janza
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 06.10.04 05:55
|
|
|
Q ja lammellide koostöö
huvitaks siis selline asi, et kuidas on kogemused quattro ja lamellrehvide koostööst. või on q-le ainuõige lahendus naelad ???
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 06.10.04 06:02
|
|
|
mina soetasid lamellid varakult ette, kuidas kooslus on, ei tea, aga elan linnas, kus soola ja jama maas palju, seega usun, et kevadeks pole vast
eriti palju neist alles ...
korralik tänapäeva lamell ei jää palju naelale alla 
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 06.10.04 08:08
|
|
|
Ise pooldan rohkem naela. Eelmine talv sai sõidetud korralike naeltega ja päris hea. See talv lasen nende samadega edasi. Jää rajal on minu arust nael
asjalikum. 
|
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 06.10.04 08:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Ise pooldan rohkem naela. Eelmine talv sai sõidetud korralike naeltega ja päris hea. See talv lasen nende samadega edasi. Jää rajal on minu arust nael
asjalikum. |
mitu % elanikkonnast ostavad audi Q special jäärajaks ja naelrehvid special selleks veel alla ? 
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 06.10.04 08:14
|
|
|
kui enmasti linnas võis siis maanteedel sõita (kuigi ei jäänud ka lõuna-eestis hätta) siis julgeks soovitada niiöelda "sportlikke lamelle",
ehk siis nagu Dunlop Wintersport, Goodyear UG6 (ainuke mis ei kõlba on Nokian NRW)jne....segu harjumuspärasest katsudes kõverm, kuid peab üllatvalt
hästi ning ei kulu nii kiiresti.
Kuigi keegi neile hinda tahab siis võin aidata...
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 06.10.04 09:24
|
|
|
Minu eelistus langeb kindlalt naelale.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 06.10.04 12:17
|
|
|
vanasti olin veendunud naelamees. kui autot vahetasin (Passat 4-motion), siis sain kaasa peaaegu uued Nokia HKPL Q-d. Pärast esimest talve nende
rehvidega sai minust veendunud lamellikasutaja.
www.auto24ring.ee
|
|
|
|
janza
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 06.10.04 12:30
|
|
|
nu müüad ise räägivad et lumega on lamell parem ja jääga nael aga ex tuleb katseeksitus varianti kasutada.
|
|
|
Competition
huviline
Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.
|
postitati 06.10.04 12:40
|
|
|
olen proovinud kaks talve Q-d nii naela kui lamelliga,minu eelistus jääb naela juurde.
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 06.10.04 13:17
|
|
|
Nael vs. lamell teemasid on kohalikes foorumites ja listides lõputult jahutud ja "lõplikku tõde" pole selgunud. Ju siis pole seda olemaski,
kõik oleneb ikkagi konkreetsetest asjaoludest.
Teema algataja küsis hoopis, kas nelivedu mõjutab kuidagi rehvivalikut ja ma väidaks, et see ei muuda midagi rehvitüübi valiku suhtes, pane alla need
mis rohkem meelidvad/sobivad.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 06.10.04 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MarkoC
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Ise pooldan rohkem naela. Eelmine talv sai sõidetud korralike naeltega ja päris hea. See talv lasen nende samadega edasi. Jää rajal on minu arust nael
asjalikum. |
mitu % elanikkonnast ostavad audi Q special jäärajaks ja naelrehvid special selleks veel alla ? |
Oma tutvusringkonnast päris suur protsent, ehk 4 inimesest 4 
Aga see ei ole selline raju lõhkumine vaid harva esinev ohutu meelelahutus.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 06.10.04 17:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Samzik
Kui on sama kehv talv nagu eelmine aasta, siis ei ole kuigi mõnus kuulata välja lendavate naelte klobinat auto põhja vastu. |
See ei saa küll nii olla. Palju sul neid naelu seal on? Kui naelad klobinaga sealt tuleks, siis oleks kumm mõne sekundiga naeltest puhas.
|
|
|
raints
huviline
Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 2,6
|
postitati 06.10.04 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rixa
Tsitaat: | Esialgne postitaja Samzik
Kui on sama kehv talv nagu eelmine aasta, siis ei ole kuigi mõnus kuulata välja lendavate naelte klobinat auto põhja vastu. |
See ei saa küll nii olla. Palju sul neid naelu seal on? Kui naelad klobinaga sealt tuleks, siis oleks kumm mõne sekundiga naeltest puhas.
|
sõitke naelad korralikult sisse siis ei tule nad ka asfaldil paarutades välja. Ise eelistan ikka naela. Aga subaruga olen jäärada
nühkind(lamellid HKPL Q) . Jääraja jaoks lamell loomulikult ei sobi muidu hea vaikne
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 06.10.04 18:24
|
|
|
Ei ütleks ka mina et naelad klobinal välja tulevad. Eelmine aasta sai esimes lumega naelad alla ja kevadel viimase lumega alt ära. Välja tulnud naelad
võib ühe käe sõrmedel üles lugeda. Seisavad sees küll, sai nii maastiku kui jää rada sõidetud.
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 06.10.04 18:52
|
|
|
Ise sõitsi eelmine talv lamellidega ja proobleeme polnud.
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 06.10.04 20:59
|
|
|
Kindlasti ei saa väita, nagu Q-le oleks ainuõige valik nael. Saab ka ainult lamellidega sõidetud.
Samas mina soovitaks valida rehvid, kus on piisavalt lamelle ja nagu boonusena ka naelad lisaks
Ise kasutan teist talve Gislaved NF 3-e ja ei kurda. Selle aja jooksul on naelu sealt kadunud 5-6 tükki ehk...
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.04 22:05
|
|
|
ei oma tähtsust kas q või mitte...
vali ikka selle järgi kus sa sõidad.
kui enamus on külavahe liuväljad, siis nael parem...aga kui pealinn vms ja maantee enamus, siis lamell pane.
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.04 17:39
|
|
|
Kui juba quattro on, siis olgu naelad kah all, muidu jääb see asi nagu poolikuks... 
Minu arust on väga hea nael rehv Michelin Ivalo 2 mida kasutasin ka eelmine talv jäärajal ja ei saa küll ühtegi halba sõna öelda (ja seda tõestasid ka
välja sõidtetud ajad), kuigi TM testides näitas ta suhteliselt kesist tulemust...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 07.10.04 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Kui juba quattro on, siis olgu naelad kah all, muidu jääb see asi nagu poolikuks... 
Minu arust on väga hea nael rehv Michelin Ivalo 2 mida kasutasin ka eelmine talv jäärajal ja ei saa küll ühtegi halba sõna öelda (ja seda tõestasid ka
välja sõidtetud ajad), kuigi TM testides näitas ta suhteliselt kesist tulemust... |
Väga vale või siis kogemusteta tehtud võrdlus.....jah tean et see on võrdlus kus kellele ema kellele tütar, kuid iga talv testin (töö soosib)
erinevaid rehve ja öelda kohe kindlalt et nael see ainuke õige ei sobi...See mis jäärajal parim on ei huvita enamusi autojuhte mingilgi määral, kui
suur huvi seal sõita siis selleks ikka spetsiaalrehvid. Ehk siis oleneb kus tuleb sõita enamus ajast....proriteedid võiks paigas olla : kas valida
rehve selle järgi millega loetud korrad talve jooksul rada sõita või siis sõidumugavus keskmises eestimaises kliimas, kus ENAMUS ajast teed paljad
Kui naelu omavahel võrrelda siis Ivalo 2 suht mannetu (võib ka põhjus olla selles et ehk ei olnud mul aega neid piisavalt sisse sõita) ....UG500 sama
hinnaklassi rehv ning jättis palju parema mulje....
+ ENAMUS lamellide kritiseerijaid ei ole kaasaegseid lamelle korralikult proovinudki.... (ei ole mõeldud kellegile isiklikult)
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 07.10.04 19:27
|
|
|
njah need TM testid on kaheldavad, sest seal tehakse testid uute kummidega. ntx goodyeari Ug 500 on tõesti uuena tasemel, aga peale 5000 km on selle
kummi sõiduomadused kõvasti halvemaks muutnud. Kunagi sai endale miskid Marangoni tehase naelikud alla pandud. Sõitsin 4 talve ja said kõvasti valu,
iga talv ka tugevalt jäärada. Viimased talve sõitsin nii et mustrit oli miski 1,5 mm naelaaugud olid ka kulunud, aga kummisegu oli nii hea et
pidamisega nagu eriti probleeme ei olnudki , vaadates kummi kulumise astet. Aga targad mehed räägivad et parim naelik on lamell millele on naelad
sisse lastud 
|
|
|
|