Lehekülgi: 1 2 |
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 25.04.11 13:11
|
|
|
Maku, kuna eelregistreerimist ei toimunud, siis mismoodi saab kontrollida võistlejate eelnevaid väljasõidetud aegu? Need kes korraldasid seda
üritust, ei pruukinud üldse kursis olla Janise varasema parima ajaga.
Tean vaid seda, et tal oli kindel plaan mitte seda 11,5 üle sõita ja kõik sõidud peale viimast olid tal kõrged 11-ned või madalad 12-ned. See viimane
sõit oli lihtsalt nii perfektse stardiga, mistõttu ka aeg lõhki sõideti.
Mina leian, et kui stabiilselt juba sõidetakse 11,5 aeg lõhki, on vajalik järgmine samm teha ohutuse seisukohalt. Ühe 100% õnnestunud stardi pärast
hooaja jooksul ei ole nagu põhjust järgmine üritus mitte starti lasta.
PS! Muideks kohapeal, kui Janis 11,3 välja sõitis, oli kommentaatorite sõnad järgmised: "Mees sõitis ennast puuri". Arvan, et järgmisel nende
üritusel nõutakse seda ka temalt.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Tean vaid seda, et tal oli kindel plaan mitte seda 11,5 üle sõita ja kõik sõidud peale viimast olid tal kõrged 11-ned või madalad 12-ned. See viimane
sõit oli lihtsalt nii perfektse stardiga, mistõttu ka aeg lõhki sõideti.
Mina leian, et kui stabiilselt juba sõidetakse 11,5 aeg lõhki, on vajalik järgmine samm teha ohutuse seisukohalt. Ühe 100% õnnestunud stardi pärast
hooaja jooksul ei ole nagu põhjust järgmine üritus mitte starti lasta.
PS! Muideks kohapeal, kui Janis 11,3 välja sõitis, oli kommentaatorite sõnad järgmised: "Mees sõitis ennast puuri". Arvan, et järgmisel nende
üritusel nõutakse seda ka temalt. |
Tihane, see kõik on teada ning selles pole antud juhul küsimus. Ehk siis mind ei huvita antud juhul rohkem mitte midagi, kui konkreetsed vastused
neile neljale küsimusele.
Ja üksteist kolmega ei sõideta täiskereautodega puuri.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 25.04.11 13:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Tean vaid seda, et tal oli kindel plaan mitte seda 11,5 üle sõita ja kõik sõidud peale viimast olid tal kõrged 11-ned või madalad 12-ned. See viimane
sõit oli lihtsalt nii perfektse stardiga, mistõttu ka aeg lõhki sõideti.
Mina leian, et kui stabiilselt juba sõidetakse 11,5 aeg lõhki, on vajalik järgmine samm teha ohutuse seisukohalt. Ühe 100% õnnestunud stardi pärast
hooaja jooksul ei ole nagu põhjust järgmine üritus mitte starti lasta.
PS! Muideks kohapeal, kui Janis 11,3 välja sõitis, oli kommentaatorite sõnad järgmised: "Mees sõitis ennast puuri". Arvan, et järgmisel nende
üritusel nõutakse seda ka temalt. |
Tihane, see kõik on teada ning selles pole antud juhul küsimus. Ehk siis mind ei huvita antud juhul rohkem mitte midagi, kui konkreetsed vastused
neile neljale küsimusele.
Ja üksteist kolmega ei sõideta täiskereautodega puuri. |
Mina seda ei öelnud, et puuri....tsiteerisin teisi ju. Tean väga hästi, et turvakaar on see millest jutt.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 25.04.11 19:15
|
|
|
Aga mis need neli vastust annavad? Saad öösel rahulikuma une?
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
tmac
huviline
Registreerunud 28.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9 TDI
|
postitati 25.04.11 19:44
|
|
|
jou maku mina ütlesin puuri. You got a problem with that.
Ma olen sellel üritusel kommentaator ja inimeste arvates suhteliselt hea ja kui ma peaks kuivalt hakkama lahti seletama ,et nüüd peab ehitama
turvakaare, siis sorri ,et ma kuidagi moodi sinu päeva ära rikkusin. aga see PUURI sobis sinna see hetk paremini.
|
|
|
|
sallu
huviline
Registreerunud 25.06.03
Asukoht: Tallinn/pirita
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 Cabrio
|
postitati 25.04.11 21:52
|
|
|
Tean, et minu antud postitus ei muuda mind karvavõrdki populaarsemaks aga küsin siiski.
1. Millistele andmetele tuginedes te kontrollite autode indeksitele vastamist
Kuna 99% autodest sõitsid selles seades ja sellel aastal esimest korda kehtib lõhkisõitmine kuni esimese korrani.
Kindlasti aga kontrollib BHRA meie üritusel sõidetud aegu edaspidistel üritustel.
2. Palun lisage siia kõik andmed või siis reg. ankeedi koopia, millised andmed on nõutud võistlejalt.
Sa peaksid olema piisavalt kaua asjaga tegelenud, et sa tead, et see on igamehe kiirendusvõistlus, millel puudub eelregistreerimine ja tehniline
tehakse jooksvalt järjekorras. Puudub võistlus, iga sõitu arvestatakse eraldi. (nagu BHRA test and tune day näiteks.)
3. Mida te olete tahtnud võistlusjuhendis öelda sellega, et võistlustelt eemaldatakse sõidukid, millede turvavarustus ei vasta nende poolt võistluste
käigus saavutatud aegadele?
See tähendabki seda, mis sinna on kirjutatud. Ehk siis, kui sina tuled oma autoga ja sõidad lõhki oma auto klassile ettenähtud aja, siis rohkem sa
sõita ei saa, enne kui oled viinud oma auto turvavarustuse vastavusse oma väljasõidetud ajaga. (puust ja punaselt)
4. Kes teie meeskonnas vastutab selle eest, et autod vastutaksid ohutusindeksitele? Seda nii tehnilises kontrollis kui ka võistluste kestel.
Kui sa vaevuksid lugema läbi kogu võistlusjuhendi, siis sa saaksid oma küsimusele vastuse. Tehnilist kontrolli tegid 2 BHRA tehnilise litsentsiga
kohtuniku ja 2 EDL-i tehnilise litsentsiga kohtuniku. Koku 123- 4 inimest.
PS! Kui te ei suuda või mingil muul põhjusel ei vasta sellele küsimusele siin foorumis, tõstatan selle küsimuse mujal.
Kui sul on mingi probleem, siis on viimane aeg võtta kätte telefon ja mulle helistada.
Üldiselt jätad sa endast täieliku lamba mulje ja viid teatud instantside maine alla. sul peaks olema häbi.
Kui sul on teinekord mõni selline probleem, siis alusta kõigepealt võistlusjuhendi läbilugemisega.
Üritusel Sr.org avalaks 2011 on Eesti autospordiliidu ja BHRA( eesti kiirenduse alakomitee poolt väljastatud litsents.)
use my number
05289380
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.11 06:12
|
|
|
Esiteks aitüma vastuse eest Sallule. Teiseks jäi vastuseta esimene küsimus - millistele andmetele tuginedes te kontrollite ohutusindekseid? Kui
näiteks mina oleksin tulnud sõitma kümne sekundi autoga (möödunud aastal sõidetud), siis kas ma oleksin pidanud sellest teatama voi oleks keegi
kohapeal seda küsinud?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
wirx
huviline
Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT jpt
|
postitati 26.04.11 08:20
|
|
|
Lasteaiast tuleme sõitma või?
Kui kuri kasvatajatädi ei kontrolli, siis võib kõike teha?
Loogiline ju, et isegi kui oleks sõitma saanud, siis hiljem oleks see välja tulnud.
Kas selles on süüdi korraldaja, et võistleja pettis neid?
btw Maku BHRA kohtunik...need turvakaared jms ohutusseadmed on siiski mõeldud sõitja ohutuse jaoks, mitte võistluse korraldajale.
Müstika, kus kohast tulevas sellised inimesed ja küsimused.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.11 09:29
|
|
|
Teeme edaspidi nii, et inimesed kellelt ei ole midagi küsitud, ei võta siin ka sõna, delfi kommentaarium asub mujal. Lisan veel nii palju, et nii kaua
kui ise pole ühtegi võistlust korraldanud ja ei tea milline vastutus reaalselt sellega korraldajale kaasneb, ei ole vaja sellel teemal arutleda. Ma
räägin hetkel EAL-s registreeritud võistlusest, mingil x nädalapäeval toimuv streetrace linnatänavatel ei kuulu selle alla.
Tsitaat: | Algselt postitas: wirx
Lasteaiast tuleme sõitma või?
Kui kuri kasvatajatädi ei kontrolli, siis võib kõike teha?
Loogiline ju, et isegi kui oleks sõitma saanud, siis hiljem oleks see välja tulnud.
Kas selles on süüdi korraldaja, et võistleja pettis neid?
btw Maku BHRA kohtunik...need turvakaared jms ohutusseadmed on siiski mõeldud sõitja ohutuse jaoks, mitte võistluse korraldajale.
Müstika, kus kohast tulevas sellised inimesed ja küsimused. |
|
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
postitati 26.04.11 10:11
|
|
|
Kuna auto ei vastanud eelnevalt väljasõidetud ajale siis võimsust on vähendatud, seda näitab ka lõppkiirus. Reeglite tahtlikku eriamist ei olnud.
11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.11 10:45
|
|
|
Kuna siinne jutulõng võib liialt venima jääda, siis hoian aega kokku. Nimelt, milles on probleem? Probleem on selles, et rahvasuus levib legend "see
on ju SR üritus, seal ei kontrollita midagi". Tahtsin siis avalikult välja küsida, kuidas ajalood on. Ja reaalselt ma tean ise, et ega ikka ei
kontrollitud küll (ei suuliselt ega kirjalikult), millises seades näiteks Janise auto oli (sorry Janis, et sind siia sisse tõin). See, et ta eelmine
hooaeg sõitis turvakaare indeksi pauguga lõhki, ei olnud ilmselt isegi mõttes kohtunikul, kes tema autot kontrollis (aga see on ainult oletus). Seal
kapoti all oleks võinud olla 300 jõudu, samuti ka 800 jõudu ning keegi poleks talle kätt ette pannud. Ja see on halb. Miks on see halb? Halb on see
sellepärast, et korraldaja üks eesmärk on üritus läbi viia ohutult. Olles varasemalt korduvalt kuulnud sarnaseid linnalegende SR ürituste kohta, ei
saanud ma enam seda küsimust avalikult küsimata jätta. Korraldajal peab ka mingi vastutus olema!
Võistlusjuhend. Teate, ma olen vist üks väheseid inimesi, kes seda üldse loeb. Tsiteerin teie võistlusjuhendit:
Tsitaat: | Algselt postitas: maxo
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele,
võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus
saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
|
Kui te kasutaksite kehtivatele nõutele vastavat juhendit, siis teaksite, et seal on indeksite lõhki sõitmise kohta kirjas nii:
5.7 Kui võistlussõiduk sõidab kiiremini tema võistlusklassile määratud kiirusindeksist, siis ajasõitudes ei lähe antud sõit eliminaatorite
koostamisel arvesse ja eliminaatorsõidus loetakse antud sõidus (rohkem) kiirusindeksi ületanud võistleja kaotajaks. Alates järgmisest võistlusest
tuleb võistelda uuele indeksile vastavas klassis.
5.8 Kui võistlussõiduk sõidab kiiremini konkreetselt antud sõidukile määratud kiirusindeksist (kuid mitte kiiremini tema võistlusklassile määratud
kiirusindeksist), siis järgmiseks võistluseks tuleb sõiduk viia vastavusse uuele kiirusindeksile kehtivate turvanõuetega.
5.9 Erandina võib jätkata võistlemist samas klassis või ilma sõidukit uutele turvanõuetega vastavusse viimata, kui sõidukile on tehtud tehnilisi
muudatusi, mis muudavad ta aeglasemaks. Vastavad tehnilised muudatused tuleb kindlasti eelnevalt kooskõlastada tehnilises komisjonis.
Miks ma tean seda nõuet praktiliselt peast? Sest ma ise olin selle muudatuse algataja.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 02.05.11 08:01
|
|
|
Ma küsiks ühe retoorilise küsimuse. Kumb auto on ohutum/ohtlikum, kas masin, mille ET on 10,x s lõppkiirusega 200 km/h (või 190, 180 vms km/h) või
masin, mille ET on 13 s aga lõppkiirus 225-230 km/h?
Selgituseks, et esimesel autol peab reeglite kohaselt turvakaar/puur olema, teisel EI PEA.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
AudiMihkel
huviline
Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal
Auto: Mitte audi
|
postitati 02.05.11 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
Kui seda sr.org hooaja avamist ja lõpetamist poleks. Siis poleks mitte midagi vaadata siin eestimaal. |
Ma südamest vabandan, kui ma kedagi järgneva jutuga marru ajan, aga ma ei suuda siiamaani naeru pidama saada.
Mihkel.
Loogika & Taktika.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.11 08:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raceboy
Ma küsiks ühe retoorilise küsimuse. Kumb auto on ohutum/ohtlikum, kas masin, mille ET on 10,x s lõppkiirusega 200 km/h (või 190, 180 vms km/h) või
masin, mille ET on 13 s aga lõppkiirus 225-230 km/h?
Selgituseks, et esimesel autol peab reeglite kohaselt turvakaar/puur olema, teisel EI PEA. | Olen sellest juba ammu rääkinud ning
olgugi, et ma enam tehnilise kohtunik pole (omal initsiatiivil), olen andnud nõusoleku osalemaks uute reeglite (pika distantsi) väljatöötamisel.
Ja noh, mis seal salata, mitmed on mulle peale pika distantsi puudulikele reeglitele viitamist "ala väljasuretaja" tiitli omistanud.
EDIT: SIIT TEEMAST
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Lisan natuke täpsustavat informatsiooni.
Kõige pealt indeksi lõhki sõitmine. INDEKSID jooksevad 13.999, 11.999, 11.499, 10.999, 9.999, 8.499 ja +217 km/h. Ehk siis need on
punktid, kust maalt tulevad autodele ja/või võistlejatele lisanõuded. Olgugi, et senine võistlusjuhend keelas edasisõitmist - Samuti kuuluvad
võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust
jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia - siis sellel mingit inimlikku selgitust ei näinud ja see
punkt läks muutmisele. Iseenesest mõistetavalt suhtutakse rangemalt sellisel juhul, kui 12 sekundi auto hakkab kaheksaid paugutama.
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Lisan siia nüüd ühe enda arvamuse/seisukoha. Puudutab see reegleid lõppkiirusvõistlus vs drag. Minu seisukoht on, et iga auto peab
lõppkiirusvõistlustele tulles vastama ka oma dragi indeksi nõuetele. Seda sellele põhjusel, et minu arvates pole vahet, kui pikka distantsi auto
läbib, ohutus/ohtlikus ei kao kuhugi.
|
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 02.05.11 09:06
|
|
|
Minu tähelepanek oli eelkõige suunatud sellele, et aeg (ET) ei ole absoluutselt ainuõige kriteerium määramaks, kas auto vajab parendatud
turvavarustust või mitte. See toimib nt liimirajal, kus ei ole ulme-halba pidamist, kuid mitte meie asfalt- või betoonkattega radadel.
Viletsa pidamisega 13s kuid samas 220+ km/h 400meetril sõitev auto on selgelt ohtlikum, kui 10,x s sõitev masin, mille kiirus piirdub nt 200 km/h-ga.
Näide: soomlaste põrnikas 10,3s @ 196 km/h, Shabalini Civic 10,5 s vist @ 200 km/h vs Reno 338 Turbo, mille aeg oli 11,x s aga lõppkiirus 219 km/h.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.11 09:13
|
|
|
Ehk siis kui ühe auto vile on suurem kui teise auto valuvelg ja veerandmiilil ei saa ta hoogugi üles, sõidab näiteks 14sek, siis võib ta sõita miili
ilma turvanõueteta kuni 309km/h? Maku, sa saad ju ise ka tegelikult aru, et see on täielik lollus.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.11 09:47
|
|
|
Selle peale polekski tulnud, et keegi arvab, et kui kohtunikud mõistavad, et rohelist värvi saadakse sinist ja kollast segades, kuid samas ei mõista,
mis värv saadakse kollast ja sinist segades. Minu jaoks on see täiesti loogiline ja arusaadav aga ilmselt väiksema kogemuste pagasiga inimese jaoks
mitte. Igatahes Raceboy'le tänud postituse eest.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.11 10:57
|
|
|
Klassikaline Maku, selle asemel, et vastata normaalselt, filosofeerib midagi sinisest ja rohelisest, hea et lillesid ja liblikaid sisse ei toonud.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|