Lehekülgi: 1 2 |
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 28.06.11 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Antspoiss83
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
EGR-iga on tõesti see teema, et kui klapp peaks avatud asendisse kinni jääma, siis läheb turbo rõhk kolinal summutisse. Efekt on sama, mis lekkega
rõhupoolel. Kiirendamisel peaks hirmsasti tahmama hakkama. Kui sul veel EGR lahti, siis tee pimedaks. See roheliste klapp on ainult mootori
nuhtluseks... |
Tere, mul ongi see turbo rõhuklapp kinni kiilund ja lahtisesse asendisse jäänud, suitesb ja ei ole minekut.
ja kompuuter ei näita turborõhku. Kas seda saab parandada või taastada, või ikka uus poest peale? Audi A6 2,5 TD |
See egr on mõtetu jubin, selle kohta on palju teemasid siin klubis. Minu teemas on õpetus kuidas ta kinni panna, tee ära ja ongi ok.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Antspoiss83
huviline
Registreerunud 27.06.11
Asukoht: Abja-paluoja
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5TD 110KW
|
postitati 29.06.11 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
EGR-iga on tõesti see teema, et kui klapp peaks avatud asendisse kinni jääma, siis läheb turbo rõhk kolinal summutisse. Efekt on sama, mis lekkega
rõhupoolel. Kiirendamisel peaks hirmsasti tahmama hakkama. Kui sul veel EGR lahti, siis tee pimedaks. See roheliste klapp on ainult mootori
nuhtluseks... |
Nii väga hea et sellest EGR-ist juttu tuli, äkki keegi seletaks milline ta välja näeb ja kus selline vidin asub ja mis ta eesmärk on ja kuidas ta
pimedaks tehakse. Pole õrna aimugi. |
EGR on jah roheliste klapp mis laseb tühikäigul heitgaasid uuesti mootorisse, et alandada põlemistemperatuuri silindris. Keera 2 polti lahti kolde
küljest ja võta tihend välja lõika pehmest plekist sinna keskmise auguta tihend ja asi korras. Kolde küljes on poldid tugevalt kinni liiguta neid
ettevaatlikult, et ära ei murduks ja koos keermega ei tuleks.
EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders. In a gasoline engine, this inert exhaust displaces the
amount of combustible matter in the cylinder. In a diesel engine, the exhaust gas replaces some of the excess oxygen in the pre-combustion
mixture.[1]
Because NOx forms primarily when a mixture of nitrogen and oxygen is subjected to high temperature, the lower combustion chamber temperatures caused
by EGR reduces the amount of NOx the combustion generates [/quo
Teeksin selle EGR pimedaks aga milline ta täpselt välja näeb ja kus asub? Kui see on pimedaks tehtud, kas siis on vaja see rõhuklapp ka korda saada
mis lahtisesse asendisse jäänud? või see ei mängi enam rolli?:S |
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 29.06.11 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
EGR klapp asub sisselaske kolde otsapeal kohe. See keera lahti ja pane mingi plekk või tihendimaterjalist kaan ette ja kinni tagasi. Hea kui saad ka
VAG-COM-iga kinni panna. Kinni on ta kahe kuuskant poldiga kolde küljes ja kahega kõri küljes. |
Ja antspoiss, kui sul egr pimedaks tehtud on siis on savi mis see klapp seal teeb, nii olen ma aru saanud.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Antspoiss83
huviline
Registreerunud 27.06.11
Asukoht: Abja-paluoja
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5TD 110KW
|
postitati 03.07.11 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
EGR klapp asub sisselaske kolde otsapeal kohe. See keera lahti ja pane mingi plekk või tihendimaterjalist kaan ette ja kinni tagasi. Hea kui saad ka
VAG-COM-iga kinni panna. Kinni on ta kahe kuuskant poldiga kolde küljes ja kahega kõri küljes. |
Ja antspoiss, kui sul egr pimedaks tehtud on siis on savi mis see klapp seal teeb, nii olen ma aru saanud. |
Nii, leidsin selle EGRi üles, aga see pole see klapp mis kinni on kiilunud, kinni on see klapp mis asub turbo peal. Pimedaks tegemine ei mõjuta seda
klappi ju kudagi? EGR ja turbo peal olev klapp on kaks eri asja, EGR tegeleb heitgaasidega ja teine klapp hoiab turbo rõhku üleval ja avaneb kui rõhk
liiga suureks läheb, eks nii? Küsimus oli selles klapis mis on turbo
peal.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.11 08:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Antspoiss83
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
EGR klapp asub sisselaske kolde otsapeal kohe. See keera lahti ja pane mingi plekk või tihendimaterjalist kaan ette ja kinni tagasi. Hea kui saad ka
VAG-COM-iga kinni panna. Kinni on ta kahe kuuskant poldiga kolde küljes ja kahega kõri küljes. |
Ja antspoiss, kui sul egr pimedaks tehtud on siis on savi mis see klapp seal teeb, nii olen ma aru saanud. |
Nii, leidsin selle EGRi üles, aga see pole see klapp mis kinni on kiilunud, kinni on see klapp mis asub turbo peal. Pimedaks tegemine ei mõjuta seda
klappi ju kudagi? EGR ja turbo peal olev klapp on kaks eri asja, EGR tegeleb heitgaasidega ja teine klapp hoiab turbo rõhku üleval ja avaneb kui rõhk
liiga suureks läheb, eks nii? Küsimus oli selles klapis mis on turbo
peal. |
Selle klapi membraan võib olla pooleks . Puhud-imed ja saad teada.
|
|
|
Antspoiss83
huviline
Registreerunud 27.06.11
Asukoht: Abja-paluoja
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5TD 110KW
|
postitati 10.07.11 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Tsitaat: | Algselt postitas: Antspoiss83
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
EGR klapp asub sisselaske kolde otsapeal kohe. See keera lahti ja pane mingi plekk või tihendimaterjalist kaan ette ja kinni tagasi. Hea kui saad ka
VAG-COM-iga kinni panna. Kinni on ta kahe kuuskant poldiga kolde küljes ja kahega kõri küljes. |
Ja antspoiss, kui sul egr pimedaks tehtud on siis on savi mis see klapp seal teeb, nii olen ma aru saanud. |
Nii, leidsin selle EGRi üles, aga see pole see klapp mis kinni on kiilunud, kinni on see klapp mis asub turbo peal. Pimedaks tegemine ei mõjuta seda
klappi ju kudagi? EGR ja turbo peal olev klapp on kaks eri asja, EGR tegeleb heitgaasidega ja teine klapp hoiab turbo rõhku üleval ja avaneb kui rõhk
liiga suureks läheb, eks nii? Küsimus oli selles klapis mis on turbo
peal. |
Selle klapi membraan võib olla pooleks . Puhud-imed ja saad teada. |
Nii kontrollisin seda kalppi mis asub turbo peal ja see oli katki jah, sai läbi puhuda ja imeda. Vahetsin täna klapi ära ja peale seda hakkas
armaturis põlema hoiatus, et õli surve liiga madal. Mis võis juhtuda? kas turbo saab seda põhjustada ja kuda parandada?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 10.07.11 20:05
|
|
|
Kas räägitakse wastegate klapist?
|
|
|
|
Antspoiss83
huviline
Registreerunud 27.06.11
Asukoht: Abja-paluoja
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5TD 110KW
|
postitati 11.07.11 05:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kas räägitakse wastegate klapist? |
See klapp mis asub turbo peal, peaks olema jah see wastegate klapp. Aga mis sai juhtuda kui selle korda sain ja kui käima panin siis lõi õli rõhu tule
põlema?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 11.07.11 09:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Antspoiss83
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kas räägitakse wastegate klapist? |
See klapp mis asub turbo peal, peaks olema jah see wastegate klapp. Aga mis sai juhtuda kui selle korda sain ja kui käima panin siis lõi õli rõhu tule
põlema? |
Vaata ega seal klapi juures toimetades õlirõhuanduri juhet lahti ei tõmmanud. See on ainuke asi, mis võis juhtuda. Ülejäänut võiks juba
kokkusattumuseks pidada.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 15.07.11 07:24
|
|
|
Olen seda kütte maha ja peale keeramist proovinud ja testinud. C4 2,5tdi küll ekonoomsemaks kütte maha keeramisega ei lähe. Turborõhk tuleb väga
vaevaliselt ja pead palju rohkem tallama, et autot liigutada. Seda nähtust on teisedki siin foorumis täheldanud. Keerad kütet peale, auto hakkab
liikuma ja küttekulu väheneb.
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 26.07.11 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Olen seda kütte maha ja peale keeramist proovinud ja testinud. C4 2,5tdi küll ekonoomsemaks kütte maha keeramisega ei lähe. Turborõhk tuleb väga
vaevaliselt ja pead palju rohkem tallama, et autot liigutada. Seda nähtust on teisedki siin foorumis täheldanud. Keerad kütet peale, auto hakkab
liikuma ja küttekulu väheneb. |
Aga nh, siiamaani olen ma oma auto küttekuluga väga rahul (mnt 4-4.5 sajale) ja minekut ka nagu on piisavalt, niiet näppima ma ei lähe.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.07.11 11:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Aga nh, siiamaani olen ma oma auto küttekuluga väga rahul (mnt 4-4.5 sajale) ja minekut ka nagu on piisavalt, niiet näppima ma ei lähe.
|
Kompu järgi see kütusenumber?
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 27.07.11 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starr
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Aga nh, siiamaani olen ma oma auto küttekuluga väga rahul (mnt 4-4.5 sajale) ja minekut ka nagu on piisavalt, niiet näppima ma ei lähe.
|
Kompu järgi see kütusenumber? |
Kompu järgi näitab isegi pisut rohkem, kuid reaalselt läbitud 27 liitriga isegi 720 km euroteid ühe jutiga. All pole ka mingit suurt velge laia
rehviga, vaid 215/60 R15
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |