RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 15:55
|
|
|
Elektrooniline/mehhaaniline kliima juhtblokk
Kuidas selle paigaldamisega on, kui varem on olnud nn mehhaaniline kontrollimine, kuid kui tahan panna seda elektroonilist, kas piisab ainult ühe
väljavahetamisega teise vastu?
Audi 100 ja A4 (C4 ja B5) kliima juhtblokid tunduvad samasugused ka B4 omaga, kas ka need sobiksid minu autole?
Autoks on Audi 80 1987.
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 25.04.11 16:10
|
|
|
Kohe kindlasti ei ole see nii lihtne. Mehhaanilisel liigutatakse klappe mis õhku suunavad trossidega. Elektroonilisel aga on klappide küljes hoovad ja
mootorid. Selleks, et mehhaanilise asemel elektrooniline panna, peaksid kogu armatuurialuse ära vahetama
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Kohe kindlasti ei ole see nii lihtne. Mehhaanilisel liigutatakse klappe mis õhku suunavad trossidega. Elektroonilisel aga on klappide küljes hoovad ja
mootorid. Selleks, et mehhaanilise asemel elektrooniline panna, peaksid kogu armatuurialuse ära vahetama |
Olgu, siis see üsna mõttetu ettevõtmine.
Lisaks veel küsimus, et milles võib asi olla, et meh. juhtblokil ei saa suunata "õhuvoogu" kõige alla paremasse asendisse, kus on restide vms märk.
Nimelt jääb see keeramise nupp kinni allasuunatud märgi juurde ning edasi ei saa keerata. Vaatasin nupu taha, et tross tundus küll õigesti seal küljes
olevat.
Samasse teemasse veel: allasuunatud õhuvool ei jõua tagumiste inimesteni (esiistmete alt vastavatest kohtadest lihtsalt ei tule õhku), kuid esimestest
tuleb väga hästi.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 25.04.11 16:29
|
|
|
Endal oli algul B4 sedaan, sellel ei tahtnud ka sinna alla paremale minna, vaid jäi alla pidama. Makk välja, ning natuke näpuga kaasa meelitama, toore
jõuge võid midagi ära lõhkuda, seal plastik detailid. Kui korra liikuma saad, siis pead tükk aega mudima, et vähegi paremini liikuma hakkaks.
Defu - Matu
|
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 25.04.11 16:32
|
|
|
Klappidega mingi jama arvatavasti.... Täpsemalt foorumi teel küll õelda ei oska...
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.04.11 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Klappidega mingi jama arvatavasti.... Täpsemalt foorumi teel küll õelda ei oska... |
Sul öigus...mingi teema nende klappidega vist küll, mul b3-l sama asi, et viimane nöks jääb puudu..keegi seda kunagi lammutanud ei ole ja enne
toimis.
Minul tollega nokitsemist on
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.11 16:41
|
|
|
Kirjutan siis veel samasse teemasse küsimusteks...
Et siis autol on selline lugu, et rool hakkas kriuksuma ning käib veidi raskemini kui varem. Selle probleemiga kaasnes ka see, et suund ei lähe enam
välja rooli sirgeks keeramisel (klõps käib, kuid välja ei lähe). Kui roolile peale suruda, siis see läheb veidi nn sissepoole, seejärel keerata, on
kergus/raskus nii nagu olema peaks ning läheb välja ka suund.
NB! Roolivõimuta auto
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 01.05.11 17:15
|
|
|
Ära nüüd ühe pealkirjaga teemas hakka nüüd mingit totaalset kõrvalteemat ajama
Pärast ei saa keegi enam midagi aru.
Pisike punane putukas
|
|
|
|