Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - a6 2.5 tdi 103kw õlirõhk ja kaprem( mida kindlasti vahetada?).
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: a6 2.5 tdi 103kw õlirõhk ja kaprem( mida kindlasti vahetada?). (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3210)
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 06.05.11 15:56 Tsiteeri
a6 2.5 tdi 103kw õlirõhk ja kaprem( mida kindlasti vahetada?).



Nii, kuna mul jälle mootor trikitab ja ei tea millest põhjustatud, siis ootaks targemate arvamusi.

Igatahes probleem selline, et õlirõhk kaob kuhugi.
Hakkas jumala järsku ja rõhk kaob ca 1200-1500 pöörde juures.
Pöördeid rohkem siis probleemi ei ole, samuti ei ole probleemi tühikäigul.

Ei ole anduri viga, kuna vahepeal on mootoris tiks sees, nagu hüdrotõukur või midagi jääks nälga, pöörde lased siis kaob ära mingiks ajaks.

Vahepeal proovisin teist õlifiltrit, sama probleem. uus õli ja midagi ei muutunud.

Umbes 20 000km tagasi oli raamsaalte vahetus, kuna kaks polti olid puruks ja mootorisse tekkis kolin. sai raamsaaled vahetatud ja ainuke kahtlane oli see, millel oli juba pikemat aega polt puru olnud. ( 1 raamsaale jäi vahetamatta, kuna selleks oleks tulnud käigukast maha võtta, ehk siis kõige käigukasti poolsem).

Külma mootoriga rõhu probleemi ei ole ( vähemalt auto ise märku ei anna sellest ).


Siis järgmiseks, kui kapremonti sellisele masinale teha, siis mis summaga võiks arvestada?
Ja mis kindlasti tuleks vahetada, kui siis juba remondiks läks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.11 17:30 Tsiteeri


Õlipump ei või selliseid anomaaliaid tekitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 06.05.11 19:33 Tsiteeri


Kui raami polt oli pooleks ja kolks tuli sisse, siis on suure tõenäosusega viga saanud ka väntvõll. Samuti ei pruugi raami pukk enam parimas seisus olla. Kardan, et õlisurve on vaatamata saalede vahetusele liiga madal. Kui lähiajal mootorisse uuesti kolksu ei tule, siis läks sul isegi hästi.

Soovitan mootori õlisurve mehaaniliselt ära mõõta. Kui endal kella ei ole, siis mine vastavasse töökotta, kus see olemas on. Kui õlisurve ei vasta ettenähtule, siis on pilt selge. Sel juhul ootaks ees suuremat sorti remont. See tähendab väntvõlli lihvimist, remontmõõtu saalede paigaldust, vända liini kontrolli ja raamlaagri avade mõõtmist (võivad olla ellipsis). Kui raami liin on paigast ära, siis ei ole enam suurt midagi teha. Eestis seda sirgeks ei aeta ja soome saates läheks asi liialt kalliks.

Siiski alusta õlisurve mehaanilisest mõõtmisest...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 06.05.11 20:51 Tsiteeri


õlisurve ei vasta ettenähtule, kuna kui see probleem tekkis siis kohe tekkis ka tiks ülesse poole. ehk siis surve madal, midagi jääb nälga. annad pöörde üles siis kaob tiks ära ( saab õli ).

Mõistan et võib olla saaledega mingi jama, ja oleks aru saanud kui oleks esimese 1000km laiali jooksnud, aga ma olen tsirka 20 000km sõitnud.
Ja kui kunagi raamsaale poldid pooleks läksid, siis õlisurve ei kadunud ära vaid tekkis ainult vaikne kolks ja peale 30km läks natuke tugevamaks.

Nüüd aga mingi õlisurve probleem ja probleemi tekkimisest alates sõidetud juba umbes 2000km. ei lähe halvemaks, ei lähe paremaks. vahel tiksub, vahel ei tiksu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 07.05.11 12:31 Tsiteeri


Tundub et tuleb remont ette võtta, ehk siis juba täis laks remont.
Aga huvitaks, mis tuleks vahetada kindlasti. Ise autodega sina peal aga kindlasti on midagi, mida ei tea.

1) ülemine osa : klapid? sääretihendid? hüdrotõukurid? klapipesad korda? kaane lihvi vast pole vaja? ja igast uued tihendid mis seal saab vahetada.
2) alumine osa: vända lihv, uued saaled? (kõik?raam,kepsu jne?), kolvirõngad? õlirõngad? õlipump?

Äkki keegi sellise asja läbi teinud ja oskab konkreetselt öelda, mida vahetas ja palju kokku läks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 07.05.11 12:51 Tsiteeri


Kaane lihv kindlasti.Targem oleks enne mootor aatomiteks võtta ja siis arutada,kus,kuna ja kui palju.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 10.05.11 17:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freelander
Tundub et tuleb remont ette võtta, ehk siis juba täis laks remont.
Aga huvitaks, mis tuleks vahetada kindlasti. Ise autodega sina peal aga kindlasti on midagi, mida ei tea.

1) ülemine osa : klapid? sääretihendid? hüdrotõukurid? klapipesad korda? kaane lihvi vast pole vaja? ja igast uued tihendid mis seal saab vahetada.
2) alumine osa: vända lihv, uued saaled? (kõik?raam,kepsu jne?), kolvirõngad? õlirõngad? õlipump?

Äkki keegi sellise asja läbi teinud ja oskab konkreetselt öelda, mida vahetas ja palju kokku läks?

Kui mina enda eelmisel A6-l (C4 2.5 TDI Q 103 kW) mootori kap.remonti tegin, siis läks vahetusse: 1) kõik tihendid, 2) kõik rihmad, 3) kõik hammasrihmade rullid, veepump, 4) hüdrotõukurid, 5) kolvirõngad, 6) raam- ja kepsusaaled, 7) üks kolb (kasutatud), 8) multikiilrihma pingutusamort, 9) väntvõlli otsa käbi+polt, 10) õli +filter ja jahutusvedelik

Plokikaanel lasin veel ka klapipesad ja klapid üle lihvida.
Kokku läks juppide peale u 1000EUR


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.9% - SQL: 42.1%]