Pigem ta pole seda, sest neil kasutatakse mutri asemel polti, ABS-i vöö tundub ka kuidagi tihe ja hambad liiga väikesed. Võib-olla ainult mingi vanem või erilisem AUDI mudel, meid ma eriti ei tunne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.07.16 05:24 Tsiteeri


VAG grupis on iseenesest neid 20x1,5 keermega pooltelje otsi küll, millele mutter otsa keeratakse, kuigi jah - selliste piltide järgi ja visuaalselt võrreldes pole küll midagi väga teha. Pigem jaluta mõnda asisemasse varuosakauplusesse ja ehk seal mõni hea silma ja kogenuma staa˛iga müügimees suudab pilti kokku panna. Iseasi, kas sel masinal enam rummudki originaalid all on - võibolla on kogu mäng ära vahetatud ja siis ei sobi miski muu kompott kokku kui hakkadki originaali taastama ja siis juba nö. õigele asjale näitekd B varuosadega. Lammarite mehed on kah tegelikult hea piltmäluga poisid, võivad samuti aidata riiulite vahel orienteerudes õige jubina leidmisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.16 06:49 Tsiteeri


Ei tea mis aasta bemarist jutt käib aga neil pidi ette sobima X5-e tagumine pooltelje ots kui natukene töödelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.07.16 16:39 Tsiteeri
Seat Toledo 1.6 AKL 2000



Tervitus.
Pöördun murega kogenumate poole, kus oleks vaja veidi soovitusi jne.
Minelt sai käidud isendiga ülevaatusel, kus kõik sõlmed kiideti väga heaks, aga tõrvaks meepotis oli heitgaasid, mis on ütlemata kõrged.

Näidud:

http://static1.nagi.ee/i/p/987/91/24697905eea992_l.jpg/3?1469464080

http://static1.nagi.ee/i/p/987/91/246979077e841d_l.jpg/3?1469464223

http://static1.nagi.ee/i/p/987/91/246979094fffba_l.jpg

Lisainfona, et eelnevalt vahetatud kõik küünlad, ölid, filtrid mis pole sadat kilomeetritki tunda saanud.
Peale TÜV suundusin diagnostikasse ja sealne info oli, et 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 27-00 - Implausible Signal

Bosch näitas samuti G40 viga ja sealne härra ütles, et ei suuda süütenurka muuta, mis omakorda pärssivat lambda tööd ja kompotiks kokku segased heitgaasid.

Uus andur tellitud, kuid lihtsalt tekib küsimus, et kas tõesti antud andur võib sellist keberniiti korraldada ... samas ka osad välismaised jutud ütlevad, kus on heitgaaside kontrolliga probleeme, kui antud andur tuksis on.

Tänud kaasa mõtlemast.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mihkel.
huviline



Registreerunud 18.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1997 1.6 74kw

postitati 08.08.16 18:47 Tsiteeri
12v pesa eemaldamise tööriist laenuks



Tere,

Kas kellegil oleks laenata spets tööriist et 12v pesa / sigaretisüütaja pesa eemaldada? Autoks Seat Leon 2016.

Kui ma ei eksi, siis tööriist peaks olema selline: http://workshop-manuals.com/volkswagen/polo-mk5/vehicle_electrics/electrical_system_general_information/lights_lamps_switches_inside _anti-theft_system/cigarette_lighteru1/removing_and_installing_cigarette_lighter_socket/

Olen sarnase kirja ka mitmetesse VAG grupi autode remondi töökodadesse saatnud.

Mihkel


Mihkel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.08.16 20:04 Tsiteeri


Kanguta see selt niisama plast kiiludega välja. Või mine käi esinduses. Tahad peasa vahetada või milleks eemaldad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 09.08.16 13:45 Tsiteeri


Paneks kah ühe "kogemuse" kirja.
Päris täpselt ei teagi miks aga väike eelarvamus on viimased aastad olnud Autoasi ja nende koostöö partnerite kohta olnud.
Sai natuke kiiruga (ostu eelne eeltöö jäi nõrgaks) ostetud üks 2009a Golf V diisel.
Kuna hind oli piisavalt hea ei pööranud mõnedele asjadele väga tähelepanu.

Täna oli siis mahti piiluda miks see BKD ei tööta õigesti.
Hammasrihm vahetatud eelmise aasta lõpus ja 20 tuhat tagasi.

Arvuti külge ja "nii kenasid" numbreid nukkvõlli ajastuse kohta pole ammu näinud.
Rihma katted maha ja roppus, tere tulemast "markeri maailma".
Lukud külge ja rihm paika ning masin nagu uus.

Kogu jutu lõpetuseks tahaks "tervitada" töökat OÜ Omnirem meeskonda, kes markeriga rihma ja filtrite vahetuse eest on esitanud arve kus töö tunde on kirjas 8.
Selle +4 tunni juurde kirjutamise eest ostke oma VAG-i rihmavahetuse komplekt järgmiseks korraks.

Paraja uimerdamisega on rihma vahetus tehtav sellel kolme tunniga + siis filtrid juurde.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mihkel.
huviline



Registreerunud 18.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1997 1.6 74kw

postitati 10.08.16 15:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kanguta see selt niisama plast kiiludega välja. Või mine käi esinduses. Tahad peasa vahetada või milleks eemaldad?

Ei märganud, et see teema siia liigutati.
Sooviks eemaldada, et parandada olemasolev mobiililaadija. Laadijalt kukkus see vedru otsas olev jubin täpselt auku, mis on sigaretisüütaja sees.
Mida mõtled plastkiilude all? Mingit pilti ehk?


Mihkel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 10.08.16 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mihkel.
Laadijalt kukkus see vedru otsas olev jubin täpselt auku, mis on sigaretisüütaja sees.


Võtad selle magneti või pintsetitega välja.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mihkel.
huviline



Registreerunud 18.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1997 1.6 74kw

postitati 11.08.16 08:05 Tsiteeri


See pilu 12v pesa sees nii väike, et ei näe midagi. Magneti ja pinseti varianti saaks kasutada, kui pesa eemaldada.


Mihkel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mecl
huviline



Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad/Coupe2.6

postitati 20.08.16 07:54 Tsiteeri
2.0tdi 103kw jääb kolksuga seisma...?



Autoks seekord küll Seat Leon aga üks VAG kõik. Välja suretades jääb seisma nagu 78a.Opel. Algul sai kahtlustatud hooratast,nüüd see vahetatud kogu komplektiga ja midagi ei muutunud.Kaasi andes ja maha lastes on nagu väike lõtk või tühi koht ka sees. Mõned asjapulgad on üle vaadanud ja vastuseid ei ole,endal ka mitte.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.16 17:25 Tsiteeri
Vw. veateade 008213



Tere

Sain veateate täna oma teisele vag grupi autole vw 125kw. 008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1).Kiskusin lahti selle mootori. kõik hammasrattad terved ja toimivad.Puhastasin ära selle klapi korralikult ja panin tagasi.Vool taha lastes see klapp töötab.Kahjuks aga tuli see veateade tagasi.Küsimus selline,et kas tasub romulast seda klappi ostma minna või siis kohe uus panna?Ja kas võib seda veateadet mingi muu asi veel põhjustada?

Tervitades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Stych
huviline



Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.16 04:33 Tsiteeri
2.5TDI R5 103KW Kütuse kogus liiga kõrge sooja mootoriga.



Tegemist küll Volvoga, aga mootor on ju audi oma.
Probleem siis selline: Nii kui mooto töötemperatuuri saavutab hakkab kergema koormuse all kütet katkestama. Ehk siis kui ma linnas foorialt näiteks stardin nii, et ma vajutan gaasi umbes 30% siis katkestab auto aju kohe kütte pealevoolu ja auto hakkab räigelt puterdama ja tossama. Gaas maha lasta hakkab jälle käima. Mõnikord raputab ikka väga kõvasti, mõnikord hakkab kohe käima. Arvuti näitab antud veakoodi: Fuel quantity controll. Too much fuel when engine warm. Ma saan aru, et see kütuse regulaator asub pumbas sees jah? Siit ka minu küsimus, et kas seda saab üldse eraldi vahetada ja kus paganama kohas ta asub täpsemalt? Eriti hea oleks kui saaks mingeid skeeme/pilte antud klapist. Uskuge mind ma olen 3 päeva juba internetist seda kõike taga otsinud, kuid täiesti tulutult. Palun abi, auto vaja korda saada.:(:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 24.11.16 07:22 Tsiteeri


Audil pannaksegi kütusekogus ainult sooja mootoriga paika.
Volvol ja audil on mehaaniline osa küll sama, aga elektroonika pool ikka hoopis teine...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 24.11.16 07:40 Tsiteeri


Puhasta pumbapea ära, siin sellest juttu küll olnud.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Stych
huviline



Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.16 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yrks
Audil pannaksegi kütusekogus ainult sooja mootoriga paika.
Volvol ja audil on mehaaniline osa küll sama, aga elektroonika pool ikka hoopis teine...


Jah ma tean seda, aga ega selles ei saa asi olla. Kütuse kogus ei lähe ju lambist paigast ära. Pumbas sees peab midagi mäda olema. Enne ju kõik töötas. See ei puutu asjasesse.

Siit nüüd küsimus, kas on otstarbekas ja mõtekas see pumba pea ise maha võtta ja ära puhastada? On see keeruline? Ma just mõtlen, et kas mingeid vedrusi ja asju ei hakka lendama kui ma need poldid sealt lahti lasen?:D Pakuti juba kasutatud pumpa ka 160€ eest. Mõtekam ehk see ära osta? Samas ei tea ju kunagi mis sealt lammutust tuleb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]