Tavapärased VW 1,9liitrised diiselmootorid olid saadaval 66-, 81- ja 96kilovatistes versioonides. Need on ülimalt säästlikud (keskmine u 5 l / 100
km), kuid nõuavad rihmavahetuse välbast täpset kinnipidamist ja õigeaegseid hooldusi. Enam on esinenud õhukulumõõtja rikkeid. Kõikide mootorite juures
tasub ostul õli- ja jahutusvedeliku (eriti termostaadi ja veepumba juurest) lekkeid otsida ning veenduda siduri ja käigukasti heas seisukorras.
Sidurikomplekt maksab 92 kW autole u 3300 krooni. Suurematel läbisõitudel võivad mootorid õli kulutada, sinise suitsu tõusmist tasub kindlasti otsida
turbomootori summutist.
Vorsprung durch Drehmoment !
martin253
huviline
Registreerunud 09.05.11
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 tdi 110kw. 1999a.
postitati 10.05.11 06:20
Aitäh.
Päris kasulik inf.
Ega mineku poolest vist läheb paremini ikka edasi kui 1,6 a4?
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]