aifu
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan
|
postitati 04.06.11 11:50
|
|
|
Rooli välja keerates sureb mootor ka välja
Täpselt selline asi ongi, kui rooli peaaegu välja keeran nt. väiksematele kõrvaltänavatele pöörata sureb mootor välja-ükskõik kummale poole. Aga
uuesti käivitub siis jälle. Otsingut kasutasin aga ei leidnud midagi. Kas võib viga olla roolivõimu pumbaga seoses või midagi elektroonilist. Autoks
A6 2,8 esivedu 1998.a.
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 05.06.11 13:58
|
|
|
Aga kui kohapeal rooli keerata kas siis sureb ka välja?
Kas siis sureb välja kui näiteks ekstra aglaselt sõita kurvis?
Kas iis sureb ka välja kui pöörded hoida kõrgel ja proovida keerata?
Kas välja suremine sõltub ka pöörde raadiusest?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 05.06.11 21:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Kas iis sureb ka välja kui pöörded hoida kõrgel ja proovida keerata? |
Mind huvitaks ka see.
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 05.06.11 21:46
|
|
|
Mul oli sama teema, et rooli vasakule välja keerates lihtsalt sureb välja ja kui rooli tagasi ei keeranud siis ka käima ei läinud. Saigi natuke
uuritud, et mis värk on. Roolilati vahetusega sai aga vist üks juhe natuke teise asendisse pandud ning rooli keerates see juhe liikus. Teada on ka
see, et seda juhet olin ma lappinud juba. Ning nüüd siis asja uba - mille juhe see oli Pöörlemissageduseanduri. Hoides 3k pööret siis ühel hetkel kukkus tahhokas hoobilt nulli ning mootor kustus. Sättisin natuke juhet, et
miskit vastu ei käinud enam ning siiani töötab.
Selline kogemus siis minul. Ning parim asi siis oli veel see, et mu aku kannatas vaid kaks pikemat käivitust siis
|
|
|
aifu
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan
|
postitati 02.08.11 09:55
|
|
|
Nüüd natuke aega mööda läinud. Vahepeal vahetasin mootori ära, kuna kepsud jooksid kotti, siis olen vahetanud uue roolivõimupumba ja lõpuks ka mootori
aju...aga viga ikka alles. On hullumaja..keegi aidata ei oska.
Nüüd nagu oskan hoida ja sõita- tahab nati suuremaid pöördeid aga see pole lahendus, sest sureb ka siis vahel ristmikel pöörates välja..tekitades ka
liiklusohtlikke olukordi. Käidud audihoolduses, teguri, riia tn ja aardla tn diagnostis.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.09.17 17:24
|
|
|
Mul täpselt sama jama. Nüüd juba teine tutikas boschi roolivõimu pump. Tühikäigul päris põhja rooli ei peagi keerama kui pump hakkab undama ja mootor
sureb välja. Süsteem kordi uue õliga läbi pestud. Keegi põhjus oskab öelda?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.09.17 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiin21
Mul täpselt sama jama. Nüüd juba teine tutikas boschi roolivõimu pump. Tühikäigul päris põhja rooli ei peagi keerama kui pump hakkab undama ja mootor
sureb välja. Süsteem kordi uue õliga läbi pestud. Keegi põhjus oskab öelda? |
Roolilatt või siis pumba ja lati vaheline kõrgsurve voolik (seal peaks sees olema vist ka mingi klapp), äkki kumbki neist takistab õlil süsteemis
ringlemist ning seega takistab pumpa, mis omakorda viib mootori seiskumiseni.
Kuna eelnevalt kogu jutt viitanud mootori elektroonilise vea tõttu seiskumisele, siis eristamaks seda, kas pump poob mootori kinni või on tegemist
samuti mõne elektroonilise veaga, võiks võtta pumbal rihma maha ja proovida siis rattaid ühele ja teisle poole lõpuni keerata. Kui siis midagi ei
juhtu, siis võiks viga olla kummaski minu poolt pakutud variandis.
|
|
|
|