Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kes suudab S6 kompu panna õigesti näitama diisli peal? (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2221)
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 28.05.11 14:13 Tsiteeri
Kes suudab S6 kompu panna õigesti näitama diisli peal?



Oleks vaja s6 kellad panna õigesti näitama kütuse kulu 2,5tdi peal.

Tegu siis A6 C4 autoga. hetkel valetab kompul kütusekulu aga tahaks, et näitaks õigesti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
uudoA6
huviline



Registreerunud 26.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 29.05.11 06:27 Tsiteeri


Siin on õpetus:
http://www.ranno.net/audi/bensukulu_arvestaja_korrigeerimine.pdf


Tsitaat:
Algselt postitas: freelander
Oleks vaja s6 kellad panna õigesti näitama kütuse kulu 2,5tdi peal.

Tegu siis A6 C4 autoga. hetkel valetab kompul kütusekulu aga tahaks, et näitaks õigesti.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 29.05.11 07:09 Tsiteeri


a6 ja s6 kelladel ei ole sellist nuppu. Seal progemise asi.
Teooria mehi on kõvasti foorumis, kes väidavad et 2 minuti asi, aga reaalselt ei ole suut keegi abi pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.05.11 09:15 Tsiteeri


Ma pole väga kindel, et sellises ulatuses sai seda kruttida, et hakkaks diislile reaalset kulu näitama. Seda näitu sai vähendada ~85% peale, aga see ei vasta vist diisli reaalsusele ikkagi, 100% kindel pole, aga on võimalus, et asja saabki otse kodeerida TDI mootorile ja viiele silindrile (tavakelladega ok, S'iga pole proovinud). Teine probleem on see, et kas diisli aju laseb seda funktsiooni instrument panelis üldse muuta või peab seda mõnel bensiinimootoriga a6/s6'el enne ära tegema kui diislile külge toppida.

Kui keegi viitsib kaabliga jamada, siis coding peaks instrument panelil olema 00150. Ja kui kõik tõesti on omavahel kokkusobiv, siis 2min töö, millest enamus võtab süleka käima minemine :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 29.05.11 11:13 Tsiteeri


no aga see muudab ainult kompu näitu siis?
mitte üldiselt?
sest kui üldiselt hakkab muutma, siis voib juhtuda et km hakkab valetama, kuna s-i kelladel ju km/h asetus teine.
sest diislil asub 100 üleval pool kui s6 omadel.


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.05.11 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freelander
sest kui üldiselt hakkab muutma, siis voib juhtuda et km hakkab valetama, kuna s-i kelladel ju km/h asetus teine.
sest diislil asub 100 üleval pool kui s6 omadel.
Diisli käigukasti kasutamisel S6-s ei muutunud küll näit valeks, mis vastupidi peaks muutuma?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 01.06.11 12:49 Tsiteeri


VagComis Instrumenti alt tuleb sisestada õige kellade kood ja kogu kupatus (compu, tahhokas, kiirus) hakkab näitama õieti. Ise paigaldasin 1,8 aut. bensiinimootoriga kellad ja alguses ikka näitas compu ulme numbreid, tahhomeeter valetas ka. Koodi muutusega sai probleem lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 01.06.11 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
VagComis Instrumenti alt tuleb sisestada õige kellade kood ja kogu kupatus (compu, tahhokas, kiirus) hakkab näitama õieti. Ise paigaldasin 1,8 aut. bensiinimootoriga kellad ja alguses ikka näitas compu ulme numbreid, tahhomeeter valetas ka. Koodi muutusega sai probleem lahendatud.


Kust saab koodi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.06.11 13:08 Tsiteeri


Siin on olemas. Ja kui on fantaasiat, siis usu saad ka muu konfi paika ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 01.06.11 13:08 Tsiteeri


Kohe huupi siia pakkuma ei hakka. Pean saksa keelse foorumi uuesti üles otsima.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 01.06.11 13:11 Tsiteeri


http://www.audifieber.de/audiforum/threads/191250-MKB-in-Kombiinstrument-A6-C4-codieren Siin on nt. ära seletatud.

Kood siis 00050. Esimesed kaks 0 on niisama, kolmas määrab riigi ( hetkel Saksamaa ), 5 on vastavalt silindrite arvule ja lõpus olev 0 määrab mootori tüübi.
Miks sa kps soovitasid 00150? Mis riigi oma see on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.06.11 13:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxic
Miks sa kps soovitasid 00150? Mis riigi oma see on?

Mulle sobib rohkem "Press brake..." vaadata mitte "Bitte pressen f*cking bremzen" :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 01.06.11 20:15 Tsiteeri


Ma saan omal nädala jooksul auto korda ja siis proovin seda asja. Ehk saab tööle nii nagu vaja!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.06.11 04:25 Tsiteeri


Igatahes väga raske, kui mitte võimatu, on S-i kellasid diisli peal täpselt näitama saada. Nii spido kui ka tahhoka numbrid asetsevad valedel kohtadel, kodeerimisest siin ainult ei aita. Aitab taustade vahetus, kuid siis kaob ju asjal mõte.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.06.11 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Igatahes väga raske, kui mitte võimatu, on S-i kellasid diisli peal täpselt näitama saada. Nii spido kui ka tahhoka numbrid asetsevad valedel kohtadel, kodeerimisest siin ainult ei aita. Aitab taustade vahetus, kuid siis kaob ju asjal mõte.

Ma väga kindel poleks, et kelladeploki kodeering S'idel mingil moel erinev võiks olla kui tava A versioonil ja just nimelt kodeering paneb need kellad õigesti käima, mitte siferplaadil olev valge või must taust ja numbrite füüsiline paigutus. Proovimise teema ja tore oleks kui keegi saaks selle ära katsetada ja "müüdi" murda - isegi oleks tänulik kui infot juurde saaks.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hannesel
huviline



Registreerunud 14.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.11 07:36 Tsiteeri


Enda S6 peal olen koodidega katsetanud. Vahepeal oli autoks koodi järgi diisel kuigi tegelikult oli V8 bensiin. Muutus mida märkasin oli ainult küttekulu näitude osas - väga vähe võttis kütet siis :) Kiirus ja pöörded toimisid nii nagu õige koodiga ja mingit vahet ei näinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.06.11 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Igatahes väga raske, kui mitte võimatu, on S-i kellasid diisli peal täpselt näitama saada. Nii spido kui ka tahhoka numbrid asetsevad valedel kohtadel, kodeerimisest siin ainult ei aita. Aitab taustade vahetus, kuid siis kaob ju asjal mõte.

Ma väga kindel poleks, et kelladeploki kodeering S'idel mingil moel erinev võiks olla kui tava A versioonil ja just nimelt kodeering paneb need kellad õigesti käima, mitte siferplaadil olev valge või must taust ja numbrite füüsiline paigutus. Proovimise teema ja tore oleks kui keegi saaks selle ära katsetada ja "müüdi" murda - isegi oleks tänulik kui infot juurde saaks.


Mina arvan, et kellad ja soft peavad omavahel sobima.
Näit. minu C5 4,2 ja S6 4,2 kelladel on kiirus numbrid veits erinevate kohtade peal, kuid kood on sama. Seega toimetavad kellad siiski veits erinevalt sama koodiga.
Tegu siis väga sarnaste autodega, S6 ja 2,5tdi on sellega võrreldes ikka väga erinevad.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.06.11 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mina arvan, et kellad ja soft peavad omavahel sobima.
Näit. minu C5 4,2 ja S6 4,2 kelladel on kiirus numbrid veits erinevate kohtade peal, kuid kood on sama. Seega toimetavad kellad siiski veits erinevalt sama koodiga.
Tegu siis väga sarnaste autodega, S6 ja 2,5tdi on sellega võrreldes ikka väga erinevad.

Pisut teise põlvkonna aparaatidega kah tegemist ;). C4 puhul on see elu ikka põlvkonna jagu lollima loogikaga :P. Ja alles esimene "katsetus" 1 generatsiooni c4 dipswitchide asemel :). Kui see teema siin "arvates" kaua jätkub, siis ma varsti otsin ise ühe S6'e mehe, kellel asja diisliks kodeerin ja enda ühele a6'test selle kelladeploki pähe korraks tõstan :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 02.06.11 12:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Pisut teise põlvkonna aparaatidega kah tegemist ;). C4 puhul on see elu ikka põlvkonna jagu lollima loogikaga :P. Ja alles esimene "katsetus" 1 generatsiooni c4 dipswitchide asemel :). Kui see teema siin "arvates" kaua jätkub, siis ma varsti otsin ise ühe S6'e mehe, kellel asja diisliks kodeerin ja enda ühele a6'test selle kelladeploki pähe korraks tõstan :D.


Minu autol said ju c4 S6 v8 kellad ilusti tööle c4 S4 r5 peal. Asi see, siis nüüd diisli või v6 peal teha on sul. :) Hetkekulu ja kõik asjad töötasid nii nagu pidid.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 03.06.11 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Igatahes väga raske, kui mitte võimatu, on S-i kellasid diisli peal täpselt näitama saada. Nii spido kui ka tahhoka numbrid asetsevad valedel kohtadel, kodeerimisest siin ainult ei aita. Aitab taustade vahetus, kuid siis kaob ju asjal mõte.

Ma väga kindel poleks, et kelladeploki kodeering S'idel mingil moel erinev võiks olla kui tava A versioonil ja just nimelt kodeering paneb need kellad õigesti käima, mitte siferplaadil olev valge või must taust ja numbrite füüsiline paigutus. Proovimise teema ja tore oleks kui keegi saaks selle ära katsetada ja "müüdi" murda - isegi oleks tänulik kui infot juurde saaks.


Mina arvan, et kellad ja soft peavad omavahel sobima.
Näit. minu C5 4,2 ja S6 4,2 kelladel on kiirus numbrid veits erinevate kohtade peal, kuid kood on sama. Seega toimetavad kellad siiski veits erinevalt sama koodiga.
Tegu siis väga sarnaste autodega, S6 ja 2,5tdi on sellega võrreldes ikka väga erinevad.


C5-l ja ka C4-jal on kiirus numbrite asetus ei loe, kelladeplokki tuleb kiirussignaal ja selle järgi plokk näitab õiget kiirust. Pange hakkaks plokk panema siis kui sa näiteks 260kmh taustade asemele kleebid 300kmh taustad. Sama teema ka tahhokaga. Kodeerimist on vaja tõesti eeskätt aint kompu jaoks, st et kelladeplokk teaks, mis mootoriga tegu ja vähemalt C5 peal minuteada S-i plokki ei õnnestu dislaga toimima kodeerida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 07.06.11 19:31 Tsiteeri


Nii minul on auto korras ja mõtlesin sellege tegeleda.

Võtsin vagcom kaabli ja ühendasin ära. Võtsin nr 17 instruments sealt 07 coding.
Vaatasin number 00083 ehk siis : 00 0-saksakeel 8 - 8 silindrit 3 - bensiini mootor 8 silindriline. Ehk siis kellad olid pärit 4,2 s6 pealt.

Uueks koodiks lõin: 00150 1-ülejäänud maailm 24h 5- 5 silindrit 0-Tdi mootor.

Proovisin sõita 200m ja numbrid hoopis teistsugused, ka tühikäigu pöörded langesid õigesse kohta ( ennem olid üle 1100, kuigi tegelikuld olid seal 750 juures ) nüüd 750.

Homme lähen tallinna ja siis oskan juba täpsemalt öelda, mida näitab. Esialgu tundus täitsa diislile vastavad kütusekulu näidud olema.



Nii jõudsin tallinna. Tundub, et kõik on nii nagu peab. Tallinna sõidul näitas keskmist kütusekulu sinna 5l kanti, ennem oli 20-ga midagi. Samuti pöörded on õiged.
Seega asi õnnestus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]