matu87
huviline
Registreerunud 04.04.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.11 15:35
|
|
|
Audi A4 ostuabi
Tere! Valikus on audi a4 1999a ja 1.9TDI 81kw universaal (uuem nina) ning audi a4 2001a 1.9TDI 85kw universaal, viimase link on http://www.auto24.ee/used/819410 Küsimus, et 81kw on mulle teada ja katsutud,
räägitakse, et pommikindel ja odav pidada jne ning sellel kõik tip-top korras, turbo kuiv ning kõik sile ja väga meeldib, kõik töötab! See 2001a audi
a4 asub Tartus ja seepärast sooviks rohkem infot, et äkki keegi on nõus seda vaatama minema või on käinud vaatamas, et mis olukorras masin on,
teadaolevalt 85kw pumppihustid, et kas need sellel ok, turbo kuiv jne. Hinnad on mõlemal autol peaaegu samad nüüd ongi küsimus, et kui autod võrdsed
siis äkki tasuks eelistada 85kw, samas kui 85kw tahab tegemist, turbo lekib jne siis kas niiöelda aastaarvu tasub osta? 85kw lisadest ainult
istmesoojendused rohkem, muu kõik sama. Ette tänades!
|
|
|
matu87
huviline
Registreerunud 04.04.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.11 19:17
|
|
|
Keegi pole siis Tartu kandis sattunud sealt mööda sõitma või üldse asjast mingit arvamust?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.04.11 04:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: matu87
Hinnad on mõlemal autol peaaegu samad nüüd ongi küsimus, et kui autod võrdsed siis äkki tasuks eelistada 85kw, samas kui 85kw tahab tegemist, turbo
lekib jne siis kas niiöelda aastaarvu tasub osta? 85kw lisadest ainult istmesoojendused rohkem, muu kõik sama. Ette tänades! |
Vöta esimene ära ja söida.
Kui möistan öigesti, siis 81kw isendit oled näinud ja katsunud, et tolle Tartu isendi kohta meeletut infot taga ajad?
Istmesoojendus pole sedavörd tähtis lisa, et tormi joosta, seda ütleks ka aastaaervu kohta.
Mida too 2 aastat muudab....4kw vöimsusetöusu pole samuti pöhjus.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
matu87
huviline
Registreerunud 04.04.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 08:51
|
|
|
Ei andnud rahu Tartu masin, sai ikka vaatamas käidud, ega igapäev ikka autot ei osta. Minule jäid silma sellised vead: tagaakna kojamees ei tööta,
makk küsib igakord koodi, vasak aknapiilar ees seestpool suitsukahjustustega, klapikambrikaan kergelt lekkis eestpoolt, turbo juurest oli õline (
peale 3km sõitu oli kollektorile juba 3x3cm laik tilkunud), müüja sõnul õlikork oli ennem puruks olnud ja vana õli seal-väheusutav, sumpsist lendas ka
alguses kahtlaselt veidi õli- ei saanudki aru kas kondents vms, jutt oli tüüpiline, et soomes töötav rahaboss tahtis paremat autot lihtsalt muidu kõik
korda tehtud!?, rihmad vahetatud jne, esimest vasakut ratast loksutades esimest kord käis mingi kääks läbi rohkem ei kuulnud. Ühesõnaga ei jätnud
masin sellist muljet, et tahaks, nüüd olemas too esimene masin ja ülimalt rahul, arvan, et tegin õige valiku
|
|
|
Nelikvedu
huviline
Registreerunud 11.01.11
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9 TDI
|
postitati 09.04.11 09:34
|
|
|
Nemm autoaiast ei soovita osta , ülehinnatud hinnad + paljude vigadega masinad seal ja müüjad on üleolevad persevestid ! Mina küll sinna enam iial
midagi ostma ei lähe 
|
|
|
matu87
huviline
Registreerunud 04.04.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 09:57
|
|
|
Täpsemalt mingi halb kogemus, mida tahaksid jagada ?
|
|
|
Nelikvedu
huviline
Registreerunud 11.01.11
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9 TDI
|
postitati 09.04.11 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: matu87
Täpsemalt mingi halb kogemus, mida tahaksid jagada ? |
Miks ka mitte
Ostsin kunagi sealt audi 100 - kuna enne seda oli Golf 3 siis oli üleminek meeletu minu jaoks ja ei saanud vigasi nagu eriti aru.Müügimees tegi samuti
oma töö,et auto laitmatult korras ja kõik vahetatud ja muretud kilomeetrid aastateks Esimene asi mis vahetamist tahtis olid amordid ja vedrud - ei tea mis kive või vanarauda sellega veetud oli, aga sõita küll ei
kannatanud kudagi. Ja nagu ikka,mida aega edasi seda rohkem vigu märkad
Paisukaak oli katkine ja kui jahutusvedelik üle 90c siis kindel,et kohe hakkaks välja ajama.Ventilaator ei tahtnud samuti ise käima minna,et mootorit
kenasti jautada saaks,reeglina pidin kondeka sisselülitama,kui linnas sõitsin,maanteel polnud hullu:p Selliseid vigu oli auto suht täis. Ja kui ma
eelmine aasta korra veel seal ühte autot proovisõidutamas käisin olid müüjad meeletud A ja O-d ühesõnaga kes kehvat autot soovib ja ülehinnatud
hinnaga , siis palun http://www.nemm.ee/ ootab teid 
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 12:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Nelikvedu
Nemm autoaiast ei soovita osta , ülehinnatud hinnad + paljude vigadega masinad seal ja müüjad on üleolevad persevestid ! Mina küll sinna enam iial
midagi ostma ei lähe |
Eelmise aasta augustis hakkas omalegi silma üks B7 3.0 TDI 171kW, autot müünud härrasmees (vist Siim nimeks) oli viks ja viisakas, näitas saksa passi
ja lasi lahkelt proovisõitu teha. Siis läksin VIN-ga margiesindusse tausta uurima. Passist hakkas silma auto Saksamaal esmane registreerimise aeg, mis
andis alust arvata, et masin pole uuena Saksamaale müüdud. Nuhkimisel selgus, et auto on Itaalia -> Leedu -> Saksamaa (Müügikuulutuses lause:
"Äsja saksast, üks omanik, hooldusraamat") projekt. Hooldusraamatut ei suutnud me kuskilt leida. Tehing jäi katki.
Teise kogemuse andis ühe Passati ostusoov kolleegile. Kõigepealt ei suudetud tuvastada, milline müügimees seda autot müüb ja kellele ta kuulub. Siis
vajus välja üks dressides, tossudes rullis nokaga ärimees, kelle müügijutt ja auto tegelik olukord olid väga vastuolulised. Kaup jäi jälle katki.
Tsitaat: | Algselt postitas: matu87
Tere! Valikus on audi a4 1999a ja 1.9TDI 81kw universaal (uuem nina) ning audi a4 2001a 1.9TDI 85kw universaal, viimase link on http://www.auto24.ee/used/819410 Küsimus, et 81kw on mulle teada ja katsutud,
räägitakse, et pommikindel ja odav pidada jne ning sellel kõik tip-top korras, turbo kuiv ning kõik sile ja väga meeldib, kõik
töötab! |
Mul tekib kuulutuse põhjal küsimus, et miks vahetati autol hammasrihm ~180 tkm pealt. Teadagi on selle vanuse VAG grupi sõiduautodel hammasrihma
vahetuse välp 120 tkm, seega järgmine vahetus oleks pidanud toimuma 240 tkm. Õnneks on masin "Saksast", nii et võta VIN ja kobi margiesindusse. Mul
on tunne, et odolt on vähemalt ~60 tkm maha keritud 
Soovitan Nemmiga ettevaatlik olla.
|
|
|
|