urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 17.04.11 15:12
|
|
|
Esi ja tagateljel erinev kõrgus?
Probleem siis selline ,et auto esi ja tagaosa kõrguste vahe on mul erinev.Esitiiva kõrgus maapinnast poritiivani on 70,5 cm ja tagatiival 72,0 cm kui
erinevate kõrgusega rehvid mõjutavad neljaveolise auto veermiku tööd siis järsku mõjutab ka auto kikkis olek.Auto tulnud mõned kuud tagasi Eestisse ja
siin vedrusi vahetatud ei ole.Mõõtes ühte teist Q oli see auto 6 cm minu autost madalam.Oskab keegi nõu anda kas pean vedrusi hakkama vahetama või
võib nii jääda.
http://www.upload.ee/image/1279065/IMG_0221.JPG
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 18.04.11 03:16
|
|
|
Võid rahulikult edasi sõita
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.04.11 04:49
|
|
|
Näita suuremas plaanis pilti küljelt.
|
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 18.04.11 05:32
|
|
|
Üle ei ole mõtet reageerida, ei tee selline kõrguste vahe quattro sildadele mitte kui midagi. Mu A6'l on kõrguste vahe tervelt 5cm.
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 18.04.11 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Näita suuremas plaanis pilti küljelt. |
vajuta pildile et suuremalt näha
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.04.11 16:25
|
|
|
Kui vedrusid vahetama hakkad siis mul on huvit korralikke tagavedrude vastu. Kui tegu avandi ja esiveoolisega on.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 18.04.11 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urki
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Näita suuremas plaanis pilti küljelt. |
vajuta pildile et suuremalt näha |
Need ei ole suuremas plaanis pildid.
Need aga on:
Nüüd paiguta oma auto tasasele pinnale, aseta kaamera objektiivi telg autoga risti, kruvi veidi "zoomi" peale, et vältida moonutusi(loomulikult
tuleb ise vajadusel taganeda, et kogu auto ikka peale mahuks) ja tee sarnane pilt oma autost. Seejärel võrdle näiteks akende serva jooni ja tee
järeldused. Ülal viidatud pilt on Audi reklaamfoto ja seal on auto sellise kõrgusega nagu ette nähtud.
Üldiselt, nii kaua kuni pooltelje otsi väga metsikult ei kõverda ja rataste külgkalle paigas, ei lõhu midagi. Lihtsalt imelik vaadata, kui tagant
uppis on ja nõudlikum juht tunnetab ilmselt ka mingit erinevust juhitavuses, kuid see oleneb konkreetsest setupist ja veermiku korrasolekust ning võib
parem olla nii ühte kui ka teistpidi.
Hetkel näidatud piltidelt tundub täiesti OK, nii palju kui nendest piltidest aru võimalik saada on. Minul oli taga koopaääre ja ratta vahel kaks korda
suurem ruum, kui ees.
Rehvid peavad olema sama kõrgusega keskdiferentsiaali tõttu, mis peab erinevate ratta ümbermõõtude korral üleliigset tööd tegema(kiirused erinevad).
Erinev auto otsade kõrgus ei oma diferentsiaalile mingit mõju.
Automees6, jutt on ilmselgelt quattrost.
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 18.04.11 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kui vedrusid vahetama hakkad siis mul on huvit korralikke tagavedrude vastu. Kui tegu avandi ja esiveoolisega on. |
Tnx,kuid tagavedrud on vist minu arvates liiga head kuna auto 6 cm kõrgem kui teine quattro
|
|
|
RainerJR
huviline
Registreerunud 21.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2TQ 20V , IZ Kombi
|
postitati 18.04.11 19:04
|
|
|
see teine quattro millel sa mõõtsid on arvatavasti siis vedrud väsind.
|
|
|