Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 23.03.11 19:43
|
|
|
Pakuti hea hinnaga Audi 80 2.0 16V 103kw Competition Quattro
Pakuti siis sellist autot.
1994a.
Sisu (must valgete triipudega quattro sisu), kere ja värv korras.
Välimuse poolest siis musta värvi, taga toon akken ning velje flantsid paigaltatud.
Vigadest siis :
Kergelt roostes plekk velg (eluaegsete rehvidega kuid ühe suve kannatab ära).
Tagumised kettad ja klotsid läbi ning ka suportid kinni.
Esimesed piduri klotsid ca 70% kulunud.
Esimene vasak suunatuli tahab natuke korrigeerimist (sisu ise aretatud kuid väljast aru ei saa ja asi toimib).
Esistange hea mitu pauku saanud (stange terve, kinnitused osa puru ja udu tuled ripuvad juhtmete otsas hetkel, kohati natuke värvi maas, kui vaadata
ei oska siis aru ei saa, ning ka puudu vist stange küljest osa võresi).
Taga sillas mingine puks tahab lähiajal vahetust (ei mäleta mis täpsemalt).
Esisillas uued kondid, stabika otsad ning ka mingd puksid veel.
Sumpa jooks 3 aastat vana.
Sees korralik makk ning taga ovaalid.
Mootori rihm ja õli 25-30k tagasi vahetatud.
Difri lukud toimivad nii nagu peab.
Hinda küsitakse alla 1500€
Et asjatundjad siis, on see mõtekas ost ?
Eelarve jääb 2k kanti.
Kuluosade vahetamised teen muidugi ise, kuna vajalik tehnika ja oskus olemas (õpisin autotehnikuks)
Plaan nii-kui-nii osta quattro, endal see mõte et sel nat väiksem küte kulu kui V6èga sadadel.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 23.03.11 19:53
|
|
|
Kui eelarve väike ning peale ka ei tule, käiks rariteetsematest ja nelikveoga autodest kaarega mööda. Kui veermikuosa korras, siis veel.
Samas juba ainuüksi pamprid on sellele masinale suht null-saadavusega ning kallid. Ja tavalist B4 stanget oleks patt külge keerata.
Sinu eelarvenumbrit vaadates uuriks pigem korralikku B3´e või G3´e.
Need on minu sendid siis...
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 23.03.11 20:04
|
|
|
Sellist masinat tasuks ainult siis osta, kui haruldasemad lisad ( stanged, tuled, veljed ) on kõik alles ja korras. Enda omal lasin stangel väikese
prao ära parandada ja tuttava hinnaga läks ikkagi 100 euri, kuna keegi oli varem juba seal midagi teha üritanud.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 23.03.11 20:07
|
|
|
Lisaks juurde selle valetatud kütusekulu ka.
Selle mootoriga ei toimu alla 4000 pöörde mitte midagi ja kui kurk lahti tehakse,siis mahub sinna ka järelikult midagi sisse.
Autot eesmärgikohaselt kasutades on kindlasti janusem kui V6. Kui kavatsed aga Tartu trassil penskaritega koos bingot mängida, saab ehk isegi veidi
ökomalt.
Lisaks, selle mootori korralikult tööle panijaid on vähe ja jääb aina vähemaks. Lisaks juba eelpool mainitud varuosade kallidus.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 23.03.11 20:15
|
|
|
Tsitaat: |
Mootori rihm ja õli 25-30k tagasi vahetatud.
|
Kas tõesti nii vanal autol õlivahetuse välp on selline? Ja huvitav kas see 25-3000 km on ikka 1 aastaga sõidetud (olenemata läbisõidust peaks korra
aastas vahetama).
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 23.03.11 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Kui eelarve väike ning peale ka ei tule, käiks rariteetsematest ja nelikveoga autodest kaarega mööda. Kui veermikuosa korras, siis veel.
Samas juba ainuüksi pamprid on sellele masinale suht null-saadavusega ning kallid. Ja tavalist B4 stanget oleks patt külge keerata.
Sinu eelarvenumbrit vaadates uuriks pigem korralikku B3´e või G3´e.
Need on minu sendid siis... |
Eelarvele peale tulekut on, kuna kool on hetkel pooleli ja käin tööl. Ja nüüd vahepeal juba rääkisin tüübiga, kusagil 1300 saaks masina kätte.
Stange kohapealt see et puru ei ole, värvi annab alati uue peale panna ja kinnitused saan ma uutega asendatud (eelnevalt tegelesin rolleritega ja
sealt oli väga palju kokku puudet klaaskiu ja vaiguga, vahest ka sulatamisega).
Praeguse eelarvega peaks saama tegelikult auto korda ja liikuma, aga küsimus selles et tasub teda osta, ise pole selliseid eriti kohanud kusagil.
Sammuti ka see et kuidas nad vastu peavad jne ?
Auto kohta siis veel nii palju et arvel on, ülevaatus olemas ja kindlustus ka vist.
Aga omanikuga see et ta ise sõitis väga vähe, viimased pool aastat seisnud varju all.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 2xAllroad
|
postitati 23.03.11 20:34
|
|
|
Mis auto number on? Ehk oskab keegi siit foorumist midagi selle auto ajaloost rääkida.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 23.03.11 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
Mis auto number on? Ehk oskab keegi siit foorumist midagi selle auto ajaloost rääkida. |
Kui aus olla siis ei tea, müügi kuulutust ka kusagil üleval pole, lihtsalt tuttavam inimene pakkus.
Igatahes 2 või kolm aastat tagasi ostetud ja asub nüüd kundas.
Flantsid praeguse omaniku poolt pandud. Muid muutatusi pole teinud.
|
|
|