Lehekülgi: 1 2 |
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.11 21:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: green19
"Kõige parem Audi on KORRAS Audi ja peasi, et quattro"!
|
Sellega võikski selle teema kokku võtta : )
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.11 21:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Üks asi veel - ma ei saa aru, kuidas saab võrrelda selle ajastu saksa autode ja siis Honda CR-V salongi ja selle kvaliteeti (viimsel pigem selle
puudumist). Minu jaoks oleks juba see välistus. Aga kui see ei häiri, siis mina soovitaks pigem CR-V võtta - endal muretum elu ( võibolla ka kiretum,
aga see käib vist asjaga kaasas ) |
Lisaks salongi puudumisele, puudub CR-V-l ka mootor ja nelivedu. Siduriga perakäru (loe: tagasild) ei kvalifitseeru neliveoks. Enamikel mudelitel
puudub EDL, mis teeb sellest masinast erilise "pointless" paramaasturi. Pommikindlusest rääkides, siis perakäru sidurikomplekt koos kärsahaisuga on
Ondameestel suhteliselt kuum kaup.
Soovitan teema algatajale, et unusta see CRV ära.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.03.11 06:04
|
|
|
Kui juba natuke vaidluseks läks, siis puht oma kogemusest võin öelda, et tuttava 2,4Q Aut. 2003a. diagnostikat ja proovisõitu tehes tekkis tahtmine
uks lahti teha ja jalaga hoogu lükata. Vahe oli üüratu minumeelest, võrdlen muidugi enda autoga hetkel, mis on igati korras. Kõik on kinni selles,
millega inimene harjunud on. Kunagi arvasin, et 2,6 A6 pooleveoline läheb ka päris hästi edasi...
Teemaalgatajale soovitaks vaadata ka Subarut, sellel ka päris toredaid mudeleid, millega kalal käia.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 31.03.11 08:35
|
|
|
Ma ei saa sellest aru, kas koguaeg peab kiire olema kuhugi, lapats põhjas, suss ringi?? Et saaks foori alt kiiremini minema ja teise alla seisma jääda
ja uuesti ootama jääda?
2.4 mootor on tegelikult juba üsna suur mootor, hätta sa sellega ei jää kuskil, liigub üle keskmise hästi. Kui inimesed saavad hakkama 1.6
mootoritega, miks siis peaks 2,4 vähe olema.
Pole omanud küll 4.2q, aga selle eest on olnud kaks 4 liitrist 7 seeria ''bayernlast'', mis liikusid ka väga hästi, see oli muidugi iseenesest
hea, aga valiksin pigem 2.0 audi a4, sest nii kiire mul pole kunagi olnud et ei saaks kesklassi mootoriga autoga asju aetud. Mingi vahe ju tegelt on
kas paned 10l kütet iga 100km järel või 20. Möödasõidul trassil pead kindlasti natuke rohkem kalkuleerima enne möödasõitu, aga see 5 minutit hiljem
sihtkohta jõudmist saab sellega muuta et alustad sõitu 5 minutit varem.
Loomulikult kes armastab suuri mootoreid, see on iseasi, aga mis ma tahan öelda on see et tegelikult on 2.4 üle keskmise võimekusega mootor ja lahjaks
ta ei tohiks küll jääda.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.03.11 11:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
Ma ei saa sellest aru, kas koguaeg peab kiire olema kuhugi, lapats põhjas, suss ringi?? Et saaks foori alt kiiremini minema ja teise alla seisma jääda
ja uuesti ootama jääda?
2.4 mootor on tegelikult juba üsna suur mootor, hätta sa sellega ei jää kuskil, liigub üle keskmise hästi. Kui inimesed saavad hakkama 1.6
mootoritega, miks siis peaks 2,4 vähe olema.
Pole omanud küll 4.2q, aga selle eest on olnud kaks 4 liitrist 7 seeria ''bayernlast'', mis liikusid ka väga hästi, see oli muidugi iseenesest
hea, aga valiksin pigem 2.0 audi a4, sest nii kiire mul pole kunagi olnud et ei saaks kesklassi mootoriga autoga asju aetud. Mingi vahe ju tegelt on
kas paned 10l kütet iga 100km järel või 20. Möödasõidul trassil pead kindlasti natuke rohkem kalkuleerima enne möödasõitu, aga see 5 minutit hiljem
sihtkohta jõudmist saab sellega muuta et alustad sõitu 5 minutit varem.
Loomulikult kes armastab suuri mootoreid, see on iseasi, aga mis ma tahan öelda on see et tegelikult on 2.4 üle keskmise võimekusega mootor ja lahjaks
ta ei tohiks küll jääda. |
4,2Q on sussivilistamiseks küll väga vale auto.
Ma olen nõus, asjad saab aetud ükskõik millise (või ka kahemillise) autoga. Aga sõidumõnu tähendab ka midagi. Elu on selleks liiga lühike, et seda
raisata hallis toonis ja "ajab asja ära" asjade peale. Pealegi teemaalgataja soovis arvamusi, loodan, et seda ka sai. Minu meelest on erilisemad
autod huvitavad, võiks öelda isegi, et neil on iseloomu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|