Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 1.9TDI-PD AVF 96KW temperatuuri valed näidud. (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 6278)
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 13.04.11 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks juukseid peast rebima.


Aga kui sinu seier ei ületa mitte kunagi 75? Isegi siis kui sa oled nagu segane masinat peenestanud?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 13.04.11 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks juukseid peast rebima.


Just tahtsin seda sama mainida. Ja paljud teist on kindlasti märganud, et b5, c5 või uuema korral ei kõigu näiduk sooja mootoriga üldse- seisab pidevalt 90 peal. Samas b4 ja c4 või vanemad kõigutavad seierid vabalt 10 kraadi ulatuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.04.11 21:51 Tsiteeri


Ajus olev temp on siiski korrektne ning 75 kraadi juures on süüde ning rikastus ikka tsipa teine, kui töösooja mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 14.04.11 05:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks juukseid peast rebima.


Just tahtsin seda sama mainida. Ja paljud teist on kindlasti märganud, et b5, c5 või uuema korral ei kõigu näiduk sooja mootoriga üldse- seisab pidevalt 90 peal. Samas b4 ja c4 või vanemad kõigutavad seierid vabalt 10 kraadi ulatuses.

b6-l ei kõigu, c4-l ei kõigu, kui külma ei ole üle 25C


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 19.04.11 12:12 Tsiteeri


Igatahes termostaat on nüüdseks vahetatud, kõik näidud paistavad ok olevat, läks ilusti 89.1C kui vaatasin, aga üks küsimus ikkagi on, MAF (õhulugeja?) näitab seal mingit segu vms 250-350 vms, üks näit on actual ja teine oli veel mingi, igatahes üks näitab vahest 250 teine 440, seda kohapeal (8xx pöörded), kui vajutasin gaasi natuke viskab kohe normi 250 mõlemad ühesuguseks, nõks võibolla on kõikumist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.11 06:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
Igatahes termostaat on nüüdseks vahetatud, kõik näidud paistavad ok olevat, läks ilusti 89.1C kui vaatasin, aga üks küsimus ikkagi on, MAF (õhulugeja?) näitab seal mingit segu vms 250-350 vms, üks näit on actual ja teine oli veel mingi, igatahes üks näitab vahest 250 teine 440, seda kohapeal (8xx pöörded), kui vajutasin gaasi natuke viskab kohe normi 250 mõlemad ühesuguseks, nõks võibolla on kõikumist.


EGRi klapp kui töötab (on lahti), siis Actual on ~250. EGR töötab mõned minutid ja siis läheb kinni tagasi ja näit läheb ~400 peale umbes. Siis see EGR enam ei tööta ja uuesti tööle hakkab peale seda kui gaasi kasvõi õrnalt vajutad. Kõik on timmis sul järelikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.11 06:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks juukseid peast rebima.


Just tahtsin seda sama mainida. Ja paljud teist on kindlasti märganud, et b5, c5 või uuema korral ei kõigu näiduk sooja mootoriga üldse- seisab pidevalt 90 peal. Samas b4 ja c4 või vanemad kõigutavad seierid vabalt 10 kraadi ulatuses.

b6-l ei kõigu, c4-l ei kõigu, kui külma ei ole üle 25C


Tegelikult ikka kõigub küll. Kui auto kohapeal kaua tiksub, siis temp. läheb üle 90, sinna 95-100 kanti ja siis ventilaatorid jahutavad vedeliku maha ja temp. vajub alla tagasi. Silmnähtavalt seier liigub. Vb sa pole varem märkanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 23.04.11 06:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks juukseid peast rebima.


Just tahtsin seda sama mainida. Ja paljud teist on kindlasti märganud, et b5, c5 või uuema korral ei kõigu näiduk sooja mootoriga üldse- seisab pidevalt 90 peal. Samas b4 ja c4 või vanemad kõigutavad seierid vabalt 10 kraadi ulatuses.

b6-l ei kõigu, c4-l ei kõigu, kui külma ei ole üle 25C


Tegelikult ikka kõigub küll. Kui auto kohapeal kaua tiksub, siis temp. läheb üle 90, sinna 95-100 kanti ja siis ventilaatorid jahutavad vedeliku maha ja temp. vajub alla tagasi. Silmnähtavalt seier liigub. Vb sa pole varem märkanud.


Ma olen seda jahutamis effekti näinud opelil, kus oli kohe silmaga kergelt näha, aga hetkel pole näinud, et seier üle 1-2mm liiguks. Arvutiga uurisin, siis 89.1C oli mul temp ja ei paistnud kõikuvat, muidugi kohapeal pikka seistes hakkab langema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lri
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kW

postitati 28.10.13 20:38 Tsiteeri


Palju umbes kütuse temp võiks olla kui jahutusvedelik on 90 C, masinal mida testisin see üle 72 C ei läinud
Siin lehel kirjutab et võiks olla paar kraadi madalam kui jahutusvedelik.



Kui tõsiselt võtta järgmist tsitaati nagu kõige olulisem oleks ökonoomsuse suhtes kütuse temp (kui kütuse temp andur failib siis alles jahutusvedeliku temp)?

Tsitaat:

The Fuel and coolant temperatures are far more important than you might think. The engine ECU may be relying on 6 Duration maps and 10 Beginning of Injection maps for Injection Quantity. The over riding factor for adjusting these maps is Fuel temperature. (Coolant temperature if fuel temperature sensor fails) Adjustment temperatures are approximately: -20, -10, 0, 11, 20, 25, 40, 55, 70, 89 Degrees Celsius. So if the ecu thinks the temperature is below 89 degrees C, it will not run on it's optimum economical settings.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]