Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 4.2 v8 ei käivitu vahest - Viga teada (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3800)
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 26.06.11 22:42 Tsiteeri
S6 4.2 v8 ei käivitu vahest - Viga teada



Tere,
Mure siis selline, et vahest auto ei käivitu. Nüüdseks juba seda viga esinenud 3 korda. Mingil ajahetkel kui autot käivitada see lihtsalt tööle ei hakka - isegi ei luba, käia või aku tühjaks. Oodates mõnda aega ja uuesti proovides käivitub.
Panin juhtmed taha ja näitas veakoodi aga mul oli mingi teadmata versioon vag com softist mis ei näidanud selle nimetust.
Ja kui mootor tööle läks kadus ka see kood. Ehk on keegi kokku puutunud säärase müsteeriumiga ja teab milles võib asi olla.
Võimalik et vända või nuka andur hakkab õhtale minema?

Igasugune nõu ja abi on teretulnud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 26.06.11 22:45 Tsiteeri


Kui ma ei eksi, on üldiselt sooja mootoriga mittekäivitumine vända anduri üks esmaseid sümptomeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 26.06.11 22:49 Tsiteeri


Kas vända anduri veakood kaob koheselt kui mootor tööle panna ? Minul see müstiline veakood igaljuhul kadus ja ei saanudki teada millega tegemist. Tõesti igakord olnud tegu sooja mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 27.06.11 05:45 Tsiteeri


Võta väntvõlli asendiandur maha ja mõõda takistus nii tavalise temperatuuri juures kui ka keevasse vette pistetud olekus ja jälgi ega takistus ära ei kao, või mudi juhet. Vubine persses b-osa lambda võib ka sellist nalja teha, vähemalt mul tegi soojast peast. Ja kui käima läks peale mitmendat korda siis alguses puterdas natukene.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.06.11 08:43 Tsiteeri


Lambda ei mõjuta käivitust antud mootoril.
Enne kui igasuguseid andureid mudida, tuleks ikkagi veakoodid maha lugeda.

Kui neid ei ole, siis ma vaataks, kas üldse kütust peale tuleb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 27.06.11 09:09 Tsiteeri


Võib ka selline nähtus olla et originaal immo hakkab otsasid andma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 28.06.11 22:24 Tsiteeri


Sai juhtmed taha pandud ja viskas viga------ Igniton point sensor G4 no signal.
Uurisin ka et kui see vigane siis ei lähe mootor üldse tööle. Soovitati juhtmeid kontrollida.
Sümtomid samad mis mul seal kirjeldatuga:S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.06.11 06:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Sai juhtmed taha pandud ja viskas viga------ Igniton point sensor G4 no signal.
Uurisin ka et kui see vigane siis ei lähe mootor üldse tööle.

Jah, üks hoorattaanduritest, mille abil käivitamisel süütehetk paika pannakse või siis hooratta tihvt, kust ta impulsi saab. Töö ajal pole kasutuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 29.06.11 22:41 Tsiteeri


Andurid olid õlised ja tegin need puhtaks ning hetkel toimib kõik. Iseenesest kui kauaks ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.06.11 22:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Andurid olid õlised ja tegin need puhtaks ning hetkel toimib kõik. Iseenesest kui kauaks ainult.
Eks tuleb uurida kust see õli siis sinna sai. Aga hea kuulda et korras.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 29.06.11 23:14 Tsiteeri


Õli võis sinna 90% tõenäosusega sattuda surnud jagaja O rõngaste kaudu:cool: See tüüpiline.


Sõitsid saanid-Sõitsid reed A Quattro sõidab ikka veel;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 51.6% - SQL: 48.4%]