disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 16.03.11 12:44
|
|
|
A6 2.5tdi 99a. süütenurk? KORRAS!!!
Palun abi ! Millised peaks Süüte või siis pritsenurga parameetreid olema? Süütenurk on vale ja lööb käigukasti tänu sellel ka avariise ja poob
mootorit. Veakood on mootoril 0226 ja kastil P1857. Enne oli ka viga õhulugejas ka selle vahetasin just täna (uus originaa)l! Hetkel on siis süüde
Early -13.60 ja Late 6.00 kraadi. Kui muudan nurka siis ei lähe üldse käima!? Kus juures ei saa aru kuidas süüde valeks läinud! Käivitub muidu hästi
soojalt külmalt kuid kütet kulutab palju umbes 15/100km
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 16.03.11 17:17
|
|
|
Just sai testisin: Külmalt kuni 15km sõitu linn maantee ja hakkab jälle poomine jaa kast avariireziimi! See järel mootor hetkeks seisma ja taas käima
nagu oleks kõik korras kuni 5 km jälle läbi sõit!
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 16.03.11 18:09
|
|
|
Proovi sättida esialgu fikseeritud asendi järgi(pump lukku eest) ja vaata, mis seisus süüde on. Kulunud pumba puhul -0,5 kuni -1,5 kraadi varajane
võiks enamvähem harju keskmine olla millega peaks normaalselt töötama.
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 16.03.11 18:40
|
|
|
No jahh peab proovima kuid mis need originaal näitajad peaks olema late ja early? Minupärast olgu see kraad mul selline nagu see hetkelgi kuid masin
ei taha sõita minuga korralikult. Kasti tambib avariise kui hing kinni! Külmast peast on nagu peab olema kuskil 70-80 soojakraadi siis hakkab jama
pihta.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 16.03.11 18:58
|
|
|
Pigem tundub, et sul on hoopis probleem kastis endas, kui süüte välja keeramisel asi taastub. Kasti veakoode parameetreid oled jälginud? Süüde ikka
naljalt ise paigast ei lähe, kui asjad-jutud kinni on.
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 16.03.11 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Pigem tundub, et sul on hoopis probleem kastis endas, kui süüte välja keeramisel asi taastub. Kasti veakoode parameetreid oled jälginud? Süüde ikka
naljalt ise paigast ei lähe, kui asjad-jutud kinni on. |
Kastil polnud enne midagi häda ja ega veakoode! Kui nüüd hakkas mootoril vahepeal juba jõud kaduma ja asi läks hullemaks ! Kastil on veakood P1857
Load signal fault reporteb by engine control unit. Arvati et õhulugeja-selle vahetasin! Ei midagi lähen järgmine nädal Tartus esindusse! Proovin veel
uue juhtpihusti kah ära
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 16.03.11 19:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: disjoll
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Pigem tundub, et sul on hoopis probleem kastis endas, kui süüte välja keeramisel asi taastub. Kasti veakoode parameetreid oled jälginud? Süüde ikka
naljalt ise paigast ei lähe, kui asjad-jutud kinni on. |
Kastil polnud enne midagi häda ja ega veakoode! Kui nüüd hakkas mootoril vahepeal juba jõud kaduma ja asi läks hullemaks ! Kastil on veakood P1857
Load signal fault reporteb by engine control unit. Arvati et õhulugeja-selle vahetasin! Ei midagi lähen järgmine nädal Tartus esindusse! Proovin veel
uue juhtpihusti kah ära |
Juhtpihustit võid ka proovida mõõta + 20 kraadi juures ca 100oomi.
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 16.03.11 20:37
|
|
|
Äkki keegi teab veel mida kontrollida? Või viga milles?
|
|
|
kassu222
huviline
Registreerunud 23.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 avant, VW Touran
|
postitati 16.03.11 20:59
|
|
|
Kui mu mälu ei peta siis originaalis on early 1,5 - 2 ja late 14 - 15.
|
|
|
kenno73
huviline
Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.11 21:22
|
|
|
Kindel et asi pole sul üldse süütenurgas kui sul pooma hakkab.
Asi pole ka käigukastis. Mure on hoopis kõrgsurve pumbas. Endal oli täpselt sama teema eelmine aasta suvel.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.11 06:27
|
|
|
Ise arvan ka, et viga on pumbas aga selles ongi süüdi süütenurk. Vana kulunud pump ei suuda enam süüdet piisavalt kiiresti/õigesti reguleerida, kuna
pumbas all olev süütekorrektori kolb on kulunud ja ei liigu sujuvalt/ühtlaselt. Kui sa just mingit kräpi pole tankinud siis tuleb teine pump peale
panna. Mul on olemas mehaaniliselt korralik pump kus on aju otsa saanud.
|
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 17.03.11 11:39
|
|
|
Okei ju siis pump ära! Eks uurin seda asja . Väga huvitav värk igastahes ju siis see pump lähebgi üle öö ära. Enne käin veel esindusest läbi.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.11 18:37
|
|
|
Kuidas ta seda esimest veakoodi lahti kirjutab?
|
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 17.03.11 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Kuidas ta seda esimest veakoodi lahti kirjutab? |
0226 - start-of-injection control -- control difference
Nüüd sööb kütet kah nii et oi oi täis paagiga 400km ja kui pooma hakkab
siis turbo teeb ilusat vilinat ulub lausa. Katalüsaatori viskasin minema ei muutunud miskit ka. Tunda on et nagu hullemaks läheb ja tippkiirust ka üle
180km/h ei saa. Minul pole see auto veel kunagi õli söönud ja ka tilkagi musta ajanud! Paar kuud tagasi oli üv siis co oli 0.65. Ok sai vähe pikk jutt
jälle ja ega musta ei tule siianii müstikaa!
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.11 19:21
|
|
|
Kahtlast kütust pole sisse tuiskanud? Kui pump saab solki siis tulebki selline kala sisse ja täpselt nagu sa ütlesid - üleöö.
|
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 17.03.11 19:47
|
|
|
Kardan et sai eestis, kuu tagasi kui olid suured külmad veel siis oli tunne et ei saagi käima. Ajas suitsu ja ei lubanud kah siis viimasel hetkel läks
ikka käima. Olen ise soomes ja siingi oli külmem kui eestis kuid käima läks nagu peab(-30)! Juhtpihusti mõõtsin ka ära 123 amp poolsoe mootoriga.
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 17.03.11 20:31
|
|
|
Unustasin ka veel selle et kui sõita suure kiirusega ja möödasõitetehes (100-140km/H) ei tule kordagi jõu puudujääke! Nii kui nüüd kiire sõit lõpetada
ja uuesti kiirendada siis on mmeletu turbo vilin ja hing kinni. Selleks võtan süüte välja ja uuesti masin tööle ja sõit jätkub. Kas ei või ka olla
Turbo või EGR???
|
|
|
kenno73
huviline
Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.11 18:54
|
|
|
Kõige lihtsam arvuti järgi ja vaata mida süütenurk sõidu ajal teeb.
Siin foorumis kirjutades jäädki viga otsima. Kui ise ei oska vaadata siis mine mõne spetsialisti juurde kes vaatab auto üle. Ei soovita iga
autoremondiga tegelevasse töökotta minna kuna nad ei oska diagnostikat teha diisel pumbale. Hea oleks kui leiaksid selle kes igapäevaselt pumpasid
remondib ja vag com olemas on.
Kui raha rohkem siis ka reval peaks asjast jagu saama.
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 29.03.11 12:26
|
|
|
Asi nüüd korras! Rihm oli hammas paigast Olin siis sõitnud niimoodi üle
aasta Nüüd süüde paigas ja mitte üks viga ei mootoril kui ka k.kastil.
Panin peale ka chipi Auto nüüd nii hea et ei tunne äragi!
|
|
|
kenno73
huviline
Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.11 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: disjoll
Asi nüüd korras! Rihm oli hammas paigast Olin siis sõitnud niimoodi üle
aasta Nüüd süüde paigas ja mitte üks viga ei mootoril kui ka k.kastil.
Panin peale ka chipi Auto nüüd nii hea et ei tunne äragi!
|
Kuidas rihm paigast ära läks?
|
|
|
disjoll
huviline
Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2.5TDI
|
postitati 31.03.11 10:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kenno73
Tsitaat: | Algselt postitas: disjoll
Asi nüüd korras! Rihm oli hammas paigast Olin siis sõitnud niimoodi üle
aasta Nüüd süüde paigas ja mitte üks viga ei mootoril kui ka k.kastil.
Panin peale ka chipi Auto nüüd nii hea et ei tunne äragi!
|
Kuidas rihm paigast ära läks? |
Ma arvan et oli koguaeg ära rihmavahetusest saati See audi pump
korrigeerib ise ennast nii palju et pole tundagi et paigast. Vingerpussi pani õhulugeja!
|
|
|