Lehekülgi: 1 2 |
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 13.04.11 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks
juukseid peast rebima. |
Aga kui sinu seier ei ületa mitte kunagi 75? Isegi siis kui sa oled nagu segane masinat peenestanud?
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 13.04.11 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks
juukseid peast rebima. |
Just tahtsin seda sama mainida. Ja paljud teist on kindlasti märganud, et b5, c5 või uuema korral ei kõigu näiduk sooja mootoriga üldse- seisab
pidevalt 90 peal. Samas b4 ja c4 või vanemad kõigutavad seierid vabalt 10 kraadi ulatuses.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.04.11 21:51
|
|
|
Ajus olev temp on siiski korrektne ning 75 kraadi juures on süüde ning rikastus ikka tsipa teine, kui töösooja mootoriga.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 14.04.11 05:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks
juukseid peast rebima. |
Just tahtsin seda sama mainida. Ja paljud teist on kindlasti märganud, et b5, c5 või uuema korral ei kõigu näiduk sooja mootoriga üldse- seisab
pidevalt 90 peal. Samas b4 ja c4 või vanemad kõigutavad seierid vabalt 10 kraadi ulatuses. |
b6-l ei kõigu, c4-l ei kõigu, kui külma ei ole üle 25C
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 19.04.11 12:12
|
|
|
Igatahes termostaat on nüüdseks vahetatud, kõik näidud paistavad ok olevat, läks ilusti 89.1C kui vaatasin, aga üks küsimus ikkagi on, MAF
(õhulugeja?) näitab seal mingit segu vms 250-350 vms, üks näit on actual ja teine oli veel mingi, igatahes üks näitab vahest 250 teine 440, seda
kohapeal (8xx pöörded), kui vajutasin gaasi natuke viskab kohe normi 250 mõlemad ühesuguseks, nõks võibolla on kõikumist.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.11 06:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Igatahes termostaat on nüüdseks vahetatud, kõik näidud paistavad ok olevat, läks ilusti 89.1C kui vaatasin, aga üks küsimus ikkagi on, MAF
(õhulugeja?) näitab seal mingit segu vms 250-350 vms, üks näit on actual ja teine oli veel mingi, igatahes üks näitab vahest 250 teine 440, seda
kohapeal (8xx pöörded), kui vajutasin gaasi natuke viskab kohe normi 250 mõlemad ühesuguseks, nõks võibolla on kõikumist. |
EGRi klapp kui töötab (on lahti), siis Actual on ~250. EGR töötab mõned minutid ja siis läheb kinni tagasi ja näit läheb ~400 peale umbes. Siis see
EGR enam ei tööta ja uuesti tööle hakkab peale seda kui gaasi kasvõi õrnalt vajutad. Kõik on timmis sul järelikult.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.11 06:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks
juukseid peast rebima. |
Just tahtsin seda sama mainida. Ja paljud teist on kindlasti märganud, et b5, c5 või uuema korral ei kõigu näiduk sooja mootoriga üldse- seisab
pidevalt 90 peal. Samas b4 ja c4 või vanemad kõigutavad seierid vabalt 10 kraadi ulatuses. |
b6-l ei kõigu, c4-l ei kõigu, kui külma ei ole üle 25C |
Tegelikult ikka kõigub küll. Kui auto kohapeal kaua tiksub, siis temp. läheb üle 90, sinna 95-100 kanti ja siis ventilaatorid jahutavad vedeliku maha
ja temp. vajub alla tagasi. Silmnähtavalt seier liigub. Vb sa pole varem märkanud.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 23.04.11 06:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks
juukseid peast rebima. |
Just tahtsin seda sama mainida. Ja paljud teist on kindlasti märganud, et b5, c5 või uuema korral ei kõigu näiduk sooja mootoriga üldse- seisab
pidevalt 90 peal. Samas b4 ja c4 või vanemad kõigutavad seierid vabalt 10 kraadi ulatuses. |
b6-l ei kõigu, c4-l ei kõigu, kui külma ei ole üle 25C |
Tegelikult ikka kõigub küll. Kui auto kohapeal kaua tiksub, siis temp. läheb üle 90, sinna 95-100 kanti ja siis ventilaatorid jahutavad vedeliku maha
ja temp. vajub alla tagasi. Silmnähtavalt seier liigub. Vb sa pole varem märkanud. |
Ma olen seda jahutamis effekti näinud opelil, kus oli kohe silmaga kergelt näha, aga hetkel pole näinud, et seier üle 1-2mm liiguks. Arvutiga uurisin,
siis 89.1C oli mul temp ja ei paistnud kõikuvat, muidugi kohapeal pikka seistes hakkab langema.
|
|
|
lri
huviline
Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9 TDI 81kW
|
postitati 28.10.13 20:38
|
|
|
Palju umbes kütuse temp võiks olla kui jahutusvedelik on 90 C, masinal mida testisin see üle 72 C ei läinud
Siin lehel kirjutab et võiks olla paar
kraadi madalam kui jahutusvedelik.
Kui tõsiselt võtta järgmist tsitaati nagu kõige olulisem oleks ökonoomsuse suhtes kütuse temp (kui kütuse temp andur failib siis alles jahutusvedeliku
temp)?
Tsitaat: |
The Fuel and coolant temperatures are far more important than you might think. The engine ECU may be relying on 6 Duration maps and 10 Beginning of
Injection maps for Injection Quantity. The over riding factor for adjusting these maps is Fuel temperature. (Coolant temperature if fuel temperature
sensor fails) Adjustment temperatures are approximately: -20, -10, 0, 11, 20, 25, 40, 55, 70, 89 Degrees Celsius. So if
the ecu thinks the temperature is below 89 degrees C, it will not run on it's optimum economical settings.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|