Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Mida silmas pidada B6 3.0 162kw manual (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 9434)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.06.11 06:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Ei saa absoluutselt aru, millest selline järeldus? Kas see, et auto on suuremaks ja raskemaks muutudes suutnud ikka veel paremaid kiirenduse/väände näitajaid manada, selle juures kütusekulu praktiliselt muutumatu. Rääkimata salongi tulevast vähesest rehvimürast jms, milles b6 ka eelkäijatet peajagu üle (peabki olema iseenesest). Uskudes statistikat, on b6 näol tegemist ka oluliselt töökindlama masinaga. Kas ikka veel ei igatse?:P Tegelt see võrdlus ei ole siin vist üldse teemaks, teemaalgataja tahab ikka uuemat!

Ses mõttes, et A4 on väikseim moodsa silla ja torseniga quattro ja kahju, kui ta vaikselt maru emalaevaks ära paisub. Mõni asi on väiksema, kergema ja vahetumana parem. Pikaajalise laenu peal oleva ridaelamuboksi ette parkimiseks on muidugi teised kriteeriumid - hea ju öelda, et mu klass väiksem A4 on juba peaaegu sama suur kui naabrimehe pisut vanem 5-seeria bemm (B8 on juba üle 4.7m pikk!). :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.06.11 06:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Ei saa absoluutselt aru, millest selline järeldus? Kas see, et auto on suuremaks ja raskemaks muutudes suutnud ikka veel paremaid kiirenduse/väände näitajaid manada, selle juures kütusekulu praktiliselt muutumatu. Rääkimata salongi tulevast vähesest rehvimürast jms, milles b6 ka eelkäijatet peajagu üle (peabki olema iseenesest). Uskudes statistikat, on b6 näol tegemist ka oluliselt töökindlama masinaga. Kas ikka veel ei igatse?:P Tegelt see võrdlus ei ole siin vist üldse teemaks, teemaalgataja tahab ikka uuemat!

Ses mõttes, et A4 on väikseim moodsa silla ja torseniga quattro ja kahju, kui ta vaikselt maru emalaevaks ära paisub. Mõni asi on väiksema, kergema ja vahetumana parem. Pikaajalise laenu peal oleva ridaelamuboksi ette parkimiseks on muidugi teised kriteeriumid - hea ju öelda, et mu klass väiksem A4 on juba peaaegu sama suur kui naabrimehe pisut vanem 5-seeria bemm (B8 on juba üle 4.7m pikk!). :)


Seda nüüd kindlasti jah, ses mõttes mulle meeldib ka enda coupe, et selline pisike (b5-st ju ka veel juppmaad väiksem), aga ikkagi "päris" nelikveoga.

EDIT: minu võrdlused b5 vs b6 tuginevad esiveolistel mudelitel, sest mul endal on/on olnud just esiveolised, seetõttu ka ilmselt tundub erinevus suurem (märksõna: tagasild). Minu maja ette mahub ikka paar autot veel isegi teekivi peale ja naabrid on boheemlased, sõitsid kaua aega vana saabiga ja muru üldse ei niida, seega nende ees ei ole ka millegagi eputada, neid lihtsalt ei huvita:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 26.06.11 07:01 Tsiteeri


Võibolla veidi rumal küsimus, aga kas B5 ja B6 esisillad on erineva konstruktsiooniga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.06.11 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Võibolla veidi rumal küsimus, aga kas B5 ja B6 esisillad on erineva konstruktsiooniga?


Ühesugune, alumine esimene õõtshoob on teistmõõtu koonusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 26.06.11 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Võibolla veidi rumal küsimus, aga kas B5 ja B6 esisillad on erineva konstruktsiooniga?


Sisuliselt muutus alles b7 puhul vist, aga mingil põhjusel räägitakse ka b6-l paremini kestvat, kui b5-l. Erinevustest aga näiteks rööbe on b6-l ikka märkimisväärselt suurem, kui b5-l!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 07.07.11 17:36 Tsiteeri


Tundub, et hetkel on suurimaks probleemiks see, et manuaal kastika 3,0 pole mitte ühtegi pakkumisel..? Üks siiski on, aga 10,5k on väga optimistlik ootus.. :)
Masendav on hetke olukord.
Olen käinud proovimas 4R turbokaid ja ei saa aru kuidas inimesed nendega sõidavad? Tõmmet on, aga mootori hääl salongis on kohutav. Olen vist V6 vaikusega ära hellitatud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 07.07.11 17:59 Tsiteeri


Mees, b6 kere ongi selline, müra tuleb salongi ilusti sisse. Aga osad on mürasummutusmatte ka kasutanud, ei tea palju nüüd see aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 07.07.11 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Mees, b6 kere ongi selline, müra tuleb salongi ilusti sisse. Aga osad on mürasummutusmatte ka kasutanud, ei tea palju nüüd see aitab.


Mul on B5 kere ja ainukeseks häirivaks müraks on rehvi müra. Mootor vaid paitavalt susiseb vaevu kuuldavalt. 1,8T-ga oli selline tunne alati, et vaheta käik kõrgemale, muidu see mootori põrin ajab su hulluks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 07.07.11 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Mees, b6 kere ongi selline, müra tuleb salongi ilusti sisse. Aga osad on mürasummutusmatte ka kasutanud, ei tea palju nüüd see aitab.


Mul on B5 kere ja ainukeseks häirivaks müraks on rehvi müra. Mootor vaid paitavalt susiseb vaevu kuuldavalt. 1,8T-ga oli selline tunne alati, et vaheta käik kõrgemale, muidu see mootori põrin ajab su hulluks.


No rehvi ja tuulemüra on b6-s ikka tuntavalt vähem, kui b5-s, aga ka mul oli b5 v6 mootoriga ja pööretel on v6 ikka vaiksem, kui b6-e R4, aga kui proovid R4 mootoriga b5-t, siis see ka lärmakas, lärmakam, kui b6, asi on mootoris ( ja ka sellega seotud isolatsioonis)!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 08.07.11 04:27 Tsiteeri


Nojah, siis mul vanast ajast just vastupidised arvamused silma jäänud. Jah, endal ka R4 mootor ja veermik teeb seda müra rohkem kui mootor, või tundub see nii? Talverehvidega suurem, suverehvidega väiksem see müra. Mootori urin tuleb siis juba salongi kui "natuke" kiiremalt maanteelt möödasõitu teed.;) Tükk aega möödas ja kas b4 monomähkija 66 kw mootoriga isend vaiksem polnud? Aga kuna suurt ennast ei häiri müra, siis paljud näitajad b6 kerel paremad. Edu ostul!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 08.07.11 06:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Nojah, siis mul vanast ajast just vastupidised arvamused silma jäänud. Jah, endal ka R4 mootor ja veermik teeb seda müra rohkem kui mootor, või tundub see nii? Talverehvidega suurem, suverehvidega väiksem see müra. Mootori urin tuleb siis juba salongi kui "natuke" kiiremalt maanteelt möödasõitu teed.;) Tükk aega möödas ja kas b4 monomähkija 66 kw mootoriga isend vaiksem polnud? Aga kuna suurt ennast ei häiri müra, siis paljud näitajad b6 kerel paremad. Edu ostul!


Hehee, b4-l on tuulemüra nii suur, et ega sealt suurt midagi üle ei kuulegi jah:) Eks ta nii kipub olema, et vähendad ühte, hakkad kuulma teist jne, lõpuks hakkavad segama enda seljas krigisevad ja nagisevad riided.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 06.08.11 15:13 Tsiteeri


Tundub, et 3,0 manuaal on suur defitsiit :) Kuna mul vaja see kuu reisile minna ja avant kere on vajalik, kui hapnik, siis otsustasin ühte 1,8T vaatama minna (seda autot ei ole netis üleval, seega linki pole anda). Mida peaks selle 1,8T puhul vaatama eriti tähelepanelikult? Siiani vabalthingavatega sõitnud, turbokas tekitab veidi ärevust.

Edit:
nüüd veel üks A4 minu hoovil, seekord 1,8T avant. Algselt oli teema 3,0 kohta, aga nende puudumise tõttu ja ajanappuse pärast leppisin pisema ja vilega mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 04.09.11 18:49 Tsiteeri


Mis kere peal a4-ja lisaks soetasid. b6 ikka?


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 05.09.11 15:59 Tsiteeri


Kuna mul oli väga kiire vajadus universaali järele, siis võtsin kiiruga (ajutiseks kasutamiseks) B5 ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 18.01.14 15:17 Tsiteeri


Haakub teemaga kas fwd B6-te on täitsa tehtav awd? Palju see töö aega kui raha tahaks? ;D

Edit: Või midagi keegi oska rääkida sellist tüüpi auto kohta, kuidas oleks lood praegu sellisega sõita? :D Kui väljas -15c
http://www.auto24.ee/used/1380314


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.01.14 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Edit: Või midagi keegi oska rääkida sellist tüüpi auto kohta, kuidas oleks lood praegu sellisega sõita? :D Kui väljas -15c
http://www.auto24.ee/used/1380314

Neil on tavaliselt katusega autodest võimsam soojendussüsteem, nii et kui katuse peal hoiad, saab sõita küll. :)

Usaka puhul tasub muidugi täpset ajalugu taga ajada. Kallite sakslaste korralikena USA-st tagasitoomine pole üldjuhul eriti tulus projekt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 20.01.14 21:06 Tsiteeri


Päriks uuesti, kas vsatab tõele, et kui leida b6 q toonoriks siis fwd b6 "plug and play" quattroks tehtav? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 20.01.14 21:16 Tsiteeri


Prj (vabanda, kui eksin) ütles samuti et alates B6 on audid põhja alt samad, lihtsalt quattro tagasilda vaja ja muud quattroks vajalikku.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]