Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Lõtk/kolin esisillas (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 9181)
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 04.06.13 21:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hr.MarkoM
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA4Avant
Ei hakkand uut teemat tegema.
Sai alla pandud taastatud esisild umbes 2-3nädalat tagasi. Kuid miskit koliseb ees ikkagi. Sõites natuke ebatasasema teepeal kostub eest "lõkklõkk" ehk siis miskit ees lõgiseks, nagu oleks miskit täiesti lahti. Olen poldid kõik ülekeerand ning sellest tolku pole olnud. Kontrollisin ka pidurid üle, et klotsid ei koliseks. Kust edasi viga otsida? Uued silla osad olen heebliga üle kontrollind.
Audi A4 B5 2001a.

Kas vedrud terved? Kui murdunud siis see tükk võib ka koliseda seal all pesas.


Kolisesid suht lahti olevad välimised rooliotsad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 15.07.15 19:32 Tsiteeri


Mu autol (2,3 mootoriga C4 100, manuaal, esivedu) on mingi eriti rõve kägina/kriuksumise moodi heli kusagil ees, aga mitte kuidagi ei ole saanud tuvastada mis täpselt seda teeb. See probleem on olnud juba vähemalt pool aastat ja olen käinud kahes kohas näitamas, kuid ei ole selgust saanud. Täiesti ulme, iseenesest silla ehitus ju väga keeruline pole. See on mingi eriti "kaval" viga ka, mõnikord praktiliselt ei esinegi ja mõnikord on eriti kõvasti kuulda. Vist oleneb ka ilmadest, kas on soe, külm, kuiv, märg... kuid ma ei ole konkreetselt niimoodi tähelepanekuid teinud milllal täpselt esineb rohkem ja millal vähem.
Heli on kuulda põhiliselt kohalt minnes ning madalate käikudega hoogu maha võttes, kuid on olnud ka vabakäiguga mingi ebatasase koha peal.
Ei tahaks küll nö. kindluse mõttes kõiki sillas olevad pukse ja patju vahetada, saaks kuidagi selle täpse põhjuse teada. Mis seal olla saab: stabika sisemised ja välimised puksid, õõtshoovapuksid, silla ja kere vahelised puksid, peaks olema küll vähe tõenäoline kuid päriselt võibolla ei saa välistada ka mootori- ja käigukastipatju. Originaal ei neist asjadest ükski, kõiki on millalgi vahetatud. Siiski sõber ükskord kuulas kui eriti hullu heli tegi ja talle tundus parema ratta poolt tulema heli, kuid täpselt ei saanud aru. Jälle kuhugiu kontrolli minna tundub üsna mõttetu, raha tahetakse ikka silla kontrollimise eest, kuid midagi ei leita.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 16.07.15 07:42 Tsiteeri


Amordid, vedrud?


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 16.07.15 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Amordid, vedrud?


Täpselt nii peakski olema.

Suru autot käega esitiibade pealt alla ja õõtsuta üles-alla. Kuula, mis häält teeb ja kuidas käitub.


Mob: 58144911
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 16.07.15 15:03 Tsiteeri


Amordid said sügisel uued (õlikad) kuna üks 8 a. vana amort (gaasiamort) ühel hetkel kiilus kinni ja oli nagu puupakk all. Vedrud amortide vahetamise ajal olid korras, eks igaks juhuks püüan veel üle vaadata, kuid üldiselt kui näiteks mingil väikesel metsateel suurtest sujuvatest aukudest läbi sõidan ja amordid ning vedrud töötavad päris pika käiguga, siis ei ole seda heli täheldanud. Linnas ühes sellises kohas on tulnud seda heli vahel, kus kiirusel u. 10-15 km/h toimub keeramine ja ühe ratta all on sügav kanalistasioonikaevu kõrval olev lohk, vahepeal seal tuli ikka väga jõhker heli kuuldavale, tundus et eriti just siis kui 2. käiguga gaas maas sealt läbi sõitsin. Enam aga ei ole selles lohus seda heli välja tulnud ja on põhiliselt kohalt minnes ning vaikselt 1-2 käiguga sõites kiirendamise-käiguga pidurdamise alguses.

Muuseas, asukohaks Pärnu. Äkki keegi, kellel võimalused olemas selleks (tõstuk, kanal), tahab üle vaadata.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
iiri3e
huviline



Registreerunud 28.01.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.15 14:20 Tsiteeri


Minul tegi heli sarniir


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 28.04.18 14:33 Tsiteeri


Vana teema, aga mainiks ära, et probleem kadus peale õõtshoobade ja stabika pukside vahetust, ilmselt võis seotud olla šarniiriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 28.04.18 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Vana teema, aga mainiks ära, et probleem kadus peale õõtshoobade ja stabika pukside vahetust, ilmselt võis seotud olla šarniiriga. [/quote

]Kui ära vahetada kõik esisilla jupid, siis võibki eeldada, et viga oligi just šarniiris. Klass!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 28.04.18 16:39 Tsiteeri


1 šarniir oli konkreetselt läbi, seepärast õõthoobade ja pukside vahetamiseks läks ja sellest ka kahtlus.;) Puksid ei olnud konkreetselt läbi, aga õõtshoobade vahetamise käigus oli loogiline ka need vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 28.04.18 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
1 šarniir oli konkreetselt läbi, seepärast õõthoobade ja pukside vahetamiseks läks ja sellest ka kahtlus.;) Puksid ei olnud konkreetselt läbi, aga õõtshoobade vahetamise käigus oli loogiline ka need vahetada.

Tore, kui said selgusele. mis oli mure põhjuseks. Aga ega sa kodus ju ei vaheta välja kõiki lampe, kui üks nendest on läbi põlenud?

:D



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 28.04.18 18:59 Tsiteeri


Miks peakski kui eraldi vahetamise puhul rohkem maksma ei pea ja oluliselt enda mugavus ei kannata.
Kui aga pean ühe remondiga seonduva ebamugavuse asemel valima 2, siis seda küll ei taha. Tavatööajaga tööl olles pole just kõige lihtsam autot remonti viia ja sealt ära tuua, eriti veel kui töö võib viia vahepeal ka kusagile teise Eesti otsa ja võib hiljem (kui juba remondikoht suletud) tagasi jõuda. Elu on näidanud, et kui 1 juba läbi on, siis pole ka ühtegi head põhjust miks teine samal ajal paigaldatud šarniir peaks oluliselt kauem vastu pidama. Roolivardaotstega sama lugu. Koolituskulud kunagi ammu juba tasutud kus peale ühe detaili vahetamist sillastendis käidud ja mõne kuu pärast uuesti.:) Ja kui juba õõtshoovad vahetada, oleks mu arust lausa naljakas kui jätaks mõne õõtshoova- või stabikapuksi vahetamata (C4-l).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]