Lehekülgi: 1 .. 14 15 16 |
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 17.01.15 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim105
Kas autol on all valged veljed? Viimasel ajal sind Räpinas vist näinud. Kuulda on küll kui turbo taha lööb
Hetkel sõidan ''talveautoga'' c3 100 avant Q sest volkarid talvepuhkusel |
Täpselt nii
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 24.01.15 18:52
|
|
|
Paremad pildid tänasest
Erinevatest töödest jms. kirjutan ilmselt homme!
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 24.01.15 19:05
|
|
|
Kollektori keevitused näevad külmad välja,soovitan soojalt torupõlved korralikult ära faasida enne keevitamist. Aga tubli ettevõtmine ja töö igal
juhul!
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.01.15 19:15
|
|
|
Kus sul see lõuaga stange on jäänud?
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 24.01.15 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Kollektori keevitused näevad külmad välja,soovitan soojalt torupõlved korralikult ära faasida enne keevitamist. Aga tubli ettevõtmine ja töö igal
juhul! |
Eks nad said ka mingil määral faasitud, kuid elades maal kus elektri kvaliteet annab väga palju soovida, siis lihtsalt ilusama keevitus õmbluse
saamine on täiesti võimatu
Iseenesest on see kollektor ennast väga eeskujulikult näidanud, sõidetud on piisavalt palju ja poolepäevased jäärajasõidud pole veel miskit halba
teinud.
Lõppkokkuvõttes on kas kollektor siiski hästi keevitatud ja lihtsalt näeb inetu välja või olen ma õnneseen, kellel lihtsalt vedas
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 24.01.15 19:21
|
|
|
Uskumatu mis mu vanast autost saanud on, väga vinge
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 24.01.15 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Kus sul see lõuaga stange on jäänud? |
Minuajal pole seda ees olnudki, ei meeldi mulle sellised poolikud variandid!
See lõuaga stange, mis siin ees oli on prügimäe kaup, enamus stangest pisikesi peenikesi mikromõrasid täis!
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 22.02.15 18:50
|
|
|
Tervitused!
Kuna teema on olnud suhteliselt kaua puutumata, siis täna üritan seda seisu õige pisut parandada!
Mingil hetkel ennem talve hakkas klassikaline õlijahuti tihend enda väsimuse märke näitama, teades, mis selle tihendiga talvel külmaga juhtuda võib,
siis läks asemele uus originaal tihend ja loomulikult ka uus õlifilter.
Filter läks samuti originaal ja vahe on märgatav
Ülevaatuseks ja talveks remontisin käsipiduri, kuna ühe poole pidur jäi pidevalt peale.
Mõtlesin, et ei hakka quattrolt supordeid alt võtma, et võtan teised, mis mul aidas vedelevad.
Puhastasin ja värvisin supordid, samuti võtsin täiesti juppideks lahti, et kõik tihendid välja vahetada. Kasutasin NK remontkomplekte.
Tuli siis lõpuks päev kui mõtlesin, et panen siis supordid alla. Samal hetkel siis märkasin, et esiveolise auto supordil on piduritoru auk teises
kohas Seega pidurivoolikut sinna keerata ei saanud, kuna veovõll jäi
ette.
Seega see asi lõppes sellega, et võtsin quattrol supordid alt ja tegin kõik eelnevad tööd uuesti läbi. Esiveolise supordid ootavad riiulis oma aega
või uut peremeest
Läksid külge ka uued käsipiduritrossid, kuna forss pakkus quattrole ainult originaal trosse, siis tuli leida alternatiiv, sest lihtsalt see trossi
hind oli õige pisut krõbe. Käsipidur jäi sellepärast peale, kuna trosse oli praktiliselt võimatu kõris liigutada.
Esialgu väideti, et esiveolise trossid quattrole ei sobi, siis lõpuks tegin siiski otsuse võtta esiveolise trossid. NK Trossi hinnaks kujunes lõpuks
ca 7 euri Õige pisut oli seal vaja midagi kuskilt lihvida, kuid täpselt ma
enam ei mäleta.
Igatahes lõpuks olid nad autol küljes ja käsipidur tip-top Ülevaatusel
sain käsipiduri eest veel kiidusõnad.
Mingil hetkel hakkas geneka laadimine kehvaks jääma. Põhisüüdlaseks kulunud harjad!
1.40 eest ostsin uued harjad ja veidi tinutamist, probleem laadimise osas lahendatud. Hea hunnik raha jälle rahakotis alles
Mingil hetkel võtsin ette ka k.kasti ja diffri õlivahetuse. Tundus lihtne töö, kuid lõpuks läks siiski meeletult aega.
Ühesõnaga diffri punn, kust õli välja lasta koostööd teha ei tahtnud. Mõni eelnev omanik oli juba punnil sees olevad kandid ära rikkunud, sai küll
mitmeid kordi keevitusega möllatud, kuid lõpuks siiski jäi see punn avamatuks
Lõpuks puurisin punnile augu keskele sisse, lasin õli välja ja keermestasin punnile uue vindi.
Ilmselt järgmisel korral sellega enam probleemi pole!
Õlivahetuse võtsin sellepärast ette, kuna talvel suurte külmadega peale auto käivitumist, lastes sidur lahti liikus auto ca 10 cm edasi Samuti teine käik ei läinud korralikult sisse. Peale õlivahetust on need
probleemid kadunud
Peale jäärajal sõitmas käimist hakkas üks pooltelg ragisema, ragisema hakkas siis esimese parempoolse veovõlli sisemine ots.
Valisin välja kaks pooltelge, millel otstes olid kõige suuremad lõtkud ja vahetasin välja. Vahetusse läks ka üks kardaani ots.
Külge läks SKF toodang, pildile jäänud ka õlid, mis kasti ja diffrisse läks
Sain kätte ka ühe vähe pädevama pakikese
Eks kindlasti on neid pisemaid töid ka tehtud, kuid kõike enam ei mäleta!
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 19:02
|
|
|
On seal vahet ka milline õli kasti sisse läheb? Või peab originaal õli kasti valama?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 22.02.15 19:10
|
|
|
Ma ei pidanud käsipiduri trossidega midagi tegema. Esiveolise tagasilda ohjeldanud trossid läksid 1:1le quattro supportite külge. Isegi ei osanud
arvata, et need võiks olla erinevad
Kas need sisemised otsad ainult häälitsesid või vibras ka?
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 22.02.15 19:25
|
|
|
Trossidega oli vist mul ainuke jama see, et need metallist jupid, mis trosside kõri otstes on, olid õige pisut mõõdult suuremad ja ei mahtunud
erinevatest aukudest läbi, mis põhjaall on. Käia peal lasin asjad õigesse mõõtu. Väidetavalt pidi quattro või esiveolise kässeri trossid pikkuselt
erinema 2 cm võrra aga nagu näha, siis mingit vahet pole!
Selle pooltelje otsaga mingit vibra ei kaasnenud, vaid ragin!
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 22.02.15 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JMets
On seal vahet ka milline õli kasti sisse läheb? Või peab originaal õli kasti valama? |
Vahe on kindlasti, mida kasti valada, kuid õlide kohapealt olen ma võhik ja aidata ei oska!
Eks originaal õli on alati kindlasti hea, kuid ilmselt selle õli liitri hind paneb nii mõnegi inimese mõtlema.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 22.02.15 20:48
|
|
|
Õlide kvaliteet on tunduvalt kõrgem kui 90 aastatel, minge poodi, valige õige markeeringuga õli ja nautige, vaja väike googeldus ka kui muidu süda
rahu ei anna, Kui perfomance asju pole, siis ülemõtlemist pole vaja korraldada.
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 19.02.18 22:08
|
|
|
Kas auto seis vahepeal või oli liikumises?
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 23.02.18 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Kas auto seis vahepeal või oli liikumises? |
Ausaltöeldes on auto olnud enamvähem koguaeg kasutuses, lühemad otsad sellega ja pikemad otsad diisliga.
Talvel sõidan ilmselgelt sellega rohkem
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 14 15 16 |