Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Sildade reguleerimine (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 7236)
kristjan0007
huviline



Registreerunud 07.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.11 07:58 Tsiteeri
Sildade reguleerimine



Käisin esimest korda elus autol sildu reguleerimas. Kuna oli väga kiire, siis küsisin vaid, et "kas said kõik korda", vastus tuli jaatav, ja anti mingi paber/dokument tulemustega.

Paberil on alla vasakule nurka kirjutatud avariiline- mida see peaks tähendama?
Mõned näitajad jäidki punaseks, mõned muutusid roheliseks, mõned rohelised muutusid jälle punaseks- miks nii, miks polnud võimalik teha kõik näitajad normi/roheliseks?

Muidu auto sellises seisus, et rool jäi natuke paremale poole kaldu ja auto kaldub sõidu ajal natuke vasakule. Lõppkokkuvõttes hakkas auto igal juhul paremini veerema, sest enne oli seis ikka väga hull.

Dokument/paber: http://imageshack.us/photo/my-images/171/autojw.jpg/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Liivatraktor
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal

Auto: Hõbedane

postitati 16.06.11 12:36 Tsiteeri


Parandage mind kui midagi valesti ütlen aga neil peaks olema iga auto margi-mudeli sildade geomeetria jaoks tehase poolt ettenähtud väärtused. Kui auto olnud avariiline ja kere näiteks veidi kõver siis need tehase settingud ei sobi ning tekib kõrvalekalle. Samas antakse teatud tolerants, ilmselt need punased sellest väljas. Eks sul mõne suurema läbisõidu peale rehv kulub kuskilt rohkem aga ei usu ,et täitsa autot müüma peaksid.


S
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.06.11 13:06 Tsiteeri


Mis autoga tegemist?

Ja pilti tahaks uuremalt, siis teaks, mis nurk mis on:)


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 16.06.11 13:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Mis autoga tegemist?

Ja pilti tahaks uuremalt, siis teaks, mis nurk mis on:)


Sa seda pilti ikka vaatasid? Tegemist Audi 80/90 1992-1995, ehk siis B4-ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.06.11 13:21 Tsiteeri


Nii, tagasilda kruttida ei saa, kui sul quattro pole. Imelik, et seal üldse andmed muutunud on.

Ees on ainult kaks nurkamuudetavad, camber ehk rattakalle ning toe in and out ehk kokku lahkujooks.
Kokku ja lahkujooks on timmis. Rattakalle on ainult võsas. Kas ei saanud sarniiri, laiskusest või tõesti matsu saanud. Teised nurgad tulenevad neist kahest nurgast ja neid otseselt muuta ei saa.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kristjan0007
huviline



Registreerunud 07.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.11 18:48 Tsiteeri


Tänud vastuste eest, sain targemaks.

Kuidas ma taga siis sirgeks saan, kui seal midagi regullida ei anna, kas peab midagi ära vahetama?
Auto on väikse matsu saanud muidu küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.06.11 19:02 Tsiteeri


Ehk tagasillapuksid läbi?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 17.06.11 05:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kristjan0007
Tänud vastuste eest, sain targemaks.

Kuidas ma taga siis sirgeks saan, kui seal midagi regullida ei anna, kas peab midagi ära vahetama?
Auto on väikse matsu saanud muidu küll.



Ilmselt pead alustama jah tagasillapuksidest, sest kui puksid on läbi, siis üldiselt sildasid paika ei saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kristjan0007
huviline



Registreerunud 07.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.11 08:37 Tsiteeri


Selge, eks tuleb siis tagumise osa üle kontrollida, ja võibolla midagi vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesH
huviline



Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.15 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Nii, tagasilda kruttida ei saa, kui sul quattro pole. Imelik, et seal üldse andmed muutunud on.



Oskaksid sa öelda mis nurki quattrol tagasillas muuta saab?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.02.15 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesH
Oskaksid sa öelda mis nurki quattrol tagasillas muuta saab?


Kaldenurka ning kokku/lahkujooksu.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesH
huviline



Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.16 17:31 Tsiteeri


Terv.

Kas keegi teadja mees oskaks öelda kas sellel on määravat vahet kui suurte velgedega ma oma audi 80'l sillastendi lasen teha? Suverehvid on mul 17'' velgede peal ja talvekad 16'' velgede peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.01.16 18:26 Tsiteeri


Velje diameeter vast erilist rolli ei mängi, rohkem mängib rolli velje ET ja laius (samuti rehvi laius).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.01.16 20:15 Tsiteeri


Rakised kinnitatakse velje külge ja seadistusel pole vahet kui lasta tehaseseadetesse panna. Pannes alla teise velje jääb kõik samaks. Ratta kalded või jooks sellest ei muutu kui velgi vahetada (noh jah, on kindlasti erandeid kus velg peaks olema kõver ja sild saab selle tõttu valesti paika :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.01.16 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Rakised kinnitatakse velje külge ja seadistusel pole vahet kui lasta tehaseseadetesse panna. Pannes alla teise velje jääb kõik samaks. Ratta kalded või jooks sellest ei muutu kui velgi vahetada (noh jah, on kindlasti erandeid kus velg peaks olema kõver ja sild saab selle tõttu valesti paika :).


Kas väga suure velje ET erinevuse tõttu pole võimalik, et mitte enam esimeses nooruses puksid vähe järgi annavad ja kalded natuke muutuvad?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.01.16 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Kas väga suure velje ET erinevuse tõttu pole võimalik, et mitte enam esimeses nooruses puksid vähe järgi annavad ja kalded natuke muutuvad?

Vähegi normaalne inimene teeb auto enne sillaregulli korda ja kui isegi regulli käigus selgub, et mingite lödide asjadega sillas tegemist, siis ei hakka mitte ükski endast lugupidav töökoda üldse üritamagi midagi paika ajada enne silladetailide vahetust. Mis puudutab hetkel totaalseid erilahendusi flantside vahele toppimise näol, no see ei kuulu siia teemasse arutamiseks ja mis puudutab ET ja velje laiust, siis need käivad üldjuhul ikkagi käsikäes ja pole olemas 5 tolli ja ET15 velge :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.01.16 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Vähegi normaalne inimene teeb auto enne sillaregulli korda ja kui isegi regulli käigus selgub, et mingite lödide asjadega sillas tegemist, siis ei hakka mitte ükski endast lugupidav töökoda üldse üritamagi midagi paika ajada enne silladetailide vahetust. Mis puudutab hetkel totaalseid erilahendusi flantside vahele toppimise näol, no see ei kuulu siia teemasse arutamiseks ja mis puudutab ET ja velje laiust, siis need käivad üldjuhul ikkagi käsikäes ja pole olemas 5 tolli ja ET15 velge :).


Seda kindlasti, et vedelale sillale pole mõtet reguleerimist teha ja ükski endast lugupidav silla reguleerija seda ka ei tee. Ehk tõesti ei anna korras puksid krammigi järgi, ei oska öelda... Suure ET ja laiuse erinevusega pidasin silmas a la 15"x6" ET45 ja 18"x8,5" ET20 (kus siis velje sisemine serv jääb praktiliselt samale joonele ja velg "kasvab" ~6cm väljapoole).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesH
huviline



Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.16 21:32 Tsiteeri


Suured tänud asjakohase ja olulise info eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 15.01.16 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Vähegi normaalne inimene teeb auto enne sillaregulli korda ja kui isegi regulli käigus selgub, et mingite lödide asjadega sillas tegemist, siis ei hakka mitte ükski endast lugupidav töökoda üldse üritamagi midagi paika ajada enne silladetailide vahetust. Mis puudutab hetkel totaalseid erilahendusi flantside vahele toppimise näol, no see ei kuulu siia teemasse arutamiseks ja mis puudutab ET ja velje laiust, siis need käivad üldjuhul ikkagi käsikäes ja pole olemas 5 tolli ja ET15 velge :).


Seda kindlasti, et vedelale sillale pole mõtet reguleerimist teha ja ükski endast lugupidav silla reguleerija seda ka ei tee. Ehk tõesti ei anna korras puksid krammigi järgi, ei oska öelda... Suure ET ja laiuse erinevusega pidasin silmas a la 15"x6" ET45 ja 18"x8,5" ET20 (kus siis velje sisemine serv jääb praktiliselt samale joonele ja velg "kasvab" ~6cm väljapoole).


Kui ma väga puusse ei pane, ei tohi ratas koopast välja ulatuda. Seda siis, kui rattad on otse. Vähemalt nii kunagi TÜV-s mainiti. Pane külge tiivalaiendid ja peaks justkui kõik olema OK. Aga samas on igale autole tehase poolt antud rehvi- ja veljemõõdud, mida võib kasutada (manuali järgi, vt. ka Riigi Teataja ´´Mootorsõiduki ja ...... tehnonõuded ....´´ MKM 13.06.2011 määrus nr.42 Lisa 1 kood 506 ja kood 508). Sõiduautode kohta ei ole veel isiklikult kuulnud, et teel oleks selle pärast politsei norima hakanud, aga TÜV kontrollib vastavust küll. Teedel teostatava veoautode kontrolli käigus on selleni jõutud juba ammu- kõrgus, laius, koormusindeks, kiirusindeks jne. On isegi saadetud erakorralisele ülevaatusele mittevastavuse alusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]