martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 27.05.11 20:22
|
|
|
A6 2.5TDI ajab musta
Pikemat aega juba see probleem, et masin ajab kiirendamisel hirmsat musta. Isegi täiesti mõõdukal gaasi vajutamisel. Teema siis selles, et veakoode ei
näita, turbolõdvikud on terved, turbo on korras, kütusekoguse muutmine oluliselt mustamist ei mõjuta jne.
Tegin soojade ilmade tulles aga tähelepaneku, et mida soojem on ilm, seda rohkem tahma ajab.
Andke aga head nõu!
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 27.05.11 22:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Pikemat aega juba see probleem, et masin ajab kiirendamisel hirmsat musta. Isegi täiesti mõõdukal gaasi vajutamisel. Teema siis selles, et veakoode ei
näita, turbolõdvikud on terved, turbo on korras, kütusekoguse muutmine oluliselt mustamist ei mõjuta jne.
Tegin soojade ilmade tulles aga tähelepaneku, et mida soojem on ilm, seda rohkem tahma ajab.
Andke aga head nõu! |
Masin saab lihtsalt vähe õhku. Külma ilmaga on õhk tihedam ja seda mahub rohkem mootorisse. Pane EGR kinni ja otsi lekkeid. Õhulugeja tasuks ka üle
kontrollida.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 28.05.11 07:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Masin saab lihtsalt vähe õhku. Külma ilmaga on õhk tihedam ja seda mahub rohkem mootorisse. Pane EGR kinni ja otsi lekkeid. Õhulugeja tasuks ka üle
kontrollida. |
Seda arvasin isegi, et külma ilmaga jõuab silindrisse kütusekogusele vastav kogus õhku, aga sooja ilmaga mitte. EGR on juba kinni, lekkeid otsisin
mõne aja eest väga põhjalikult, kuid ei tuvastanud midagi.
Õhulugejast nii palju, et viga see ei näita ja mingi vahe igatahes on kui pistik lahti võtta.
Samas kas kegi ei oska öelda, mis õhukogust vag-com grupi 003 all näitama peaks? See variant on tõesti päevakorraline, et õhulugeja viga küll ei anna,
kuid loeb sellegi poolest vale koguse õhku. Ise arvan ka seda, et mitte õhku ei jää väheks, vaid kütust pihustatakse palju. Diislil ju mingit
drosselklappi ega asja ei ole, mis õhu pealevoolu takistaks. Või ma eksin?
Paluks veel arvamusi!
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 28.05.11 10:28
|
|
|
Kindalsti aitab kaasa kui EGR ka arvutiga kinni panna. Samast kohast kust kogust muudad aga channel 3 alt kõige kõrgem väärtus mida saab salvestada.
Oma masinal oli selleks nr 138 (algselt oli 128). Samas peaks tõusma siseneva õhu koguse hulk kuni 370 mg. Tõenäpliselt istub kuskil 250-290 kandis.
EGR saab sedistada tühikäigul ca 1-2 min jooksul. Muidu ei kuvata õigeid nr seal kanalis. Eelnevalt muidugi vaata tavalise measuring blocksi alt üle
õhu kogus.
Õhukulu lugejat saad katsetada kui annad ca 3000-3500 p/min siis pekas õhu kogus liikuma ca 800-1000mg kanti.
Mõnes mõttes drossel klapp asub neil õhufiltri kopsikus sees vahetult enne õhukulu lugejat selline metallist siiber mida avatakse kui mootor hakkab
õhku sisse tömbama.
Uurida võid selle kohta kui toksid googlisse EGR disable with VCDS. Edu:d
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 28.05.11 14:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Kindalsti aitab kaasa kui EGR ka arvutiga kinni panna. Samast kohast kust kogust muudad aga channel 3 alt kõige kõrgem väärtus mida saab salvestada.
Oma masinal oli selleks nr 138 (algselt oli 128). Samas peaks tõusma siseneva õhu koguse hulk kuni 370 mg. Tõenäpliselt istub kuskil 250-290 kandis.
EGR saab sedistada tühikäigul ca 1-2 min jooksul. Muidu ei kuvata õigeid nr seal kanalis. Eelnevalt muidugi vaata tavalise measuring blocksi alt üle
õhu kogus.
Õhukulu lugejat saad katsetada kui annad ca 3000-3500 p/min siis pekas õhu kogus liikuma ca 800-1000mg kanti.
Mõnes mõttes drossel klapp asub neil õhufiltri kopsikus sees vahetult enne õhukulu lugejat selline metallist siiber mida avatakse kui mootor hakkab
õhku sisse tömbama.
Uurida võid selle kohta kui toksid googlisse EGR disable with VCDS. Edu:d |
Vot selle EGR-i sättimise kohta oli mul juba ammu küsimus. Sain isegi aru, et kui EGR pimedaks teha, siis tuleb ka aju nii seadistada, et ta ei
arvestaks EGR-ist tuleva lisa õhukogusega. Proovisin grupi 003 näitajat panna nii ühte kui teise äärmusesse, suitsemine aga sellest ei muutunud.
Sellegi poolest kui nüüd arvutiga auto kallale lähen, siis panen EGR-i väärtuse kõrgeimaks, ehk mingi vahe ikka on
Rääkidest õhulugejast, siis sellel A6-l kasutatakse veel vanemat tüüpi õhulugejat ehk siis see siiber, mis seal sees liigub, loebki õhukogust. Teine
jublakas, mis sealt seest paistab, peaks mõõtma sissehingatava õhu temperatuuri. Mida rohkem õhku mootorisse imetakse, seda rohkem klapp avaneb.
Kiskusin täna isegi selle õhulugeja peal oleva musta karbi lahti. Sealt on näha, et süsteem on lihtne. Ainuke asi, mis seal kuluda saab, on
grafiitrada, mida mööda klemmid jooksevad.
Puhastasin kogu seda kupatust veidi brake cleaneriga ja jõudsin järeldusele, et minu auto tahmamise koha pealt võib õhulugeja vea suhteliselt kindlalt
välistada. 100% ei saa aga kunagi kindel olla, seega proovin mingi aeg õhulugejat samasugusega vahetada.
Sellegi poolest on endiselt hirmus tahm taga. Kas asi pumba peaga ei või seotud olla?
|
|
|
All
huviline
Registreerunud 19.11.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0 176kw Quattro
|
postitati 20.08.11 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Pikemat aega juba see probleem, et masin ajab kiirendamisel hirmsat musta. Isegi täiesti mõõdukal gaasi vajutamisel. Teema siis selles, et veakoode ei
näita, turbolõdvikud on terved, turbo on korras, kütusekoguse muutmine oluliselt mustamist ei mõjuta jne.
Tegin soojade ilmade tulles aga tähelepaneku, et mida soojem on ilm, seda rohkem tahma ajab.
Andke aga head nõu! |
Kas probleem sai lahenduse?
Mul analoogne probleem.Must suits kiirendamisel.Mul kaob see suits ära kui olen paar-kolm korda gaasi põhja vajutanud (torud tühjaks puhun).Tunne on
täpselt selline,et tahm koguneb summutisse ja kui korralikult gaasi vajutan siis tuleb kogunenud tahm summitist välja.Rahulikul ja ühtlasel sõidul
pole suitsu näha(vähemalt ise peeglist ei näe).Eriti hull on asi maanteel kui pärast pikemat ühlast sõitu on vaja kellegist mööda kiirendada,siis
tuleb selline pahvakas musta,et sellest läbi ei näe.Kütusekulu on ka justkui tõusnud.Õhufilter vahetatud,EGR vahetatud,vahejadutid ja lõdvikud
terved.Autoks A4 2003.a. 2.5tdi(BAU) 132kw. Peaks kuskile diagnostikasse viima. Mis töökoda soovitate või on mingi lihtne asi mida veel ise proovida
katsetada?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 20.08.11 15:54
|
|
|
Mina ei ole otseselt oma probleemist jagu saanud. Mootori sain üldiselt küll korda, mustamine jäi vähemaks, aga ära ei kadunud. Kütet nii maha keerata
ka ei taha, et musta üldse ei tule, siis ei lähe edasi ka. Möödasõidul ja peale rahulikku sõitu kiirendamisel käitub minu auto samamoodi nagu sinul.
Kui gaasipedaal ja põrand kohtuvad, jääb taha selline pilv, et mõnda aega teist autot sellest läbi ei näe ja juba tükk maad eemal olles on näha,
kuidas must sade maale lähemale vajub
Sinul on aga teine mootor, mis minul, ja tõenäoliselt võivad ka muud probleemid olla. Ühel mu tuttaval oli V6 mootoriga sama probleem ja tema sai vist
probleemist jagu peale õhulugeja vahetamist. Kui sa siiani ei ole õhulugejat vahetanud (kui see isegi viga ei anna), siis proovi vahetada uue või
kindlalt töötava vastu...võibolla saad nii probleemist võitu.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.11 17:17
|
|
|
Liitun kah siis klubiga
Lekkeid pole, veakoode kah mitte, õli ei võta, süüde paigas, küttekogus paigas, EGR kinni, filtrid vahetatud... aga tahm on ikka korralik. Ajab musta
ka täiesti rahulikul sõidul. Kui torud tühjaks lasta olukord ei leevene olulselt. Samas arvan, et 103kw kohta liigub piisavalt, ilgelt öko on kah
(maanteel raudselt alla 5).
Ei tea pumbapea olukorda, EGR on arvutiga kinni panemata. Ja tahaks teada kuidas täpselt saab käivitus küttekogust muuta. Turbo puhub küll 0,9-1 bar
välja aga saavutab selle alles u. 2700-2800 rpm peal.
Edit: EGR arvutist kinni, midagi see ei muutnud, korralik süüte regull ja küttekogus leevendas olukorda oluliselt, kütte jätsin mõõdukalt peale, et
minekut kah oleks, väike lont ei häiri.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 20.08.11 18:46
|
|
|
Minul tähelepanekud sellised. Kui lasta rahulikult pöörded 2000+(turbo hakkab puhuma juba) ja siis vajutada pedaal põhja, tahmast vööti asfaldile ei
jää. Kui vajutada pedaal põhja 1600 pöörde juures siis pole taga sõitjal kaugtuledest ka abi orienteerumisel.
|
|
|
sierra
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9TDI 81kw
|
postitati 20.08.11 20:30
|
|
|
enda autol ka selline mure, veidi erinev aga siiski
mul just linnas vaikset sõitu tehes kogub ja tugevamalt kiirendades viskab musta. Siis lööb torud puhtaks, musta ei tule, aga kui jälle linna tiksuma
lähen siis saadab mind linnast lahkudes jälle Must pilv.
Õhulugejat olen katsetanud, egri puhtastanud, lõdvikud peaks korras olema. Järgmine samm olekski egr kinni panna ja edasi vaadata. Siis ka vist
sisselaske kollektor puhtaks pesta.
225 Nm @ 1700 rpm
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 20.08.11 21:00
|
|
|
Minul võttis tahma vähemaks näiteks katalüsaatori eemaldamine.
|
|
|
All
huviline
Registreerunud 19.11.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0 176kw Quattro
|
postitati 21.08.11 07:30
|
|
|
Ma kahtlustan siiski pihusteid.
Loogika on selles,et see must suits on jääk valest põlemisest,mis viitaks justkui vähesele õhukogusele silindris(diiselmootorid teatavasti tekib
isesüttimine silindris õhu kokkusurumisel,mis saavutab kõrge temperatuuri ja survetakti lõpus pihustatakse silindrisse kütus).Mida rohkem õhku
silindris(turbo ülessanne) on seda kõrgem on temperatuur survetakti lõpus.Mida külmem on õhk (vahejahuti ülessanne) seda rohkem seda silindrisse
mahub.Kui õhuga on kõik korras(filter,turbo,lõdvikud,vahejahuti) peaks otsima viga kütuse poolelt. Üks võimalus,mida ma enda auto puhul
kahtlustan,on,et pihusti ei pihusta kütust vaid kütus soriseb pihustist välja ja kogu kütus lihtsalt ei põle ära.
Parandage mind kui ma eksin. Sai väga segane jutt.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 21.08.11 13:20
|
|
|
Mina ei hakka enam enda autost mingeid vigu otsima. Usun, et ju see tahmamine on siis normaalne. Järelikult on aju selliselt programmeeritud, et
kiirendamisel pihustatakse suurem hulk kütust silindritesse.
Minu autol on näiteks katalüsaator tühi, egr kinni, pihusti otsad on vahetatud, pumba pea on vahetatud, kolvirõngad vahetatud, silindrite surved
normaalsed, õhulugeja korras, turbo lõdvikute lekked puuduvad jne. Sellegi poolest viskab mõnusalt musta ja teha pole mitte midagi.
Kusjuures võrdlesin arvutiga enda auto ja sõbra auto õhulugeja näitusid. Minu auto loeb millegipärast hulga rohkem õhku kui temal. Viitab õhulugeja
probleemile, eks. Aga nii see paraku ei ole. Vahetasin autodel õhulugejad ära, kuid näidud jäid täpselt samaks. Vahet on nii palju, et tema auto on
103kw, minul 85kw. Võibolla on siis minu autol lihtsalt parem turbo, kes teab
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 21.08.11 20:00
|
|
|
Enda masinal sai proovitud erinevaid õhulugeja siibri vedru vastusurve asendeid ja samas sai ka lahti puuritud õhu möödajooksu düüs, peale seda on
musta ajamine sisuliselt kadunud.
Mis näiduni teil üldse õhulugeja jookseb? Actual vs specified.
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 21.08.11 20:23
|
|
|
Ära näkku löö selle teksti eest mis nüüd kirjutan.
Endal 2.0TDI ja oli sama case. Uus turbo, lekkeid pole, EGR pime ja kiirendades viskas musta.
Uurisin kõiksugu foorumeid ja silma jäi, et natukene õli diislile valada.
Ostsin statoilist kahe taktilise õli (nime ei mälete) ja valasin umbes 10l kütte kohta 100 ml õli paaki.
Järgmine päev enam mustamist ei täheldanud.
PS! Endal oli üks lisa sümptom veel, et kui auto oli seisnud terve päeva, siis käima pannes tuli umbes viis sekundit helesinist suitsu, kuid see kadus
ka peale õli lisamist ära.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 22.08.11 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Enda masinal sai proovitud erinevaid õhulugeja siibri vedru vastusurve asendeid ja samas sai ka lahti puuritud õhu möödajooksu düüs, peale seda on
musta ajamine sisuliselt kadunud.
Mis näiduni teil üldse õhulugeja jookseb? Actual vs specified. |
Arvan, et selle toimingu tulemusena jõuab silindrisse lihtsalt rohkem õhku kui õhulugeja ära loeb. Seega pihustatakse endine kütusekogus suurema
koguse õhu kohta ja tahmamine vähenebki. Loogiliselt võttes peaks andma kütuse etteandekoguse vähendamine täpselt sama efekti. Pead muidugi ei anna
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.11 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Enda masinal sai proovitud erinevaid õhulugeja siibri vedru vastusurve asendeid ja samas sai ka lahti puuritud õhu möödajooksu düüs, peale seda on
musta ajamine sisuliselt kadunud.
Mis näiduni teil üldse õhulugeja jookseb? Actual vs specified. |
Arvan, et selle toimingu tulemusena jõuab silindrisse lihtsalt rohkem õhku kui õhulugeja ära loeb. Seega pihustatakse endine kütusekogus suurema
koguse õhu kohta ja tahmamine vähenebki. Loogiliselt võttes peaks andma kütuse etteandekoguse vähendamine täpselt sama efekti. Pead muidugi ei anna
|
Jah kütte/õhu vahekord on sama, aga ühel juhul on segu rohkem. Räägi kust see õhk sul täpsemalt mööda jookseb ?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 23.08.11 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Enda masinal sai proovitud erinevaid õhulugeja siibri vedru vastusurve asendeid ja samas sai ka lahti puuritud õhu möödajooksu düüs, peale seda on
musta ajamine sisuliselt kadunud.
Mis näiduni teil üldse õhulugeja jookseb? Actual vs specified. |
Arvan, et selle toimingu tulemusena jõuab silindrisse lihtsalt rohkem õhku kui õhulugeja ära loeb. Seega pihustatakse endine kütusekogus suurema
koguse õhu kohta ja tahmamine vähenebki. Loogiliselt võttes peaks andma kütuse etteandekoguse vähendamine täpselt sama efekti. Pead muidugi ei anna
|
Jah kütte/õhu vahekord on sama, aga ühel juhul on segu rohkem. Räägi kust see õhk sul täpsemalt mööda jookseb ? |
Õhulugeja peal ülevalt vaadates vasakul allnurgas on pime kork ees. See tuleb eest puurida ja siis vastavalt õhulugeja näidule paika reguleerida. Oma
masinal jätsin esialgu 370 mg paiku(oli ennem ca (495-515) EGR on pime ja duty cycle on maksimaalse väärtuseni viidud.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 06.10.11 20:25
|
|
|
Väheke nõu nüüd vaja
Kuigi varvuti näitas, et õhulugeja on õhtul siis ligemal uurimisel selgus, et tegelikult ei tööta EGR i klapp. Kui see katki siis näitabki, et
õhulugeja viga aga tegelikult mitte. Sai siis täna ka autodiagnostikas käidud ja üht teist seadistatud. EGR tehti pimedaks aga kuidas selle pimedaks
tegemisega ikka on. Loogiliselt võttes ju hakkab nüüd õhulugeja valetama ?! Kas see ei tõsta kütusekulu? Diagnistika mehed väitsed, et sellel masinal
ei juhtu midagi, kui kinni panna. Samas uurisin seda ka mujalt ja väideti, et kirjanduse järgi muudab ka 2,5 tdi r5 egri pimedaks tegemine kütusekulu.
Ja kas see pimetaks tegemine tahmasust ka mõjutab? Sest enne tahmas kõvasti.Samas lugesin siin, et ka arvutiga egr kinni panna aga ükski teenindus ei
teadnud sellest midagi ,polnud kuulndki ja võitsid, et seda ei saavat teha. Et kuidas seda egr i arvutuga kinni pannakse? Kes oskab ? Annab see ka tuntava efekti?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.10.11 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Väheke nõu nüüd vaja
Kuigi varvuti näitas, et õhulugeja on õhtul siis ligemal uurimisel selgus, et tegelikult ei tööta EGR i klapp. Kui see katki siis näitabki, et
õhulugeja viga aga tegelikult mitte. Sai siis täna ka autodiagnostikas käidud ja üht teist seadistatud. EGR tehti pimedaks aga kuidas selle pimedaks
tegemisega ikka on. Loogiliselt võttes ju hakkab nüüd õhulugeja valetama ?! Kas see ei tõsta kütusekulu? Diagnistika mehed väitsed, et sellel masinal
ei juhtu midagi, kui kinni panna. Samas uurisin seda ka mujalt ja väideti, et kirjanduse järgi muudab ka 2,5 tdi r5 egri pimedaks tegemine kütusekulu.
Ja kas see pimetaks tegemine tahmasust ka mõjutab? Sest enne tahmas kõvasti.Samas lugesin siin, et ka arvutiga egr kinni panna aga ükski teenindus ei
teadnud sellest midagi ,polnud kuulndki ja võitsid, et seda ei saavat teha. Et kuidas seda egr i arvutuga kinni pannakse? Kes oskab ? Annab see ka tuntava efekti? |
Päris kinni ei saa panna aga saab koomale tõmmata. Kütusekulu ei mõjutanud. Ja tahmab kui egr on rikkis(klapp lahti jääb).
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 06.10.11 20:36
|
|
|
Tsitaat: |
Päris kinni ei saa panna aga saab koomale tõmmata. Kütusekulu ei mõjutanud. Ja tahmab kui egr on rikkis(klapp lahti jääb). |
Koomale tõmmata? Kas see tähendab, et päris kinni pole soovitav panna või ei saagi panna? Autodiagnostika OÜ ütles et pani kinni, seega sain aru, et
täitsa kinni. Ja minul oli klapp hoopis kinni, avanes ainult õige vähe.
Aaa, sa mõtled, et arvutiga ei saa täitsa kinni panna vaid koomale tõmmata Seda vist pigem jah Mis kanalis seda muuta saab?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 06.10.11 21:10
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
|
Päris kinni ei saa panna aga saab koomale tõmmata. Kütusekulu ei mõjutanud. Ja tahmab kui egr on rikkis(klapp lahti jääb). |
Koomale tõmmata? Kas see tähendab, et päris kinni pole soovitav panna või ei saagi panna? Autodiagnostika OÜ ütles et pani kinni, seega sain aru, et
täitsa kinni. Ja minul oli klapp hoopis kinni, avanes ainult õige vähe.
Aaa, sa mõtled, et arvutiga ei saa täitsa kinni panna vaid koomale tõmmata Seda vist pigem jah Mis kanalis seda muuta saab? |
See peaks käima adaptsioni alt kanal 3. Tõstad salvestatud väärtuse maksimaalse nr-ni mida aju vastu võtab pärast seda save. AEL mootoril on see nr
138. Hiljem võid kontrollida measuring blocksi alt et maf actual vs specified on väiksema vahega, kui seda oli enne. Tõenäoliselt kuskil 325-370 mg
kandis.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 06.10.11 21:31
|
|
|
Selge. Aga lugesin teie ühest postist, et selle seadistamiseks on aega ainult 1-2 minutit? On tõesti nii? Ja mis ajast see aeg siis käima läheb? Kui
auto on käivitatud või kui arvuti on taha ühentatud või miskist muust?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 06.10.11 22:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Selge. Aga lugesin teie ühest postist, et selle seadistamiseks on aega ainult 1-2 minutit? On tõesti nii? Ja mis ajast see aeg siis käima läheb? Kui
auto on käivitatud või kui arvuti on taha ühentatud või miskist muust?
|
EGR rakendub peale soojaks sõidetud mootoril kuskil 1-1,5 min jooksul kui jätta masin tühikäigupeal tööle. Kõige paremini saad sellest aru,kui jälgid
MAF näitu kohe peale mootorisse logimist. Specified lugem kuskil 250-285 mg peal duty cycle 5-6%, EGR rakendumisel muutub see nr samas lahtris kuskil
450-480 mg duty cycle ca 60-70 %. EGR resiimist läheb välja, kui annad gaasi ja lased tühikäigule tagasi.
Ross-tech lehel on selline jutt kirjas:
Channel 3: EGR
To decrease the EGR rate, increase the number to the highest possible value (typically 33768).
This will prevent/slow down the intake manifold clogging problem and reduce smoke.
Though the MAF at idle is still within specifications (370 mg/h) do not use this adaptation on the road :-)
Again, this EGR setting is for off-road use only !!!
Allikas:http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
|
|
|
|