Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 10.06.14 15:00
|
|
|
Nonii täna sai siis auto välja aetud. Aga peale väljaajamist läks auto lolliks, õhulugeja järgi panna siis tahtis välja surra. ja lugejata oli
tühikäik hea. Tahtsin täna juba tööle minna, nii kui 10 km sai sõidetud suri auto välja, eelieeli sain käima ja silindreid ka taha ei taha võtta.
Lõkutasin auto siis kuidagi õemehe juurde ära ja jätsin auto sinna.
Ise kahtlustan aju mis jamab. Tuleb vist uuema aju juhtmestik ja aju peale panna millel läheb kaks pistikut aju külge ( mul endal läheb 5 erivärviga
pistikut.) Eelmine aasta proovisin veakoode lugeda siis ei lasknud ligi, ja ei ole hetkel ka proovinud. Keegi oskab head nõu või abi anda on see alati
teretulnud.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 10.06.14 15:06
|
|
|
Kas lihtsam samasugust aju poleks asemele panna?
Mootorile ligipääsemise osas oleks üks küsimus ka, et kumba otsa alla sa mootorist tuleva diagnostika juhtme panid kaitsmekarbi kõrval? Kas
rohelise/punase alla või rohelise/sinise alla?
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 10.06.14 16:20
|
|
|
Ma otsisn rohelist punast aga mul polnud seal sedaja roheline sinine peaks olema viist immo oma. Eks ma pean vaatama mis saab. Ega eelistaksingi
proovida teist aju ja vaadata mis ta teeb. Uus lamda sai ka pandud ja vanasti muutis too mootori tööd enam ei tee midagi
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 10.06.14 21:49
|
|
|
Tulin siis peale tööd ja käisin auto juurest läbi ja avastasin, et juhtmed olid kivistunud ära mis olid kolektori peale läinud. Eks tuleb uued
juhtmed vedada sinna. Eks vaatan kas homme jõuan kuidagi sinnamaale ja saan veel hääled sisse. Eks teen homme paar klõpsu ka sellest masinast.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 11.06.14 16:54
|
|
|
Saigi siis juhtmed ära parandatud ja auto töötas ilusti. Ainukesed asjad mis saba on andnud on õhulugeja ja temp. andur. Nädala lõpus kui maale lähen
teen paar klõpsu ka ja üritan ta võimalikult ruttu ÜV läbimiseks kiiresti korda saada. B4 kiire kah kuna a4 läks sõidupealt hammasrihm ja mootor vaja
tuua laupäeval uus, muidugi on ju millegiga vaja sõita ka..
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 11.06.14 17:16
|
|
|
Teed asja legaalseks või läheb mustalt ülevaatusele?
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 24.06.14 18:21
|
|
|
Toimetustega niikaugele jõudnud, et sai toodud uus aju ja juhtmestik, ja külge poogitud, aga tulemus oli täpselt sama mis vana aju ja juhtmestikuga.
Ja külmalt ei taha enam käima minna nagu vanasti läks, tavaliselt 3 korraga läheb.(1 kord ei luba üldse, 2. kord korraks lubab, 3. korral enamasti
läheb käima.) Sai siis kütusesurve ära mõõdetud ja pump lööb 2,5 bar-i, üle selle ei lähe. (kui palju see võib mõjutada) käimist. Turbo rõhk püsib
0,45 baari peal. Diagnostikakaablit pole ka hetkel enadkäes ei ta kas saab ühendust selle ajuga. Ja sõita saab ainult täis gaasiga kuna poole gaasiga
sõites hakkab jõnkustama ja pooma, ja vahel selline tunne et süüde on on vale (paugub ja turtsub sõites) ,aga märgid on kõik paigas ilusti.
Kas süütepoolid, vända andur, õhulugeja ei või sellist jama tekitada.
Keegi tartus või kanepi kandis saab aidata selle murega.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 25.06.14 09:21
|
|
|
Üks mure lahendatud. Kuna A4 on katki seoses hammasrihma purunemise tõttu sai võetud sealt pealt kütusepump mis peaks lööma 3.8-4.2 bar, sai siis
ümber visatud ja edusammud käimamineku suhtes olid ja minek oli juba hea
Õhulugejat järgi panna ei saa kuna lööb turbo rõhu pea 1 bari peale ja minek kaob ja temp andur ka näitab teibaid. aga eks vast linnas on aega teha ja
saab korda.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 01.07.14 21:38
|
|
|
Krt kadetaks teeb. Ei tea kuidas 1.8T c4 kere vahele istuks.
www.street.ee
Autoüritused.
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 01.07.14 21:40
|
|
|
C4-le on tehasest pandud ADR mootorit. Ehk siis vabalthingav 1.8 20v.
Pole probleemis seda 1.8t sinna vahele saada, ka ametlikult.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 18.09.14 17:08
|
|
|
Kirjutan ka siis midagi, mis vahepeal toimunud. Sai esiklaas ära vahetatud tartus kuu aega tagasi, siis originaal 1.8t kütusepump soetatud ja
paigaldatud. Siis seoses sellega ülevaatusel ära käidud. Vähekene probleeme on veel käima minekuga, ja välja ajas peale turbot heitgaase, seegi sai
ajutiselt korda tehtud, kuna tihendit suht raske oli saada siis sai sinna tulekindel papi sabloon tehtud. Pidin turbo ka maha võtma, kuna üks polt
murdus sisse ära ja avastasin korpuse sees 2 mõra, aga otseselt sealt välja ei ajanud. Peale seda kadus mul turbo tagant, suudab kuskil 0,1 bar ainult
toota. Ja eelmine nädal oli igav siis sai proovitud mis häält teeb auto kui resonaator ja katalüsaator alt võtta ja otsetoru panna, igatahes tulemus
on sõites jube. Viskan vana komplekti alla tagasi.
Siis on ära ühendatud lisakella õlirõhu näidik. Ostetud sai uued küünlad boch SUPER 4 ja süütepool. Väike kiireloomuline probleem on õhulugejaga kuna
too lugeja plaat on katki, tükk tuli sealt välja. Ja Küsimus tekkinud n75 klappi suhtes et kas too peab rõhku läbi laskama ka siis kui voolu peal
pole, igatahes mul laseb natuke läbi kui väike rõhk peale lasta. Ja mingilmaal kui rõhku suurendada siis tuleb suurema põrinaga välja. Puhkus tulekul
siis tahaks viimased vead ära likvideerida ja siis lisaks pilte ka mida pole ammu teinud.
Muidugi sai uus nr märk arkist võetud. Vana oli lihtsalt juba ajast ja arust kõver.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 18.02.15 23:06
|
|
|
Hei audilased,
Pole tükk aega kirjutanud. Kuna masin sõidab rahuldavalt, lausa nii rahuldavalt, et eest pooled naelad välja juba sõitnud.
Vahepeal tehtutest asjadest oli turbo lõdvik oli ära murenenud ja minek oli kadunud. Vahetatud sai n75 klapp.
Novembrikuus sai ostetud s-line rool ja kellapokk koos kangidega mis kuuluvad a4 le, rool sai juba nädala pärast peale ostu pandud peale pandud aga
rool tahab roolilinti (signaal ja suunatule väljalülitust ei toimi) Aga kellaplokki sai hakkadud nüüd haiguslehel olles peale sobitama.
,
Seoses sellega oskab mind keegi aidata mis asi võib põhjustada seda märki (ring ja hüüumärk sees ja küljepeale klotsid.)
Tean seda, et piduritega seotud. Aga kas ABS ei või seda teha, kuna mul sellele pole signaali antud.
Detsembris sai tagumised supordid ära remonditud kuna õli kadus koguaeg paagist, aga tuli välja, et otseselt olid supoordid korras aga oli split
lahti tulnud mis hoidis seda keermeraami kuhu kolb läks. Kuna remondikomplektid olid olemas sai need sisse laotud pärast värvimist. Ja huvitaval
kombel olid klotsid ennast lahti lasknud metalli küljest ja mõranenud.
,
Siis kunagi oktoobri sai uus esiklaas lastud ette, ja paar nädalat tagasi sai lammutusest uus kapott toodud, väike eeltöö ja värv ja saab korrraliku
sirgema kapoti endale.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 18.02.15 23:43
|
|
|
See märk tuleb abs või madala pidurivedeliku taseme pärast. Mul venna b4 absi pole ning tollel panin kellade absi pinni massi. Seepeale kustus tol
autol see märk ning b5 kompuga kellad funksivad ilusti b4 peal. Nüüd aretan sellist kompuga spido ka b4 avandile peale ning sel abs peal. Hetkel mul
märk põleb kuna pidurid küljest ja paak õlist tühi. Kui b4 ja b5 abs signaalid on samapidised, siis peaks toimima ning tuli ära kustuma kui õli sisse
kallan.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 19.02.15 10:12
|
|
|
Peab tõdema, et see auto näeb eest väga hea välja !
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 21.02.15 13:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
See märk tuleb abs või madala pidurivedeliku taseme pärast. Mul venna b4 absi pole ning tollel panin kellade absi pinni massi. Seepeale kustus tol
autol see märk ning b5 kompuga kellad funksivad ilusti b4 peal. Nüüd aretan sellist kompuga spido ka b4 avandile peale ning sel abs peal. Hetkel mul
märk põleb kuna pidurid küljest ja paak õlist tühi. Kui b4 ja b5 abs signaalid on samapidised, siis peaks toimima ning tuli ära kustuma kui õli sisse
kallan. |
Proovisin nii abs andurit massi kui plussi aga ei midagi ja vedeliku taseme andurit ka eraldi massi ja plussi kuid ei midagi.
Lugesin kellaplokilt veakoode ka kuid ei midagi seal kirjas pole peale veakoodide kustutamist. Aga sellest tulest ma lahti ei sa.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.02.15 15:22
|
|
|
Kas vedasid ikka otse spido tagant sinisest pistikust pin10 (punane/kollane) massi ning mujalt see enam läbi ei käi? Mis värvi pistikud sel spidokal
ka on? Need spidod millega ma olen tegelenud on olnud kollase ja sinise pistikuga.
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 21.02.15 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Kas vedasid ikka otse spido tagant sinisest pistikust pin10 (punane/kollane) massi ning mujalt see enam läbi ei käi? Mis värvi pistikud sel spidokal
ka on? Need spidod millega ma olen tegelenud on olnud kollase ja sinise pistikuga. |
Just nii ma tegin ja on sinine kollane pistik+ kompuutri pistik punane.
Mul kõik skeemid olemas aga ei tea lihtsalt kuidas seda eest saada kõik õieti ühendatud ja teised asjad töötavad peale temperatuuri näidiku kuna seal
vaja juhtmed ümber visata.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |