AudiQuattro
huviline
Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03
|
postitati 17.03.03 15:48
|
|
|
Mingi imelik probleem
Probleem nimelt selles et peale külmkäivitust 1-3min oleneb kui külm mootor on kostub põhja alt(kuskilt eest, täpselt pole aru saanud) vastikut
lörinat. Selline tunne jäeb nagu oleks sumpas suur auk. Aga siis käib soemaks ja nagu miskit lülituks ringi millega koheselt ka lörin kaob. Olen
kontrollinud sumbutaja otsast lõpuni läbi aga ei saa asjale pihta milles asi.
~~The fellowship of the four silver rings~~
|
|
|
|
jaup
huviline
Registreerunud 12.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0 TFSI aut
|
postitati 17.03.03 18:06
|
|
|
tere! mul on täpselt samad hääled külmkäivitusel.Alul mõtlesin sama, et sumpa kuskilt katki aga kuskilt kuulsin, et nii peabki vist olema.Ma küll ei
tea miks ta algul nii löriseb. Mul muidu täpselt sama plekist pruut nagu sul ainult aasta vanem. Kui viitsid võiks neist autodest veidi rohkem
omavahel rääkida.Kui oled Tallinnast võiks vahest kokku saada kui ei siis võib ka jutukas või foorumis ( privas )
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 18.03.03 06:31
|
|
|
Kontrolli sumbuti pükste kinnituspolte,meil oli ühel alfal ka üks polt natuke lahti ja külmaga kriuksus nii mis kole,.
|
|
|
AudiQuattro
huviline
Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03
|
postitati 18.03.03 11:06
|
|
|
Jeah, kargan kuhugi kanalisse asja tsekkama.
Jaup20 on sul manuaal või automaat.
Kui manuaal siis räägi kas 4 ratast suicema ka võtab, mul kurat automaat ja see ei tee asfaldil piuksugi, aga see muidugi piuksutamine polegi eriti
vajalik, sest sõidumõnu on automaadiga natuke parem Ja palju sul linnas
bena ära imeb, nu nii umbes kui ikka pedalit kah anda.
~~The fellowship of the four silver rings~~
|
|
|
|
jaup
huviline
Registreerunud 12.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0 TFSI aut
|
postitati 18.03.03 16:40
|
|
|
Manuaal on aga kummi suitsetada pole proovinud kuna üks mootoripadi pidi katki olema. Kütusekuluks maanteel 100 km/h sõites on 9-10 l. linnas
rahulikult sõites jääb 12-14 liitri vahele. Sealt edasi oleneb kõik jala suurusest, sest mootoril ressursidest puudust ei tule.Räägi palju meie auto
tuunimine maksma läheb ICE hinnakirja järgi.Loodan, et õigepea ka kohtume.
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 18.03.03 19:40
|
|
|
see "lörin" peaks olema miski funktsioon mis ei luba külmal mootoril liikselt loodust saastada. Täiesti uuel autol sama nähtus.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 24.03.03 10:55
|
|
|
Näed, veel murelike audi inimesi . Ma olen ka sellega hädas - samuti sump
kontrollitud jne., viga ei leia (vana A6 '97). Otseselt see plärin ei häiri, aint kui tänaval külmkäivitust teed, siis möödujad vaatavad reegline
üle õla tagasi.
|
|
|
eraisik
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 24.03.03 12:43
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja AudiQuattro
Probleem nimelt selles et peale külmkäivitust 1-3min oleneb kui külm mootor on kostub põhja alt(kuskilt eest, täpselt pole aru saanud) vastikut
lörinat. . |
ma küll ei tea milline see "lörin" sul täpselt on kuid kaks võimalikku kontrollimise kohta on
A) Vaata üle need pükste lõpus olevad üleminek-ühendused
B) kati sisu võib olla lahti ja siis löriseb kuni kinni paisub - tüüpiliselt on see küll löögi tagajärjel vastu kati korpust mis lööb kildudeks kati
keraamika kuid olen näinud ka juhust kui see on ilma löögita mida suudaks meenutada ning millest katikorpusel jälgi pole, kildudeks
eraisik
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 25.03.03 12:44
|
|
|
Kõikvõimalikke kontrolle on teostatud. Kati lörin tean - vanal autol sait universaal kat pandud. Lörina - plärina eripära on selles, et ta esineb
ainult külma mootori korral ning on senikaua, kuni automaatika hoiab pöördeid 1 200 r/pm peal. Kui pöörded langevad, kaob hoobilt ka müra. Kui sooja
mootorit gaasipedaaliga mängitada, on kõik vaikne.
|
|
|
AudiQuattro
huviline
Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03
|
postitati 28.03.03 12:45
|
|
|
See jah mingi imelik asi pole siiamaani sotti saanud milles probla on. Teenindustes ka aint kehitatakse õlgu ja vaadatakse lolli näoga otsa et mis
kurat sa sokid. Ei tea jah mis kurat see on, aga närvi ajab see asi küll, sest ikkagi suhteliselt uus auto ja käivitamisel on vana Datsun ka kurat
vaiksem.
~~The fellowship of the four silver rings~~
|
|
|
|
jaak
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6
|
postitati 07.04.03 21:43
|
|
|
Omal on muidugi palju vanem auto, aga külmkäivitusel tegi lörinat sooja õhu toru klamber, mis kinnitub kollektori külge ja läheb õhupuhastisse.
|
|
|
0000
huviline
Registreerunud 18.02.03
Kasutaja on eemal
Auto: ex-audi
|
postitati 08.04.03 17:36
|
|
|
Mis autod teil on, et neli peaks suitsema võtma? Mul on pisut tuunitud S6 2.2T manuaal ja neli võtab ringi ikka ainult märjal asfaldil ja Stockmanni
parkimismajas...
|
|
|