Lehekülgi: 1 2 3 |
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.12 06:19
|
|
|
Ilus auto.Ise soovitaks max 17" ja selliseid vast-peaks olema piisavalt vastupidavad ka ja kui mingi tumedam toon velgedele peale lasta siis oleks
auto nende velgedega ilus.Madalduse võiksid ära unustada.Mina jälle ostsin need b7 winter felgenid 16" millised sul all olid omale b5-le
suvevelgedeks-peale panin 205/55/16 uued Nankang NS-2 rehvid.
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=622681 sellised soovitaks kuskilt otsida (400e on nats julm) ja ära
värvida. 215/45/17 rehv jätaks sul mingigi sõidumugavuse ka alles.
Äkki oskad õelda palju sul 16" offset on? Mul 35.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 08.04.12 08:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
Ilus auto.Ise soovitaks max 17" ja selliseid vast-peaks olema piisavalt vastupidavad ka ja kui mingi tumedam toon velgedele peale lasta siis oleks
auto nende velgedega ilus.Madalduse võiksid ära unustada.Mina jälle ostsin need b7 winter felgenid 16" millised sul all olid omale b5-le
suvevelgedeks-peale panin 205/55/16 uued Nankang NS-2 rehvid.
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=622681 sellised soovitaks kuskilt otsida (400e on nats julm) ja ära
värvida. 215/45/17 rehv jätaks sul mingigi sõidumugavuse ka alles.
Äkki oskad õelda palju sul 16" offset on? Mul 35. |
Kuna veljed on täiesti uued, siis ei tahaks hetkel neid värvima hakata. Võibolla sellisel juhul, kui kunagi peaks tekkima vajadus iluravi teha. Uusi
velgi vaataks siis, kui keegi praegused ära ostaks ja soovitavalt koos rehviga. Madaldust hetkel ei tahagi, sest suvel on üsna palju maal sõitmist ja
seal võib madaldus küll probleemiks osutuda. Samas s-line'i vedrustus oleks hetkel nagu rusikas silmaauku
16" velgede offset on mul 42. Need on ikka ühed tõeliselt vastupidavad ja head veljed, mis ma jätan kindlasti talvisteks veeremisteks.
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.12 09:45
|
|
|
Mul on neil offset 35-vähemalt nii seespool kirjas.Järgmine nädal panen alla siis teen pilti.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 08.04.12 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
Mul on neil offset 35-vähemalt nii seespool kirjas.Järgmine nädal panen alla siis teen pilti. |
35 offset on C6 A6 veljel, B7 velje offset on 42. Muidu sama velg. Ise kasutan talviti kah samasugust (ET42). Hea külg ees sõita, ei kogu lund jne.
Tugev lakk peab hästi vastu sellele soolapasale.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 15.04.12 08:51
|
|
|
Otsustasin täna selle kurikuulsa EGR'i käsile võtta. Ütleme nii, et puhastamist jagus. Esialgu suurema kihi koorisin hellalt noaga ja edasi aitasid
bensiin ning Mr Muscle.
Samas avastasin ühe rippuva tihendi. Seal sees peaks vist asuma mingi hammasarataste süsteem, mis klappi liigutab? Kuna seal on õli ka sees, siis ei
julgenud hetkel lahti võtta. Siinkohal olekski kiirelt abi vaja, et kas keegi oskab öelda, millega täpsemalt tegu?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 15.04.12 12:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ever
Samas avastasin ühe rippuva tihendi. Seal sees peaks vist asuma mingi hammasarataste süsteem, mis klappi liigutab? Kuna seal on õli ka sees, siis ei
julgenud hetkel lahti võtta. Siinkohal olekski kiirelt abi vaja, et kas keegi oskab öelda, millega täpsemalt tegu?
|
Intake Manifold flap 03g 128 063 x (suretusklapp). See tihend seal nii rippuma ei peaks. Tõenäoliselt on õli sinna sisse sattunud klapi võlli kaudu
(võlli tihend), minu mälu järgi rippub klapp sisselaske küljes pea alaspidi. Milline sisselaske kollektor seest oli?
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 15.04.12 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Intake Manifold flap 03g 128 063 x (suretusklapp). See tihend seal nii rippuma ei peaks. Tõenäoliselt on õli sinna sisse sattunud klapi võlli kaudu
(võlli tihend), minu mälu järgi rippub klapp sisselaske küljes pea alaspidi. Milline sisselaske kollektor seest oli? |
Jah, klapp on sisselaske küljes pea alaspidi, kusjuures selle alt oli mootoriruum ka õline. Sisselaske kollektor oli samuti seest kaetud tahma ja õli
seguga.
Panin hetkel kõik niisama targalt kokku ja tundub, et puhastamisest oli kasu küll. Tühikäigul olev vibratsioon jäi tunduvalt väiksemaks ja kui varem
esines 5. ning 6. käiguga kiirendamisel puterdamist, siis see oli ka nüüd kadunud.
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 26.12.12 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ever
Nagu erinevatest foorumitest lugeda sain, siis polstrit ilma tüüblite lõhkumiseta kätte ei
saa. |
Tervist!
Ostsid omale uued tüüblid asemele? Kui jah, siis kust?
Kuidas auto vastu pidanud?
Saab sinuga rõõmsalt BLB mootori armuelust rääkida
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 26.12.12 18:23
|
|
|
Vaevalt sa neid eriti mujalt leiad kui esindusest, vähemalt nii on kõige lihtsam. Ise samuti vahetanud B7-l kunagi uksepolstri tüübleid, ostsin
Revalist.
|
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 26.12.12 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Tervist!
Ostsid omale uued tüüblid asemele? Kui jah, siis kust?
Kuidas auto vastu pidanud?
Saab sinuga rõõmsalt BLB mootori armuelust rääkida |
Tüüblid sain kohe samal päeval Võrust autovaruosade poest. Hetkel siis ~40k sõidetud ja selle aja jooksul on teostatud korralised hooldused (õlid ja
filtrid). Hiljuti tekitasid natuke peavalu ka pihustid, kuid see probleem lahenes lõpuks tihendite ja kinnituspoltide vahetusega. Üldiselt ei ole
ühtegi halba sõna öelda, väga praktiline ja ökonoomne masin. Auto on hetkel ka müügis, sest vajadus on tekkinud natuke suurema mudeli järele
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 27.12.12 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EverHiljuti tekitasid natuke peavalu ka pihustid, kuid see probleem lahenes lõpuks tihendite ja
kinnituspoltide vahetusega. |
Halb käivitus, madalatel pööretel kohati puterdas?
Kus ja palju maksma läks?
Sihin Karla Autosse aega seoses pihustitega, kui neil puhkus läbi saab.
Endal pani akna tross kõrvad padja alla ja nüüd tüübleid vaja, siis saab peale uut aastat korda teha selle ürituse. Paraku pole seni läbi käidud
kohtades veel silma jäänud sellised.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 28.12.12 16:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Halb käivitus, madalatel pööretel kohati puterdas?
Kus ja palju maksma läks?
Sihin Karla Autosse aega seoses pihustitega, kui neil puhkus läbi saab.
Endal pani akna tross kõrvad padja alla ja nüüd tüübleid vaja, siis saab peale uut aastat korda teha selle ürituse. Paraku pole seni läbi käidud
kohtades veel silma jäänud sellised. |
Halb käivitus oli mul eelkõige sellest tingitud, et 3 eelsüüteküünalt olid omadega läbi. Pigem häiris just puterdamine 1. ja 2. käiguga kiirendamisel
ja vibratsioon tühikäigul. Täpset summat ei oska hetkel öelda, sest ma lasin ka pihustid stendis ära kontrollida ja kõik eelsüüteküünlad vahetada. Töö
tehti Tartus Dieselland OÜ-s, sest nemad olid ainsad, kes ei pakkunud esimese variandina uusi pihusteid.
Tüübleid pead lihtsalt küsima. Ma ise ka ei lootnud neid suvalisest varuosapoest leida, aga läks siiski õnneks
|
|
|
Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 25.07.13 19:06
|
|
|
Mis pihustite stend maksis ?
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 23.08.13 13:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mariokro
Mis pihustite stend maksis ? |
Stendi maksumust enam täpselt ei mäleta, aga mootoridiagnostika, pihustite stend, uued tihendid ja poldid läksid kokku ~160€. Hiljuti sai Flamekos
tehtud ka sisselaske pesu, mis ühtlustas tunduvalt tühikäigul töötamist.
Praeguseks siis auto müüdud!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |