Lehekülgi: 1 2 |
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 02.06.11 10:53
|
|
|
Siin on ju kõik ilusti näha mis ja kuidas
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
alkohoolik1
huviline
Registreerunud 13.02.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.11 20:58
|
|
|
Pumba märk
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Nukkvõll läheb tagumise ekstsentrik sälgu abil paika (sälgust lehtvõtme läbi pannes kaanega paralleelselt).
Pump märgi järgi.
Mootori keerad hooratta märgi abil paika. Parema külje peal on hooratta kojas ovaalne auk, sealt see märk paistma peaks hakkama. (Kasutaja arro
postitatud pildil number 3.) |
Kus kohas see pumba peal see märk on? Hoorattal pole nagu mingit lõhikut või on sellel rihmarattal või kuidas see asi kokku jooksma peaks ?
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.13 17:33
|
|
|
Pühin vanalt teemalt tolmu maha ja küsin - viimase pildi peal nr.11 ehk 2,5kg spring. Paljudel siuke täpne vedru üldse olemas on? Mis meetodiga siiani
pumbarihma pingutanud on keegi?
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 29.04.13 20:10
|
|
|
Minu autol igatahes vedru pole. Ise hakkan ka lähipäeval pumba rihma vahetama, siit ka küsimus, et kas pumba rihma pingutirullik istub kinni poldiga
või on tikkpoldi otsas (AAT mootori puhul)? Nimelt küsin sellepärast, et vana pingutirullik on tunduvalt õhem kui uuem, seega otsustasin revalist uue
poldi tellida, mis on pikem. Täna Revalisse minnes sain sealt hoopis tikkpoldi. Minu andmetel peaks see tikkpolt hoopis ju pumba rihma ülejooksurulli
kinni hoidma ja pumba rihma pinguti peaks olema kinni suhteliselt tiheda keermesammuga poldiga ?
EDIT: ise küsin ise vastan. Pingutirullik on tikkpoldi otsas, ülejooksurull on poldi otsas, mida peab enne rulliku vahetamist kindlasti kontrollima,
kuna varasematel rullikutel võib olla kasutusel lühem polt.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.13 20:25
|
|
|
AAT mootoril, vähemalt minu auto puhul, on pumba rihma pinguti ikka tikkpoldi otsas. Sellise tööriistaga pole midagi teha, rulliku pingutamiseks on
seal metallist vastav detail, mis haarab rulliku endaga kaasa, sellejaoks ka see 2,5kg vedru.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 03.05.13 21:23
|
|
|
AAT mootoril sõltub aastast millal oli ainult pingutusrull pumba ja nuka vahel ja millal tuli ülejooksurull lisaks. Pumbarihma pingutusel ei ole mõtet
seda pingutusrulli pingutusjupinat looma jõuga lõppu tõmmata sest siis saate ikkagi rihma või pumpa varsti remontida.
Aga veelkord kõige olulisem kogu r5 juures on alumine otsapolt 200nm 270 kraadi(kui on 110mm polt)-ja on töökodasi, kus ei leidu nii pikka torugi, et
90 kg mees seda peale jõuaks keerata+rakis otsaratta hoidmiseks.
Teine variant, et võtad kõige pikema toru ja suurema mehe ja keerate niikaua kui juba ammu hirm peal, aga siis on ka kinni.
|
|
|
RainerL
huviline
Registreerunud 22.03.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5 85kW R5
|
postitati 20.09.13 07:31
|
|
|
Oman autot A6 C4 2,5TDI 85kW 96.a. Plaanis lasta ära teha rihmade-rullikute vahetus. Jupid ostaks ise ja siis otsiks kellegi kes töö (Tallinn-Harjumaa
võib soovitada) ära teeks. Sellega seoses, kas keegi viitsik siia kirja panna, et mis oleks soovitavalt vahetust vajavate osade nimekiri. Kõiksugu
poldid-muttrid-tihendid kaasa-arvatud, mis võiks uued panna.
Tänud ette.
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 24.09.13 08:05
|
|
|
Oleneb, kus lased osad vahetada ja kus kohast jupid saab sellest sõltub ka hind. Mina igatahes kes selle teema alustasin mainin ära, et endal sain
rihmad- rulllid vahetatud. Aga mitte piisavalt vara mootor jooksis kokku.
Mul siis kuulus vahetusse
- 8klappi
- Hammasrihm, juhtrull, pingutusrull
- Klapid sooveldatud.
- Nukkvõlli simmerid
- Vaakumpumba tihend
- Klapisääre tihendid
- Vända käbi polt.
- Sisse ja väljalaske tihendid.
- Plokikaas lihvitud ja uus tihend
- Uued plokikaane poldid
- Uus pumba rullik ja rihm
- Õli + filter
- Kütusefilter
Kindlasti mingit mudru veel mis esialgu ei meenu. Seega soovitus kõigile, et vahetage ikka õigel ajal ära endal kõiksugused rihmad mis on vaja
vahetada.
See jutt, et eelmine omanik on rihmad vahetanud on puhast jura
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
smdude
huviline
Registreerunud 28.08.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.14 14:21
|
|
|
.
Ei hakka uut teemat tegema, kuna küsimus on pumbarihma/rihmaratta kohta.
Nimelt jäi töötav auto seisma laksust, esialgu arvasin, asi kütuse otsasaamises kuna torus oli õhk vahel, kuid paagi täitmise ning pika
käiamise/tõmbamise peale ei luband ka, see järel võtsin nukvõllil oleva pumba rihmaratta lahti ning tundus nagu oleks see ringi käinud, ehk süüte
totaalselt valeks keeranud, siit ka küsimus kas selline asi on võimalik.Pumbast küte läbi käib ning jõuab pihusteteni .
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 17.10.14 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smdude
Ei hakka uut teemat tegema, kuna küsimus on pumbarihma/rihmaratta kohta.
Nimelt jäi töötav auto seisma laksust, esialgu arvasin, asi kütuse otsasaamises kuna torus oli õhk vahel, kuid paagi täitmise ning pika
käiamise/tõmbamise peale ei luband ka, see järel võtsin nukvõllil oleva pumba rihmaratta lahti ning tundus nagu oleks see ringi käinud, ehk süüte
totaalselt valeks keeranud, siit ka küsimus kas selline asi on võimalik.Pumbast küte läbi käib ning jõuab pihusteteni . |
Jah on ikka võimalik, kuna seal mingit kiilu pole. Istub see ratas koonuse otsas. Pane vända märk paika, ja keera see rihmarataslahti. Pane pump
märki. Õige jõuga rihmaratas kinni ja tuld. Igaksjuhuks kontrolli ka nuka märk üle.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.14 18:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Tsitaat: | Algselt postitas: smdude
Ei hakka uut teemat tegema, kuna küsimus on pumbarihma/rihmaratta kohta.
Nimelt jäi töötav auto seisma laksust, esialgu arvasin, asi kütuse otsasaamises kuna torus oli õhk vahel, kuid paagi täitmise ning pika
käiamise/tõmbamise peale ei luband ka, see järel võtsin nukvõllil oleva pumba rihmaratta lahti ning tundus nagu oleks see ringi käinud, ehk süüte
totaalselt valeks keeranud, siit ka küsimus kas selline asi on võimalik.Pumbast küte läbi käib ning jõuab pihusteteni . |
Jah on ikka võimalik, kuna seal mingit kiilu pole. Istub see ratas koonuse otsas. Pane vända märk paika, ja keera see rihmarataslahti. Pane pump
märki. Õige jõuga rihmaratas kinni ja tuld. Igaksjuhuks kontrolli ka nuka märk üle. | Nukkvõlli taga oleval rihmarattal (see mis
pumpa ringi veab) pole ju koonustki ja vägagi võimalik, et tõmbas ringi kui ei olnud piisava jõuga varem kinni keeratud.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.08.17 18:45
|
|
|
Kasutan seda vana teemat, ei hakka uut tegema:
Sõbra autol juhtus ka selline asi, et otsapolt oli lahti tulnud ja kiil läinud. Kas keegi oskab pildi põhjal hinnata olukorda, kas kannatab uuesti
kokku panna või on väntvõlli ots liiga palju rikutud? Ja mis klotsid need on klapikambri kaane küljes, kas tehasest või ise pandud ja mis
eesmärgil?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.08.17 06:24
|
|
|
Mina laseksin väntvõlli otsa üle lõigata tasapinnaliseks spetsiaalse freesiga ja teeksin vastaspoolele uue hamba Dremeli või muu peenema otslihvija
abiga.
Pärast teed omale elu lihtsamaks tegemiseks võnkeleevendile uue 0 märgi lihtsalt.
R4 mootoritega on lihtsam, seal on võimalik kasutada juba uuema malli rihmaratast, kus kiilusoone asemel on väntvõlli otsale lihtsalt sirgjooneline
lõige tehtud.
R5 motol paraku toetub võnkeleevendi ise otse vastu väntvõlli otsa, sellepärast ongi primaarne saada võlli ots ideaalselt siledaks. See kiil on seal
teisejärguline tegelikult.
Väntvõlli otsa saab iluseks sellise abinõuga - http://www.triumftools.sk/?page=zobrazPolozku&id=34818
Mul on laos olemas, saan hinda ka painutada. Eks otsustama peab, kas on uus teadmata ajalooga mootor odavam või mitte.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.08.17 18:08
|
|
|
Kas sain õigesti aru, et rihmaratas surutakse poldiga vastu väntvõlli otsa ja "käbi" on siis nende nelja poldiga rihmaratta küljes lihtsalt? See
kiil vist pole tõesti oluline, osad prantsuse autod on üldse ilma kiiluta ja käbi pöörleb vabalt väntvõlli otsas, ainult poldiga surutaksegi kinni.
Pole olnud aega uurida põhjalikult, aga arvatavasti midagi head selle väntvõlli otsaga seal pole. Autol oli juba ammu aeg-ajalt mingi klõbin
rihmakatte all, aga peale selle lahtise poldi muud probleemi ei leidnud sealt, ju siis see rihmaratas koliseski. Eks peab rääkima sõbraga, et mis ta
teha tahab selle autoga.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.08.17 18:43
|
|
|
Seda käbi pidi saama 2 eri mõõtu kiiluga. Lihtsam laiema kiiluga käbi proovida ja korralikult uue poldiga kinni tõmmata.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.08.17 19:01
|
|
|
Kui võlli otsa heaks ei saa, siis ei aita ükski kiil seal.
Lisaks saab korralikult loperdava võnkeleevendi kui jätta see võll nii nagu pildil.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |