90Quattro
huviline
Registreerunud 16.08.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.04 19:17
|
|
|
4 Vedu ei tule maha?
Probleem siis selline ,et 4 vedu ei tule maha.Keerad nupust välja aga ei midagi.Palun aidake
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 28.09.04 19:42
|
|
|
mis kräpp nüüd see om?
kas mõnel audil on kunagi saadud quattro väljalülitada esiveoliseks?
mees - mõtle uuesti?
QUATTRO on PÜHA!
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 28.09.04 19:48
|
|
|
äkki pead dif. lukku neliveoks????
...
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 28.09.04 19:56
|
|
|
Autorile: quattro tähendab jah PÜSIVAT nelikvedu. Jutt käib vist tõesti difri lukustustest. Uuematel tuleb tagadifri lukk maha, kui kiirust tõuseb üle
teatud piiri (40km/h?), aga kuidas on vanemal mudelil? Seal ju lukud nii taga kui keskel?
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 28.09.04 20:07
|
|
|
Meie Kuubikul ka vahest ei taha maha tulla, aga siis olen lihtsalt tasapisi otse edasi sõitnud ja max 150 meetri pärast kustub tuli ära ja lukk
avaneb...
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.04 10:47
|
|
|
Tuttava avandil oli sama jama, keerad nupu nulli kuid maha ei tahtnud enam tulla ning ka samamoodi lihtsalt natuke maad vaikset sõitu ja tuli ise
maha.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 29.09.04 17:31
|
|
|
Kui diffrilukk maha ei tule, võib tagurdamisest ka abi olla.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.06.05 16:20
|
|
|
Aitab järgmine trikk - keerad esirattad lõpuni ühte serva ja siis proovid autoga ettevaatlikult meeter või paar edasi-tagasi liikuda. Kuna kõik rattad
läbivad sellise liikumise puhul erinevaid teepikkusi, peaks ka difrite "pingestatus" muutuma ja see pingevaba asend, kus lukud lahti pääsevad, ka
lõpuks leiduma (eelnevalt muidugi nupust lukud pealt maha võtta).
Kehtib nii kesk- kui tagadifri kohta, kuid antud trikk eeldab ettevaatlikkust ja head auto tunnnetamist.
|
|
|