Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 9164)
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 25.04.11 13:11 Tsiteeri


Maku, kuna eelregistreerimist ei toimunud, siis mismoodi saab kontrollida võistlejate eelnevaid väljasõidetud aegu? Need kes korraldasid seda üritust, ei pruukinud üldse kursis olla Janise varasema parima ajaga.
Tean vaid seda, et tal oli kindel plaan mitte seda 11,5 üle sõita ja kõik sõidud peale viimast olid tal kõrged 11-ned või madalad 12-ned. See viimane sõit oli lihtsalt nii perfektse stardiga, mistõttu ka aeg lõhki sõideti.
Mina leian, et kui stabiilselt juba sõidetakse 11,5 aeg lõhki, on vajalik järgmine samm teha ohutuse seisukohalt. Ühe 100% õnnestunud stardi pärast hooaja jooksul ei ole nagu põhjust järgmine üritus mitte starti lasta.
PS! Muideks kohapeal, kui Janis 11,3 välja sõitis, oli kommentaatorite sõnad järgmised: "Mees sõitis ennast puuri". Arvan, et järgmisel nende üritusel nõutakse seda ka temalt.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.11 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Tean vaid seda, et tal oli kindel plaan mitte seda 11,5 üle sõita ja kõik sõidud peale viimast olid tal kõrged 11-ned või madalad 12-ned. See viimane sõit oli lihtsalt nii perfektse stardiga, mistõttu ka aeg lõhki sõideti.
Mina leian, et kui stabiilselt juba sõidetakse 11,5 aeg lõhki, on vajalik järgmine samm teha ohutuse seisukohalt. Ühe 100% õnnestunud stardi pärast hooaja jooksul ei ole nagu põhjust järgmine üritus mitte starti lasta.
PS! Muideks kohapeal, kui Janis 11,3 välja sõitis, oli kommentaatorite sõnad järgmised: "Mees sõitis ennast puuri". Arvan, et järgmisel nende üritusel nõutakse seda ka temalt.

Tihane, see kõik on teada ning selles pole antud juhul küsimus. Ehk siis mind ei huvita antud juhul rohkem mitte midagi, kui konkreetsed vastused neile neljale küsimusele.

Ja üksteist kolmega ei sõideta täiskereautodega puuri.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 25.04.11 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Tean vaid seda, et tal oli kindel plaan mitte seda 11,5 üle sõita ja kõik sõidud peale viimast olid tal kõrged 11-ned või madalad 12-ned. See viimane sõit oli lihtsalt nii perfektse stardiga, mistõttu ka aeg lõhki sõideti.
Mina leian, et kui stabiilselt juba sõidetakse 11,5 aeg lõhki, on vajalik järgmine samm teha ohutuse seisukohalt. Ühe 100% õnnestunud stardi pärast hooaja jooksul ei ole nagu põhjust järgmine üritus mitte starti lasta.
PS! Muideks kohapeal, kui Janis 11,3 välja sõitis, oli kommentaatorite sõnad järgmised: "Mees sõitis ennast puuri". Arvan, et järgmisel nende üritusel nõutakse seda ka temalt.

Tihane, see kõik on teada ning selles pole antud juhul küsimus. Ehk siis mind ei huvita antud juhul rohkem mitte midagi, kui konkreetsed vastused neile neljale küsimusele.

Ja üksteist kolmega ei sõideta täiskereautodega puuri.

Mina seda ei öelnud, et puuri....tsiteerisin teisi ju. Tean väga hästi, et turvakaar on see millest jutt.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 25.04.11 19:15 Tsiteeri


Aga mis need neli vastust annavad? Saad öösel rahulikuma une?


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tmac
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI

postitati 25.04.11 19:44 Tsiteeri


jou maku mina ütlesin puuri. You got a problem with that.

Ma olen sellel üritusel kommentaator ja inimeste arvates suhteliselt hea ja kui ma peaks kuivalt hakkama lahti seletama ,et nüüd peab ehitama turvakaare, siis sorri ,et ma kuidagi moodi sinu päeva ära rikkusin. aga see PUURI sobis sinna see hetk paremini.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sallu
huviline

Avatar


Registreerunud 25.06.03
Asukoht: Tallinn/pirita
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 Cabrio

postitati 25.04.11 21:52 Tsiteeri


Tean, et minu antud postitus ei muuda mind karvavõrdki populaarsemaks aga küsin siiski.


1. Millistele andmetele tuginedes te kontrollite autode indeksitele vastamist

Kuna 99% autodest sõitsid selles seades ja sellel aastal esimest korda kehtib lõhkisõitmine kuni esimese korrani.
Kindlasti aga kontrollib BHRA meie üritusel sõidetud aegu edaspidistel üritustel.


2. Palun lisage siia kõik andmed või siis reg. ankeedi koopia, millised andmed on nõutud võistlejalt.

Sa peaksid olema piisavalt kaua asjaga tegelenud, et sa tead, et see on igamehe kiirendusvõistlus, millel puudub eelregistreerimine ja tehniline tehakse jooksvalt järjekorras. Puudub võistlus, iga sõitu arvestatakse eraldi. (nagu BHRA test and tune day näiteks.)


3. Mida te olete tahtnud võistlusjuhendis öelda sellega, et võistlustelt eemaldatakse sõidukid, millede turvavarustus ei vasta nende poolt võistluste käigus saavutatud aegadele?

See tähendabki seda, mis sinna on kirjutatud. Ehk siis, kui sina tuled oma autoga ja sõidad lõhki oma auto klassile ettenähtud aja, siis rohkem sa sõita ei saa, enne kui oled viinud oma auto turvavarustuse vastavusse oma väljasõidetud ajaga. (puust ja punaselt)

4. Kes teie meeskonnas vastutab selle eest, et autod vastutaksid ohutusindeksitele? Seda nii tehnilises kontrollis kui ka võistluste kestel.

Kui sa vaevuksid lugema läbi kogu võistlusjuhendi, siis sa saaksid oma küsimusele vastuse. Tehnilist kontrolli tegid 2 BHRA tehnilise litsentsiga kohtuniku ja 2 EDL-i tehnilise litsentsiga kohtuniku. Koku 123- 4 inimest.


PS! Kui te ei suuda või mingil muul põhjusel ei vasta sellele küsimusele siin foorumis, tõstatan selle küsimuse mujal.

Kui sul on mingi probleem, siis on viimane aeg võtta kätte telefon ja mulle helistada.
Üldiselt jätad sa endast täieliku lamba mulje ja viid teatud instantside maine alla. sul peaks olema häbi.
Kui sul on teinekord mõni selline probleem, siis alusta kõigepealt võistlusjuhendi läbilugemisega.

Üritusel Sr.org avalaks 2011 on Eesti autospordiliidu ja BHRA( eesti kiirenduse alakomitee poolt väljastatud litsents.)


use my number
05289380
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.11 06:12 Tsiteeri


Esiteks aitüma vastuse eest Sallule. Teiseks jäi vastuseta esimene küsimus - millistele andmetele tuginedes te kontrollite ohutusindekseid? Kui näiteks mina oleksin tulnud sõitma kümne sekundi autoga (möödunud aastal sõidetud), siis kas ma oleksin pidanud sellest teatama voi oleks keegi kohapeal seda küsinud?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wirx
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT jpt

postitati 26.04.11 08:20 Tsiteeri


Lasteaiast tuleme sõitma või?
Kui kuri kasvatajatädi ei kontrolli, siis võib kõike teha?
Loogiline ju, et isegi kui oleks sõitma saanud, siis hiljem oleks see välja tulnud.
Kas selles on süüdi korraldaja, et võistleja pettis neid?
btw Maku BHRA kohtunik...need turvakaared jms ohutusseadmed on siiski mõeldud sõitja ohutuse jaoks, mitte võistluse korraldajale.
Müstika, kus kohast tulevas sellised inimesed ja küsimused.


http://www.laptopid.ee Audi omanikule vähemalt -5% hinnast
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.11 09:29 Tsiteeri


Teeme edaspidi nii, et inimesed kellelt ei ole midagi küsitud, ei võta siin ka sõna, delfi kommentaarium asub mujal. Lisan veel nii palju, et nii kaua kui ise pole ühtegi võistlust korraldanud ja ei tea milline vastutus reaalselt sellega korraldajale kaasneb, ei ole vaja sellel teemal arutleda. Ma räägin hetkel EAL-s registreeritud võistlusest, mingil x nädalapäeval toimuv streetrace linnatänavatel ei kuulu selle alla.
Tsitaat:
Algselt postitas: wirx
Lasteaiast tuleme sõitma või?
Kui kuri kasvatajatädi ei kontrolli, siis võib kõike teha?
Loogiline ju, et isegi kui oleks sõitma saanud, siis hiljem oleks see välja tulnud.
Kas selles on süüdi korraldaja, et võistleja pettis neid?
btw Maku BHRA kohtunik...need turvakaared jms ohutusseadmed on siiski mõeldud sõitja ohutuse jaoks, mitte võistluse korraldajale.
Müstika, kus kohast tulevas sellised inimesed ja küsimused.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 26.04.11 10:11 Tsiteeri


Kuna auto ei vastanud eelnevalt väljasõidetud ajale siis võimsust on vähendatud, seda näitab ka lõppkiirus. Reeglite tahtlikku eriamist ei olnud.


11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.11 10:45 Tsiteeri


Kuna siinne jutulõng võib liialt venima jääda, siis hoian aega kokku. Nimelt, milles on probleem? Probleem on selles, et rahvasuus levib legend "see on ju SR üritus, seal ei kontrollita midagi". Tahtsin siis avalikult välja küsida, kuidas ajalood on. Ja reaalselt ma tean ise, et ega ikka ei kontrollitud küll (ei suuliselt ega kirjalikult), millises seades näiteks Janise auto oli (sorry Janis, et sind siia sisse tõin). See, et ta eelmine hooaeg sõitis turvakaare indeksi pauguga lõhki, ei olnud ilmselt isegi mõttes kohtunikul, kes tema autot kontrollis (aga see on ainult oletus). Seal kapoti all oleks võinud olla 300 jõudu, samuti ka 800 jõudu ning keegi poleks talle kätt ette pannud. Ja see on halb. Miks on see halb? Halb on see sellepärast, et korraldaja üks eesmärk on üritus läbi viia ohutult. Olles varasemalt korduvalt kuulnud sarnaseid linnalegende SR ürituste kohta, ei saanud ma enam seda küsimust avalikult küsimata jätta. Korraldajal peab ka mingi vastutus olema!


Võistlusjuhend. Teate, ma olen vist üks väheseid inimesi, kes seda üldse loeb. Tsiteerin teie võistlusjuhendit:

Tsitaat:
Algselt postitas: maxo
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.


Kui te kasutaksite kehtivatele nõutele vastavat juhendit, siis teaksite, et seal on indeksite lõhki sõitmise kohta kirjas nii:

5.7 Kui võistlussõiduk sõidab kiiremini tema võistlusklassile määratud kiirusindeksist, siis ajasõitudes ei lähe antud sõit eliminaatorite koostamisel arvesse ja eliminaatorsõidus loetakse antud sõidus (rohkem) kiirusindeksi ületanud võistleja kaotajaks. Alates järgmisest võistlusest tuleb võistelda uuele indeksile vastavas klassis.
5.8 Kui võistlussõiduk sõidab kiiremini konkreetselt antud sõidukile määratud kiirusindeksist (kuid mitte kiiremini tema võistlusklassile määratud kiirusindeksist), siis järgmiseks võistluseks tuleb sõiduk viia vastavusse uuele kiirusindeksile kehtivate turvanõuetega.
5.9 Erandina võib jätkata võistlemist samas klassis või ilma sõidukit uutele turvanõuetega vastavusse viimata, kui sõidukile on tehtud tehnilisi muudatusi, mis muudavad ta aeglasemaks. Vastavad tehnilised muudatused tuleb kindlasti eelnevalt kooskõlastada tehnilises komisjonis.


Miks ma tean seda nõuet praktiliselt peast? Sest ma ise olin selle muudatuse algataja.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raceboy
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2

postitati 02.05.11 08:01 Tsiteeri


Ma küsiks ühe retoorilise küsimuse. Kumb auto on ohutum/ohtlikum, kas masin, mille ET on 10,x s lõppkiirusega 200 km/h (või 190, 180 vms km/h) või masin, mille ET on 13 s aga lõppkiirus 225-230 km/h?
Selgituseks, et esimesel autol peab reeglite kohaselt turvakaar/puur olema, teisel EI PEA.


www.porsche-foorum.org
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AudiMihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal

Auto: Mitte audi

postitati 02.05.11 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Kui seda sr.org hooaja avamist ja lõpetamist poleks. Siis poleks mitte midagi vaadata siin eestimaal.


Ma südamest vabandan, kui ma kedagi järgneva jutuga marru ajan, aga ma ei suuda siiamaani naeru pidama saada. :D


Mihkel.


Loogika & Taktika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.11 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raceboy
Ma küsiks ühe retoorilise küsimuse. Kumb auto on ohutum/ohtlikum, kas masin, mille ET on 10,x s lõppkiirusega 200 km/h (või 190, 180 vms km/h) või masin, mille ET on 13 s aga lõppkiirus 225-230 km/h?
Selgituseks, et esimesel autol peab reeglite kohaselt turvakaar/puur olema, teisel EI PEA.
Olen sellest juba ammu rääkinud ning olgugi, et ma enam tehnilise kohtunik pole (omal initsiatiivil), olen andnud nõusoleku osalemaks uute reeglite (pika distantsi) väljatöötamisel.

Ja noh, mis seal salata, mitmed on mulle peale pika distantsi puudulikele reeglitele viitamist "ala väljasuretaja" tiitli omistanud.


EDIT: SIIT TEEMAST

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Lisan natuke täpsustavat informatsiooni.

Kõige pealt indeksi lõhki sõitmine. INDEKSID jooksevad 13.999, 11.999, 11.499, 10.999, 9.999, 8.499 ja +217 km/h. Ehk siis need on punktid, kust maalt tulevad autodele ja/või võistlejatele lisanõuded. Olgugi, et senine võistlusjuhend keelas edasisõitmist - Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia - siis sellel mingit inimlikku selgitust ei näinud ja see punkt läks muutmisele. Iseenesest mõistetavalt suhtutakse rangemalt sellisel juhul, kui 12 sekundi auto hakkab kaheksaid paugutama.


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Lisan siia nüüd ühe enda arvamuse/seisukoha. Puudutab see reegleid lõppkiirusvõistlus vs drag. Minu seisukoht on, et iga auto peab lõppkiirusvõistlustele tulles vastama ka oma dragi indeksi nõuetele. Seda sellele põhjusel, et minu arvates pole vahet, kui pikka distantsi auto läbib, ohutus/ohtlikus ei kao kuhugi.



torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raceboy
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2

postitati 02.05.11 09:06 Tsiteeri


Minu tähelepanek oli eelkõige suunatud sellele, et aeg (ET) ei ole absoluutselt ainuõige kriteerium määramaks, kas auto vajab parendatud turvavarustust või mitte. See toimib nt liimirajal, kus ei ole ulme-halba pidamist, kuid mitte meie asfalt- või betoonkattega radadel.

Viletsa pidamisega 13s kuid samas 220+ km/h 400meetril sõitev auto on selgelt ohtlikum, kui 10,x s sõitev masin, mille kiirus piirdub nt 200 km/h-ga. Näide: soomlaste põrnikas 10,3s @ 196 km/h, Shabalini Civic 10,5 s vist @ 200 km/h vs Reno 338 Turbo, mille aeg oli 11,x s aga lõppkiirus 219 km/h.


www.porsche-foorum.org
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.11 09:13 Tsiteeri


Ehk siis kui ühe auto vile on suurem kui teise auto valuvelg ja veerandmiilil ei saa ta hoogugi üles, sõidab näiteks 14sek, siis võib ta sõita miili ilma turvanõueteta kuni 309km/h? Maku, sa saad ju ise ka tegelikult aru, et see on täielik lollus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.11 09:47 Tsiteeri


Selle peale polekski tulnud, et keegi arvab, et kui kohtunikud mõistavad, et rohelist värvi saadakse sinist ja kollast segades, kuid samas ei mõista, mis värv saadakse kollast ja sinist segades. Minu jaoks on see täiesti loogiline ja arusaadav aga ilmselt väiksema kogemuste pagasiga inimese jaoks mitte. Igatahes Raceboy'le tänud postituse eest.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.11 10:57 Tsiteeri


Klassikaline Maku, selle asemel, et vastata normaalselt, filosofeerib midagi sinisest ja rohelisest, hea et lillesid ja liblikaid sisse ei toonud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]