yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 25.06.11 19:23
|
|
|
diffri sobivused, remont?
Autoks siis audi 80 b4 2.0 85 kw, quattro.
Kuna lõkt on jube suur tagumises diffris ja tuttaval on a4(1.8T) oma olemas. Kas see võib sinna alla sobida, tunduvad mõlemad suhteliselt ühe
pikkused, ainult a4 puudub diffrilukk. Või kui ei sobi, siis kas näiteks 2.6 ja 2.8 on sama ülekandega?
Või siis teine küsimus: Kas on keegi pädev neid remontima ka? Mis hinnaklassi see remont jääda võib jne? Iseenest ta ei ulu, lukk töötab ka ilusti,
ainult see lõtk...
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 08.08.11 04:25
|
|
|
Ise küsin, ise vastan.
Tagumine differ sobib koos A4 poolassidega 1:1le, kuid ülekanne ei sobinud kokku kahjuks, A4 on kiirem sild veidikese. Kohalt võtt oli natukese
raskendatud, kuna tekkis kerge vibra ning, mis kruusapeal oli selgelt näha, et tagumised rattad tahtsid kiiremini käia, aga sõites polnud midagi aru
saada.
Aga A4 diffril polnud praktiliselt mingit lõtku, siiski mul jäi lõtk alles...
Tuttaval on audi 80 2.8 quattro ning temal ka tagasillas lõtk sees, kui käega katsuda, aga sõites ei tunne midagi.
Niisiis, kõik padjad on ka vahetatud ja ikka ei midagi, kardaanirist on ka ilma lõtkuta.
Kas tuleb tõesti see käigukastist? Torsen? kuidas seda võimalik kontrollida on? On seda võimalik peale pingutada?
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 09.08.11 08:25
|
|
|
Vii parandusse, endal lihtsam!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.08.11 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yrks
ning, mis kruusapeal oli selgelt näha, et tagumised rattad tahtsid kiiremini käia, aga sõites polnud midagi aru saada. |
Loodetavasti ei sõitnud sa niiviisi pikalt, kuna torsen selle üle küll just ei rõõmusta...
Tsitaat: | Algselt postitas: yrks
Aga A4 diffril polnud praktiliselt mingit lõtku, siiski mul jäi lõtk alles...
Tuttaval on audi 80 2.8 quattro ning temal ka tagasillas lõtk sees, kui käega katsuda, aga sõites ei tunne midagi.
Niisiis, kõik padjad on ka vahetatud ja ikka ei midagi, kardaanirist on ka ilma lõtkuta.
Kas tuleb tõesti see käigukastist? Torsen? kuidas seda võimalik kontrollida on? On seda võimalik peale pingutada? |
Kui auto üles tõsta, siis alt rattaid, veovõlle, kardaani järjest käsitsi edasi-tagasi liigutades saab ju aru küll, kus kõige suurem lõtk on.
Tavaliselt on igasühes neist natuke, mis kokku annab parajalt suure.
|
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 09.08.11 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Vii parandusse, endal lihtsam! |
Kus neid remonditakse siis?
Palju ei sõitnud, võibolla mõned sajad meetrid.
Kui tagumised rattad ülesse tõsta ja kardaanist liigutada, siis on lõtk ikkagi tagasillas. Kui panen käigu sisse, siis kaob lõkt praktiliselt ära kuna
käigukastis seda lõtku ei ole, seega vist käigukastis asi ikkagi olla ei saa.
Präegu aga vana differ all ja kui käsipiduri peale paned ja vaba käik on siis saab seda kardaani ikka päris suure raadiusega loksutada.
Ja selle a4 diffriga ei julgenud ma ka niipalju sõita, et proovida kas on sama lõtk või mitte, väiksem ta muidugi võis olla, kuid seal võisid selle
asemel hoopis pinged tekkida ja sellepärast oli lõtku tunda. Muidugi ei olnud see a4 differ ka mitte just kõige esimeses nooruses.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 09.08.11 16:30
|
|
|
Tsitaat: |
Kus neid remonditakse siis?
|
Kastirem OÜ- Joel, 56959568.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 09.08.11 23:09
|
|
|
Äkki mõõdad umbes ära, milline on kraadides see "jube suur lõtk". Täiesti mõttetu on teemat jätkata, kui pole tegelikult mingit punkti millest kinni
hakata. Võin tuua näite - ~25 kraadise lõtku juures pole näiteks tagadifril veel sisemuses mitte mingit probleemi - jah lõtk on suur, aga see ei
põhjusta mitte mingeid muresid, mis auto teele võiks jätta. Hammasratastel oli veel piisavalt ressurssi, et masina omanikku truult teenida . Muide, mis puutub remonti, siis kas keegi on siit klubist tagadifrites
hammakaid või võru vahetanud neid siis originaalosana tellides või uut freesides?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.11 15:52
|
|
|
Eks võib seal ka piisata lihtsalt reguleerimisest, aga võimalik, et siis hakkab ulguma.
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 10.08.11 16:13
|
|
|
Lihtsalt huvi pärast küsiks, et kas sellise ~25 kraadise lõtkuga käib kolks/müts ka käiguvahetusel läbi tagant?
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 10.08.11 16:27
|
|
|
Vaevalt, et keegi uus difri tigu ja taldrikut ostab üks osa neis on
tootmisest maas ja need, mida veel saab, maksavad pea 900eur.
12.301@181km/h
|
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 10.08.11 16:37
|
|
|
No eks ta ulub ka vaikselt juba. Kraadides ei oskagi kohe öelda, aga arvan kui kardaani pealt nullpunkti keerata ja siis lõtku teise punkti, siis
liigub umbes 2-3 cm ulatuses. Ja sellega käib päris suur lõkt läbi, eriti kui sõidad kusagil kolmanda käiguga linnavahel ja lased vahepeal gaasi maha
ja siis peale, siis on eriti hästi tunda kuidas tagumine differ järgi tuleb.
Ning mis numbrite või koodi järgi seal teada selle ülekande arvu saaks?
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.11 15:56
|
|
|
Mul oli ükskord kardaani ristis väike lõtk sees, mis hakkaks kõlksuma. See 2-3 cm pole veel teab mis suur lõtk küll vana auto puhul.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 10.09.11 13:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Äkki mõõdad umbes ära, milline on kraadides see "jube suur lõtk". Täiesti mõttetu on teemat jätkata, kui pole tegelikult mingit punkti millest kinni
hakata. Võin tuua näite - ~25 kraadise lõtku juures pole näiteks tagadifril veel sisemuses mitte mingit probleemi - jah lõtk on suur, aga see ei
põhjusta mitte mingeid muresid, mis auto teele võiks jätta. Hammasratastel oli veel piisavalt ressurssi, et masina omanikku truult teenida . Muide, mis puutub remonti, siis kas keegi on siit klubist tagadifrites
hammakaid või võru vahetanud neid siis originaalosana tellides või uut freesides? | Kolm kihti rõngast fooliumi (ahjus küpsetamise
rull) taldrikule alla ja tulemuseks juba undamine jääb vaiksemaks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
|