giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 23.05.11 18:02
|
|
|
1,9 TDI turbo lõdvik ajab õli välja, mis häda, kuis korda saab?
1,9 TDI turbo lõdvik ajab õli välja?, mis häda, kuis korda saab? Olukord natuke fotodel ka näha. Selline on pilt umbes 40km peale puhastamist. Õli
kaob mootorist 4000km kohta ~1 liiter.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.05.11 19:26
|
|
|
Turbo õlitõkke seibid on läbi. Aitab turbo vahetus. Õhufilter vaata enne üle ainult.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 23.05.11 20:09
|
|
|
Imeliku koha pealt ajab välja, see peaks nagu hermeetiline olema.....
|
|
|
giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 24.05.11 07:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Turbo õlitõkke seibid on läbi. Aitab turbo vahetus. Õhufilter vaata enne üle ainult. |
Kas neid seibe vahetada vms. ei anna?
Mis filtrist vaadata? Uus filter, sõitnud ~5000km.
Koht on imelik jah, sealt ei saaks õli tulla, kui klamber korralikult kinni...
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.05.11 07:17
|
|
|
Aga äkki ikka ei tule õli sealt, lihtsalt sõiduga lendab sinna?
|
|
|
giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 24.05.11 11:18
|
|
|
Teise pildi pealt on vist kõige paremini näha, et õli lekke algus on turbo ja lõdviku ühenduskohas. Väheusutav, et kuskilt viskab täpselt sinna, sest
see ei jää sõidusuunda, vaid on risti... Puhastan uuesti ja proovin vaadata vähema sõidu järel.
|
|
|
giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 26.05.11 20:02
|
|
|
Pärast puhastamist:
Peale 15 km sõitu:
Õli tuleb ikka selle lõdviku vahelt. Nii näib.
Turbo remont?
Cooler umbes?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.05.11 20:06
|
|
|
No mis loodad, et ise läheb korda? Võta see klamber lahti vaata kas toru on terve ja ära pinguta klambrit liiga kõvasti nii läheb toru katki klambri
juurest. Mingis koguses õli sel on normaalne sest vana turbo lekib natuke. Kas sumpsist tuleb ka õli kärsakas ja valge toss? Kas õhufilter on puhas?
Ei ole ju nii ulme värkk.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 26.05.11 20:10
|
|
|
Nõretab päris ilusti...
Võta toru maha, vaata mis turbo otsast paistab, loksu või midagi.
|
|
|
|
giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 27.05.11 07:27
|
|
|
Tänud kaasa tundmast. Võtan lahti ja vaatan soovitatud asjad üle. Loodan, et sain selgeks koha, kust õli tuleb, muidu ei oska kuskilt kaevama
hakata.
Summutist ei tule vist peagu midagi (normaalsed heitgaasid aint), rääkimta kärsakast või valgest tossust. Filter ei tohiks must olla, aga vaatan üle.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 27.05.11 15:48
|
|
|
Summutist võib sõidu ajal tulla, lase kellegil järgi sõita ja kiirenda korralikult.
|
|
|
|
giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 09.06.11 15:52
|
|
|
Turbo käis remondis. Lõtkud olla liiga suured olnud. Nüüd küljes ja vaja vaid proovisõit teha.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 09.06.11 16:46
|
|
|
Mis tehti?
|
|
|
|
giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 10.06.11 07:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Mis tehti? |
Pikilõtk olla liiga suur olnud, see likvideeriti ja pandi profülaktika mõttes ka uus tiivik.
Lisaks on korpus puhastatud ilmselt klaaskuulipritsiga. Kogu töö ja osad 280EUR. Näis, kas on asja eest läinud tugrikud...
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 12.06.11 05:57
|
|
|
Eks anna teada kui ok on ja võiksid mainida ka kus teha lasid.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 14.07.11 21:05
|
|
|
EI ole OK. Käisin viimaks sõitmas autoga, pärast kümmnekonna km läbimist oli lõdvik jälle õline. Niisiis, turbo viga polnud?! Kuigi tegija ütles ka,
nagu targad siingi foorumis, et jah, turbo läbi, vaja remonti.
Õli tagasivoolu toru on uue väärselt puhas. Nüüd mõistus otsas.
Turbo tegi Jaak Kuul.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 15.07.11 08:16
|
|
|
Kuidas karteri tuulutus on? Kui see umbes, hakkab ka õli läbi turbo pressima.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 05.08.11 18:13
|
|
|
Loomulikult on kõik võimalik aga karteri tuulutus vist ei saa sellel mootoril umbe minna toru läbimõõt vist miskine cm või vähe rohkemgi.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.08.11 18:20
|
|
|
Karteri tuulutuse toru ei lähe umbe aga see sõel mis seal klapikambri kaanesees on see läheb küll umbe. Pesemine aitab pooleks aastaks siis jälle
umbes.
|
|
|
giordanobruno
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995
|
postitati 08.08.11 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Karteri tuulutuse toru ei lähe umbe aga see sõel mis seal klapikambri kaanesees on see läheb küll umbe. Pesemine aitab pooleks aastaks siis jälle
umbes. |
Sõitnud on see mootor pärast igasugu läbipesemisi ~2000km.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.08.11 16:47
|
|
|
Enda seatil jamasin ka sellega ,et õli satub turbo torudesse. Tellisin isegi uue karterituulutuse jublaka millegha tuleb karteri tuulutus hoopis
õlivalamis punnijuurest ja originaali panin kinni. Samuti panin õlikoguja vahele aga ikka ajab õli. Tegin veel silikonniga toru kokku ja panin uuesti
kinni. Samas on ka mul sumbutajast puhas toru eest taha ja siis sport pütt alla pandud ja ma ei tea kas see ka seda asja natukene mõjutab või mitte.
Kuna pean plokikaane maha nagu nii võtma siis teen selle karteri tuulutuse nii ümber ,et sisse laskese enam seda toru ei vii ültse ja siis paistab kas
saan sellest õli jamast lahti või mitte.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 10.08.11 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: giordanobruno
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Karteri tuulutuse toru ei lähe umbe aga see sõel mis seal klapikambri kaanesees on see läheb küll umbe. Pesemine aitab pooleks aastaks siis jälle
umbes. |
Sõitnud on see mootor pärast igasugu läbipesemisi ~2000km. | Kindel, et "igasugu läbipesu" hõlmas ka karterituulutus filtri
vahetuse/puhastuse?
|
|
|
ilts
huviline
Registreerunud 21.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: a4 (b6)
|
postitati 23.12.16 22:49
|
|
|
Turbo juurest tatine
Siin enne mainiti, et kui kàiguvahetusel viskab valget suitsu, siis see pole ok. Mis seal täpsemalt olla vôib siis? Turbo juurest on suht tatine ka
kôik ja viskab kuskilt ôli juba kasti peale.
Kôigepealt tuleks lekkekoht vist tuvastada, on nii? Ja see valge suits? Sest tahma torust ei viska ja ôli ka nagu ei söö.
|
|
|