Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A3 1.8 - 2000 - TriKa3 (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 18241)
TriKa3
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.11
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8 '00

postitati 30.07.12 16:25 Tsiteeri


Tänud, hiponomus, püüan lähipäevil seda puhastadagi vähemalt, komplekti tellimisega peab veits ootama.


Täna sai siis ette võetud aknatõstuki vahetus. Kõik sujus kenasti, kuni tuli välja, et tõstuki aknaraami külge kinnitamiseks läks vaja neete. Sai siis kiiresti needitangid sebitud. Paras jamamine oli, et vanu neete kätte saada, olid teised terasest. Kuna aga kodukandis terasneete polnud ja kaugemale ka sõita ei saanud, siis läksid asemele parajad alumiiniumneedid. Loodan, et peavad vastu. Aega läks, aga asja sai, lõpptulemus on seda ikkagi väärt. Ja ühtegi juppi ega kruvi ei jäänud üle.. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TriKa3
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.11
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8 '00

postitati 01.08.12 17:29 Tsiteeri


Võtsin siis tagumise kojamehe mootori täna lahti ja pilt avanes selline:


http://www.upload.ee/thumb/2561595/rsz_1cam00061.jpg

Puhastasin mis puhastasin, kasu polnud miskit. Tundub, et kojamehel sassis intervall ja kunas ning kus ta seisma jääma peaks. Mul mõtted otsas, mida vahetada või mida mitte. Osta siis kogu kupatus uus? Või ainult mootor? Mis seda liikumist ja seismiskohta reguleerib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ee-martynas
klubiliige



Registreerunud 19.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2013 3.0 TDI

postitati 02.08.12 06:26 Tsiteeri


Kui ma ei eksi siis selle suure plastikust hammasratta all on metall sooned mis annavad märku millises asendis kojamees lõpuks on.
Kui puhastad siis vaata ka hammasratta alla (ole ettevaatlik, et välja tõmmates hammasratast ei vigastaks kuna seda eraldi ei müüda kui ainult koos mootoriga mis on vähemalt 120€).
Metallist hammasrattad peaksid ka üle käima, et rooste liikumist ei takistaks. Pildi järgi otsustades kohe kohe jääb ta sul lõplikult kinni mida enam ei paranda kui ainult remondikas.
Kui kõik puhastatud siis enne kokku lappamist (ning uuesti määrimist) saad kontrollida kas kõik liigub nagu vaja ning kas kojamees jääb seisma ka või mitte.
PS. minul uputas ka selle elektroonika osa ära mis pildil vaadates teiselpool plastikust kaane all pesitseb. Kontrolli et see ka ilusti kuiv oleks.


http://images.spritmonitor.de/791111.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]